ääniä sivun alkuun

olikohan soopaa

Miten saisi kotisivun tervetuloa sivulle suden ulvonnan. Ulvonta minulla on koneella wav muodossa n. 8 sekunnin pätkä. Eli kun tuo tervetuloa sivu näkyy noin 8 sekuntia niin sen ajan kuuluisi tuo ääni.
En osaa juuri koodeja jos joku sen pätkän html tänne laittaisi vähän "rautalanka" mallisena ja neuvoisi aloittelijalle miten toimia. Minulla on sivut suntuubissa ja olen kyllä sinne "upottanut" juttuja valmiilla koodeilla. Sehän on ihan yksinkertaista niin.
Tuo ääni näkyy työpöydälläni nyt windows media player kuvakkeena miten se ääni koodi luetaan sitten siihen tagien sisään.

3

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätä poiis!!!

suosiolla. Et saa suosiota yhtään enempää vaikka koko lauma siellä ulvoisi.

Toiseksi, vaikka ääni kestää 8 sekuntia, riippuu yhteysnopudesta ja koneen ominaisuuksista kuuluuko sitä ääntä kuinka kauan.

• Kokeilemalla oppii

ja toimii! Myös minun vanhassa xp koneessa 1ghz jne 8mb netti. Äänipätkä vain mp muotoon ja sinne kotisivujen mediatiedostoihin. Sitten vain se tervetuloa sivun muokkaus auki ja työkaluvalikoista valitaan se mediasoitin. Sinne vaan se tiedosto ja vielä pitää muistaa valita soittimen koko "näkymättömäksi" eli leveys ja korkeus 1px! Ja sitten se automaattitoisto niin se soittaa kerran sen äänen ja vielä sieltä tervetuloa sivun asetuksista sivun näkyminen vaikkapa 15 sekunniksi.
        Ja hyvin pelaa! Kirjoitti ketjun aloittaja.
        Tämähän on sinänsä ihan suntuubin perusjuttuja ja niitä ihan yksinkertaisimpia!
        Ei mitään epäselvää tai ihmettelyä ole toimiiko vai ei!!!!
        Mistään nykyajan nettinopeuksista tämän toiminta ei piittaa pätkääkään; ei eletä mitään diritytytiy modeemiaikaa enää...
        Olemattoman pieni tiedosto.

• heleppooo
        Kokeilemalla oppii kirjoitti:

ja toimii! Myös minun vanhassa xp koneessa 1ghz jne 8mb netti. Äänipätkä vain mp muotoon ja sinne kotisivujen mediatiedostoihin. Sitten vain se tervetuloa sivun muokkaus auki ja työkaluvalikoista valitaan se mediasoitin. Sinne vaan se tiedosto ja vielä pitää muistaa valita soittimen koko "näkymättömäksi" eli leveys ja korkeus 1px! Ja sitten se automaattitoisto niin se soittaa kerran sen äänen ja vielä sieltä tervetuloa sivun asetuksista sivun näkyminen vaikkapa 15 sekunniksi.
        Ja hyvin pelaa! Kirjoitti ketjun aloittaja.
        Tämähän on sinänsä ihan suntuubin perusjuttuja ja niitä ihan yksinkertaisimpia!
        Ei mitään epäselvää tai ihmettelyä ole toimiiko vai ei!!!!
        Mistään nykyajan nettinopeuksista tämän toiminta ei piittaa pätkääkään; ei eletä mitään diritytytiy modeemiaikaa enää...
        Olemattoman pieni tiedosto.

sitä vartenhan siellä suntuubin sivuilla on mm. se mediasoitin johon voi liittää omia äänityksiä vaikkapa puhetta tai sitten linkittää url osoitteella vaikkapa youtubesta jotain vaikkapa omia videoita, kunhan on ensin siirtänyt ne sinne youtubeen. Ilmaisversiona suntuubiin ei kerralla kyllä isoja videopätkiä mahdu, mutta aina jotain pienempää ja vaihtaa sitten aika ajoin uutta!!!
        Tiedoksi vaan sivun tekijöille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5397
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1957
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1125
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe