Töissä aloin ajattelemaan tuota asiaa,kun ystäväpiirissä on muutama tapaus,missä äiti onkin yhtäkkiä päättänyt lähteä omille teilleen ja jättänyt lapset ja miehen.
Ollaan enempi totuttu siihen,että perheen isä on se,,joka onkin alkanut haikailemaan poikamiespäiviä.
Itse äitinä minun on vaikea ymmärtää,miten äiti voi vain lähteä ja jättää usein ehkä hyvin pienetkin lapset...En halua ketään tuomita,mutta minun ymmärrykseni ei vain riitä.
Näissä tietämissäni jutuissa onkin pian myös ilmennyt,että äidillä onkin uusi mies.Mikä mies voi olla niin ihana,että siinä jää lapsetkin toiseksi??!?
Tämmöisiä minä mietin..Mitäs mieltä itse olette?
Kun äiti lähtee...
73
860
Vastaukset
taitaa olla hankalaa kenellä vaan. Uhrautuako vai ollakko itsekäs.
mä luulen, että mies on ollut sittenkin parempi pitämään huolta lapsistaan. Tässä tapauksessa.
yhdessä minun tietämässäni jutussa isä todellakin se vanhempi,jonka luokse lasten oli hyvä jäädä.Onneksi sitten osoittautuu ainakin toinen sellaiseksi,että ottaa vastuun lapsista...Hirveen surullisia nää jutut,kun tietää miten ne pienet itkee äitiään. :(
mii-su kirjoitti:
yhdessä minun tietämässäni jutussa isä todellakin se vanhempi,jonka luokse lasten oli hyvä jäädä.Onneksi sitten osoittautuu ainakin toinen sellaiseksi,että ottaa vastuun lapsista...Hirveen surullisia nää jutut,kun tietää miten ne pienet itkee äitiään. :(
tässä mietityttää. Tottakai ne itkevät äidin perään. Toivottavasti ei kyseessä ole kuitenkaan täydellinen hylkääminen. Voihan se olla niinkin, että se ero olisi tullut enemmin tai myöhemmin. Ehkä tässä säästyttiin kaikenlaisilta repiviltä riidoilta...tiedä.
- Tuumailijatar
Nykyajan äidit ovat erilaisia. Entisaikaan äiti oli kotona, ehkä vailla ammatti, eikä olisi tullut toimeen ilman miehen elatusta. Äiti oli uhrautuva, ehkä edellä mainitusta syystä, ellei jopa marttyyri? Ennen oli moraali tiukempaa, ainakin maaseudulla, vain "huonot naiset" huorasivat.
Nykyajan äidit ovat itsenäisiä, hyvä koulutus, tullaan toimeen omillaan. He haluavat elää mukavasti, mukavaan elämään kuuluu vapaus tulla ja mennä, halutaan elää omalla mukavuusaluueella. Nykyajan avioliitot kestävät keskimäärin 11 vuotta ja joka toinen liitto päättyy eroon. Ihmiset ovat itsekkäitä, paineensietokyky puuttuu, mieluummin erotaan kuin eletään epätyydyttävässä liitossa. Se on sääli lapsia kohtaan sillä erossa on ainoastaan häviäjiä, pahimpia kärsijöitä ovatkin lapset. Kuitenkin monta kertaa isä on parempi lapsistahuolehtija kuin äiti.
Minäkään en lakkaa ihmettelemästä äitiä, joka jättää pienet lapset.
Mietinkin sitä, että kasvattiko nämä entisajan uhrautuvat äidit omat tyttärensä itsenäisiksi siksi etteivät nämä joutuisi elämään sitä samanlaista huushollarin elämää kuin he itse aikoinaan.luulisi,että kun ne lapset on kumminkin tähän maailmaan synnyttänyt,niin jaksaisi myös sitten ottaa heistä vastuun.Usein hommataan hetken huumassakin niitä muksuja ja eletään sitä vaaleanpunaista perhe-elämää,kunnes aletaan miettimään,että tässäkös tää nyt sitten on...
Voin olla väärässä,mutta jotenkin tuntuu,että lasten kanssa jäävä isä on suuremman haasteen edessä,kuin äiti,joka jää lasten kanssa.Voin ajatella varmaan näin,kun itse olen äiti..:)
- Teemuna
Äidillä on mahdollisesti koettuna tai juuri kokee suuremman luokan mielenjärkytystä. Parasta olisi, mikäli hänen lähipiirinsä osaisivat ohjata ja auttaa hänet vaikka lähimmän terveyskeskuksen piiriin. Siellä varmaan osataan neuvoa tarkemmin.
- tasa-arvoa-ko
mutta kuinkas usein miestä vastaavsssa tilanteessa ollaan hoitoon ohjaamassa?
- Teemuna
tasa-arvoa-ko kirjoitti:
mutta kuinkas usein miestä vastaavsssa tilanteessa ollaan hoitoon ohjaamassa?
Se onkin sitten eri asia. Keskustellaanko siitä tässä sinun samassa avauksessa.
- tasa-arvoa..
Teemuna kirjoitti:
Se onkin sitten eri asia. Keskustellaanko siitä tässä sinun samassa avauksessa.
voidaan keskustella äideistä kuten on aloitus.
- Teemuna
tasa-arvoa.. kirjoitti:
voidaan keskustella äideistä kuten on aloitus.
Niin voidaankin. Tosin omakohtaista kokemusta minulla ei ole, vaikka neljä ihanaa perillistä olen exäni kanssa aikaan saanut.
- tasa-arvoa..
Teemuna kirjoitti:
Niin voidaankin. Tosin omakohtaista kokemusta minulla ei ole, vaikka neljä ihanaa perillistä olen exäni kanssa aikaan saanut.
kokemusta on.
Tää kysymys on semmonen etten oikein tiedä mitenpäin miettis.
- onko perhe-elämä ollut huonoa
- onko äitejä jotka eivät välitä lapsistaan
- onko äidinrakkaus muka niin tabu että sen puuttumisesta ei siedä edes puhua
- onko lähtö viimeinen hätähuuto - niin mihin?
- vai onkko se itsekkyyttä
kaikenlaista eikä tuossa kaikki edes.
Enpä tohdi toisten elämää mestaroida, hyvä kun tään oman handlaa. - ökyrikas
Teemuna kirjoitti:
Tuliko kupiteltua liikaa Dee Dee
- ?
jutke, lapio vai kadunmies? onko mieleltään terveen kirjoitusta?
- Teemuna
On muuten mahtava tunne, että on fyrkkaa. Livessä löisin vetoa, että mulla on ainakin 500,000€ enemmän täpäkkää kun sulla köyhä.
- palstan uusi ilme?
tervejärkisen näppikseltä synny.
- Teemuna
palstan uusi ilme? kirjoitti:
tervejärkisen näppikseltä synny.
Oikeassa olet, eihän nää voi olla tervejärkisten tuottoa. Taustalla on paljon jotain jota voimme vain arvailla.
- totuus b-munasta
Teemuna kirjoitti:
On muuten mahtava tunne, että on fyrkkaa. Livessä löisin vetoa, että mulla on ainakin 500,000€ enemmän täpäkkää kun sulla köyhä.
veloissaan jätkä korvian myöten
harva täysipäinen velkojaan varoiksi luulee
mutta nyt on sekin nähty
ja vaikka sinulla olisi kaksi euroa omaa rahaa
ei se lisäisi aivosolujasi yhtään - Teemuna
totuus b-munasta kirjoitti:
veloissaan jätkä korvian myöten
harva täysipäinen velkojaan varoiksi luulee
mutta nyt on sekin nähty
ja vaikka sinulla olisi kaksi euroa omaa rahaa
ei se lisäisi aivosolujasi yhtäänArvio on, että omaisuuteni on noin 1,8 miljoonaa euroa, revi siitä köyhä.
- pollliiiisiiii !
? kirjoitti:
jutke, lapio vai kadunmies? onko mieleltään terveen kirjoitusta?
se siellä.
Ei muut kanna noin paljon kaunaa ja ole noin ala-arvoinen.
Minä painaisin jo poliisinappia. - Mil-laN
...että mitä ihmeen tekemistä sinunlaisella tyypillä on tässä avauksessa?
Tuo on jo niin törkeää tekstiä, että siitä lähti palaute ylläpitoon osoiterivin kera. - luulo ei ole tieto
pollliiiisiiii ! kirjoitti:
se siellä.
Ei muut kanna noin paljon kaunaa ja ole noin ala-arvoinen.
Minä painaisin jo poliisinappia.ketään ettei tarvitse painella poliisinappulaa sinunkin viestisi kohdalla.
- palstapolliisi
luulo ei ole tieto kirjoitti:
ketään ettei tarvitse painella poliisinappulaa sinunkin viestisi kohdalla.
jo ennen kuin häirikkö poisti herjausviestinsä, tallessa ovat poliisilla
- :D
korvat näkkyy :))
- katuisit jo
Mil-laN kirjoitti:
...että mitä ihmeen tekemistä sinunlaisella tyypillä on tässä avauksessa?
Tuo on jo niin törkeää tekstiä, että siitä lähti palaute ylläpitoon osoiterivin kera.joku laittaa jauhot suuhun Katukänniselle.
Tekstit on todella alle riman.
Myötähäpeä kauhea - järkihoi !
jokaikinen tietää kuka teemunaa vihaa
kauna siirtyi Mi-laNista teemunaan - nyt naurattaa
:D kirjoitti:
korvat näkkyy :))
ei kaikkienkaveri palstapyhimystä saa epäillä puskailusta :DDDDDDDDDDD
on Kadunmiehen kirjoittama, niin olen valmis muuttamaan kaikki positiiviset käsitykseni hänestä. Noin ilkeän viestin kirjoittanut henkilö ei ansaitse vähäisintäkään arvostusta.
- usko horjuu
TaikisN kirjoitti:
on Kadunmiehen kirjoittama, niin olen valmis muuttamaan kaikki positiiviset käsitykseni hänestä. Noin ilkeän viestin kirjoittanut henkilö ei ansaitse vähäisintäkään arvostusta.
ei epäilisi ystävästään mitään tuollaista, eikö ystävyyteenkään voi enään luottaa?
usko horjuu kirjoitti:
ei epäilisi ystävästään mitään tuollaista, eikö ystävyyteenkään voi enään luottaa?
aiemmin todennut, jokainen on vastuussa omista kirjoituksistaan, ei kukaan toinen.
Tehtäväsi onkin nyt näyttää toteen onko kirjoitus Kadunmiehen vai tehtiinkö se näyttämään Kadunmiehen viestiltä. Teen uudet arviot sen mukaan.- Dilemaa
TaikisN kirjoitti:
merkitystä sillä ajattelet olevan.
sinun hyväksynnälläsi? - ????
TaikisN kirjoitti:
aiemmin todennut, jokainen on vastuussa omista kirjoituksistaan, ei kukaan toinen.
Tehtäväsi onkin nyt näyttää toteen onko kirjoitus Kadunmiehen vai tehtiinkö se näyttämään Kadunmiehen viestiltä. Teen uudet arviot sen mukaan.tehtävien jakaja sä luulet olevas? sen kun jakelet itselles vaan tehtäviä ja nuoleskelet
???? kirjoitti:
tehtävien jakaja sä luulet olevas? sen kun jakelet itselles vaan tehtäviä ja nuoleskelet
Niin niin, loppuiko asia-argumentit?
- dilemaa
TaikisN kirjoitti:
minulle itselleni.
hyvä
- ???
TaikisN kirjoitti:
Niin niin, loppuiko asia-argumentit?
Koetko olevasi kahvilapalstan päällikkö kun jakelet palstalaisille tehtäviä?
??? kirjoitti:
Koetko olevasi kahvilapalstan päällikkö kun jakelet palstalaisille tehtäviä?
taas. Joko otit kantaa aloituksen aiheeseen?
- ???
TaikisN kirjoitti:
taas. Joko otit kantaa aloituksen aiheeseen?
vaan vastaa kysymykseen.
??? kirjoitti:
vaan vastaa kysymykseen.
koenko olevani kahvipalstan pomo. Vastaus on en koe. Kunhan olet näyttänyt toteen että viesti josta keskustelumme lähti eteenpäin, on Kadunmiehen kirjoittama, olen valmis arvioimaan uudelleen oman suhtautumiseni Kadunmieheen.
- ???
TaikisN kirjoitti:
koenko olevani kahvipalstan pomo. Vastaus on en koe. Kunhan olet näyttänyt toteen että viesti josta keskustelumme lähti eteenpäin, on Kadunmiehen kirjoittama, olen valmis arvioimaan uudelleen oman suhtautumiseni Kadunmieheen.
Mulle sama miten suhtaudut kehenkin kuhunkin mihinkin. miksi mun pitäisi näyttää jotain toteen??? Pomotat taas
- Teemuna
TaikisN kirjoitti:
Sinähän tietenkin uskot kun kadunmies tapansa mukaan kiistää kaiken.
- humblepie
??? kirjoitti:
Mulle sama miten suhtaudut kehenkin kuhunkin mihinkin. miksi mun pitäisi näyttää jotain toteen??? Pomotat taas
ei ole nöyrä
Teemuna kirjoitti:
Sinähän tietenkin uskot kun kadunmies tapansa mukaan kiistää kaiken.
vielä tehnyt mitään päätöksiä sen suhteen.Kirjoitti kuka kirjoitti, mutta tuo viesti on niin ruma, etten olisi tuollaista toivonut koskaan joutuvan lukemaan kahvilassa ja olen todella pahoillani puolestasi tuon viestin suhteen. Tämä ihan vilpittömästi.
Oletko ajatellut että sinä itse olet myös paljon vartijana, voit joko jatkaa tyhjänaikaista vääntöä tai lopettaa sen. Tuskin kukaan yksin kovin kauaa viitsii uhota.- Teemuna
TaikisN kirjoitti:
vielä tehnyt mitään päätöksiä sen suhteen.Kirjoitti kuka kirjoitti, mutta tuo viesti on niin ruma, etten olisi tuollaista toivonut koskaan joutuvan lukemaan kahvilassa ja olen todella pahoillani puolestasi tuon viestin suhteen. Tämä ihan vilpittömästi.
Oletko ajatellut että sinä itse olet myös paljon vartijana, voit joko jatkaa tyhjänaikaista vääntöä tai lopettaa sen. Tuskin kukaan yksin kovin kauaa viitsii uhota.Et ole tainnut panna merkille, että Kadunmies aloittaa aina paskan jauhamisen ja piilovittuilun. Koska viimeksi hän on oikeesti ja vilpittömästi ottanut kantaa johonkin keskustelun aloituksen asiaan.
- miksimiksimiksi
TaikisN kirjoitti:
Oletko ajatellut että sinä itse olet myös paljon vartijana, voit joko jatkaa tyhjänaikaista vääntöä tai lopettaa sen. Tuskin kukaan yksin kovin kauaa viitsii uhota.vielä vuosien jälkeen saapuu tämä yksinäisten naisten sankari vittuilemaan hänen lävitseen nähneille aina oksennuskohtauksen saadessaan. Ei auta vaikkei mitään vastaisi tai palstaa vaihtaisi, ainoa mikä auttaa on täydellinen katoaminen. Miksi yhden oksentajan vuoksi niin moni joutuu katoamaan.
Teemuna kirjoitti:
Et ole tainnut panna merkille, että Kadunmies aloittaa aina paskan jauhamisen ja piilovittuilun. Koska viimeksi hän on oikeesti ja vilpittömästi ottanut kantaa johonkin keskustelun aloituksen asiaan.
toissa viikolla olen jopa kysellyt samasta aiheesta häneltä, ihmetellen.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9342316/45944452miksimiksimiksi kirjoitti:
vielä vuosien jälkeen saapuu tämä yksinäisten naisten sankari vittuilemaan hänen lävitseen nähneille aina oksennuskohtauksen saadessaan. Ei auta vaikkei mitään vastaisi tai palstaa vaihtaisi, ainoa mikä auttaa on täydellinen katoaminen. Miksi yhden oksentajan vuoksi niin moni joutuu katoamaan.
jokainen on itse vastuussa teoistaan. Minä keskitän voimavarani mieluummin positiiviseen ajatteluun ja toimintaan kuin negatiiviseen. Vaikka saan siitä usein moitteita :) Valintojahan nämä.
olisi mielenterveysongelmia...Näissä minun tuntemissani tapauksissa ei kyse ei ole mistään tuollaisesta..
Niillä joilla on,niin toivottavasti heidän omaisensa osaa ohjata ammatti-ihmisen pakeille..- tietoa on
TaikisN kirjoitti:
rukka kun oot sinisilmäinen. Milloin silmäsi aukeavat. Kadunmies pystyy vaikka mihin sanoo kokemusta omaava.
tietoa on kirjoitti:
rukka kun oot sinisilmäinen. Milloin silmäsi aukeavat. Kadunmies pystyy vaikka mihin sanoo kokemusta omaava.
....kaffeeporukan ainut jolla on oikeasti älliä ja viisautta,ja pystyy tekemään itsenäisiä päätöksiä, joihin ei katkeroituneiden itkut juuri vaikuta
Kunnioitettavaa on myös se että Taikis liki ainoana on pysynyt puolueettomana kaikissa kahinoissa mitä hakkiksen jälkeen on nähty,oikeudenmukaisuus ja suoraselkäisyys,sekä hersyvä ketään loukkaamaton huumorintaju, kuvastanee Taikista erittäin hyvin- antakeearmoo.....
Kadunmies kirjoitti:
....kaffeeporukan ainut jolla on oikeasti älliä ja viisautta,ja pystyy tekemään itsenäisiä päätöksiä, joihin ei katkeroituneiden itkut juuri vaikuta
Kunnioitettavaa on myös se että Taikis liki ainoana on pysynyt puolueettomana kaikissa kahinoissa mitä hakkiksen jälkeen on nähty,oikeudenmukaisuus ja suoraselkäisyys,sekä hersyvä ketään loukkaamaton huumorintaju, kuvastanee Taikista erittäin hyvinvoe kiesus mikä ruskeakieli joka ei edes kirjoita tänne vittupäiden palstalle :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
- doodledam
Kadunmies kirjoitti:
Kunnioitettavaa on myös se että Taikis liki ainoana on pysynyt puolueettomana kaikissa kahinoissa mitä hakkiksen jälkeen on nähty,oikeudenmukaisuus ja suoraselkäisyys,sekä hersyvä ketään loukkaamaton huumorintaju, kuvastanee Taikista erittäin hyvinKaikki pitävät Taikiksesta. Osa ei pidä.
antakeearmoo..... kirjoitti:
voe kiesus mikä ruskeakieli joka ei edes kirjoita tänne vittupäiden palstalle :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
....kieli ei ruskeennu kun nuolee vain edestä...
- turhaa leveilyä
Kadunmies kirjoitti:
..ihan niin tyhmäksi on taikista vaikea uskoa
turhaa leveilyä kirjoitti:
..ihan niin tyhmäksi on taikista vaikea uskoa
...katsos siinä,mä voin nuolla edessäpäin,mutta kaffeelaiset vittupäät iskee puukon selkään takaapäin..
Ja kuten tulikin sanottua,Taikis on miellyttävä poikkeus säännöstä,ehkä joku muukin...loput on pelkkää limaista jätöstä johon ei kunniallinen kansalainen koske seipäälläkään- Keilan kaataja
Kadunmies kirjoitti:
...katsos siinä,mä voin nuolla edessäpäin,mutta kaffeelaiset vittupäät iskee puukon selkään takaapäin..
Ja kuten tulikin sanottua,Taikis on miellyttävä poikkeus säännöstä,ehkä joku muukin...loput on pelkkää limaista jätöstä johon ei kunniallinen kansalainen koske seipäälläkään.. nuoleeko edestä vai edessä.
Aika heikko paikko.
Pyydä pian poistoon ettei etupuolen nuolennan kehuskelusi ole aamulla Taikiksen luettavissa.
Ihan turha on pahoittaa mukavan Taikiksen mieltä. - .
Kadunmies kirjoitti:
Ja kuten tulikin sanottua,Taikis on miellyttävä poikkeus säännöstä,ehkä joku muukin...loput on pelkkää limaista jätöstä johon ei kunniallinen kansalainen koske seipäälläkäänSinä olet jätettä, olet sen itse todistanut.
- :)
Kadunmies kirjoitti:
Ja kuten tulikin sanottua,Taikis on miellyttävä poikkeus säännöstä,ehkä joku muukin...loput on pelkkää limaista jätöstä johon ei kunniallinen kansalainen koske seipäälläkäänTaas täällä? Kirjoitit sitten kuitenkin. Addikti?
- ...
:) kirjoitti:
Taas täällä? Kirjoitit sitten kuitenkin. Addikti?
on luuseri vailla vertaa, sääliksi käy
- se maksaa
tietoa on kirjoitti:
rahalla et saa tahtonsa läpi.
Kadunmies kirjoitti:
*täräyttää täsmäiskun palleaan* Jos tuo ei riitä, niin lekakin löytyy.
TaikisN kirjoitti:
*täräyttää täsmäiskun palleaan* Jos tuo ei riitä, niin lekakin löytyy.
...sitä heittäydyttiin väkivaltaiSeksi vaikka ihan hyvällähän minä vaan.... Pitäisköhän testata miten iso leka sulla on? ;) *laittaa kypärän päähän*
- Mil-laN
...vuosia seuranneena samankaltaista äitiä, en minäkään voi ymmärtää miksi äiti hylkäsi lapsensa.
se äiti kyllä hokee,että lapset ovat etusijalla,mutta miksi he eivät sitten mahdu saman katon alle asumaan,niin se on outoa...
itse tekisin, tai olisin tekemättä, ei välttämättä ole yks yhteen kenenkään toisen ratkaisujen kanssa.
Syytöstä on paha mennä heittämään.
Minun mielestäni; miehen voi vaihtaa, mutta lapsiani en kyllä vaihtaisi.minäkään halua ketään syyllistää,sillä jokainen tekee omat ratkaisunsa.Joskus ei vain ymmärrä kaikkea.Olen itse tullut siihen tulokseen,kun olen seurannut näitä tuntemiani tapauksia,että äidin elämä on helpompaa,kun ei tarvitse ottaa kenestäkään vastuuta..Säälin kuitenkin niin valtavasti näitä muksuja,kun silmät suurena ihmettelevät,kun ei äiti tulekkaan kotiin..
Toivoa vain täytyy,ettei tuollaisesta jää lapsen tunnemuistiin traumoja.mii-su kirjoitti:
minäkään halua ketään syyllistää,sillä jokainen tekee omat ratkaisunsa.Joskus ei vain ymmärrä kaikkea.Olen itse tullut siihen tulokseen,kun olen seurannut näitä tuntemiani tapauksia,että äidin elämä on helpompaa,kun ei tarvitse ottaa kenestäkään vastuuta..Säälin kuitenkin niin valtavasti näitä muksuja,kun silmät suurena ihmettelevät,kun ei äiti tulekkaan kotiin..
Toivoa vain täytyy,ettei tuollaisesta jää lapsen tunnemuistiin traumoja.joskus olisi helpompi sujahtaa vastauksissaan aidan matalammasta kohtaa. Uudenkin parin kanssa koettu huuma himmenee ajanmyötä ja tuleva arki tuo julki; kätketyn kivun. Ehkei enää niin helppoa olekkaan?
lasten luota on kulttuurissamme plajon tuomittavampi teko kuin isän lähtö lasten luota. Siihen suuntaan omatkin ajatukseni ensimmäisenä kulkevat että äiti on jotenkin moraaliton jättäessään lapsensa. Liekö tasa-arvoistumisen lisääntyminen muuttanut nuoremman sukupolven toiminta-tapoja, aika muuttuu tavat muuttuvat. silloin kun omat lapseni olivat pieniä, ei olisi kyllä käynyt mielen vieressäkään että heidät pystyisin jättämään.
Muutes, nykyään on aika paljon yhteishuoltajuutta ja sitä että lapset asuun osa ajasta äidin, osa isän luona.sitä jotenkin naiselta sellaiset äitivaistot sitten kokonaan...
Naisia pidetään varmaan enempi sellaisina hoivaajatyyppeinä.Siksi se,että jättävät lapset,niin tuntuu niin oudolta.mii-su kirjoitti:
sitä jotenkin naiselta sellaiset äitivaistot sitten kokonaan...
Naisia pidetään varmaan enempi sellaisina hoivaajatyyppeinä.Siksi se,että jättävät lapset,niin tuntuu niin oudolta.että äidinvaistot puuttuisivat kokonaan, ellei kysymyksessä ole tunnevammainen ihminen. Mutta nykyisin isät hoitavat lapsiaan paljon enemmän kuin ennen, luulisin että eroperheissä mietitään hyvinkin tarkkaan kummalle lapset jäävät ja kumpi alkaa maksamaan elatusmaksuja. Usein tahtoo unohtua että myös äiti joutuu maksamaan elatusmaksua lapsistaan jos he jäävät isänsä luokse. Kova pesti sekin on, kummalle sukupuolelle hyvänsä. Voisiko olla jopa että parit katsoisivat sitäkin, kumpi paremmin pystyy suoriutumaan elatusmaksuista?
- .
.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768