Miten on, jos saisit mahdollisuuden muuttaa itse, lähettää muita, tai tavalla jos toisella käyttää/asuutta jollain tavoin tätä nyt löydettyä planeettaa 581g?
Olisikko tarjolla hyviä ideota?
Millaisen planeetan sinä loisit?
Toinen mahdollisuus?
91
703
Vastaukset
- jkl mk
mutta kaikki rikolliset ja muut ikävät immeiset lähetettäisiin ilman paluulippua sinne toiselle tähdelle.
(myös täällä palstalla kenkkuilevat tyhmäpäät, sinne vaan menoksi :DTulisikko täällä Telluksella ilmentymään hyvä tahto ja rauha maanpäällä?
Entäpä siellä toisella. Tuhoutuisikko koko planeetta?- Perisyntinen
NainenKirjoittaa kirjoitti:
Tulisikko täällä Telluksella ilmentymään hyvä tahto ja rauha maanpäällä?
Entäpä siellä toisella. Tuhoutuisikko koko planeetta?vaikka Tellukselle jäisi kuinka valiosakkia, niin aina sieltä nousisi johtajia toisten yläpuolelle.
Ihmiskunnalla kun on niitä ikäviä perisyntejä kuten esim. kateus, niin johan se nostaisi päätänsä ja taas olisi uusi kierre valmis. Niinpä sitten lähtisi taas lasti epäporukkaa sinne toiselle tähdelle jne :D
Siellä toisella tähdellä taas vallitsisi elä tai kuole laki, vahvemman oikeus elää. Perisyntinen kirjoitti:
vaikka Tellukselle jäisi kuinka valiosakkia, niin aina sieltä nousisi johtajia toisten yläpuolelle.
Ihmiskunnalla kun on niitä ikäviä perisyntejä kuten esim. kateus, niin johan se nostaisi päätänsä ja taas olisi uusi kierre valmis. Niinpä sitten lähtisi taas lasti epäporukkaa sinne toiselle tähdelle jne :D
Siellä toisella tähdellä taas vallitsisi elä tai kuole laki, vahvemman oikeus elää.perisynnin sisältö aina vakio? Entäpä evoluutio? Josko jotain olisi mahdollista muuttaa?
- Perisyntinen
perisynnin sisältö aina vakio? Entäpä evoluutio? Josko jotain olisi mahdollista muuttaa?
ei se siitä mihinkään muutu, ihminen on ihmiselle susi.
Evoluutio ei muuta mitään. Viimeinen ihmisen taisto on henkiinjääminen, oma suu on aina lähinnä.
Jos mennään toiselle alueelle niin uskonnot ja eri lahkotkin turvaavat uskon nimissä uuteen elämään ja sitä kautta henkiin jäämiseen. Perisyntinen kirjoitti:
ei se siitä mihinkään muutu, ihminen on ihmiselle susi.
Evoluutio ei muuta mitään. Viimeinen ihmisen taisto on henkiinjääminen, oma suu on aina lähinnä.
Jos mennään toiselle alueelle niin uskonnot ja eri lahkotkin turvaavat uskon nimissä uuteen elämään ja sitä kautta henkiin jäämiseen.todeta: kehittyneitäkin ihmisiä on jo olemassa. Joten jätettäköön sudet omaan laumaansa:-
- Teemuna
Olis aika huikeeta jos fysiikan lakeja voisi muuttaa niin, että ihmisiän puitteissa sinne olis mahdollista mennä kuikuileen.
Planeettojen kalifina jättäisin luomatta loispistiäiset. pääsisi, niin loisin tasa-arvoisen planeetan, planeetan jossa sekä ihmisten, että eläineten syntyvyys säätyisi tasaisemmin, vettä ja ruokaa riittäisi kaikille. Planeetallani ei olisi lainkaan uskontoja, joiden varjolla toisten tappaminen olisi hyväksyttävää.
pahan,,,eiku siis hyvän. (kuinkas nyt tälläi sekoilin) Jäin miettimään onko uskontojen vika se mitä sallitaan, vai onko vika siinä miten niitä tulkitaan?
Oiskos sitten tälle ihanne planeetalle säädetty jonkinlainen vartionti? Syntyvyyden säätely on kauheen vaikeeta......*pitelee päätään*- Teemuna
pahan,,,eiku siis hyvän. (kuinkas nyt tälläi sekoilin) Jäin miettimään onko uskontojen vika se mitä sallitaan, vai onko vika siinä miten niitä tulkitaan?
Oiskos sitten tälle ihanne planeetalle säädetty jonkinlainen vartionti? Syntyvyyden säätely on kauheen vaikeeta......*pitelee päätään*Mä luulen, että siinä vaiheessa ihmisillä olis käytössään jo aivoskanneri jolla pystytään erittelemään kaikenlaiset mielenvikaiset meduusat ja uskontokuntien harrastajat terveistä yksilöistä, jotka portilla pääsisivät turvatarkastuksen läpi. Ainakaan sinne ... no olkoot. Toisaalta tuliskohan ikävä välillä rupusakkia jos aina kommunikoisi fiksujen kanssa. Se kontrastin puute nääs.
Oiskos sitten tälle ihanne planeetalle säädetty jonkinlainen vartionti? Syntyvyyden säätely on kauheen vaikeeta......*pitelee päätään*enhän mä nyt noin pitkälle oo vielä ehtinyt miettimään luomistyössäni :) Mutta jospa planeetan ilmastossa olisi joku tunnistin, joka aktivoituisi jos alkaisi näyttää että johonkin palneetanosaan alkaa pukata liikaa kansaa. Ilmastosta ruppeisi erittymään näkymättömiä, mauttomia ja kaikellatapaa tunnistamattomia hiukkasia jotka vaikuttaisivat lisääntymisviettiä hillistsvästi..köh.
Sairauksiahan palaneetallani ei olisi lainkaan, vaan ihmiset eläisivät määrätyn aikaa, jonka jälkeen nukahtaisivat pois, kivuttomasti. Läheiset ennätettäisiin hyvästellä ja hautajaiset suunnitella hyvässä yhteisymmärryksessä jälkeenjäävien kanssa.
Energianlähteinä palneetalla toimisi suuret tuulimyllyt ja aurinkokennot, fossiilisia polttoaineita ei käytettäisi lainkaan. lämpötilavaihtelut olisivat talven miinus viidestä asteesta kesän plus kahteenkymmeneen viiteen sateeseen. Ukkosia, tsunameja, pyörremyrskyjä yms luonnonkatastrofeja ei myöskään tunnettaisi lainkaan.
Ei palneetaalla tarvitsisi vartijoita mihinkään :)Teemuna kirjoitti:
Mä luulen, että siinä vaiheessa ihmisillä olis käytössään jo aivoskanneri jolla pystytään erittelemään kaikenlaiset mielenvikaiset meduusat ja uskontokuntien harrastajat terveistä yksilöistä, jotka portilla pääsisivät turvatarkastuksen läpi. Ainakaan sinne ... no olkoot. Toisaalta tuliskohan ikävä välillä rupusakkia jos aina kommunikoisi fiksujen kanssa. Se kontrastin puute nääs.
mun planeettaani säätämään !!!!! :D
- voi taivas mikä....
Teemuna kirjoitti:
Mä luulen, että siinä vaiheessa ihmisillä olis käytössään jo aivoskanneri jolla pystytään erittelemään kaikenlaiset mielenvikaiset meduusat ja uskontokuntien harrastajat terveistä yksilöistä, jotka portilla pääsisivät turvatarkastuksen läpi. Ainakaan sinne ... no olkoot. Toisaalta tuliskohan ikävä välillä rupusakkia jos aina kommunikoisi fiksujen kanssa. Se kontrastin puute nääs.
ihmisestä tekisivät sen Pyhän Pietarin? Laittasitko rupusakille Belsepuupin?
Oliskohan siellä ne 70 neitsyttäkin? - Teemuna
voi taivas mikä.... kirjoitti:
ihmisestä tekisivät sen Pyhän Pietarin? Laittasitko rupusakille Belsepuupin?
Oliskohan siellä ne 70 neitsyttäkin?Pietarilla on liian suuri liksa. Tulevaisuudessa tekniikka hoitaa, kuten kerroin portsarin hommat.
Yhden kerran 'lampun rikkonu' joten se kokemus mielessäni en neitsyitä kaipaa. - Teemuna
TaikisN kirjoitti:
mun planeettaani säätämään !!!!! :D
Tarkkaile minkä vetovoiman alaisuudessa sun pikkuplaneetta pyörii, ettei tartte ryhtyä kiertoratoja sun parhaaksi sääteleen. Dee dee.
Teemuna kirjoitti:
Tarkkaile minkä vetovoiman alaisuudessa sun pikkuplaneetta pyörii, ettei tartte ryhtyä kiertoratoja sun parhaaksi sääteleen. Dee dee.
pyörii punaisen kääpiön vetovoiman alaisuudessa, kiertää kääpiön 37 kertaa vuorokaudessa. Punainen kääpiö on aurinkoamma hiukan pienempi ja himmeämpi, joten planeetallani on tunnelmavalaistus aina. Enkä nä ole luonut sinne edes kiertoratojen säätelijää, joten kipitä vaan takaisin säätelemään omaa planeettaasi :) Se on vielä vähän puutteellinen, ainoastaan loispistiäisten luomattomuuteen asti oot luomistyössäsis edennyt :D
- Teemuna
TaikisN kirjoitti:
pyörii punaisen kääpiön vetovoiman alaisuudessa, kiertää kääpiön 37 kertaa vuorokaudessa. Punainen kääpiö on aurinkoamma hiukan pienempi ja himmeämpi, joten planeetallani on tunnelmavalaistus aina. Enkä nä ole luonut sinne edes kiertoratojen säätelijää, joten kipitä vaan takaisin säätelemään omaa planeettaasi :) Se on vielä vähän puutteellinen, ainoastaan loispistiäisten luomattomuuteen asti oot luomistyössäsis edennyt :D
Kas kun en odottanutkaan, että yksittäisen planeetan yksittäisellä tippiksellä, joka himmeesti pyörii oman himmeen aurinkonsa ympäri, olis gravitaatioon ja sen ilmentymiin sen parempaa tietoa.
Mä olen tottunut säätelemään kaareutuvaa aika-avaruutta jossa galaksit ovat vain eräitä kohteitani. Siinä sivussa menevät maapallot kuin myös eksoplaneetat, mistä nyt oli kyse. Teemuna kirjoitti:
Kas kun en odottanutkaan, että yksittäisen planeetan yksittäisellä tippiksellä, joka himmeesti pyörii oman himmeen aurinkonsa ympäri, olis gravitaatioon ja sen ilmentymiin sen parempaa tietoa.
Mä olen tottunut säätelemään kaareutuvaa aika-avaruutta jossa galaksit ovat vain eräitä kohteitani. Siinä sivussa menevät maapallot kuin myös eksoplaneetat, mistä nyt oli kyse.heittäytyä luomaanvain yhtä pikku planeettaa, ei kävisi mielessäkään yrittää rohmuta koko maailmankaikkeutta..... Suuruudenhulluus ei asu planeetallani :D
TaikisN kirjoitti:
enhän mä nyt noin pitkälle oo vielä ehtinyt miettimään luomistyössäni :) Mutta jospa planeetan ilmastossa olisi joku tunnistin, joka aktivoituisi jos alkaisi näyttää että johonkin palneetanosaan alkaa pukata liikaa kansaa. Ilmastosta ruppeisi erittymään näkymättömiä, mauttomia ja kaikellatapaa tunnistamattomia hiukkasia jotka vaikuttaisivat lisääntymisviettiä hillistsvästi..köh.
Sairauksiahan palaneetallani ei olisi lainkaan, vaan ihmiset eläisivät määrätyn aikaa, jonka jälkeen nukahtaisivat pois, kivuttomasti. Läheiset ennätettäisiin hyvästellä ja hautajaiset suunnitella hyvässä yhteisymmärryksessä jälkeenjäävien kanssa.
Energianlähteinä palneetalla toimisi suuret tuulimyllyt ja aurinkokennot, fossiilisia polttoaineita ei käytettäisi lainkaan. lämpötilavaihtelut olisivat talven miinus viidestä asteesta kesän plus kahteenkymmeneen viiteen sateeseen. Ukkosia, tsunameja, pyörremyrskyjä yms luonnonkatastrofeja ei myöskään tunnettaisi lainkaan.
Ei palneetaalla tarvitsisi vartijoita mihinkään :)jokseenkin houkuttavalle:- Jokohan tilausta voisi alkaa rustaamaan:) Osko nimenä vaikka: himmeän hämyn syleilevä planeetta?
Kenen toimesta tuo lisääntymisviettiä hiltsevä toimenpide ilmastosta tuhahtaisi? Kyllä nyt tuli paljon pohdittavaa*- Teemuna
TaikisN kirjoitti:
heittäytyä luomaanvain yhtä pikku planeettaa, ei kävisi mielessäkään yrittää rohmuta koko maailmankaikkeutta..... Suuruudenhulluus ei asu planeetallani :D
Kait jo planeettasi avajaispirskeisiin olet nimilaput pöytävieraille painattanut?
jokseenkin houkuttavalle:- Jokohan tilausta voisi alkaa rustaamaan:) Osko nimenä vaikka: himmeän hämyn syleilevä planeetta?
Kenen toimesta tuo lisääntymisviettiä hiltsevä toimenpide ilmastosta tuhahtaisi? Kyllä nyt tuli paljon pohdittavaa*jos keran toinen mahdollisuus annettaisiin, niin kokemuksista viisastuneina planeetasta tietenkin tehtäisiin paratiisi vailla käärmeitä. HHSP sopisi mainiosti nimeksi uudelle planeetalle. Mietin tässä että kyllä palstan poppoo pitäisi ehdottomasti kutsua planeetalle, mutta se sitten vaatisi ihan pikkuisen joustoa paratiisiin... Ehkä sinne pitäisi luoda joku pieni suljettu tila jossa ihmiset saisivat muuttua niin halutessaan rakkikoiriksi ilman että ympäristö siitä kärsisi. Tuota täytyy vielä pohtia :D
Jaa kenenkä toimesta tuhahtelisi vietinsäätelijää. Emmä tiijä :DDTeemuna kirjoitti:
Kait jo planeettasi avajaispirskeisiin olet nimilaput pöytävieraille painattanut?
ainakin suunnitellut istumajärjestystä. Päätin laittaa sinut istumaan Judgen ja Kadunmiehen väliin...Vastapäätä istuisi tietenkin Arkkis :D
- Teemuna
TaikisN kirjoitti:
ainakin suunnitellut istumajärjestystä. Päätin laittaa sinut istumaan Judgen ja Kadunmiehen väliin...Vastapäätä istuisi tietenkin Arkkis :D
Voi äijäparkoja. Haluat varmaan heidän itkettyä muuttaa istumajärjestystä. Minulle tämä järjestys sopii enemmän kuin hyvin. Minä heitä vastaan, no aika tasapuolisesti ajattelit. Kuinkahan mun viereiset tuolit. Siinä olis viihtyjille viihtyisät paikat.
TaikisN kirjoitti:
jos keran toinen mahdollisuus annettaisiin, niin kokemuksista viisastuneina planeetasta tietenkin tehtäisiin paratiisi vailla käärmeitä. HHSP sopisi mainiosti nimeksi uudelle planeetalle. Mietin tässä että kyllä palstan poppoo pitäisi ehdottomasti kutsua planeetalle, mutta se sitten vaatisi ihan pikkuisen joustoa paratiisiin... Ehkä sinne pitäisi luoda joku pieni suljettu tila jossa ihmiset saisivat muuttua niin halutessaan rakkikoiriksi ilman että ympäristö siitä kärsisi. Tuota täytyy vielä pohtia :D
Jaa kenenkä toimesta tuhahtelisi vietinsäätelijää. Emmä tiijä :DDtässä nämä kuonokopat mukaan.
Luletko, jotta tarvittaisiin rankkurin rattaatkin?Teemuna kirjoitti:
Voi äijäparkoja. Haluat varmaan heidän itkettyä muuttaa istumajärjestystä. Minulle tämä järjestys sopii enemmän kuin hyvin. Minä heitä vastaan, no aika tasapuolisesti ajattelit. Kuinkahan mun viereiset tuolit. Siinä olis viihtyjille viihtyisät paikat.
niin somaa nähdä teidät siinä vieretysten sulassa sovussa, pyhäpaidat yllä. Judgen viereen voisin istuttaa Mil-laNin, ja Kadunmiehen viereen Pirpanan. Sun istumapaikkasi pysyisi Judgen ja Kadunmiehen välissä, olisihan planeetta "uusi mahdollisuus", siellä kaikki olisivat sulassa sovussa keskenään eikä kukaan ruikkisi kenenkään kintuille :) Arkkis istuisi vastapäätä sinua, hänen vieressään toisella puolella istuisi Bonsku ja toisella puolella Zone. Tuoksuvat kynttilät valaisisivat pöytää ja viileä viini kuplsisi laseissa.Kaikki olisivat köyhiä ja rikkaita, Ah auvoa :)
tässä nämä kuonokopat mukaan.
Luletko, jotta tarvittaisiin rankkurin rattaatkin?saattaisihan olla aiheellista ottaa rankkurinrattaatkin mukaan kaiken varulta, jos uuden planeetan suotuisa ilmanala ei ihan heti alkaisikaan vaikuttaa toivotulla tavalla kaikkein paatuneimpiin kansalaisiin :)
- Teemuna
TaikisN kirjoitti:
niin somaa nähdä teidät siinä vieretysten sulassa sovussa, pyhäpaidat yllä. Judgen viereen voisin istuttaa Mil-laNin, ja Kadunmiehen viereen Pirpanan. Sun istumapaikkasi pysyisi Judgen ja Kadunmiehen välissä, olisihan planeetta "uusi mahdollisuus", siellä kaikki olisivat sulassa sovussa keskenään eikä kukaan ruikkisi kenenkään kintuille :) Arkkis istuisi vastapäätä sinua, hänen vieressään toisella puolella istuisi Bonsku ja toisella puolella Zone. Tuoksuvat kynttilät valaisisivat pöytää ja viileä viini kuplsisi laseissa.Kaikki olisivat köyhiä ja rikkaita, Ah auvoa :)
Oikein hyvä, erittäin hyvä istumajärjestys. Siitä tulee hauskaa, takaan sen.
TaikisN kirjoitti:
Mutta mikä on teemuna? Minulla on jo rapputralli.
Teemuna kirjoitti:
Oikein hyvä, erittäin hyvä istumajärjestys. Siitä tulee hauskaa, takaan sen.
syleilevä planeetta, HHSP...kiertelisi punaista kääpiötään keinuen vinhaa vauhtia ja pöytävieraat viihtyisivät toistensa seurassa henkeviä keskustellen ja juomalauluja laulellen. Pilkkakirveet ja ivasanat takavarikoitaisiin jo sisääntuloaulassa ;D
Toki planeetan avajaispirskeissä olisivat mukana muutkin palstalaiset, heidän istumajärjestyksensä on vielä auki :)judge.cooper kirjoitti:
häneen vielä tutustuisit pirskeissä, vierustoveriisi. :)
- Teemuna
judge.cooper kirjoitti:
Kusipää koopperia kähmisin ja hän olis nautinnosta sekaisin, kunnes nysäkeppi- kädenmies toisella puolella olis mustasukkanen ja raivon partaalla sinisenä. Siinä heille järjestettynä valmiiksi ohjattu perhedraama. Ymmärtävästi hymyillen poistuisin takavasemmalle omieni, heterojen pariin. Nää kaksi tyhmää jäis lätkimään toisiaan.
Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa ... Teemuna kirjoitti:
Kusipää koopperia kähmisin ja hän olis nautinnosta sekaisin, kunnes nysäkeppi- kädenmies toisella puolella olis mustasukkanen ja raivon partaalla sinisenä. Siinä heille järjestettynä valmiiksi ohjattu perhedraama. Ymmärtävästi hymyillen poistuisin takavasemmalle omieni, heterojen pariin. Nää kaksi tyhmää jäis lätkimään toisiaan.
Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa ...minun planeettani pirskeissä sinäkin osaisit käyttäytyä, planeetan ilma vaikuttaisi huonotapaisimpiinkin positiivisesti :D
Teemuna kirjoitti:
Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa ...Rasti ruutuun.
- Teemuna
judge.cooper kirjoitti:
Rasti ruutuun.
Justiinsa koopperilta loppu verbaali.
Teemuna kirjoitti:
Löytyi pehmeä pee näppikseltä. Harjoittelu tekee mestarin. Poikkeuksiakin on.
- 3+15
Teemuna kirjoitti:
Kuupperin katkopätkäkirjoitukset ovat parhaimmillaan braillena. Osta sinäkin valkoinen keppi niin pääset niihin sisään, tai kokeile luettaa niitä puhesyntetisaattorilla, siten saat niihin edes hitusen ilmettä ;)
TaikisN kirjoitti:
minun planeettani pirskeissä sinäkin osaisit käyttäytyä, planeetan ilma vaikuttaisi huonotapaisimpiinkin positiivisesti :D
...uteliaisuudesta,kuin sä jaksat tuon vajakin kanssa vääntää?
Kadunmies kirjoitti:
...uteliaisuudesta,kuin sä jaksat tuon vajakin kanssa vääntää?
Emmätiijä :)
Ehkä mua jaksaa hämmästyttää ylipulleat egot.
sellainen planeetta jonne laitettaisiin kaikki - pieni talo preerialla- perheet. Sitten jos ja kun joku täältä haluaisi muuttaa sinne, niin testeihin kuuluisi mm. sarjan katselu, jonka aikana vetomitattaisiin kyynelten määrä :)
tuo sarja ole pikkusen jo vanha...mitä? Saiskos käyttää sipulia?
on telkkarista tullut ko.sarja. Sipulilla ei passia saada, paitsi jos osaa oikein sen pilkkoa. Ehdoton edellytys toiseen mahdollisuuteen :0
581g olisi hyvä kokeilualusta, kuinka alkeellisesta eliömuodosta voidaan saada jotain hyödyllistä. Laittaisin sinne kasvamaan jotain aivotonta geenimassaa, jota olisi helppo ja turvallista tarkkailla kaukaa täältä maapallolta käsin. Ehdokkaaksi valitsen teemunan, jolta löytyy nesteet ja proteiinit omasta ja nimenomaan takaa.
kun Taikku on jo aloittanut sinne *tähystää kaukoputkella* erinäisiä suunnitelmia. Tän Telluksen, mihinkä näyttäisi jäävän näitä ratkaisemattomia erimielisyyksiä, tän vois hoitaa loppuun täällä.
Siellä toisella taas on miellyttävä punertava hämyvalaistus, joten uskoisin, että siellä pääsisi romantiikka kukoistukseen.
Nenääni muuten karvastelee. Oiskos joku flunssafiirus... * taidan tehdä huuhtelun*
Olen jo laatinut siirtosuunitelmaa. Siellä kun ei ole mitään tautejakaan.NainenKirjoittaa kirjoitti:
kun Taikku on jo aloittanut sinne *tähystää kaukoputkella* erinäisiä suunnitelmia. Tän Telluksen, mihinkä näyttäisi jäävän näitä ratkaisemattomia erimielisyyksiä, tän vois hoitaa loppuun täällä.
Siellä toisella taas on miellyttävä punertava hämyvalaistus, joten uskoisin, että siellä pääsisi romantiikka kukoistukseen.
Nenääni muuten karvastelee. Oiskos joku flunssafiirus... * taidan tehdä huuhtelun*
Olen jo laatinut siirtosuunitelmaa. Siellä kun ei ole mitään tautejakaan.Erimielisyyksien ratkaisun voi todellakin jättää tänne. Mutta pelkällä romantiikalla ei taida pärjätä. Pitänee löytyä myös klovni ja viihdyttäjä luppoajoiksi. Joku harmiton, jonka voi laittaa päälle ja pois päältä tarvittaessa. Sellainen on/off massa, jonka satuihin olisi mukava nukahtaa. Ehdotan teemunaa. Toisaalta puhuit, ettei siellä olisi tauteja. Valinta ei ole helppo.
judge.cooper kirjoitti:
Erimielisyyksien ratkaisun voi todellakin jättää tänne. Mutta pelkällä romantiikalla ei taida pärjätä. Pitänee löytyä myös klovni ja viihdyttäjä luppoajoiksi. Joku harmiton, jonka voi laittaa päälle ja pois päältä tarvittaessa. Sellainen on/off massa, jonka satuihin olisi mukava nukahtaa. Ehdotan teemunaa. Toisaalta puhuit, ettei siellä olisi tauteja. Valinta ei ole helppo.
voisin kysyä, mikäli haluasin. Eikös noi onoffit ole jo vanhanaikaista. Ei tuo mitenkään liittynyt siihen kyssäriin jonka tavallaan jätin sanomatta.Kolmena päivänä opiskeltuani kosketuspuhelinta olen tajunnut sovellutukset.
Vanhemmassa mallissa ei sellaista ollut. Tosin yksi luennoitsija, jota olin kuuntelemassa, kehoitti keskustelemaan näiden teknisten laitteiden kanssa. Kukille olen aina puhunut, mutta en vielä näille vempaimille. Huomaatkos: aina tulee uutta ja uutta viihdykettä. Ensin tietämättömyyttäni taisin päästellä ärrä- ja muutakin sensuroitavaa kieltä. No heti, kun ryhdyin puhelimelleni ystävälliseksi, niin eikös mitä. Alkoi sujua.
Täytynee pohtia tuota viihdykettä. Noi pannumyssyn jutut olivat vastineineen pitkästä aikaa tällä palstalla viihdyttävää luettavaa.NainenKirjoittaa kirjoitti:
voisin kysyä, mikäli haluasin. Eikös noi onoffit ole jo vanhanaikaista. Ei tuo mitenkään liittynyt siihen kyssäriin jonka tavallaan jätin sanomatta.Kolmena päivänä opiskeltuani kosketuspuhelinta olen tajunnut sovellutukset.
Vanhemmassa mallissa ei sellaista ollut. Tosin yksi luennoitsija, jota olin kuuntelemassa, kehoitti keskustelemaan näiden teknisten laitteiden kanssa. Kukille olen aina puhunut, mutta en vielä näille vempaimille. Huomaatkos: aina tulee uutta ja uutta viihdykettä. Ensin tietämättömyyttäni taisin päästellä ärrä- ja muutakin sensuroitavaa kieltä. No heti, kun ryhdyin puhelimelleni ystävälliseksi, niin eikös mitä. Alkoi sujua.
Täytynee pohtia tuota viihdykettä. Noi pannumyssyn jutut olivat vastineineen pitkästä aikaa tällä palstalla viihdyttävää luettavaa.on enemmän kuin viihdykettä. Siinä on filosofiaa. Juttuja lukee mieluummin kuin kuuntelee puhelimen vastineita soittokäskyille. Puhelin voi nikotella, ettei kohde ole tavoitettavissa. Pannumyssy on. Mistä näitä virtuooseja tulee?
judge.cooper kirjoitti:
on enemmän kuin viihdykettä. Siinä on filosofiaa. Juttuja lukee mieluummin kuin kuuntelee puhelimen vastineita soittokäskyille. Puhelin voi nikotella, ettei kohde ole tavoitettavissa. Pannumyssy on. Mistä näitä virtuooseja tulee?
Ei olisi pitänyt sotkea pannumyssyä ja kosketuspuhelinta samaan kommentiin. Pannumyssy on todistanut: sanoilla on merkitystä.
Veikkaan: pannumyssy = pulttipois.
Melkein olen jo ihastunut.- Teemuna
Koopper valitsi ja päätti tommosen laittaa. Sut nauretaan, tai ollaan jo naurettu kaverisi nysäkepin, eli neiti kädenmiehen kanssa omaan kastiinne. Huudelkaapa köyhät sieltä. Käyppä muuten äkkiä kapakassa, saat kerran pari vedettyä kusipään täyteen. Tililles on muutama sata euroa kuun vaihteessa tullut, käy äkkiä löysä, ennenkuin velkojat kerkee ne sulta kuppaamaan, vaikka väkisin.
Miltä muuten tuntuu kun ei oikeen ole fyrkkaa. - DeeDee+Dee
Teemuna kirjoitti:
Koopper valitsi ja päätti tommosen laittaa. Sut nauretaan, tai ollaan jo naurettu kaverisi nysäkepin, eli neiti kädenmiehen kanssa omaan kastiinne. Huudelkaapa köyhät sieltä. Käyppä muuten äkkiä kapakassa, saat kerran pari vedettyä kusipään täyteen. Tililles on muutama sata euroa kuun vaihteessa tullut, käy äkkiä löysä, ennenkuin velkojat kerkee ne sulta kuppaamaan, vaikka väkisin.
Miltä muuten tuntuu kun ei oikeen ole fyrkkaa.Miltä tuntuu, kun ei oo järkee?
Teemuna kirjoitti:
Miltä muuten tuntuu kun ei oikeen ole fyrkkaa.Eikös sinultakin analfabeetilta kävisi vastineen antaminen helpommin, kun vain laittaisit rastin ruutuun
A) köyhä
B) homo
Keksippä vielä Kela, niin saadaan C -valinta.- Teemuna
judge.cooper kirjoitti:
Eikös sinultakin analfabeetilta kävisi vastineen antaminen helpommin, kun vain laittaisit rastin ruutuun
A) köyhä
B) homo
Keksippä vielä Kela, niin saadaan C -valinta.Mites koopper sun parhaalle ystävälle kädenmiehelle kuuluu, käsitättekö asioita yhä yhdessä. No, mikäs sen suloisempaa kun kaksi yhdessä käsittävää kaverusta.
- Teemuna
DeeDee+Dee kirjoitti:
Miltä tuntuu, kun ei oo järkee?
Minä en tiedä, mutta tietäiskö liaanista pudonnu tankero orankutanki. Siis sun pitäis se tietää. Älä vaan vastaa, koska kuulut siihen kusipäiden reiluun juoukkoon joidenka kanssa en polkase jankkumopoo käyntiin. Sorry!
Ai niin, varaton tunnut olevan. - DeeDee+Dee
Teemuna kirjoitti:
Minä en tiedä, mutta tietäiskö liaanista pudonnu tankero orankutanki. Siis sun pitäis se tietää. Älä vaan vastaa, koska kuulut siihen kusipäiden reiluun juoukkoon joidenka kanssa en polkase jankkumopoo käyntiin. Sorry!
Ai niin, varaton tunnut olevan."Muu tenna" käy mainoksesta, jossa pissi sihisee vaipppaan. A vot! Kyllä se kusessa oleminen tietysti rassaa.
Teemuna kirjoitti:
Mites koopper sun parhaalle ystävälle kädenmiehelle kuuluu, käsitättekö asioita yhä yhdessä. No, mikäs sen suloisempaa kun kaksi yhdessä käsittävää kaverusta.
yleistäminen osoittaa suhteellisen yksinkertaista maailmankuvaa. Kehottaisin pysymään rastitusmenetelmässä.
- Teemuna
judge.cooper kirjoitti:
yleistäminen osoittaa suhteellisen yksinkertaista maailmankuvaa. Kehottaisin pysymään rastitusmenetelmässä.
Sulla on sun kykysi hahmottaa ympärilläsi olevaa maailmaa, pärjää sillä, tai onhan sun pärjättävä. Kun et kuitenkaan ihan yksin pärjää, niin se näkyy siinä, että käyt esmes täällä aika-ajoin paskalla. Nyt riitti mulle sun kepittäminen tältä illalta. Paa tärkeä vimonen sana ja ota siitä orkku.
Teemuna kirjoitti:
Sulla on sun kykysi hahmottaa ympärilläsi olevaa maailmaa, pärjää sillä, tai onhan sun pärjättävä. Kun et kuitenkaan ihan yksin pärjää, niin se näkyy siinä, että käyt esmes täällä aika-ajoin paskalla. Nyt riitti mulle sun kepittäminen tältä illalta. Paa tärkeä vimonen sana ja ota siitä orkku.
käyt kuoppaasi unosille. Hyvä niin. Sanoit mitä osaat ja osoitit kykysi.
- DeeDee+Dee
Teemuna kirjoitti:
Ai niin, varaton tunnut olevan.Poliisia apuun
- vasso-Q
Edellyttäen, että minulla olisi elämän kehittymisen seuraamiseen yhtä paljon aikaa ja valtaa käytettävissä kuin tällä väitetyllä Jumalallamme joka loi taivaan ja maan pistäisinpä evoluution käyntiin samalla tavalla kuin Telluksellamme. Kattelsin sitten, mitä tulee meidän rouvamme muurahaisista.
- vasso-Q
Eikös se olisi jutuujen toistamista?
Ei tietenkään. Uusi planeetta uudet bakteerit vai mitä ne alkueliöt olivat, josta kaikki sai alkunsa. Siinäpähän kehittyisvät nuo uudet elämänmuodot. Kattelisin rauhassa saisivatko vaikka ilmaston lämpenemään ja jos eivät, niin mitä sitten keksisivät. Itse en sotkeutuisi luomistyöhön. Tai miksenpä pirruuttani, jos sopiva kylkiluu löytyisi muutaman milardin vuoden kuluttua. Edellyttäen tietenkin, että alkueliöt olisivat kehittäneet kyljen ja luun.
vasso-Q kirjoitti:
Ei tietenkään. Uusi planeetta uudet bakteerit vai mitä ne alkueliöt olivat, josta kaikki sai alkunsa. Siinäpähän kehittyisvät nuo uudet elämänmuodot. Kattelisin rauhassa saisivatko vaikka ilmaston lämpenemään ja jos eivät, niin mitä sitten keksisivät. Itse en sotkeutuisi luomistyöhön. Tai miksenpä pirruuttani, jos sopiva kylkiluu löytyisi muutaman milardin vuoden kuluttua. Edellyttäen tietenkin, että alkueliöt olisivat kehittäneet kyljen ja luun.
Päiväni on pelastettu. Sain taas nauraa:)))
Kyljen ja luun kehittymiseen voi mennä melkoinen tovi. Mutta jos siitä taas muodostuisi tuo mies/nais draama ynnä käärmes...niin ....Nyt pitäis funderata jo valmiiksi vähän parempi kaava:-- vasso-Q
Päiväni on pelastettu. Sain taas nauraa:)))
Kyljen ja luun kehittymiseen voi mennä melkoinen tovi. Mutta jos siitä taas muodostuisi tuo mies/nais draama ynnä käärmes...niin ....Nyt pitäis funderata jo valmiiksi vähän parempi kaava:-Annan niitten siellä keskenään söhlöttää ja aikansa syödä toisiaan. Tai jos ovatkin kehittäneet tavan elää ikuisesti ilman ravintoa niin aina parempi. Jospa siellä kylmyydessä tyytyisivät vaan olla möllöttämään alkumuodossaan sen kummemmin syömättä, juomatta, syntymättä tahi kuolematta saati ajattelematta pitäisihän niitä käydä tönäisemässä. Voisin keksiä niille sukupuolet ja lisääntymisen. Mutta toki sitten pitäisi keksiä myös kuoleminen. Tjaah. Viitsiskös tuota.
- Teemuna
Ootko koskaan ajatellut mitä jumaluuden haaskaamista olisi maapallon oma Jumala. Vain oma Jumalamme näkisi ja ymmärtäisi oman olemisensa järjettömyyden.
Paljon järkevämpi universaalin organisaation kannalta olisi maapallon aluepäällikön toimi ja sen viran hoitaminen paljon nykyistä menoa paremmin. vasso-Q kirjoitti:
Annan niitten siellä keskenään söhlöttää ja aikansa syödä toisiaan. Tai jos ovatkin kehittäneet tavan elää ikuisesti ilman ravintoa niin aina parempi. Jospa siellä kylmyydessä tyytyisivät vaan olla möllöttämään alkumuodossaan sen kummemmin syömättä, juomatta, syntymättä tahi kuolematta saati ajattelematta pitäisihän niitä käydä tönäisemässä. Voisin keksiä niille sukupuolet ja lisääntymisen. Mutta toki sitten pitäisi keksiä myös kuoleminen. Tjaah. Viitsiskös tuota.
tuo olisi.
Mikseikäs itseasiassa voisikin olla tuollain möllötysplaneetta. Saman tien siellä vois käväistä murjottamassa ja vaikka turhautumassa. Tai sen pimeen puolen vois määrittää noihin tarkoituksiin. Sais vaikka jäädyttää itsensä. On kait mahdollista tehdä sellainen neitseellisesti lisääntyvä laji? Ei luulis sellaisten kauheesti hinkuvan jatkuvasti lisääntymään.- DeeDee+Dee
Teemuna kirjoitti:
Ootko koskaan ajatellut mitä jumaluuden haaskaamista olisi maapallon oma Jumala. Vain oma Jumalamme näkisi ja ymmärtäisi oman olemisensa järjettömyyden.
Paljon järkevämpi universaalin organisaation kannalta olisi maapallon aluepäällikön toimi ja sen viran hoitaminen paljon nykyistä menoa paremmin.Ajatellu yhään mitään?
- vasso-Q
tuo olisi.
Mikseikäs itseasiassa voisikin olla tuollain möllötysplaneetta. Saman tien siellä vois käväistä murjottamassa ja vaikka turhautumassa. Tai sen pimeen puolen vois määrittää noihin tarkoituksiin. Sais vaikka jäädyttää itsensä. On kait mahdollista tehdä sellainen neitseellisesti lisääntyvä laji? Ei luulis sellaisten kauheesti hinkuvan jatkuvasti lisääntymään.Kaiken luojana sallisin senkin. :D Vai olinko minä luoja? Taisin olla. Mutta muistaakseni en vielä antanut lupaa lisääntyä. Vai annoinko? Lisääntyköön toisesta päästään mutta kuolkoon toisesta. Nyt pitää ruveta luomaan säännöt kuolemiseen. Ken kuolee ja mistä syystä. Pitänee luoda myös aika planeetalle. Hetkonen.
- Teemuna
DeeDee+Dee kirjoitti:
Ajatellu yhään mitään?
Saanko esitellä. Vastaan näin reilujen ydinporukkaan kuuluvalle Hk:nlapiolle. Samaan porukkaan kuuluu neiti kädenmies ja kid-löysä koopper, alias judge. Kuuluu sinne muitakin, mutta fiksumpi porukka siellä ymmärtää pitää matalampaa profiilia, ymmärrettävästi.
- DeeDee+Dee
Teemuna kirjoitti:
Saanko esitellä. Vastaan näin reilujen ydinporukkaan kuuluvalle Hk:nlapiolle. Samaan porukkaan kuuluu neiti kädenmies ja kid-löysä koopper, alias judge. Kuuluu sinne muitakin, mutta fiksumpi porukka siellä ymmärtää pitää matalampaa profiilia, ymmärrettävästi.
Kuuluu sun juttuusi. Mutta oliko asiaa??
vasso-Q kirjoitti:
Kaiken luojana sallisin senkin. :D Vai olinko minä luoja? Taisin olla. Mutta muistaakseni en vielä antanut lupaa lisääntyä. Vai annoinko? Lisääntyköön toisesta päästään mutta kuolkoon toisesta. Nyt pitää ruveta luomaan säännöt kuolemiseen. Ken kuolee ja mistä syystä. Pitänee luoda myös aika planeetalle. Hetkonen.
Naispuolisilla näyttäisi olevan paremmat mahikset luojan hommiin. Lisääntymisestä sain huikean näyn...tai no se taitaa olla niitä arkkityyppisiä visioita. Syö itseään ja samalla synnyttää.
Näin alkuvaiheessa on hyvä hoidella kuolemisen mysteeri pois päiväjärjästyksestä. *lakkaa kynsiään'
Jos taas tuo syy ja seuraus otetaan mukaan, niin sotkua syntyy. *sanompa vaan*- vasso-Q
Teemuna kirjoitti:
Paljon järkevämpi universaalin organisaation kannalta olisi maapallon aluepäällikön toimi ja sen viran hoitaminen paljon nykyistä menoa paremmin.Olen toki ajatellut. Ja jos nyt lähden viemään eteenpäin teoriaa, että on vain yksi jumala, on vaikea uskoa, että hän aikaansa tuhlaisi pelkkään maapallon hallitsemiseen. Ehkä häneltä melkoisen monta pientä ihmisen lankeemusta menee ohi. Mutta toisaalta jos hän on kaikkivaltias kaikki näkevä, niin ehkäpä hän näkee nekin ja kuten ihminen on viisaudessaan (?) selittänyt, hänen tiensä ovat tutkimattomat. Maailmankaikkeutta hallitseva voi nähdä tai olla näkemättä. Hän armahtaa tai rankaisee tavalla, jota yksilö ei ymmärrä. Ei nää suurta kokonaisuutta ihminen vissiin.
Tänään olen oppinut mikä ero on selittämättömään uskomisella tai uskomattomuudella. Se on se usko. Jos uskoo, se on, jos ei usko, sitä ei ole. Kumpikaan katsontakanta ei voi todistaa väitettään. - vasso-Q
Naispuolisilla näyttäisi olevan paremmat mahikset luojan hommiin. Lisääntymisestä sain huikean näyn...tai no se taitaa olla niitä arkkityyppisiä visioita. Syö itseään ja samalla synnyttää.
Näin alkuvaiheessa on hyvä hoidella kuolemisen mysteeri pois päiväjärjästyksestä. *lakkaa kynsiään'
Jos taas tuo syy ja seuraus otetaan mukaan, niin sotkua syntyy. *sanompa vaan*Ei huono ajatus tuo synnyttäjä kuolee uutta luodessaan. Taitaa se käytäntö joillain lajeilla olla tällä maan päällä käytössä. Itse olen kuitenkin vaikeammassa luomisprosessin vaiheessa. Minulta on aika luomatta ja sitä kautta jatkumo. Kyllä se tästä kohta sekin tulee luotua.
vasso-Q kirjoitti:
Ei huono ajatus tuo synnyttäjä kuolee uutta luodessaan. Taitaa se käytäntö joillain lajeilla olla tällä maan päällä käytössä. Itse olen kuitenkin vaikeammassa luomisprosessin vaiheessa. Minulta on aika luomatta ja sitä kautta jatkumo. Kyllä se tästä kohta sekin tulee luotua.
*imeskelee poskia sisäänpäin* Jatkumo....! Eikös sen vois yksinkertaisesti pyöräyttää ympyräksi? Siinä kiertelis itteensä....vai?
- Teemuna
vasso-Q kirjoitti:
Olen toki ajatellut. Ja jos nyt lähden viemään eteenpäin teoriaa, että on vain yksi jumala, on vaikea uskoa, että hän aikaansa tuhlaisi pelkkään maapallon hallitsemiseen. Ehkä häneltä melkoisen monta pientä ihmisen lankeemusta menee ohi. Mutta toisaalta jos hän on kaikkivaltias kaikki näkevä, niin ehkäpä hän näkee nekin ja kuten ihminen on viisaudessaan (?) selittänyt, hänen tiensä ovat tutkimattomat. Maailmankaikkeutta hallitseva voi nähdä tai olla näkemättä. Hän armahtaa tai rankaisee tavalla, jota yksilö ei ymmärrä. Ei nää suurta kokonaisuutta ihminen vissiin.
Tänään olen oppinut mikä ero on selittämättömään uskomisella tai uskomattomuudella. Se on se usko. Jos uskoo, se on, jos ei usko, sitä ei ole. Kumpikaan katsontakanta ei voi todistaa väitettään.Tänään vielä, tällä telluksella ajatellaan ja ja pidetään totena kirjoituksia niinkin vanhoista kirjoituksista kuin parituhatta vuotta sitten on kirjoitettu. Minua hävettäisi suoraan sanottua tunnustaa laput silmillä uskoa niihin jorinoihin. Kymmenen käskyä on hyvä.
Oikeastaan, ja kun oon tän itselleni selväksi tehnyt, niin potuttaa kanssaihmisten typeryys, vaikka sen pitäisi olla mulle tasan yhdentekevää. - vasso-Q
*imeskelee poskia sisäänpäin* Jatkumo....! Eikös sen vois yksinkertaisesti pyöräyttää ympyräksi? Siinä kiertelis itteensä....vai?
Jatkumo ei ole paha juttu äkkiseltään ajateltuna. Lisään siihen kuitenkin sen verran, että kehittyäkseen solu tarvitsee (ja nyt puhun puuta heinää) uutta materiaa muuttuakseen eli kehittyäkseen. Kun olen rajoitettu mielikuvitukseltani jatkan lisääntymisen luomista päättäen, että lisääntymiseen uudella planeetalla tarvitaan ainakin kaksi elementtiä. Kutsutaan niitä nyt tässä vaiheessa vaikka leikillisesti vasemmaksi ja oikeaksi. Vasen vastaanottaa ja oikea ojentaa. Siitä syntyy kolmas eli tämän hetkisen tiedon mukaan vasen on länsi ja oikea on itä. Heistä syntyy etelä tai pohjoinen. Sitten kun etelä ja länsi lisääntyvät syntyy lounas jne.
Ei huono luominen tähän asti ainakaan omasta mielestäni. - DeeDee+Dee
Teemuna kirjoitti:
Tänään vielä, tällä telluksella ajatellaan ja ja pidetään totena kirjoituksia niinkin vanhoista kirjoituksista kuin parituhatta vuotta sitten on kirjoitettu. Minua hävettäisi suoraan sanottua tunnustaa laput silmillä uskoa niihin jorinoihin. Kymmenen käskyä on hyvä.
Oikeastaan, ja kun oon tän itselleni selväksi tehnyt, niin potuttaa kanssaihmisten typeryys, vaikka sen pitäisi olla mulle tasan yhdentekevää.Typeryytesi tietää kaikki.
- vasso-Q
Teemuna kirjoitti:
Tänään vielä, tällä telluksella ajatellaan ja ja pidetään totena kirjoituksia niinkin vanhoista kirjoituksista kuin parituhatta vuotta sitten on kirjoitettu. Minua hävettäisi suoraan sanottua tunnustaa laput silmillä uskoa niihin jorinoihin. Kymmenen käskyä on hyvä.
Oikeastaan, ja kun oon tän itselleni selväksi tehnyt, niin potuttaa kanssaihmisten typeryys, vaikka sen pitäisi olla mulle tasan yhdentekevää.Muita uskontoja en tunne kuin hävettävän pintapuolisesti, mutta eiköhän niissä kaikissa ole yksinkertaisuudessaan sama idea eli "kohtele muita kuten toivot itseäsi kohdeltavan". Ärsyttävät minua livessä välillä ihmiset, ärsyttävät nikkeihin kohdistuvat herjakirjoitukset täälläkin vaikka eivät koske itseäni. Helppohan minun on luetella kirjaviisauksia enkä tiedä sitäkään, kuka teistä on tosissaan, kuka ei.
vasso-Q kirjoitti:
Muita uskontoja en tunne kuin hävettävän pintapuolisesti, mutta eiköhän niissä kaikissa ole yksinkertaisuudessaan sama idea eli "kohtele muita kuten toivot itseäsi kohdeltavan". Ärsyttävät minua livessä välillä ihmiset, ärsyttävät nikkeihin kohdistuvat herjakirjoitukset täälläkin vaikka eivät koske itseäni. Helppohan minun on luetella kirjaviisauksia enkä tiedä sitäkään, kuka teistä on tosissaan, kuka ei.
Älä heikompiisi kajoa. Pitiköhän minuunkin kolahtaa?
- vasso-Q
judge.cooper kirjoitti:
Älä heikompiisi kajoa. Pitiköhän minuunkin kolahtaa?
Aarteeni. On joitain asioita joista kirjoitan ja ajattelen, mitkä eivät suorainaisesti liity sinuun. Tämä ei liittynyt, mutta en silti pahastu, että huomasit perävaunun. *tuijottaa lemmekkäästi*
vasso-Q kirjoitti:
Aarteeni. On joitain asioita joista kirjoitan ja ajattelen, mitkä eivät suorainaisesti liity sinuun. Tämä ei liittynyt, mutta en silti pahastu, että huomasit perävaunun. *tuijottaa lemmekkäästi*
The one and only, suurAdmin on leirillä. Lempeyden ja suurSuvaitsevuuden opinahjossa. Kun palajaa hän, tuo rattoisuuden taatto, väräjää ilmanala ja jalkarätit vettyvät. Loppuvat näppäimistöltä merkit ja pärskeet vievät tuhdimmankin nikin mennessään.
- Teemuna
DeeDee+Dee kirjoitti:
Typeryytesi tietää kaikki.
Kuinka voikaan tollainen apina olla kateellinen ihmiselle joka kykenee kirjoittamaan pari lausetta. Voiko apina kuolla vitutukseen, tuntuu, että voi.
- vasso-Q
judge.cooper kirjoitti:
The one and only, suurAdmin on leirillä. Lempeyden ja suurSuvaitsevuuden opinahjossa. Kun palajaa hän, tuo rattoisuuden taatto, väräjää ilmanala ja jalkarätit vettyvät. Loppuvat näppäimistöltä merkit ja pärskeet vievät tuhdimmankin nikin mennessään.
Häntä odotellessani puran kaipuun kukkani sinuun. *sydän*
Ja paskat. Ei pidä noita kursseja ottaa niin tosissaan.
Puran nyt oikeesti sydäntäni kun rupes riepomaan viime viikonlopulla ties keiden puskakirjoittajien räpätys. Aloin miettimään, mitä tapahtuisi jos kaikki täällä kirjoittajat muuttuisivat toisiksi? Mitäs jos kaikista tulisi kukkaislapsia jotka toivovat vain hyvää ja kaunista?
Minä itse eli mää kaipaan esim. budhalaiseksi kääntynyttä lapsuuden kaveriani. Helevetti. Siinä likassa oli ytyä ja nyt on itse lempeys. - DeeDee+Dee
Teemuna kirjoitti:
Kuinka voikaan tollainen apina olla kateellinen ihmiselle joka kykenee kirjoittamaan pari lausetta. Voiko apina kuolla vitutukseen, tuntuu, että voi.
Haudallesi!
vasso-Q kirjoitti:
Häntä odotellessani puran kaipuun kukkani sinuun. *sydän*
Ja paskat. Ei pidä noita kursseja ottaa niin tosissaan.
Puran nyt oikeesti sydäntäni kun rupes riepomaan viime viikonlopulla ties keiden puskakirjoittajien räpätys. Aloin miettimään, mitä tapahtuisi jos kaikki täällä kirjoittajat muuttuisivat toisiksi? Mitäs jos kaikista tulisi kukkaislapsia jotka toivovat vain hyvää ja kaunista?
Minä itse eli mää kaipaan esim. budhalaiseksi kääntynyttä lapsuuden kaveriani. Helevetti. Siinä likassa oli ytyä ja nyt on itse lempeys.Kaikki väärällä hempeydellä rasitetut, toivolla voidellut ja empatialla raiskatut sielut. SuurAdmin tulee! Juuri teille. Abdullahlujaa. Pizzaa ja kekkereitä. Kadotettujen budhalaisten puolestapuhuja ja urinaarin uurtaja heräjää ja toivottaa.
- vasso-Q
judge.cooper kirjoitti:
Kaikki väärällä hempeydellä rasitetut, toivolla voidellut ja empatialla raiskatut sielut. SuurAdmin tulee! Juuri teille. Abdullahlujaa. Pizzaa ja kekkereitä. Kadotettujen budhalaisten puolestapuhuja ja urinaarin uurtaja heräjää ja toivottaa.
Kyl on kaivattuki kunnon kuria ja nuhdetta. Tukisukkia ja lempeyttä harrastettu. Sympatiaan, empatiaan ja atomifysiikkaan sekä poltergeistiin syvennytty viimeaikoina. Oikein kunnolla nätisti ja yleisesti verbaalisesti turpaan ei ole tullut pitkään aikaan. Siihenkin voi kehittää riippuvuuden.
Kuten oli ennustettavissa, niin naispuolisten luomistyö näyttäisi näillä näkymillä selkeesti terveellisemmälle. Etten sanoisi; naisissa on ytyä! Miespuolisilla on vaikeuksia, miten lopettaa, tai aloittaa, jatkaa tai pysäyttää.
Nooh *luo viattoman katseen*, tuo miehinen käyttäytyminen on niillä geenihormooneissa. Vassoquu jäikin järkevästi pohtimaan luomistyönsä edistyessä, josko siellä toisessa mahdollisuudessa kantsis lisääntymistä ja muuta siihen liittyvää ihan loppuun saakka hoitaa. Jatkumo tulee vastaan. Ellei sitten maailmantappi.
Taikku taas ratkaisi liiallista kansoittumista ilmastosta tuleva tuhahduksella, mikä hiltsisi viettiä. Muutoin planeetta näytti hyvin viihtyisälle. Taidettiin Taikun kanssa yhdessä kastaa se: HHSP; ksi.
Viihtyisyyden ylläpito taas muuttui problemaattiseksi, koska Taikku ei raaskisi jättää näitä poikiamme*
tänne vanhalle paikalle. Issekseen olin miettinyt, jotta jospa heidät pudotettaisiin muutossa kyydistä.
Pieni avaruuskävely tähtien välissä saattaisi tehdä ihmeitä. (ainahan voi toivoa)....
Osa täällä pohtinee, josko he ovatkaan ihan tosissaan? Niin,,,tai näin. Minulle tuli jo valmiiksi hiki, kun näin sieluni silmin, mitä tapahtuisi Taikun juhlapöydässä. Istumajärjästys jäi kyllä hirvittämään.
Toisaalta taas, voisihan sellainen egoimuri olla mahdollinen? Paitsi, että osa ihmimisestä katoaisi. Yli suureksi paisuneen egon tutkimisessa on oma viehätyksensä.
Mutta rajansa kaikella.
Paljon on nyt pohdittavaa*olisit kylmästi pudottanut osan palstatovereistamme avaruuteen tai jättänyt kyydistä muutoinvain. Huhhuh. Pitää vain hankkia isompi avaruusalus että kaikkein pulleimmillakin egoilla varustetut toverit sopivat kyytiin. Ellei istumaan taivu, niin seisköön :D
TaikisN kirjoitti:
olisit kylmästi pudottanut osan palstatovereistamme avaruuteen tai jättänyt kyydistä muutoinvain. Huhhuh. Pitää vain hankkia isompi avaruusalus että kaikkein pulleimmillakin egoilla varustetut toverit sopivat kyytiin. Ellei istumaan taivu, niin seisköön :D
Ajattelin jotta tuollainen raikas avaruusilma selvittäisi näiden höyrypäiden aivoja. Vanha sanontahan kuuluu: routa porsaankin kotiin ajaa.
Apua! (nauraa kippurassa) Näky on huikaseva, kun pullea egoset seistä töröttelevät posket punaisina rivistössä.
- Ufo
planneetalla ei kyllä mahu elämään yhtyskuntana kun jottaen kylymänkestäviä pienelelijöetä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768