Mitä keinoja on saada vanhat VHS videokamera-nauhoitukset, DVD lle tai tietokoneelle?
Ottaen huomioon että kyseessä on vain muutama VHS kasetti, eli mielellään ei tarvitsisi olla kovin hintava käytäntö.
VHS videot DVD lle?
6
591
Vastaukset
- 12+9
olisit nyt edes vähän viitsinyt katsella vanhoja viestejä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4588050 - videosaveria
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=40079 ja sen antama lopullinen tulos riippuu siitä, onko PC:ssä puhtia tarpeeksi. Tutustu http://keskustelu.suomi24.fi/node/8546319
- ....................
1. hanki tietokoneen sisäinen videonkaappauskortti tai ulkoinen usb-palikka, toinen kirjoittaja jo tuossa esittikin yhden vaihtoehdon.
2. osta dvd-tallennin
3. käytä jotain palvelua joka siirtää, tosin kun sanoit ettei saisi olla hintava niin tämä kolmas vaihtoehto on sitten suljettu pois.
Halvimmaksi tulee tuo 1. vaihtoehto, usb-videokaapparit maksaa 20 eurosta ylöspäin, ei ole pakko käyttää palikan mukana tulevaa softaa vaan voit toki kaapata muillakin softilla joita löytyy kyllä netistä ja ihan ilmaiseksikin.- niinjotta
tuli ainakin itsellä edullisimmaksi muutamilla vhs-kuvauksilleni, sillä ei kiinnostanut ostaa tietokoneeseen palikoita ja opiskella ohjelmia.
Tavara kulki viikossa edestakaisin ja nyt minulla on kätevästi kaikki katseltavissa telkasta. Kukin taaplaa tavallaan. - katoitko edes
niinjotta kirjoitti:
tuli ainakin itsellä edullisimmaksi muutamilla vhs-kuvauksilleni, sillä ei kiinnostanut ostaa tietokoneeseen palikoita ja opiskella ohjelmia.
Tavara kulki viikossa edestakaisin ja nyt minulla on kätevästi kaikki katseltavissa telkasta. Kukin taaplaa tavallaan.katoitko muuten edes kakkosvaihtoehtoa? kerroit vaan että ei kiinnostanut asentaa koneeseen palikoita ja opiskella ohjelmia mutta kakkosvaihtoehto on helppo, se on kuin videonauhurin käyttö, mutta käyttää kasetin sijasta dvd-levyjä.
Parastapa on lähettää matskut minulle H;ki. Teen edullisesti mielesi mukaan ja varmuuskopiot pankkiholviin vietäväksi. Y. 0440 222 461.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969