Juu, ajattelin että jos joskus ostaisi pullon viiniä.
Onko El Tiempo hyvää?
Mikä olisi hyvää kuivaa valkoviiniä?
Älkää ehottako makista, kun se on jo kokeiltu ja maistuu kuselle.
Mikä olisi hyvä viini?
12
686
Vastaukset
- tutustua henk.koht.
Porvoon Lankkuun. Sen maku turruttaa kielen ja prosentit vaikuttavat kala. ja linturuokien kanssa viihdyttävästi. Paljaaltaan lumihangessa jäähdytettynä ja pullon suusta juotuna tuo mieleen nuoruuden.
- Yenttuja, oljethanna
Sehän se perinteisin suomalainen valkoviini on. Mutta kandee katella niitä alkonm hyllyssä olevi merkintöjä. Niistä saa ok- osviittaa. Toi tiempo ei mua silleen iske. Mutta ihan perinteinen huttunen pahvitölkissä on musta yllättävänkin hyvää. Mutta noi ei ole kuivia. Osta joskus brut-skumppapullo, sitten tiedät, mitä kuiva viini tarkoittaa :DDD
- Maroolofi
Herra Huttunen on hyvää kyllä! Mulla on oikein semmonen Herra Huttusen kylmälaukkukin, johon mahtuu kolmen litukan pönikkä. Se on kätevä jos lähtee ulos dodaamaan:P
- se tietysti
on josta tulee humalaan, ei sitä muuten kannata juoda.
- ------>>
Oolofin tyyliin sopivaksi Mehukatti-mehuun sekoitetun Koskenkorvan, jota hän voi juoda viinilasista pikkusormi suorana.
Samalla hän voi kuvitella sen olevan viiniä, mutta juopuminen on taattu, kun se on aina Oolofin ainoa pyrkimys. voimakasarominen valkoviini, hieman tanniininen jälkimaku. Sopii jalostettujen lihatuotteiden ja kehittyneiden juustojen kanssa.
- )))))))]]]]]]]]
Kiljua tai sahtia nam.nam.
- Maroolofi
)))))))]]]]]]]] kirjoitti:
Kiljua tai sahtia nam.nam.
Jotkut spurgut juo nykyään jotain mango-viiniä. Onkohan se hyvää?
- j.orma
Maroolofi kirjoitti:
Jotkut spurgut juo nykyään jotain mango-viiniä. Onkohan se hyvää?
Jorma on varma valinta kaikkiin tilanteisiin. Halvat humalat.
- rantajätkä
j.orma kirjoitti:
Jorma on varma valinta kaikkiin tilanteisiin. Halvat humalat.
valdemar on hyvä punaviini sitä kun vetää 3-4 pulloo niin kolisee ku keilahallissa.
- marabello, ah bella
rantajätkä kirjoitti:
valdemar on hyvä punaviini sitä kun vetää 3-4 pulloo niin kolisee ku keilahallissa.
Marabellosta saa tällä hetkellä halvimmat kännit, ellei kiljua lasketa.
- Maroolofi
marabello, ah bella kirjoitti:
Marabellosta saa tällä hetkellä halvimmat kännit, ellei kiljua lasketa.
Sitä mangoviintä tuli kesällä juotua. Se maistuikin kyllä kivasti, monta pulloa män. Hetkonen... Eihän se ollutkaan kesällä vaan jo syksyä/alkutalvea. Näin ne ajat mänöö sekasin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108