Suunnittelemme matkaa Nizzaan tai sen lähistölle ensi keväälle, toukokuun loppupuolelle. Osaako joku sanoa, millaiset lämpötilat siellä on silloin? Onko jo rantalomakeli?
Nizzaan toukokuussa?
2
1579
Vastaukset
- Leksa S.
Täydet rantalomakelithän siellä. Yöllä voi olla viileää mutta useimmiten lämmintä silloinkin.
Tapaan itse käydä aina toukokuun lopulla Nizzassa koska sinne saa silloin poskettoman halpoja
äkkilähtöjä vaikka Aurinkomatkoilla onkin sinne pakettimatkamonopoli kun Finnmatkat luopui.- En peu France
Olemme vaimoni kanssa viettäneet useana syksynä 7 - 10 pv:n kaupunkilomia Euroopassa ( palasimme juuri Berliinistä) Vaimo alkoi puhua, että seuraavaksi hän haluaisi lomalle kevään kukkeuteen. Koska matkamme ajoittuisi toukokuun alkuun, ja minä tykkään lämpimästä, olen vilkuillut yhtenä vaihtoehtona Nizzaa. Kumpikin puhuu ranskaa jonkin verran. Kertoisitko, miksi kannattaisi mennä juuri tuohon kaupunkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249