Pakko kertoa, oli sen verran omituista.
Olin pitkästä aikaa Arabian kauppakeskuksessa viime keskiviikkona 29.9 käymässä tapaamassa tuttua, joka työskentelee siellä. Autolle palatessa hämmästyin kun näin yksityisen lappuliisan skrivaamassa lappua autooni ja tajusin, että perkele, jäiks kiekko laittamatta.
No tallustelin liisaa kohti ja tuumasin, että moro, mulleks oot lappuu kirjottamassa? No liisa vastas, että joo, ku ei sul oo kiekkoo ikkunalla. No kirosin omaa typeryyttäni, ku en muistanu sitä jostain syystä laittaa esille.
No se liisa tuumas, ett älä hosu, lopetti sen lapun kirjottamisen ja anto mulle sen lapun sijasta p-kiekon.
No kysyin siltä, ett eiks lappuu tuukaan ja se tuumas, ett ei tuu, kun kerran tulit paikalle ja oot pois lähössä. Utelin lisää ja sain kuulla, ett tämmöses tapauksessa ku tulee paikalle ja on lähössä, ne antaa vaan opastusta ja p-kiekon, niin kauan ku niil niitä riittää.
Erikoinen juttu.
Kauppakeskus Arabia
11
1112
Vastaukset
- Vakituinen asiakas
Tämä on totta, pysäköin säännöllisesti halliin, yleensä aina muistan laittaa kiekon ikkunalle, mutta tietysti se unohtui juuri silloin kun valvojat olivat kierroksella. Saavuin autolleni ja lappu oli ikkunassa. Tarkastaja oli kirjoittamassa viereistä autoa. Katsoin häneen päin hän kysy ystävällisesti onko minulla P-kiekkoa olemassa. Vastasin että on mutta tällä kertaa yksinkertaisesti kiireessäni sen unohdin. Tarkastaja totesi että olisi antanut minulle kiekon jos sellaista ei sattuisi olemaan. Tämän jälkeen taarkastaja pyysi lapun minulta ja sanoi että muista sitten seuraavalla kerralla laittaa se kiekko ikkunalle. Kiitos hyvästä palvelusta.
T: Vakio asiakas nyt olisi provo. Joku(t) yrittävän kiillottaa kilpeään.
Oma lappu oli ajallisesti kirjoitettu jo ennen kuin ajoin hallin, joten ei tunnu että paljoa opastavat ja jättävät lappuja kirjoittamatta. Saavat itselleen 6e maksetusta sakosta(varmaan yhtiö kohtaisia erojakin) joten niitä kannattaa kirjoittaa niin paljon kun ehtii. Suomalinen kun maksaa tunnollisesti kaikki liput ja laput.- 320cdi
Näin nyt vaan sattu käymään, ettei lappua kirjoitettu. Olikohan syynä mun käytös, ku en ensimmäiseks kiljunu vittua?
- pks = Paska kasa suu
Vuonna 2006 valvontayhtiö jakoi oikeasti p-kiekkoja autoilijoille.
Mutta PKS-Parkki tuskin jakaa, entisenä H.gin kaupungin virkanaisena Jumppanen ei VARMASTI jaa yhtään mitään.
Mutta, kirjoitelka vaan, naurattaa kovin... - 320cdi
pks = Paska kasa suu kirjoitti:
Vuonna 2006 valvontayhtiö jakoi oikeasti p-kiekkoja autoilijoille.
Mutta PKS-Parkki tuskin jakaa, entisenä H.gin kaupungin virkanaisena Jumppanen ei VARMASTI jaa yhtään mitään.
Mutta, kirjoitelka vaan, naurattaa kovin...No näin nyt vaan kävi. Vois tulla sunkin etees joskus iloinen yllätys yllättävältä taholta, kunhan vaan ensin opettelisit olemaan. Voihan se olla, ett se mukava fiilis sillä hetkellä johtui tosta mun upeasta mersusta. Niitähän ei yleensä stadin liisatkaan laputa,
- En käy siellä
Ihan sama, miten "hyvää" palvelua sakkofirma tarjoaa. Koska paikan sisäänkäyntejä rumistavat sakkofirman kyltit, ei minun lompakollani ole mitään asiaa tuohon kauppakeskukseen.
- 320cdi
Hyvä ku et tuu sinne, nyt mä voin jättää mun mersun vaikka kahelle paikalle poikittain, ku sun corollas ei oo jaloissa. Köyhät voi muutenkin mennä vaikka itikseen ostoksille.
- seliselise
320cdi kirjoitti:
Hyvä ku et tuu sinne, nyt mä voin jättää mun mersun vaikka kahelle paikalle poikittain, ku sun corollas ei oo jaloissa. Köyhät voi muutenkin mennä vaikka itikseen ostoksille.
Ootsä lukenut ne ehdot kanssa? Provoillessa kannattaisi tietää vähän enemmän. Nämä "valvonta"firmat ovat jakaneet maksulappuja myös siitä, että toinen takarengas on viivan päällä.
Ehdoissa nimittäin on "pysäköinti sallittu vain merkatuille paikoille" ja "ehtojen vastaisesta pysäköimisestä veloitetaan.."
- pksparkki
KIINTEISTÖILLE ERIKOISTARJOUS!!!!
VOIMASSA 2010 VUODEN LOPPUUN ASTI. Kaikki palvelumme veloituksetta.
Korkeimman oikeuden ratkaisu 16.03.2010 selkiytti maa-alueiden haltijoiden oikeuksia pysäköinninvalvontaan alueillaan.
Tarjoamme teille laadukasta palveluamme pysäköinnin valvomiseksi kiinteistönne alueella. Takanamme on vahva ammattitaito ja pitkä kokemus kunnallisesta pysäköinninvalvonnasta.
Tarjoamme tarvittaessa pysäköinninvalvontaa ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
Räätälöimme valvontasopimuksen kiinteistönne tarpeiden mukaiseksi. Sopimukseen voimme ottaa myös provision, jolla osa valvonnassa kerätyistä valvontamaksuista voidaan ohjata kiinteistön tuotoksi.
Valvontasopimuksesta aiheutuva kustannus on info-taulujen hankinta, 65€/kpl. (sis.alv.23 %). PksParkki Oy ei veloita asiakkailtaan muita kuluja.
Voimme myös käyttää omistuksessanne olevia muiden yksityisten valvontayhtiöiden info-tauluja, teippaamme niihin uudet yhteystiedot ilman kuluja.
Lisätietoja:
Marjo Jumpponen 010 292 0070
e-mail marjo.jumpponen@pksparkki.fi - Jåpå1
Onneksi PKS-parkki kaatuu kohta, kun oikeusprosessit etenevät.
- EI KOIRAN VIHAAJA
MIKSI ARABIAN KAUPPAKESKUKSESSA ON JATKUVASTI KOIRIA ONKO SE KOIRA PUISTO 17 P.LAUANTAI TÄTÄ KUUTA OLI VIISI - KUUSI KOIRAA !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135