Minulla on tämmöisiä 13x16 cm kehyksineen neliskulmaisia muumi tauluja 6/6 kpl. En vain löydä niitä netistä en mistään ja haluaisin kovasti tietää niiden arvon.. Taulun takana lukee arabia finland ja taulun numero. Yritin arabian myymälästä kysyä taulujen arvoa, mutta eivät suostu arvioimaan myynnistä poistuneiden tuotteiden hintaa.. Osaisiko joku kertoa mistähän hinnan saisi tietää?
Muumi tauluja
4
1000
Vastaukset
- Keräilijättärenpoika
Aikoinaanhan nuo oli vähän sellaisia hyljeksittyjä muumituotteita, mitkä ei kelvannut kenellekään. Nythän noista maksetan reilusti yli satasen kappale. Jos muumibuumin nousu jatkuu, kuten kaikki merkit siihen viittaa, ensi vuonna arvo yli 200 euroa. Nuo vanhat muumituotteet näyttävät olevan ainoita lasi/posliinituotteita, joiden kysyntä on tällä hetkellä kasvussa. Onhan niissä jotain ideaa ja näköä silmälle, paljon enemmän kuin joissain viivahiotuissa maljakoissa tai papukaijakannuissa.
Päätin juuri etten laita niitä seinälle etteivät tipahda lattialle,, Luulin arvon olevan jossain 50€ lähellä :D
- Skikke
emp5u kirjoitti:
Päätin juuri etten laita niitä seinälle etteivät tipahda lattialle,, Luulin arvon olevan jossain 50€ lähellä :D
mulla on kan 4/6 noita samoja kyseisiä tauluja ja olen etsinyt noitten hintoja mutta tuloksetta! jos joku osaisi auttaa niin olisin kiitollinen!:D
- ....................
Vantaalal kirpptorilta jäi viikko sitten ottamatta kun pidin 30,00/kpl liian kalliina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337