Miten lukitaan kampiakseli APQ mootorissa? Pitäisi vaihtaa jakopään tiiviste ja saada etupultti auki. Onko vauhtipyörässä joku reikä mihin laitetaan lukitus tappi?
Tiivisteen
3
414
Vastaukset
- pitäisi
Kysytään toisella lailla. Olen nyt tekemässä työkalua jonka pulttaan hammashihnapyörään kiinni ja lukitsen pyörän.Kestääkö pyörä vääntymättä? Työkalun teen 6m/m levystä johon poraan reiät ja hitsaan n.60cm varren . Pultti oletettavasti on kireällä. Kiristys tiukkus 90Nm ja 90astetta paksuus14 m/m. Kiitos jos joku homman tehnyt viitsii vastata.
- El patentto!
Jos vanha jakohihna tallessa teet siitä. Käy suoraan jaostaan hihnapyörän päälle ja sitten ei kun lenkki siihen ja nahkapaskalla reijät, pultti reijistä läpi ja kirraamaan esim. 6mm pultilla sitä. Saat varmasti tiukan, pitävän otteen, kun suurin piirtein 8 muotoinen toisesta päätä saa pidettyä vastaan vaikka putkella. Biltemasta saa myös vastaavalla periaattella toimivan avaimen mutta, ote on vähän hatara ja voima ei tahdo riittää sillä varrella.
- tihkuu
Joo voisihan tuokin toimia ,mutta tuotarvii kaksi henkilöä ja hihnan pois.Eikä ole vanhaa hihnaa Minä suunnittelin niin, että hihnapyörän lukittuna työkalulla jossa varsi olisi ylöspäin. Onnistuisi yksinkin hihnan ollessa paikoillaa koska muuten voi männät ja venttilit osua. Mummoa ei enää talli hommat hurmaa. Eikö sitä tiivistettä ole kukaan aikaisemmin vaihtanut? Miten muut ovat sen tehneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748