Viikot olet yksin pienten lastenkanssa, mieheni viikot muulla paikkakunnalla töissä. Itken päivittäin ja tuntuu etten haluaisi kotoa poistua ollenkaan. Mietin tänään että olenkohan masentunut. lapseni kärsivät jo tilanteesta, en oikein jaksa touhuta niidenkanssa. Kehtaanko mennä lääkäriin ja selittää tilanteeni. Vai mitä ihmettä teen? Kukaan tai mikään ei kiinnosta. ainoastaan minulla sattuu olemaan yksi hyvä päivä viikossa ja se on kun rakkaani tulee aina kotiin. Ei kai tämä normaaliakaan ole. Välillä suutun tosissani lapsilleni kun he eivät tottele ja sittempä annankin asian olla ja vetäydyn yksinäisyyteeni makuuhuoneeseen. En vastaile puhelimeen oikein kellekkään... olen vain.. Itsetuhoiset asiat välillä piinaavat mieltäni. Jonku aikaa sitten nuoremman poikani isä kuoli, olisiko helpompaa jos lähtisin hänen peräänsä.. En tiedä.
Masentunut? (ko)
mie vain..
1
542
Vastaukset
- been_there
Kuulostaa ei-niin-hyvältä. jo se että olet itse huolissasi voinnistasi ja jaksamisestasi ja lastesi voinnista kertoo että apua pitäisi saada.. kerro tilanteestasi neuvolassa tai niinkuin itse pohdit että menisit lääkäriin, niin mikäli taloudellisesti mahdollista, mene yksityiselle ihan vaikka yleislääkärillekin.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249