Onko työnantajan annettava työsoppari kirjallisena jos niin tahdon? Mä teen pätkätöitä ja Tuntuu olevan niin vaikeaa saada se sopimus ajoissa. Eikös se ole niin että ennenkuin työt aloitetaan niin siitä tehdään soppari? kaikissa paikoissa tämä ei päde,kuten meikäläisen paikassa. Tarvitsen kaikki paperit ajoissa koska kassallekkin on lähetettävä liput ja laput. toinen kysymys: Onko todellakin kannattavaa tehdä muutamaa päivää kuukaudessa töitä? siis kun saan vielä soviteltua päivärahaa.
Työsopimus kun en saa
jöööäää
1
450
Vastaukset
- 20
Suullinenkin riittää. Jos yli kuukauden työsuhteesta ei ole kirjallista työsopimusta, niin työnantajalla on velvollisuus toimittaa sinulle kirjallinen selvitys työsuhteen ehdoista ensimmäisen palkanmaksukauden loppuun mennessä. Siinä on itse asiassa kaikki samat tiedot, kuin työsopimukseenkin kirjattaisiin. Se pitää tulla pyytämättä. http://www.tyosuojelu.fi/fi/selvitysehdoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229