johon ei ole pakko lainkaan osallistua jos ei halua.
Olen sitä mieltä, että viinin lipittäjät ovat keskimäärin selvästi älykkäämpiä kuin oluen tissuttelijat. Tämä havainto perustuu vuosikymmenien empiiriseen ja aistivaraiseen tutkimukseen.
Ollaanko asiasta samaa mieltä?
Tämä on
3
423
Vastaukset
- tervesieluinen
olevasi älyllisesti rajoittunut, kuten tyypillinen pöhöttynyt punakka viinin tuhomilla viimeisillä aivosoluillaan yleensä on. Itse en sitä pilantuneelle kuselle ja homeelle haisevaa litkua juurikaan suuhuni kaada. Viinin litkijät joutaisivat mennä sinne homehtuneeseen kallariinsa haistelemaan ja kittaamaan öklöäänsä meidän fiksumpien silmistä.
- Verrataanpa
Huuruinen keskiolutkuppila (lue räkälä) vaikkapa Kannelmäestä ja sille vastustajaksi viiniravintola vaikkapa Kampista.
Istutaan kummassakin n.puoli tuntia ja silmäillään asiakaskuntaa.
Kummassa paikassa haluaisit esimerkiksi syödä mieluummin?
Kummassa paikassa asiakaskunta on siistimmin pukeutunutta?
Kummassa paikassa on viihtyisämpää ja hiljaisempaa? - Hörps!
Minulle kelpaavat mainiosti niin viinit kuin olusetkin – enkä totta vieköön sylkäise lasiin, vaikka siinä olisi väkevämpääkin tavaraa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249