APUAA kohta varmaan tulen tayteen kaikenlaisia nappyja!!!

heiiii233

Tietaako kukaan mita taa voisi olla... en tiia mihin kohtaan laittasin mun viestin mutta kun allergiaoireitakin on niin ajattelin sitten laittaa tanne.. Mulle ilmestyy siis valilla ihme punasia paukamia iholle, usein syomisen jalkeen mutta joskus ilmankin. Ne nayttaa hyttysenpureman kaltaisilta ja haviavat n. tunnin paasta mutta joskus niista jaa kuiteskin jalki ihoon. No nyt eilen ilmestyi kasvoille nenan viereen sellainen kuplamainen rykeikko, valkoinen... ja kun neulalla puhkaisee niin tulee lapinakyvaa nestetta sisalta. En kuitenkaan neulalla viitsi sorkkia sen enempaa. Pesin vain kasvoni saippualla ja en muista etta soinko jotain. 'Paukamarykelma' tuntuu inhottavalta iholla ja ole yrittanyt sita puhdistaa ja nyt se on alkanut punoittamaan. Minua vasyttaa usein, huimaa valilla, ja ottaa henkeen. Elaimia minulla ei ole. Myos ahdistaa. Myos alapaahani on ilmestynyt kumma nappyla mista pursui valkoista nestetta... en ymmarra mika minua vaivaa!!!!!

3

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

ihan nokkosrokolta eli urticarialta, googlaamalla löytyy tietoa kys.vaivoista kuvien kera. Siis nuo hyttysenpureman näköiset.
      Ryhelmät eivät kuulosta urticarialta. Äläkä niitä puhko. Ettei olisi herpes siinä nenän vierssä?

• jeps233

Mulla on ollut aikasemmin pienempana nokkosrokko mut ei kylla ihan tammosia muita fyysisia oireita sillon ollut. Voiko tuo nokkosrokko siis aiheuttaa huimausta, vasymysta ym? No toinen rakkula on juu nenan vieressa ja olen siihen nyt laittanut antiseptista ja muuttuu keltaiseksi... jospa se siita sitten katoasi. Kaulan imusolmukkeet tuntuvat myos turvonneilta.

• olisi kyse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2952
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2827
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      25
      1582
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe