Mitä ostan 8 vuotiaalle pojalle? En mitenkään muista millä omat poikani leikkivät saman ikäisinä ja aikakin on muuttunut 20 vuodessa. Neuvokaa minua onnetonta!
Lahja 8 vuotiaalle pojalle
3
1923
Vastaukset
- tässä jotain
taskulamppu pimeiden iltojen pihaleikkeihin :) lompakko ja sinne pesämunaa,pyyhe ja pesuaine vaikkapa cars aiheilla tai muulla lempparilla,legosysteemejä on vaikka minkälaisia,liinavaatteet lempikuvalla
- xym
Jos pojaltani olisi kysytty 8-vuotiaana, hän olisi toivonut Legoja, jotakin uutta suosittua sarjaa, jota on kavereillakin. Jos menee oikein mutkikkaaksi, lahjakortti lelukauppaan on varma nakki!
Kyselin juuri nyt 11-vuotiaaltani mitä ehdotettaisiin, hän ajatteli isoa pussillista pikkuautoja. Hän itse on pitänyt paljon Nintendo DS-pelistä, jos lahja saa olla useita kymmeniä euroja. Viisaasti hän totesi, että riippuu paljon pojan luonteesta, mitä hän harrastaa ja mitä kiinnostuksen kohteita on.
Kirja voisi olla hyvä jollekulle, urheiluväline toiselle.
Elokuvateatterien lahjalippu on myös ollut meillä pidetty lahja.
Kehottaisin kautta rantain kyselemään myös onko pojalla itsellään jokin harras toive jo valmiina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076