Elämäni tarina

JUOJA

moikka.

olin lukiossa ja tapanamme oli juoda viikonloput kavereiden kanssa järjestetyissä kotibileissä. pistimme tietokoneet yhteen ja verkkopelasimme. juhlamme kulki ympäri kaupungin ja se ei koskaan loppunut. viiletimme päät ulkona autojen ikkunasta kurvaillen suoralla tiellä bassot ja muut lisä elementit täysillä huutaen niin ettemme kuulleet edes omaa ääntämme. armeijaa kävin vain 2 kk poistuen sieltä 2 vuorokautta ennen peruskauden loppua valatilaisuuden jälkeen ja siirryin sivariksi jotta pääsisin taasen ryyppäämään. muutin ouluun ja menin töihin ennen kuin suoritettava palvelukseni sivariudessa alkoi. elämäni jatkoi lupaavasti täydellistä biletystä kuten voi. jammailin ja rupesin tanssimaan yökerhoissa pitkin viikkoa vähintään 3 yötä viikossa valomerkkiin asti vaikka kuljin töissä. joskus valvoin etä menin töihin ja miltei aina nukuin 3 tuntia ja taas jatkui. rytmini ei haitannut koska ennen tätä olin ollut kovan työn tekijä. tietokoneen ääressä istuminen töissä oli helppoa työaikana.

en edes huomannut omaa menoani sillä tanssiminen diskossa oli niin mahtavaa joka ilta joka päivä 0,7 litraisen raa-an viinapullon jälkeen. yhtäkkiä havahduin että kaikki ei ole kunnossa sillä näen näkyjä paljain silmin. hämähakkejä nousi vatsastani, milloin robotti hämähäkkejä milloin minkä värisiä tahansa. näkyni olivat monipuolisia mutta aina vain väkivaltaisia. äänet piinasivat minua.

itkin ja join. jatkoin vanhaa rutiiniani ja join 2 viikkoa putkeen. ihan ilman mitään huomaavaisuuttani.

oli pakko soittaa psykiatriseen hoitoon joka oli täyden paskan takana. en meinannut päästä psykiatrin puheille, en sitten niin kirveelläkään.

kunnes tapasin psykiatrin ja kerroin hänelle näkyni ja hän olevan sairaus nimeltä psykosomaasi eli skitsofrenia.

tuloni pienenivä eikä minulla ollut varaa ryypätä kuin aika jolle tuloni riittivät, loppuajan asuin vanhempieni luona. aina.

nyt olen asunut hoitolaitoksessa jo yli 2 vuotta ja olen päässyt pakko-oireisesta neuroottisesti lisää juomaa halusta eroon.

elämäni on normaalia mutta äänet ja näyt kiusaavat minua minuutista toiseen jatkuvasti.

en olisi normalisoitumassa ilman muiden ihmisten tukea vaan olisin sillan alla amerikkalaisittain tänään, kenties pakkaseen kuollut.

huomasin vain että valtion perusturvan olemus on oltava hoitotasoisesti korkein maailmassa jotta voidaan välttyä muilta työkyvyttömyyteen sairastuvilta tässä maailmassa sekä nykyisten hoidon tukemisessa.

kaiken saatavan tuen me tarvitsemme, perusturvaa, kaikkialta.

ME JUOJAT OLEMME NÄKYMÄTTÖMIÄ!!!!!

0

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        88
        1517
      2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        10
        1380
      3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        75
        1166
      4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        115
        1109
      5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
        Ikävä
        68
        1085
      6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        75
        981
      7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        68
        905
      8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
        Maailman menoa
        255
        900
      9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        12
        831
      10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
        Ikävä
        33
        813
      Aihe