S24 treffien naiset, hahaha!

Onnellinen_sivustaka

Mikähän niitä riivaa? Samat akat vuodesta toiseen vaikka miehiä on pilvin pimein tarjolla ja onhan sen oltava jo tilastollinen fakta, että sieltä saman alueen ja suurinpiirtein samanikäisten satojen ellei tuhansien miesten joukosta niille kouralliselle naisia se sopivakin löytyisi. Jokaiselle.

Itsellä oli siellä palstalla profiili noin vuoden. Tapasin monta mukavaa naista ja sitten tuli vastaan tuore profiili ja niinhän siinä kävi, että hyvin kävi. No, se ei ole tämän jutun pointti vaan se, että ihan huvin vuoksi ja uteliaisuudestani kävin äsken katselemassa vanhaa palstaa, että mitäs siellä näkyy. Profiilia en tietenkään tehnyt onnellisena avomiehenä. Mutta! Samat akat edelleen hakee siellä seuraa mitä silloin aikoja sitten! Muistan kuitenki kohtuu hyvin alueeni 25-35 v yh-äitien nimimerkit koska lapsellisena itsekin hain lapsi(a) omaavaa naista. Eikö heille kelpaa mikään vai mikä siinä mättää? Ovatko he niin täydellisiä prinsessoja omasta mielestään, että odottavat vain parempaa ja parempaa yhteydenottoa? Luulen, että heidän todellisuudentajunsa on vuosien varrella vääristynyt palstan takia tai jotain sinnepäin.

Toisaalta naurattaa, toisaalta säälittää nuo naisparat. Ja varsinkin heidän tekstinsä profiilissa, huhhuh... Jokainen voi käydä sieltä niitä lukemassa, ovat niin sitä, niin tätä, mutta loppupeleissä ihan tavallisia naikkosia lapsineen, niinkuin me miehetkin, mutta kun sitä odotetaan sitä olematonta prinssiä valkeine ratsuineen tai jotain?

44

1977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla, että osalla on liian korkeat vaatimukset. Mutta osalla varmaan on syynä myös se, että aika harva mies kuitenkaan loppujenlopuksi hakee yh-äitiä, tai edes kelpuuttaisi lapsellisen naisen, vaikka muuten synkkaisikin. Näkeehän sen jo tätä palstaa lukemalla, miten moni mies ajattelee, ettei halua ruveta toisen miehen lapsen "elättäjäksi" (vaikka naiset eivät välttämättä mitään elättäjää etsi, vaan kumppania itselleen).

• vapaus valita

Miksei yhsinhuoltajat hae kaltaistaan seuraa, vaan pitää olla väkisin se lapseton kumppani, joka tulisi suhteeseen täysin eriarvoisessa asemassa ? Aina ei ole kyse halusta vaan myös siitä, että saa suhteelta jotakin myös itselleen.

"(vaikka naiset eivät välttämättä mitään elättäjää etsi, vaan kumppania itselleen)"

Tätä mantraa on kuultu. Lapseton sinkku voi haluta myös omaa perhettä, eikä koe muiden lapsia omakseen. Miksi kokisi, kun lapset eivät ola omaa verta eivätkä lihaa ? Se nyt vain on niin, että kaikki eivät halua sijaisvanhemmiksi ja ulkopuolisiksi omaan suhteeseensa.

Yksinhuoltajalla on jo kumppani, jonka kanssa voi hoitaa lapset, etc. Ei tuohon sinkkuja tarvita...

• .............

Ha ha ha haa, sinä tässä säälität, reppana. Mikä mättää itsessäsi, kun ei kukaan niistä sadoista ja tuhansista naisista kelvannut?
      Luuletko kuninkaallisiin kuuluvasi?

• heh___

tais kalikka kalahtaa niin kovasti, että sisälukutaitokin unohtuu samassa tohinassa

• .................
        heh___ kirjoitti:

tais kalikka kalahtaa niin kovasti, että sisälukutaitokin unohtuu samassa tohinassa

Tekstisi on ymmärrettävää vain johtuen kaulimesta kaalissasi.
        Se on aiheuttanut vakavan kyvyttömyyden ymmärtää mitään muuta kuin omia tarpeita ja lisäksi huomattavan pinnallisuuden.

• Etsiväeilöydä

Ei pidä unohtaa sitä seikkaa, että vaikka tuolla deitissä pyörii miehiä moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin vähintään 3/4 heistä on varattuja.

Vapaan miehen löytyminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

• positiivari:)

Onko sinulla ihan konkreettisia kokemuksia/näyttöä tuosta, vai heitätkö vain asiallisen yleistyksen, joka edistää jo ennestään niin hyvässä asemassa olevia miehiä?

Samaan hengenvetoon olisit voinut letkauttaa, että miehet joilla on lapsia, ovat ehdottomasti niitä varattuja tapauksia.

Tuolla ennakkoluulolla kyllä varmasti menee monet vapaatkin miehet ohi.

Ja alkuperäiselle kirjoittajalle voisin todeta, että tuo viestisi ja yleinen ilmaisusi tuo kyllä minulle mieleen jotain ihan muuta kuin mitä yritit sanoa. "Muuten vain uteliaisuudestasi" kävit katselemassa? Älä viitsi. ;)

Tämä on kyllä suora ja tyly oletus - pahoitteluni siitä jos pieleen menee - mutta ensimmäisenä tulee mieleen että juuri sinun kaltaisten onnenonkijoiden vuoksi niitä samoja naisia näkyy täällä uudelleen, kun mieskin on lähtenyt "uteliaisuuden" takia tarkastelemaan mitä täältä löytyy.

Ettei vaan olisi herralle sattunut kohdalle sellainen nainen, joka juuri kirjoitti olevansa "sitä ja tätä" ja nyt oletkin päätynyt tutkimaan tarjontaa uuden prinsessan varalta, kun ei ensimmäinen neiti "sitä ja tätä" ollutkaan.

• sivusta seuraaja....
        positiivari:) kirjoitti:

Onko sinulla ihan konkreettisia kokemuksia/näyttöä tuosta, vai heitätkö vain asiallisen yleistyksen, joka edistää jo ennestään niin hyvässä asemassa olevia miehiä?

Samaan hengenvetoon olisit voinut letkauttaa, että miehet joilla on lapsia, ovat ehdottomasti niitä varattuja tapauksia.

Ja alkuperäiselle kirjoittajalle voisin todeta, että tuo viestisi ja yleinen ilmaisusi tuo kyllä minulle mieleen jotain ihan muuta kuin mitä yritit sanoa. "Muuten vain uteliaisuudestasi" kävit katselemassa? Älä viitsi. ;)

Tämä on kyllä suora ja tyly oletus - pahoitteluni siitä jos pieleen menee - mutta ensimmäisenä tulee mieleen että juuri sinun kaltaisten onnenonkijoiden vuoksi niitä samoja naisia näkyy täällä uudelleen, kun mieskin on lähtenyt "uteliaisuuden" takia tarkastelemaan mitä täältä löytyy.

Ettei vaan olisi herralle sattunut kohdalle sellainen nainen, joka juuri kirjoitti olevansa "sitä ja tätä" ja nyt oletkin päätynyt tutkimaan tarjontaa uuden prinsessan varalta, kun ei ensimmäinen neiti "sitä ja tätä" ollutkaan.

No minun pitää laittaa tähän oma kommenttini vaikken tuo edellinen kirjoittaja olekaan. Minä tiedän, että läänissäni olevat miehet tuolla S24:n deittipalstalla aika suuri % on varattuja, jaa että mistäkö tiedän? No siitä yksinkertaisesti, että heillä on kuvat siellä ja tiedän heidät hek.kohtaisesti, joten tiedän heidän olevan parisuhteessa.

Nettideittailu Suomessa on menettänyt sen alkuperäisen merkityksensä, ja tuo S24:n deittisaitti on enemmänkin varattujen sekä seksiseuraa hakevien vakimesta, jota en suosittele yhdellekään täysjärkiselle persoonalle...

• Etsiväeilöydä

Ihan konkreettisia kokemuksia on, ex-miesystävän hakiessa seuraa suhteemme aikana, ja sitä ennen useita kymmeniä treffailleena. Tuo suhdeluku oli tietysti tyhmä heitto, mutta varattuja miehiä nettitreffeillä liikkuu joka tapauksessa todella paljon. Siitä ei voi syyttää naisia, vaan tuolla tavoin miehet itse heikentävät omaa mainettaan.

Minun puolestani saavat mennä ohi kaikki nettitreffeillä hakevat vapaatkin miehet, en enää halua itseäni enempää heidän valheillaan satuttaa.

Ja kun peräänkuulutit toisessa ketjussa tuota itsensä kehumista, että jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää, niin tämän ketjun aloittaja varmasti selvensi sinulle sen, miksei elämänpiiriltään tavallinen, mutta ihmisenä oikein kiva nainen mielellään lähde kehumaan itseään:

"Toisaalta naurattaa, toisaalta säälittää nuo naisparat. Ja varsinkin heidän tekstinsä profiilissa, huhhuh... Jokainen voi käydä sieltä niitä lukemassa, ovat niin sitä, niin tätä, mutta loppupeleissä ihan tavallisia naikkosia lapsineen"

Etsiväeilöydä kirjoitti:

Ihan konkreettisia kokemuksia on, ex-miesystävän hakiessa seuraa suhteemme aikana, ja sitä ennen useita kymmeniä treffailleena. Tuo suhdeluku oli tietysti tyhmä heitto, mutta varattuja miehiä nettitreffeillä liikkuu joka tapauksessa todella paljon. Siitä ei voi syyttää naisia, vaan tuolla tavoin miehet itse heikentävät omaa mainettaan.

Minun puolestani saavat mennä ohi kaikki nettitreffeillä hakevat vapaatkin miehet, en enää halua itseäni enempää heidän valheillaan satuttaa.

Ja kun peräänkuulutit toisessa ketjussa tuota itsensä kehumista, että jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää, niin tämän ketjun aloittaja varmasti selvensi sinulle sen, miksei elämänpiiriltään tavallinen, mutta ihmisenä oikein kiva nainen mielellään lähde kehumaan itseään:

"Toisaalta naurattaa, toisaalta säälittää nuo naisparat. Ja varsinkin heidän tekstinsä profiilissa, huhhuh... Jokainen voi käydä sieltä niitä lukemassa, ovat niin sitä, niin tätä, mutta loppupeleissä ihan tavallisia naikkosia lapsineen"

Siispä tein itse väärän oletuksen ja olen siitä pahoillani.

Itse en kyllä kovinkaan paljon arvoa antaisi ketjun aloittajan kirjoituksille, kun rivien välistä voi kyllä lukea paljonkin siitä, millainen mies on kyseessä.

Suoranaisesti en kyllä välitä siitä, millaisessa asemassa miehet naisten silmissä täällä on, kun monet sen huonon asemansa ovat kyllä ansainneetkin. Toivon vain, että nuorempi naisväki ei olisi aivan yhtä kriittistä, niin ei minun tarvitsisi kohdata ikäviä ennakkoluuloja. Toisaalta.. enpä minä oletuksiin ja ennakkoluuloihin helposti lannistu. :)

sivusta seuraaja.... kirjoitti:

No minun pitää laittaa tähän oma kommenttini vaikken tuo edellinen kirjoittaja olekaan. Minä tiedän, että läänissäni olevat miehet tuolla S24:n deittipalstalla aika suuri % on varattuja, jaa että mistäkö tiedän? No siitä yksinkertaisesti, että heillä on kuvat siellä ja tiedän heidät hek.kohtaisesti, joten tiedän heidän olevan parisuhteessa.

Nettideittailu Suomessa on menettänyt sen alkuperäisen merkityksensä, ja tuo S24:n deittisaitti on enemmänkin varattujen sekä seksiseuraa hakevien vakimesta, jota en suosittele yhdellekään täysjärkiselle persoonalle...

Minä ainakin tähän asti olen kuvitellut olevani täysjärkinen ja kyllä minulla ilmoitus s24:n treffeissä on ihan rehellisellä tarkoituksella. :)

Kyllähän tässä keskusteluja lukeneena joutuu toteamaan, että hyvin paljon tänne mahtuu niin ala-arvoista miestä (ja varmasti naistakin), että nuo oletukset ovat ihan kohdallaan. Anteeksi vain kaikille, jotka tuosta herneen vetää nenäänsä. Toki niitä kunnollisiakin on ja varmaan harva heistä tänne keskustelun puolelle kirjoitteleekaan. :)

Sitä kyllä kovasti ihmettelen, että miten nuo urhoolliset suorat ja miehiset miehet eivät kuitenkaan niin suoria ja miehisiä ole, että selkeästi ilmoittaisivat vaan hakevansa seksiseuraa ja olevansa varattuja. Kuvitteleekohan monikin säilyttävänsä pikku salaisuutensa pitkäänkin.

Suomalainen mies on kyllä ehdottomasti sellainen asia, jota en ikinä tule ymmärtämään, vaikka itse mies ja suomalainen olenkin. :D

• Etsiväeilöydä

Siispä tein itse väärän oletuksen ja olen siitä pahoillani.

Itse en kyllä kovinkaan paljon arvoa antaisi ketjun aloittajan kirjoituksille, kun rivien välistä voi kyllä lukea paljonkin siitä, millainen mies on kyseessä.

Suoranaisesti en kyllä välitä siitä, millaisessa asemassa miehet naisten silmissä täällä on, kun monet sen huonon asemansa ovat kyllä ansainneetkin. Toivon vain, että nuorempi naisväki ei olisi aivan yhtä kriittistä, niin ei minun tarvitsisi kohdata ikäviä ennakkoluuloja. Toisaalta.. enpä minä oletuksiin ja ennakkoluuloihin helposti lannistu. :)

Toivottavasti itsekin olet nuorempi, koska nuoremman naisväen perään haikailet.
        Nuoremmat eivät yleensäkään ole kovin kriittisiä, koska kriittisyys kasvaa elämänkokemuksen myötä.

Onnea sinulle sen oikean löytymiseen.

• sfggssf (m)
        Etsiväeilöydä kirjoitti:

Nuoremmat eivät yleensäkään ole kovin kriittisiä, koska kriittisyys kasvaa elämänkokemuksen myötä.

Kriittisyys on tässä väärä sana, kapeakatseisuus voisi olla parempi.

Näyttää käyvän yleensä niin että naiset vanhetessaan tulevat yhä vaativimmiksi, miehet osaaavat arvostaa naisen hyviä ominaisuuksia eivätkä vaadi että samassa naisessa pitäisi olla ne kaikki.

Olen minäkin huomannut että samat naiset etsivät netistä seuraa vuosikaudet, yksikään niistä tuhansista miehistä ei ole ollut sopiva.

Etsiväeilöydä kirjoitti:

Joo. 25-vuotias olen, joten ei huolta että täällä olisi vanha käpy nuorten tyttöjen perään vonkaamassa. :)

Joillain nuorilla ongelmana enemmänkin on se, että he ovat niin helposti yleisten käsitysten ja toimintatapojen vietävissä, että saattavat olla jyrkästi jotain mieltä asiasta, jota eivät välttämättä ole edes ajatelleet eivätkä ymmärrä koko asiaa täysin.

Mutta kiitos.. en tiedä onko onnella varsinaisesti merkitystä näissä asioissa. Enemmän toivon sen oikean suhteen syntyvän panostamisen, työskentelyn sekä kahden ihmisen yhteentoimivien ominaisuuksien avulla, enkä onnen varassa. :)

• epäluottamuslause
        sfggssf (m) kirjoitti:

Kriittisyys on tässä väärä sana, kapeakatseisuus voisi olla parempi.

Näyttää käyvän yleensä niin että naiset vanhetessaan tulevat yhä vaativimmiksi, miehet osaaavat arvostaa naisen hyviä ominaisuuksia eivätkä vaadi että samassa naisessa pitäisi olla ne kaikki.

Olen minäkin huomannut että samat naiset etsivät netistä seuraa vuosikaudet, yksikään niistä tuhansista miehistä ei ole ollut sopiva.

Miehet osaavat arvostaa naisen hyviä ominaisuuksia.
        Näitä ominaisuuksia ovat nuoruus, kauneus, hoikkuus, arvostettu ammatti, hyvä toimeentulo, runsas varallisuus ja lapsettomuus.

Jos mikä tahansa näistä ominaisuuksista uupuu: ei kelpaa.

• sdfsfdsds (m)
        epäluottamuslause kirjoitti:

Miehet osaavat arvostaa naisen hyviä ominaisuuksia.
        Näitä ominaisuuksia ovat nuoruus, kauneus, hoikkuus, arvostettu ammatti, hyvä toimeentulo, runsas varallisuus ja lapsettomuus.

Jos mikä tahansa näistä ominaisuuksista uupuu: ei kelpaa.

Tähän asti viimeinen nainen josta olin tosi kiinnostunut oli nuori, kaunis ja hoikka.
        Opiskeli ammattiin mikä on ihan hyvä mutta ei siitä palkkaa saa.
        Lapseton mikä on tärkeää.
        Jotakuinkin varaton mutta ei se haittaa, minä voin hoitaa sen puolen kuin myös toimeentulon.

Listastasi puuttui ahkeruus mitä arvostan naisessa erittäin paljon. Sossun luukulta toimeentulonsa saavat aiheuttavat välittömän pakoreaktion, näitä on noin kymmenesosa naisista.

• onnellinen_sivustaka

Joo. 25-vuotias olen, joten ei huolta että täällä olisi vanha käpy nuorten tyttöjen perään vonkaamassa. :)

Joillain nuorilla ongelmana enemmänkin on se, että he ovat niin helposti yleisten käsitysten ja toimintatapojen vietävissä, että saattavat olla jyrkästi jotain mieltä asiasta, jota eivät välttämättä ole edes ajatelleet eivätkä ymmärrä koko asiaa täysin.

Mutta kiitos.. en tiedä onko onnella varsinaisesti merkitystä näissä asioissa. Enemmän toivon sen oikean suhteen syntyvän panostamisen, työskentelyn sekä kahden ihmisen yhteentoimivien ominaisuuksien avulla, enkä onnen varassa. :)

Ihan vain posiveivari vai mikä nyt olitkaan, että et todellakaan ole kovin taitava rivien välistä lukija, mutta etköhän iän myötä kehity siinä(kin).

Aivan varmasti olin sen s24 palstan niitä harvoja kunnollisia miehiä ja sitä paitsi me tämän nykyisen kanssa istuttiin kahdestaan läppärin ääressä kun selailin sitä palstaa. Katsos kun aikoinaan saatiin monet hyvät naurut jakaessamme kokemuksia nettitreffeistä :) Tosin tietty hänellä ei niitä ollut kun satuin se ensimmäinen ja viimeinen oikeasti livenä tapaamansa mies olemaan!! Mutta toki hänkin monenlaista viestiä ehti saada ennenkuin profiilimme yhteistuumin palstalta poistimme ja näillekin saimme nauraa.

No, tämä meni ihan offtopiciksi eikä millään lailla liity alkuperäiseen asiaan joka oli nämä huvittavat palstan ikinaiset, vuodesta toiseen. Mitähän he odottavat? Ja entä jos KAIKKI suomalaiset miehet etsisivätkin sitä kumppania nettitreffien kautta? Mistä nämä naikkoset sitten luulisivat löytävän VIELÄ sen paremman kun kuitenkin vuosia sitten jo kaikki miehet olisi heille kirjoitelleet eikä vieläkään kelpaisi? Säälittävää...

Onneksi minä, 33v kahden lapsen isä, löysin muutaman vuoden nuoremman hoikan, nätin, mukavan, samoista asioista pitävän, tosin lapsettoman (pieni miinus, toistaiseksi ;) ) naisen jonka päätä ei ollut tämä palsta ehtinyt sekoittaa.

Ja todellakin, varmasti tulevaisuudessa käyn vielä monesti IHAN VAIN UTELIAISUUDESTANI katselemassa palstaa rakas kainalossani vaikka se kuinka posiveivaria ärsyttääkin!

Mukavaa syksyn jatkoa ja onnea etsintään! :)

• erittän vapaa

Paska puhetta

onnellinen_sivustaka kirjoitti:

Ihan vain posiveivari vai mikä nyt olitkaan, että et todellakaan ole kovin taitava rivien välistä lukija, mutta etköhän iän myötä kehity siinä(kin).

Aivan varmasti olin sen s24 palstan niitä harvoja kunnollisia miehiä ja sitä paitsi me tämän nykyisen kanssa istuttiin kahdestaan läppärin ääressä kun selailin sitä palstaa. Katsos kun aikoinaan saatiin monet hyvät naurut jakaessamme kokemuksia nettitreffeistä :) Tosin tietty hänellä ei niitä ollut kun satuin se ensimmäinen ja viimeinen oikeasti livenä tapaamansa mies olemaan!! Mutta toki hänkin monenlaista viestiä ehti saada ennenkuin profiilimme yhteistuumin palstalta poistimme ja näillekin saimme nauraa.

No, tämä meni ihan offtopiciksi eikä millään lailla liity alkuperäiseen asiaan joka oli nämä huvittavat palstan ikinaiset, vuodesta toiseen. Mitähän he odottavat? Ja entä jos KAIKKI suomalaiset miehet etsisivätkin sitä kumppania nettitreffien kautta? Mistä nämä naikkoset sitten luulisivat löytävän VIELÄ sen paremman kun kuitenkin vuosia sitten jo kaikki miehet olisi heille kirjoitelleet eikä vieläkään kelpaisi? Säälittävää...

Onneksi minä, 33v kahden lapsen isä, löysin muutaman vuoden nuoremman hoikan, nätin, mukavan, samoista asioista pitävän, tosin lapsettoman (pieni miinus, toistaiseksi ;) ) naisen jonka päätä ei ollut tämä palsta ehtinyt sekoittaa.

Ja todellakin, varmasti tulevaisuudessa käyn vielä monesti IHAN VAIN UTELIAISUUDESTANI katselemassa palstaa rakas kainalossani vaikka se kuinka posiveivaria ärsyttääkin!

Hyvä huomata että olin väärässä. Minähän sanoinkin että tein suoran ja tylyn oletuksen ja vielä pahoittelin sitä tehdessäni.

Suotta sinä kirjoituksiani liian vakavasti otit ja suutasi aloit soittamaan. Antaa kyllä todella kypsän ja asiallisen vaikutelman herrasta kun oikein nasevan nimityksenkin minulle keksit. :)

Kiitos vain ja hyvää jatkoa teillekin palstan selailuun. :)

onnellinen_sivustaka kirjoitti:

Tosin.. pakko vielä puuttua, vaikka kovasti yritin olla provosoitumatta. :D

"Harvaksi kunnolliseksi laatumieheksi" suollat kyllä melkoista puppaa tänne keskusteluun. Tottakai meillä kaikilla on koko elämän ajan uutta opittavaa ja ehkä minäkin osaan jatkossa lukea rivien välistä paremmin tuota sinunkin laadukasta sanatyöskentelyä. :)

Kun teidän kahden yhteinen tarina on kerrassaan niin hurmaava, niin miksette ilmottaudu vapaaehtoisesti kertomaan treffien etusivulla tuota teidän tarinaanne siitä, miten s24:n kautta löysitte toisenne ja nykyisin voitte yhdessätuumin naureskella muille "onnettomille ja säälittäville", joilla ei ole yhtä ihanaa yhteensattumaa tapahtunut, kuin mitä teille onnekkaille kävi?

Se olisi kerrassaan mahtavaa ja varmasti tehostaisi teidän yhteistä iloa, kun kylki kyljessä selailette palstaa muille naureskellen. :)

• Me

Hyvä huomata että olin väärässä. Minähän sanoinkin että tein suoran ja tylyn oletuksen ja vielä pahoittelin sitä tehdessäni.

Suotta sinä kirjoituksiani liian vakavasti otit ja suutasi aloit soittamaan. Antaa kyllä todella kypsän ja asiallisen vaikutelman herrasta kun oikein nasevan nimityksenkin minulle keksit. :)

Kiitos vain ja hyvää jatkoa teillekin palstan selailuun. :)

Olet hieno nuori mies, BRAVO! :-)

Me kirjoitti:

Olet hieno nuori mies, BRAVO! :-)

Tuskinpa minä täällä olisin kirjoittelemassa/seuraa hakemassa jos tuo pitäisi paikkansa, mutta kiitos kuitenkin. :)

• N35*

Minä ainakin tähän asti olen kuvitellut olevani täysjärkinen ja kyllä minulla ilmoitus s24:n treffeissä on ihan rehellisellä tarkoituksella. :)

Kyllähän tässä keskusteluja lukeneena joutuu toteamaan, että hyvin paljon tänne mahtuu niin ala-arvoista miestä (ja varmasti naistakin), että nuo oletukset ovat ihan kohdallaan. Anteeksi vain kaikille, jotka tuosta herneen vetää nenäänsä. Toki niitä kunnollisiakin on ja varmaan harva heistä tänne keskustelun puolelle kirjoitteleekaan. :)

Sitä kyllä kovasti ihmettelen, että miten nuo urhoolliset suorat ja miehiset miehet eivät kuitenkaan niin suoria ja miehisiä ole, että selkeästi ilmoittaisivat vaan hakevansa seksiseuraa ja olevansa varattuja. Kuvitteleekohan monikin säilyttävänsä pikku salaisuutensa pitkäänkin.

Suomalainen mies on kyllä ehdottomasti sellainen asia, jota en ikinä tule ymmärtämään, vaikka itse mies ja suomalainen olenkin. :D

Kyllä tuolla on profiili hämästyttävän monella varatula miehellä. Omalle kohdalle osunut niin monta etten enää laskuissa pysy mukana. Ne kyllä torjun ihan suoralta käsin. Kumma kyllä, niiltä tulee mullekin viestiä, vaikka profiilissani selvästi kerron hakevani miestä tositarkoituksella.

• Kuukoira*

Siitä vaan sanos Zaikovskij, Näkyy olevan jo viikkokaupalla tuolla Marjukkakin hakemassa nuorta miestä vaikka käy itse jo kuuttakymmentä! No, saa sitä hakea kuutakin taivaalta toki ja ihan laillistahan tuo on. Minä nelikymppisenä en ainakaan yli nelikymppisiä hakisi, kun eivät enää lapsia saa eivätkä taida halutakaan.

• Ah ja voih

Mihin sinä niitä lapsia tarvitset nelikymppisenä? Nelikymppiseltä kaikki on jo ohi, niin on naisillekin sanottu. Pitäisi päteä myös miehiin.

Oikeasti: ei se rakkauden ja kumppanuuden kaipuu siitä mihinkään katoa että ikää on kertynyt. Mutta te (tai sinä tällä palstalla liikkuva) miehet voisitte lopettaa sen lapsentekojankutuksen, antaa nuorten tehdä kun saavat terveitä lapsiakin.

Onko siinä jotain kamalaa että 30 tai 40 v nainen kaipaa miestä? Vieläpä tervepäistä? 40 v miehiä on niin vähän tarjolla hyvänlaatuisia että väistämättä joutuu pitämään profiilia iät ajat että edes joku löytyisi, eikä kyllä löydy sittenkään...

• sovinistiko???????
        Ah ja voih kirjoitti:

Mihin sinä niitä lapsia tarvitset nelikymppisenä? Nelikymppiseltä kaikki on jo ohi, niin on naisillekin sanottu. Pitäisi päteä myös miehiin.

Oikeasti: ei se rakkauden ja kumppanuuden kaipuu siitä mihinkään katoa että ikää on kertynyt. Mutta te (tai sinä tällä palstalla liikkuva) miehet voisitte lopettaa sen lapsentekojankutuksen, antaa nuorten tehdä kun saavat terveitä lapsiakin.

Onko siinä jotain kamalaa että 30 tai 40 v nainen kaipaa miestä? Vieläpä tervepäistä? 40 v miehiä on niin vähän tarjolla hyvänlaatuisia että väistämättä joutuu pitämään profiilia iät ajat että edes joku löytyisi, eikä kyllä löydy sittenkään...

Uskomatonta skeidaa ja ah voih puhui itsensä niiiiin pussiin: "40 v miehiä on niin vähän tarjolla hyvänlaatuisia..."

Hypoteettinen laskutoimitus keksityillä luvuilla, mutta lukujen suhteet palstan osalta varmaan ovat kuitenkin edes sinnepäin. Nelikymppisiä miehiä on palstalla vaikka 1000 joista on NIIN VÄHÄN hyvänlaatuisia tarjolla. Olkoon tuo vähän vaikka sitten 1%, kelpaako arvon prinsessaneideille? Eli kymmenen hyvää miestä palstalla. Ja minä oletan, että naiset eivät ole sen parempia kuin miehetkään. Ja jos palstalla on 50 naista niin silloin siellä on kokonaiset 0,5 hyvää naista.

Todellinen järjenjättiläinen olet! Onnittelen!

• Ah ja voih
        sovinistiko??????? kirjoitti:

Uskomatonta skeidaa ja ah voih puhui itsensä niiiiin pussiin: "40 v miehiä on niin vähän tarjolla hyvänlaatuisia..."

Hypoteettinen laskutoimitus keksityillä luvuilla, mutta lukujen suhteet palstan osalta varmaan ovat kuitenkin edes sinnepäin. Nelikymppisiä miehiä on palstalla vaikka 1000 joista on NIIN VÄHÄN hyvänlaatuisia tarjolla. Olkoon tuo vähän vaikka sitten 1%, kelpaako arvon prinsessaneideille? Eli kymmenen hyvää miestä palstalla. Ja minä oletan, että naiset eivät ole sen parempia kuin miehetkään. Ja jos palstalla on 50 naista niin silloin siellä on kokonaiset 0,5 hyvää naista.

Todellinen järjenjättiläinen olet! Onnittelen!

Laita hakuun 40-vuotias mies, sanotaan nyt vaikka Pirkanmaalta, ja rasti ruutuun kuvalliset ilmoitukset. Saat peräti viisi sivua miehiä. Näkyi olevan yhteensä 33 miestä. Juhuu kun valtava määrä. Sieltähän se elämänkumppani löytyykin erittäin suurella todennäköisyydellä.

Hyvälaatuinen mies tottakai laittaa itsestään kuvan, ettei keneltäkään mene aikaa ja vaivaa hukkaan. Aivan kuten naisetkin.

Ei saa tuhatta, ei millään ilveellä. Jos kuvattomia ilmoituksia alkaa käydä läpi, yksikään ei eroa niistä mitenkään edukseen. Pitäisikö koko päivä käyttää puuduttavaan touhuun josta ei tuloksena ole sitä kuuluisaa lasta eikä paskaakaan?

Kuvatkin saisivat olla isompia ettei tarvitse silmät tihrussa pällistellä että onko siellä kuvassa edes ihminen vai mikä lie.

• sdsfdfdgff
        Ah ja voih kirjoitti:

Laita hakuun 40-vuotias mies, sanotaan nyt vaikka Pirkanmaalta, ja rasti ruutuun kuvalliset ilmoitukset. Saat peräti viisi sivua miehiä. Näkyi olevan yhteensä 33 miestä. Juhuu kun valtava määrä. Sieltähän se elämänkumppani löytyykin erittäin suurella todennäköisyydellä.

Hyvälaatuinen mies tottakai laittaa itsestään kuvan, ettei keneltäkään mene aikaa ja vaivaa hukkaan. Aivan kuten naisetkin.

Ei saa tuhatta, ei millään ilveellä. Jos kuvattomia ilmoituksia alkaa käydä läpi, yksikään ei eroa niistä mitenkään edukseen. Pitäisikö koko päivä käyttää puuduttavaan touhuun josta ei tuloksena ole sitä kuuluisaa lasta eikä paskaakaan?

Kuvatkin saisivat olla isompia ettei tarvitse silmät tihrussa pällistellä että onko siellä kuvassa edes ihminen vai mikä lie.

Olen huomannut että ainakin naisissa on paljon enemmän hyvännäköisiä kuvattomissa ilmoituksissa.
        Kuvalliset ovat enemmänkin karseita, joko ennen aikojaan vanhentuneita tai ylipainoisia. No helpommallahan pääsevät jos mies ei ala turhia kuvittelemaan tai ottamaan yhteyttä.

• Huvitutti.....

Näyttää joillakin naisilla todella olevan uskoa. Viittäkymmentä lähestyvä nainen hakee kolmekymppisiä. Omaa ikäluokkaa nyt just vois kelvata 2 vuotta vanhempikkii. Hauska nähdä taas häntäkin tuossa tyrkyllä etusivulla!

• N35*
        sdsfdfdgff kirjoitti:

Olen huomannut että ainakin naisissa on paljon enemmän hyvännäköisiä kuvattomissa ilmoituksissa.
        Kuvalliset ovat enemmänkin karseita, joko ennen aikojaan vanhentuneita tai ylipainoisia. No helpommallahan pääsevät jos mies ei ala turhia kuvittelemaan tai ottamaan yhteyttä.

Ihan sitä varten mullakin on kuvallinen ilmoitus ettei miehet turhaan tällaiselle normaalille suomalaiselle naiselle viestiä jos ja kun kaunotarta etsivät...

• vielä yksin

Olen äiti, olen sinua vanhempi ja olen "roikkunut" palstalla jo pari vuotta. Muutaman faktan sinulle kerron. Kun on syntynyt 60 luvulla ei vastauksia todellakaan satele sadoittain. Useat saamani vastaukset ovat seksiseuran hakijoita (usein minua puolet nuorempia) ja vielä useammat elämästä jollain tapaa syrjäytyneitä alkoholin, sairauden, työttömyyden tms. takia. Hyvin useat kertovat olevansa liikunnallisia, aktiivisia, normaalipainoisia -ja silti tapaamiseen tulee vanhalta viinalta haiseva isomahainen mies. Yksi yleinen laji nettitreffailijoita ovat ns. playerit, jotka eivät haluakaan muuta kuin kerätä kokemuksia. Yhteen tälläiseen jopa rakastuin. En etsi kuuta taivaalta, etsin tavallista suomalaista miestä, töissäkäyvää ja aktiivisesti harrastavaa koska itsekin olen samanlainen. Olen itse liikkeellä tositarkoituksella, joka tarkoittaa minulle sitä, että olisin onnellinen jos tapaisin miehen, jonka kanssa voisin jakaa loppuelämäni. Varallisuus, talot, autot tms, eivät ole minulle merkityksellisiä mutta en toki halua ketään elättämäänkään alkaa. Enkä ole mikään seinästä reväisty naisihminen, ihan tavallisen näköinen, kauniiksikin sanottu, jos nyt jollekulle tuli mieleen että olen rekan kokoinen pahalta haiseva ja ruma :-)

• Daami69

40 v ylittäneelle naiselle on kenenkään turha tulla kiukuttelemaan että "teillä naisilla on niin helppoa saada seuraa".

Sitä voi jonkin aikaa saada jotain siitä irti että seksiä hinkuvat imartelevat ja liehittelevät, mutta sitten kun hommat on hoidettu, niin on edelleenkin ihan yhtä yksin. Miehet joilla on päällimmäisenä vain parittelu mielessä eivät halua kenenkään kumppaniksi - ja toisaalta kuka heitä haluaisikaan. Eihän heistä ole mihinkään muuhun kuin vaakamamboon.

Parikin miestä on minulle sanonut (naamaani näkemättä) että etkö tiedä että rumemmaltakin ämmältä löytyy reikä jolla he ovat halunneet teroittaa minulle että muuhun minusta ei ole kuin pantavaksi. Tuntuu omituiselta että vuosikausia minusta oli vaikka mihin, mutta sitten kun kumppani rakastui toiseen olenkin yhtäkkiä mukamas tyhjän väärti.

Ja kaikki vain sen takia että nelikymppisiä miehiä on niin pirun vähän vapaana sellaisia jotka haluavat kumppaniksi ja joiden kanssa löytyy yhteinen sävel.

Itselleni kelpaisi työtön, rahaton, ei mitään erikoisempaa uraa tehnyt ynnä muuta, kunhan vain fyysisesti on kunto kohdillaan koska korsteenikeuhkoa paskalle haisevaa läskeihinsä tukehtumaisillaan olevaa ihmisrauniota en halua kun en sellainen itsekään ole. Vaan ei voi kyllä sanoa että tällaisetkaan olisivat itseään käyneet tyrkyttämässä. Tuntuu joskus kuin profiilini olisi näkymätön, siihen eivät vastaa kuin juurikin seksiä haluavat tai ulkomaalaiset, ja jälkimmäisten hakattavaksi en halua.

Sitten kun se profiili on ollut täällä vuosia, tullaan sanomaan että prinsessalle ei kelpaa kukaan. KUKA, kuka helvetti soikoon tässä kelpaisi kun ei ole mitään tarjolla?!

• mies kommentoi
        Daami69 kirjoitti:

40 v ylittäneelle naiselle on kenenkään turha tulla kiukuttelemaan että "teillä naisilla on niin helppoa saada seuraa".

Sitä voi jonkin aikaa saada jotain siitä irti että seksiä hinkuvat imartelevat ja liehittelevät, mutta sitten kun hommat on hoidettu, niin on edelleenkin ihan yhtä yksin. Miehet joilla on päällimmäisenä vain parittelu mielessä eivät halua kenenkään kumppaniksi - ja toisaalta kuka heitä haluaisikaan. Eihän heistä ole mihinkään muuhun kuin vaakamamboon.

Parikin miestä on minulle sanonut (naamaani näkemättä) että etkö tiedä että rumemmaltakin ämmältä löytyy reikä jolla he ovat halunneet teroittaa minulle että muuhun minusta ei ole kuin pantavaksi. Tuntuu omituiselta että vuosikausia minusta oli vaikka mihin, mutta sitten kun kumppani rakastui toiseen olenkin yhtäkkiä mukamas tyhjän väärti.

Ja kaikki vain sen takia että nelikymppisiä miehiä on niin pirun vähän vapaana sellaisia jotka haluavat kumppaniksi ja joiden kanssa löytyy yhteinen sävel.

Itselleni kelpaisi työtön, rahaton, ei mitään erikoisempaa uraa tehnyt ynnä muuta, kunhan vain fyysisesti on kunto kohdillaan koska korsteenikeuhkoa paskalle haisevaa läskeihinsä tukehtumaisillaan olevaa ihmisrauniota en halua kun en sellainen itsekään ole. Vaan ei voi kyllä sanoa että tällaisetkaan olisivat itseään käyneet tyrkyttämässä. Tuntuu joskus kuin profiilini olisi näkymätön, siihen eivät vastaa kuin juurikin seksiä haluavat tai ulkomaalaiset, ja jälkimmäisten hakattavaksi en halua.

Sitten kun se profiili on ollut täällä vuosia, tullaan sanomaan että prinsessalle ei kelpaa kukaan. KUKA, kuka helvetti soikoon tässä kelpaisi kun ei ole mitään tarjolla?!

Yllättäen kaikkein näteimmät naiset jotka ovat noin 23-26-vuotiaita ovat kaikkein ystävällisimpiä.

Sitten jossain 30-40 vuoden välillä alkaa hirveä miesten dissaaminen.

Yli nelikymppisenä tulee ylläri kun kiinnostuneita miehiä ei enää olekaan.

Naisten kannattaisi olla kiitollisia kun edes noin 20 vuoden ajan ovat tosi haluttuja, miehillä ei taida olla sitä aikaa koskaan.

• Daami69
        mies kommentoi kirjoitti:

Yllättäen kaikkein näteimmät naiset jotka ovat noin 23-26-vuotiaita ovat kaikkein ystävällisimpiä.

Naisten kannattaisi olla kiitollisia kun edes noin 20 vuoden ajan ovat tosi haluttuja, miehillä ei taida olla sitä aikaa koskaan.

Noh, meikäläisen kohdalla ne 20 v menivät täysin ohi ilman haluttuna olemista, koska itsetuntoni oli huono, pelkäsin ihmisiä, enkä halunnut lähellekään baareja ja muita menomestoja. Kirjeenvaihdon kautta löysin jokusen miehen. Ja tietysti jos sattuu pidempi parisuhde kohdalle, niin sekin vie sitä parasta aikaa minkä voisi olla "tosi haluttuna".

Koska ne jokuset miehet olivat tietenkin yhtä huonolla itsetunnolla varustettuja ja moniongelmaisia yksilöitä, vaarana olisi ollut että katkeroidun ja kyllästyn kokonaan. Näin en ole ihan kuitenkaan tehnyt vaan tässä sitä etsitään kumminkin toiveikkaasti loppuelämän miestä.

On niin ollut 50/50 sekä naisten että miesten kanssa ongelmia ettei voi sanoa että nimenomaan miehet olisivat vaikeampia ja inhottavampia. Joten en tunne tarvetta dissata miehiä.

Mutta alkaahan se pikkuhiljaa syödä naista jos huomaa ettei kukaan viitsi vaivautua ottamaan yhteyttä kun näkee että ikä on 41 v. Ei kumminkaan tohtisi sitä alkaa valehtelemaankaan!

• Pikku Hiawatha

Kyllä se vaan niin on että,itsekin yli nelikymppisenä miehenä olen seuraillut näitä palstoja sillä silmällä
        että josko täältä löytyisi seuraa ihan vaikka tosimielessä,niin kyllähän tarjonta on melko yksipuolista.
        En toki vaadikkaan naiselta mitään ihmeellisyyksiä,sillä en ole sellainen itsekkään,mutta joitakin kriteereitä
        sentään.
        Itse koko ikäni työtä tehneenä ja melkolailla viinaksistakin erossa pysytelleenä en voi vaan sietää työtä
        vieroksuvia ja vain sossun luukulta toimeentuloa hakevia niin naisia kuin miehiäkään,joille ei kelpaa mi-
        kään työ,ja joiden tärkein elämäntehtävä on mäyräkoiran talutus kodin ja lähikaupan välillä.
        Ja valitettavasti tämä kaikki näkyy sitten vartalossa,vaikka kauniisti kyllä kehutaan olevan normaali-
        vartaloisia mutta kuva kyllä kertoo aivan muuta,ja tämä ei suinkaan tarkoita että naisen tarvitsee
        mikään koiran luuta muistuttava anorektikko olla,mutta jotain rajaa sentään tässäkin asiassa.
        Ja tämä vuodatus ei todellakaan tarkoita että nelikymppisen naisen tarvitsisi näyttää parikymppiseltä,
        se on sula mahdottomuus vaikka osa naisista tosin yrittää pukeutumisella ja meikeillä saada moisen
        vaikutelman aikaan.
        Tavallinen työtätekevä,suht raitis ja normaalipainoinen ja ennenkaikkea VAPAA nainen on todellinen
        harvinaisuus näillä areenoilla.

• Köyhä ja kipeä
        Pikku Hiawatha kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on että,itsekin yli nelikymppisenä miehenä olen seuraillut näitä palstoja sillä silmällä
        että josko täältä löytyisi seuraa ihan vaikka tosimielessä,niin kyllähän tarjonta on melko yksipuolista.
        En toki vaadikkaan naiselta mitään ihmeellisyyksiä,sillä en ole sellainen itsekkään,mutta joitakin kriteereitä
        sentään.
        Itse koko ikäni työtä tehneenä ja melkolailla viinaksistakin erossa pysytelleenä en voi vaan sietää työtä
        vieroksuvia ja vain sossun luukulta toimeentuloa hakevia niin naisia kuin miehiäkään,joille ei kelpaa mi-
        kään työ,ja joiden tärkein elämäntehtävä on mäyräkoiran talutus kodin ja lähikaupan välillä.
        Ja valitettavasti tämä kaikki näkyy sitten vartalossa,vaikka kauniisti kyllä kehutaan olevan normaali-
        vartaloisia mutta kuva kyllä kertoo aivan muuta,ja tämä ei suinkaan tarkoita että naisen tarvitsee
        mikään koiran luuta muistuttava anorektikko olla,mutta jotain rajaa sentään tässäkin asiassa.
        Ja tämä vuodatus ei todellakaan tarkoita että nelikymppisen naisen tarvitsisi näyttää parikymppiseltä,
        se on sula mahdottomuus vaikka osa naisista tosin yrittää pukeutumisella ja meikeillä saada moisen
        vaikutelman aikaan.
        Tavallinen työtätekevä,suht raitis ja normaalipainoinen ja ennenkaikkea VAPAA nainen on todellinen
        harvinaisuus näillä areenoilla.

Onko työtön tai sairauseläkkeellä oleva nainen sinulle kauhistuksen kanahäkki? Jos olisi raitis, normaalipainoinen ja vapaa? Lemppaatko naisen automaattisesti jos ilmoituksesta ei näy että tienaa helvetisti ja käy töissä?

• Shoot the moon
        mies kommentoi kirjoitti:

Dramaattinen muutos alkaa tapahtua tuossa kolmenkympin loppupuolelle mentäessä. Vaikuttaa kuin paketin sisältö muuttuisi olemuksen myötä ja elämään tyytytymättömyys alkaisi rehottaa. Miehillä saattaa olla olut mielessä, mutta ei se ole lähes tulkoon valtaosa, joka kittaa olutta ja viinaa. Minä monen ystäväni ohella emme juo olutta lainkaan emmekä juuri viinaakaan kuin seurassa lasillisen pari. Olemme silti yksineläviä. Ei usko riitä minkään tomeran naisen rinnalle ottamiseen, kun olemme enemmänkin sellaista leppoista nelikymppistä luokkaa.

• Pikku Hiawatha
        Köyhä ja kipeä kirjoitti:

Onko työtön tai sairauseläkkeellä oleva nainen sinulle kauhistuksen kanahäkki? Jos olisi raitis, normaalipainoinen ja vapaa? Lemppaatko naisen automaattisesti jos ilmoituksesta ei näy että tienaa helvetisti ja käy töissä?

No ei tietenkään sairaudelle mitään voi, eikä aina työttömyydellekkään,mutta on paljon ihmisiä
        jotka eivät edes yritä löytää työtä.Tänä päivänä on paljon omasta aktiivisuudesta työn saanti
        kiinni.Ja en edes vaatinut että täytyy tienata helvetisti,en tee niin itsekkään,mutta tarkoitin
        että tulee toimeen omillaan.Kenenkään elättäjäksi ja etenkään kaljojen maksajaksi ei ole
        kiinnostusta.

• edellinen
        Shoot the moon kirjoitti:

Dramaattinen muutos alkaa tapahtua tuossa kolmenkympin loppupuolelle mentäessä. Vaikuttaa kuin paketin sisältö muuttuisi olemuksen myötä ja elämään tyytytymättömyys alkaisi rehottaa. Miehillä saattaa olla olut mielessä, mutta ei se ole lähes tulkoon valtaosa, joka kittaa olutta ja viinaa. Minä monen ystäväni ohella emme juo olutta lainkaan emmekä juuri viinaakaan kuin seurassa lasillisen pari. Olemme silti yksineläviä. Ei usko riitä minkään tomeran naisen rinnalle ottamiseen, kun olemme enemmänkin sellaista leppoista nelikymppistä luokkaa.

Jotenkin vaikuttaa siltä ettänaiset ehkä 35 vuoden ikään asti ovat melko avarakatseisia, siinä 35-38 vuoden iässä muuttuvat melko täysin. Ei tietenkään koske työkavereita mutta siinähän on kaikille selvää että vain tehdään töitä.

Taitaapi yleensä käydä niin että miehet vanhetessaan vähentävät viinankin juontia ja siirtyvät aina vaan miedompiin ja pienempiin annoksiin. Ne jotka eivät siirry mahdollisesti kuolevat pois, vaikka on alkoholilla paljon hyviäkin vaikutuksia esimerkiksi kolesteroliin ja sydäntauteihin.

• kantensa valitsee.

Kerroit tavanneesi mukavia naisia ja silti dissaat heitä.
      Kaksijakoista sanoisin. Myös itse hylkäsit myös monta.

"Jokainen saisi seuralaisen, mikäli ensimmäinen ehdottaja otetaan vastaan avosylin."

• supertruper...

ja karavaani kulkee:)

• Maharazza

Miksi nettiprofiilissa naisille muka kelpaa miehet aina 300:aan kiloon asti???? Sitten kuitenkin haukutaan tuolla palstoilla aina lihavia ja kaljamahoja. EN YMMÄRRÄ??? Laittakaa sitten hakuilmoitukseen, että ei kelpaa lihavampi. Iästä ollaan kyllä tarkkoja, parhaimmat "vitsit" olen nähnyt, että 26-vuotias hakee 26-vuotiasta miestä seuraksi. Tämä on minusta aivan naivia touhua, vapautukaa naiset. Tietysti nätit hermostuneet naiset myös tupakasta, siitä tulee vain syöpää ja muutkin kärsivät tuosta savusta!

• ei enää treffejä

Joku sanoi, ettei ala ulkomaalaisten hakattavaksi. Voin kertoa sinulle, että treffeistä löytyy kyllä ihan suomalaisiakin hakkaajia. Että näin. Ja vieläpä sellaisia, joista ei ikinä edes uskoisi alkuun, että ovat väkivaltaisia, sitten vasta uskoo, kun nyrkki heilahtaa omiin kasvoihin. :(

• heheh
        ei enää treffejä kirjoitti:

Joku sanoi, ettei ala ulkomaalaisten hakattavaksi. Voin kertoa sinulle, että treffeistä löytyy kyllä ihan suomalaisiakin hakkaajia. Että näin. Ja vieläpä sellaisia, joista ei ikinä edes uskoisi alkuun, että ovat väkivaltaisia, sitten vasta uskoo, kun nyrkki heilahtaa omiin kasvoihin. :(

on nämä niin hauskaa luettavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe