Meiltä löytyy muutaman vuoden vanha vähän ajettu Scalextrictin autorata (powerslide/nissan 350Z).
Radan ongelma on koko ajan ollut, että 1-rata ei toimi kunnolla. Välillä virta puuttuu yhdestä ratapalasta välillä puolesta radasta. 2-rata toimiii koko ajan moitteettomasti.
Mistä voisi olla kyse?
Ja miten sen saisi "korjattua"?
Rataa ei tule käytettyä kun vain toinen rata toimii aina ja toinen vain satunnaisesti
Scalextric autorata
4
2213
Vastaukset
- ilehaka
Ihqan yleinen vika radoisa tuo. Scalectrix radoille on myynnissä virran siirtoon tarkoitettu apulaite, maksaa noin 10-206 euroa. SIllä virta siirtyy pitkänkin radan päähän. Vikahan johtuu huonosta kontaktista palikoiden välillä. esim http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=38507
- tarttis radan
Onko tämä yleinen vika nimenomaan Scalectrix radoissa, vai onko vika ihan tavallinen muissakin merkeissä?
Olen juuri etsimässä lapselle joululahjaksi autorataa, ja Scalectrix vaikutti mainoksessa hyvältä :-) mutta keskustelunne perusteella en ole ihan varma.
Tiedättekö jotain toista autorata merkkiä, joka olisi parempi vai onko nämä 50-100 euroa kaikki samanlaisia?
tiedoista kiitollinen,
äippä - ajuavaan
tarttis radan kirjoitti:
Onko tämä yleinen vika nimenomaan Scalectrix radoissa, vai onko vika ihan tavallinen muissakin merkeissä?
Olen juuri etsimässä lapselle joululahjaksi autorataa, ja Scalectrix vaikutti mainoksessa hyvältä :-) mutta keskustelunne perusteella en ole ihan varma.
Tiedättekö jotain toista autorata merkkiä, joka olisi parempi vai onko nämä 50-100 euroa kaikki samanlaisia?
tiedoista kiitollinen,
äippävaikka CARRERA merkillä ,ainakin vanha merkki kun ite seittkytluvulla sain joulupukilta sellaisen radan ja kesti pitkään....
- Skale
Kauan harrastaneena voin puolueettomasti sanoa, että noista kahdesta Scalextric ehdottomasti parempi ja laadukkaampi. Maahantuoja löytyy Vantaalta (AMO).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106