Millainen on se mies...

tomppa2006

...joka ei osaa edes vietellä naistaan...

Siksi miehen pitää aina antaa alkusysäys suhteessa, he tulevat puhumaan ja pyytävät treffeille ensimmäisenä. Miesten ja naisten välinen tasa-arvo lisääntyy lähes kaikissa asioissa, mutta tässä saavat koiraat vielä pitää periaatteensa.

Onko näin vai olenko taas väärässä?

372

2876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onks lehtiä näkynyt

saavat vielä pyytää ensinmäisenä, mutta kyllä minä ainakin puhumaan menen, jos -tietenkin- uskallan ja tyyppi kiinnostaa...

• tomppa2006

Siis meinasin sillä puhumisella, että esimerkiksi ravintolassa tai tansseissa ensikontaktia. Sinä siis menet juttelemaan miehelle, jos kiinnostaa?

• Onks lehtiä näkynyt
        tomppa2006 kirjoitti:

Siis meinasin sillä puhumisella, että esimerkiksi ravintolassa tai tansseissa ensikontaktia. Sinä siis menet juttelemaan miehelle, jos kiinnostaa?

Siis minä ihan oikeasti menen juttelemaan miehelle ravintolassa tai tansseissa tai missä vaan olen, jos minua kiinnostaa. Miksen menisi???

• tomppa2006
        Onks lehtiä näkynyt kirjoitti:

Siis minä ihan oikeasti menen juttelemaan miehelle ravintolassa tai tansseissa tai missä vaan olen, jos minua kiinnostaa. Miksen menisi???

...ainakin minä ajattelen miehenä, että nämä tyypit ovat vain hakemassa juttuseuraa...

Ja keskustelenkin heidän kanssaan, ei siinä mitään.

• Onks lehtiä näkynyt
        tomppa2006 kirjoitti:

...ainakin minä ajattelen miehenä, että nämä tyypit ovat vain hakemassa juttuseuraa...

Ja keskustelenkin heidän kanssaan, ei siinä mitään.

mitä sieltä ravintolasta sitten hakee ja onko rehellinen suhteistaan...Ainakin minä asun niin pienellä paikkakunnalla että sanonta "täällä kaikki tuntee" pitää paikkansa ettei kovin voi flirttiä heittää, "juorutätit" saavat kielen kantansa auki. Ei sen puoleen, kyllä miehetkin rälläävät...Isonpiin kaupungeihin eksyn niin harvoin ja mitäpä minä vierasta yrittäisin iskeä kun on oma mies vierellä jollakin tapaa. Harrastusteni parissa olen niin paljon miesten kanssa tekemisissä, että sekin riittää.

• Anjaniina.

olen ja asia on tosiaankin noin.
      Olen aina sanonut, et jos mies jotain haluaa, keksii hän keinon sen saamiseen.

• tomppa2006

...olen niin monasti ollut eri mieltä kanssasi...

You made my day.

• Hymy:))

Mies jos, on kiinnostunut sinusta (minusta). Ottaa kyllä selville miten saa kontaktin minuun ei jätä asiaa puolitiehen))) itse saatan kyllä koska olen kovin ulospäin suuntautunut ihminen pelkästään harmittomasti jutella miehen kanssa. Eikä se tarkoita yhtään mitään sen kummoisempaa... Siinä missä naistenkin. Eikä iällä ole välii.... Tänäänkin illalla menossa tilaisuuteen jossa, tapaan sekä jo vähän tuttujakin;)) myöskin tuon Artsi Bryggaren;)))lupaan olla kiusaamasta liiallisilla ja hämentävillä kysymyksillä. Osaan olla myös naisena kovin kiltti;))) jos, tiedän että, toinen saattaa hämentyä tai punastua....jostain syystä.

tsau:Friidu

• Anjaniina.
        tomppa2006 kirjoitti:

...olen niin monasti ollut eri mieltä kanssasi...

You made my day.

olla eri meiltä, itseasias olen aika tottunut siihen ;)))
        Jos kaikki täällä olis samaa mieltä, olis aika vähän juteltavaa.
        Joku laittas alotuksen ja toiset vastailis vaan että:
        joo
        jo joo
        joo
        niin
        sitä minäkin
        joo
        ;)))

• Hymy;))
        Anjaniina. kirjoitti:

olla eri meiltä, itseasias olen aika tottunut siihen ;)))
        Jos kaikki täällä olis samaa mieltä, olis aika vähän juteltavaa.
        Joku laittas alotuksen ja toiset vastailis vaan että:
        joo
        jo joo
        joo
        niin
        sitä minäkin
        joo
        ;)))

tai sitten ei;))) tai eikä!! ja minä kyllä en koskaan, tai minä aina...

• Meriläinen

Eiks naisella ole mitään sananvaltaa?
        Yks mies kerran väitti että kun oikein jotain haluaa sen tulee saamaan.
        Hän halusi minut ja sitkeästi, ainakin kaks vuotta kunnes luovutti ja sai toisen naisen jonka kanssa meni naimisiin ja teki perheen. Jossa veljensä mukaan ei kuitenkaan ollut onnellinen.

• Mikäli nuoruudestani muistan oiken, niin taisivat tytöt olla he, jotka viettelivät ja veivät mukanaan!!!

No aika oli vapaata hippien kulta-aikaa kuuskytluvun loppua ja seitkytluvun alkua.

Vuoden -75 jälkeen ei ole ollut tarvetta olla vieteltävänä tai viettelijänä kuin yhdelle valitulle.
      Hänkin minut nappasi vuosien työllä, josta suuri Kiitos kuuluu lapsiemme äidille; vaimolle!!!:))

Jos ei tunnu uskottavalta, ei tarvitsekaan.

Yleispätevänä 'sääntönä' voi kai todeta, että ennen tutustumista ja iskuyritystä pitäisi huomata molemminpuolista kiinnostusta, jos ei ole ainoastaan etsimässä yhdenillan juttua tarpeidensa tyydyttämiseksi.
      Lisäksi pitää olla herkät aistit ja tutustumisen olla molemmille aidosti miellyttävää ja 'iisiä', niin joskus se oikea osuu kohdalle,,uskoisin.

Flirttailu on täysin eri juttu ja sitä sopii/ pitää harrastaa myös parisuhteessa olevien keskenään sekä ulkopuolisten kanssa.
      Tähänkin sopii samat peruslainalaisuudet, täytyisi tietää/aistia missä kenenkin kanssa menee ne rajat, joiden yli ei pitäisi mennnä!

• tomppa2006

...hain tällä kysymykselläni ja nimenomaan sitä...

Pitääkö miehen tehdä se aloite?

• Onk lehtiä näkynyt
        tomppa2006 kirjoitti:

jos tarkoitat treffeille pyytämistä, pitää miehen tehdä. Nainen sitten päättää, hyväksyykö vai ei. Flirtin voi aloittaa nainenkin...

• tomppa2006
        Onk lehtiä näkynyt kirjoitti:

jos tarkoitat treffeille pyytämistä, pitää miehen tehdä. Nainen sitten päättää, hyväksyykö vai ei. Flirtin voi aloittaa nainenkin...

...nainen antaa signaalin, koska pitää tulla puhumaan...

• tomppa2006 kirjoitti:

Ei kai ole oleellista kumpika tekee aloitteen. Joillekin naisille pitää tehdä aloite, jos he niin olemuksellaan viestivät ja sama toimii yhtälailla toisin päin.

Ei taatusti ole yhtä oikeaa tapaa toimia, emme ihmisetkään ole samanlaisia vaan jokainen on ainutlaatuinen ja uniikki yksilö, joilla on omat arvomaailmansa ja omat toimintatavat!

Niitä pitää kunnioittaa ja suhteuttaa omat tekemiset sen mukaan. Väittäisin, että tämä on ylespätevä lainalaisuus, kaikenasteisessa kanssakäymisessä, myös sisältää iskualoitteen tekemisen??

• tomppa2006
        emw34 kirjoitti:

Ei kai ole oleellista kumpika tekee aloitteen. Joillekin naisille pitää tehdä aloite, jos he niin olemuksellaan viestivät ja sama toimii yhtälailla toisin päin.

Ei taatusti ole yhtä oikeaa tapaa toimia, emme ihmisetkään ole samanlaisia vaan jokainen on ainutlaatuinen ja uniikki yksilö, joilla on omat arvomaailmansa ja omat toimintatavat!

Niitä pitää kunnioittaa ja suhteuttaa omat tekemiset sen mukaan. Väittäisin, että tämä on ylespätevä lainalaisuus, kaikenasteisessa kanssakäymisessä, myös sisältää iskualoitteen tekemisen??

...kun teini-ikäinen poikani tiedusteli asiasta minulta...

En kertonut hänelle, ettei mukamas ole oleellista kumpi tekee aloitteen. Sanoin nimenomaan sen kuuluvan pojalle ja hän kiitteli myöhemmin, vaikka oli jännittänyt kuulemma tavattomasti, niin hän onnistui.

• tomppa2006 kirjoitti:

...kun teini-ikäinen poikani tiedusteli asiasta minulta...

En kertonut hänelle, ettei mukamas ole oleellista kumpi tekee aloitteen. Sanoin nimenomaan sen kuuluvan pojalle ja hän kiitteli myöhemmin, vaikka oli jännittänyt kuulemma tavattomasti, niin hän onnistui.

Pitää tehdä omat valinnat käytettävissään olevin tiedoin ja taidoin. Kaikki isät ja äidit annamme paraaksi katsomamme mallin ja arvot. Kullakin nekin ovat omansa eikä niiden oikeellisuutta ole kenenkään syytä kyseenalaistaa.

Olen joskus vuosia sitten täällä palstalla kertonut omat ""kasvatusmetodit"":"meillä ei ole lapsia kasvatettu vaan he ovat saaneet kasvaa matkimalla aikuisia niinkuin eläinkunnassa tapahtuu".

Tämä edellä kuvattu on käsiteltävän asian sivusta, mutta meillä on menty näin ja lapset ovat tälläkin keinoin vastuullisiksi ja sosiaalisiksi aikuisiksi kasvaneet ja kohtuuhyvin muutenkin asiansa hoitaneet. Silti heistäkin on varttunut erilaiset persoonat ja hyvä niin.

• Gretas

Nuorena totuin siihen että kun löytyi kiinnostava tyyppi niin en päästänyt ohi huomiotta.

Vaan nyt monien avioliittovuosien jälkeen kun olen istekseni, huomaan että kontaktin ottamisen taisto ja uskalluskin on unohtunut pahemman kerran.

Mitenkä sitä löytäisi rohkeuden vaikka siihen ihan viattomaan silmäpeliin? En panisi hanttiin vaikka joku mies tekisi aloitteen. Ehkä sillä rohkaistuisin itsekin harjoittelemaan flirtin jaloa taitoa.

Olipa muuten mukava löytää tältä saitilta asiallista keskustelua. Kiitos teille siitä.

• tomppa2006
        Gretas kirjoitti:

Nuorena totuin siihen että kun löytyi kiinnostava tyyppi niin en päästänyt ohi huomiotta.

Vaan nyt monien avioliittovuosien jälkeen kun olen istekseni, huomaan että kontaktin ottamisen taisto ja uskalluskin on unohtunut pahemman kerran.

Mitenkä sitä löytäisi rohkeuden vaikka siihen ihan viattomaan silmäpeliin? En panisi hanttiin vaikka joku mies tekisi aloitteen. Ehkä sillä rohkaistuisin itsekin harjoittelemaan flirtin jaloa taitoa.

Olipa muuten mukava löytää tältä saitilta asiallista keskustelua. Kiitos teille siitä.

...vastaamaan kaikille ainakin kerran ja vastauksesi on jäänyt tänne väliin, joten...

Sen ainakin sanon, ettei ainakaan miehellä muutu tai unohdu iän myötä pikku kohteliaisuudet naisille. Voi olla että jopa lisääntyy.

• Gretas kirjoitti:

käytös kuulua siihen ikäkauteen ja kiinnostuken heräämiseen vastakkaisen sukupuolen saloihin.

Olimme uusien nautintojen tien alkumetreillä ja kokemuksia oltiin etsimässä lähes täysipäiväisesti.

'Musta tuntuu', että 'olet vielä liian aikuinen', toisin kuin allekirjoittanut, joka on jo siinä iässä, että itsekontrolli oman käytöksen suhteen on höltynyt.
        Onneksi ei kuitenkaan etiikka tai moraalinen selkäranka ole mihinkään hävinnyt, mutta muutoin osaa asioihin suhtautua leppoisammin, kun lapset ovat aikuisia ja eikä arki ole pelkästään kiireistä asioiden säätämistä.

Kunhan ikäännyt(vitsi) ja annat itsellesi enemmän tilaisuuksia treenata nuorena opittuja taitoja, niin eiköhän se rohkeus sitä kautta löydy . Elämään tulee lisämausteita, lisäarvoa ja nautintoa niille uhrauksille, joita olemme ns aikuisina toisten, miksei myös itsemme vuoksi tehneet!

ps.Sinun pitäis lähteä vaikkapa vaimoni matkaan pohjoisen ruskaretkille(lue Leville pitämään hauskaa), kymmeniä tanssireisuja vuodessa ym. muuta hauskanpitoa, ilman minua.
        Omaa aikaa pitäisi jokaisella olla oli ikä mikä tahansa. Se vaan ei perhe-elämässä määrätyssä vaiheessa ole itsestään selvyys. Senpä vuoksi kun arki antaa mahdollisuuden ajankäyttöön itsensä hyvinvoinnin parantamiseen, niin se kannattaa hyödyntää silloin, kun siihen terveys antaa vielä mahdollisuuden.
        Huomisesta emme koskaan tiedä, mitä on tulossa. Siksi elää pitää hetkessä.

No ei näitä jorinoitani tarvitse käytösoppaana ajatella, mutta yllyttää yritän jokaista elämään tässä ja nyt.
        PS.Toistamiseen: Mikään ei ole parisuhteessa(kaan) parempaa, kuin tyytyväinen elämäniloinen puoliso.

• Osittain varmaan olet oikeassa, mutta siinäkin asiassa muutoksen tuulet ovat puhaltaneet jo pitkään. Ainakaan minä en ole tuotekuvaston nimike, joka vain odottaa ottajaa. Yleensäkin juttelen omasta aloitteestani kenen tahansa ihmisen kanssa, ja valitsen itse seurani. Vilkkaana ja rohkeana ihmisenä ehdin tietenkin aina itse aloittaa keskustelun tilanteessa kuin tilanteessa.

Nykyistäni edeltävän miesystävän tai paremminkin poikaystävän, kohdalla tein rohkeasti aloitteen. Kaveri istui musikkibaarissa samassa pöydässä vastapäätä ujona ja hiveli kaihoisasti olutlasiaan. Hänen kaikki kaveritkin olivat jo ajat sitten lähteneet, ja valomerkkikin tuli. Sanoin kaverille, että lähdetkö meille. Siitä alkaen seurusteltiin/asuttiin yhdessä pari vuotta. Jos olisin jättänyt aloitteen hepulle, niin voi olla, ettei tilanne olisi edennyt lainkaan. On sitten turha syyttää heppua saamattomuudesta, koska hän oli vasta 18 ja minä 28.

• tomppa2006

...olla myös syynä ettei suhde kestänytkään...

Minulle sanoi kerran eräs nainen, jos mies ei tee aloitetta, hän ei tunne itseään rakastetuksi, eikä siitä silloin tule mitään. Se oli kuulemma hänelle se ensisijainen tarve.

• tomppa2006 kirjoitti:

...olla myös syynä ettei suhde kestänytkään...

Minulle sanoi kerran eräs nainen, jos mies ei tee aloitetta, hän ei tunne itseään rakastetuksi, eikä siitä silloin tule mitään. Se oli kuulemma hänelle se ensisijainen tarve.

Eiks toi ole aika pinnallista, taikauskoista ja patavanhoillista, että suhde ei toimi, jos sen aloittaa nainen eikä mies?

Kaverin alkoholiongelmainen isä teki itsemurhan, ja suloisesta poikaystävästäni tuli kireä ja kontrolloiva ja vähän mustasukkainenkin. Minussa ei ole lainkaan äidillisyyttä tai hoivaamiskykyä, eikä minusta ollut hänen ymmärtäjäksi.

• tomppa2006
        sedna2003 kirjoitti:

Eiks toi ole aika pinnallista, taikauskoista ja patavanhoillista, että suhde ei toimi, jos sen aloittaa nainen eikä mies?

Kaverin alkoholiongelmainen isä teki itsemurhan, ja suloisesta poikaystävästäni tuli kireä ja kontrolloiva ja vähän mustasukkainenkin. Minussa ei ole lainkaan äidillisyyttä tai hoivaamiskykyä, eikä minusta ollut hänen ymmärtäjäksi.

...vaan on vielä asioita, jotka kuuluvat miehelle...

Ei se silti minua haittaa, vaikka naiset yrittävätkin iskeä miestä ja jotkut jopa onnistuvat.

• tomppa2006 kirjoitti:

...vaan on vielä asioita, jotka kuuluvat miehelle...

Ei se silti minua haittaa, vaikka naiset yrittävätkin iskeä miestä ja jotkut jopa onnistuvat.

Ajattelitko, että miehet tekevät aloitteen ja naiset yrittävät iskeä? Asenteellista sanoisin.

Ei varmaankaan ole yllätys, että mä en tule lainkaan toimeen itseni ikäisten ja itseäni vanhempien miesten kanssa. Te haluatte dominoida naisia! Nykyinenkin mieheni 46 vuotias.

• tomppa2006
        sedna2003 kirjoitti:

Ajattelitko, että miehet tekevät aloitteen ja naiset yrittävät iskeä? Asenteellista sanoisin.

Ei varmaankaan ole yllätys, että mä en tule lainkaan toimeen itseni ikäisten ja itseäni vanhempien miesten kanssa. Te haluatte dominoida naisia! Nykyinenkin mieheni 46 vuotias.

...ihan aidosti ja oikeasti naista, jonka olen vietellyt ja iskenyt

Kohta 20 vuotta takana onnistunutta parisuhdetta.

• tomppa2006 kirjoitti:

...ihan aidosti ja oikeasti naista, jonka olen vietellyt ja iskenyt

Kohta 20 vuotta takana onnistunutta parisuhdetta.

Jonka sinä olet vietellyt ja iskenyt.
        Omistamisen ja hallitsemisen makua, sanoisin. Tuli assosiaatio riistaan, jonka on metsästänyt, ja jota rakastaa syödä.

Minä taas haluan rakastaa miestä, joka on ihana, miellyttävä ja minulle sopiva. Valtasuhteet eivät kuulu minun läheisiin ihmissuhteisiini.

• tomppa2006
        sedna2003 kirjoitti:

Omistamisen ja hallitsemisen makua, sanoisin. Tuli assosiaatio riistaan, jonka on metsästänyt, ja jota rakastaa syödä.

Minä taas haluan rakastaa miestä, joka on ihana, miellyttävä ja minulle sopiva. Valtasuhteet eivät kuulu minun läheisiin ihmissuhteisiini.

...on varmaan vietti naaraspuolisten valloitukseen...

• Hymy;))
        sedna2003 kirjoitti:

kontaktinotto vielä kerro mitään siitä, mitä sitten on parisuhteen sisältö käytännössä tai minkälainen toinen ihminen ajankanssa sitten osoittautuu? Ehkä itse ajattelen, tämän iskemiskuvio vaiheen olevan naisena vaan jotenkin luonnollisempaa niin, että, mies tekee sen aloitteen siinä en minä. Koska vaikka olenkin ulospäin suuntautunut "höppättäjä" joka helposti tutustun. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö näissä asioissa olisi vieläkin sitten varsin ujo;)))) Ei minusta ole ollut koskaan varsinaisesti iskemään miestä tietoisesti ainakaan;))) Ehkä tämä tapahtunut enemmänkin sitten tulkinnanvaraisesti tai tiedostamatti olen lähetellyt itsestäni jotain signaalia että, toinen osapuoli on tulkinut sen sitten haluksi lähempään tuttavuuteen.En tiedä;))....Flirtti sitten nooh, se on ihan eriasia;))) Sellainen harmiton juttu....

• tomppa2006 kirjoitti:

...on varmaan vietti naaraspuolisten valloitukseen...

Naisilla on myös tarvetta valloituksiin siinä, missä miehillä. Joillakin naisilla on jopa tarve nimenomaan vain valloittaa. Se on vallan korostamista, johon myös naisilla on tarvetta. Sellainen on tuomittu miesvetoisessa yhteiskunnissa, ja naiset on opetettu passiivisiksi ja alistuviksi siveyden varjolla.

Jäi muuten mainitsematta, että mulla on 22 vuotta kestänyt parisuhde. Mun miessuhteeni tulivat vakaammiksi, kun hoksasin, että olen paremmin samalla aaltopituudella 1960-luvulla syntyneiden kanssa.

• sedna2003 kirjoitti:

No tulin kuitenkin.

Olen kanssasi muuten ehdottomasti samaa mieltä, ....paitsi mitä tuossa aiemmin sanoit iän vaikutuksesta dominointiin ym.. Olen 58v. ja meidän liitossa jota on kestänyt yli kolmekymmentä vuotta, ei toistemme menemistä ole milloinkaan rajoitettu tai ehdollistettu, vaan me olemme avioliitossa yksilöinä ja meillä on erittäin paljon yksityisiä asioita, joista päätämme kumpikin itsenäisesti, emmekä kuulustele tai ole mustasukkaisia toistemme ajankäytöstä.
        Silti meillä on paljon yhteisiä juttuja ja edelleen meillä on myös tunteiden paloa ja keskinäistä vetovoimaa, seksuaalista että henkistä. Sitä ei mikään ulkopuolinen mahti ole tähän mennessä murentanut. Jos niin joskus käy, niin käyköön. Ei vähääkään mietitytä se, vaan eletään tämä päivä ja hetki nyt ja nautitaan tai kärsitään kun vielä elämme!!!

• Hymy;)) kirjoitti:

kontaktinotto vielä kerro mitään siitä, mitä sitten on parisuhteen sisältö käytännössä tai minkälainen toinen ihminen ajankanssa sitten osoittautuu? Ehkä itse ajattelen, tämän iskemiskuvio vaiheen olevan naisena vaan jotenkin luonnollisempaa niin, että, mies tekee sen aloitteen siinä en minä. Koska vaikka olenkin ulospäin suuntautunut "höppättäjä" joka helposti tutustun. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö näissä asioissa olisi vieläkin sitten varsin ujo;)))) Ei minusta ole ollut koskaan varsinaisesti iskemään miestä tietoisesti ainakaan;))) Ehkä tämä tapahtunut enemmänkin sitten tulkinnanvaraisesti tai tiedostamatti olen lähetellyt itsestäni jotain signaalia että, toinen osapuoli on tulkinut sen sitten haluksi lähempään tuttavuuteen.En tiedä;))....Flirtti sitten nooh, se on ihan eriasia;))) Sellainen harmiton juttu....

Noinhan se on. Minäkin kun tein aloitteen aiemmin mainitsemassani tapauksessa, niin tunsin kaverin työkuvioista jo vanhastaan. Heppu oli kerjännyt huomiota jo pidemmän aikaa. Sopiva tilanne lähemmän suhteen syntymiselle tuli sattumalta. Työkuvioissa se olisi ollut mahdotonta.

• emw34 kirjoitti:

No tulin kuitenkin.

Olen kanssasi muuten ehdottomasti samaa mieltä, ....paitsi mitä tuossa aiemmin sanoit iän vaikutuksesta dominointiin ym.. Olen 58v. ja meidän liitossa jota on kestänyt yli kolmekymmentä vuotta, ei toistemme menemistä ole milloinkaan rajoitettu tai ehdollistettu, vaan me olemme avioliitossa yksilöinä ja meillä on erittäin paljon yksityisiä asioita, joista päätämme kumpikin itsenäisesti, emmekä kuulustele tai ole mustasukkaisia toistemme ajankäytöstä.
        Silti meillä on paljon yhteisiä juttuja ja edelleen meillä on myös tunteiden paloa ja keskinäistä vetovoimaa, seksuaalista että henkistä. Sitä ei mikään ulkopuolinen mahti ole tähän mennessä murentanut. Jos niin joskus käy, niin käyköön. Ei vähääkään mietitytä se, vaan eletään tämä päivä ja hetki nyt ja nautitaan tai kärsitään kun vielä elämme!!!

Jokainen ihminen on yksilö, mutta vanhemman polven kanssa vaan törmää todennäköisemmin vanhakantaisiin asenteisiin ja sovinismiin, kuin nuoremman kanssa. Tunnen minäkin itseäni vanhempia miehiä, jotka ovat asenteiltaan hyvin pitkälle samalla aaltopituudella kuin minäkin. Isäni oli esimerkiksi sellainen, että hän arvosti naisten mielipiteitä, osaamista ja rohkeutta. Oli ihan hyvä, ettei naisilla ollut minun nuoruudessani armeijaan menon mahdollisuutta, koska isäni olis ihan varmasti halunnut minut armeijaan ja YK-sotilaaksi. Ne eivät ole ihan mun juttuja.

sedna2003 kirjoitti:

Noinhan se on. Minäkin kun tein aloitteen aiemmin mainitsemassani tapauksessa, niin tunsin kaverin työkuvioista jo vanhastaan. Heppu oli kerjännyt huomiota jo pidemmän aikaa. Sopiva tilanne lähemmän suhteen syntymiselle tuli sattumalta. Työkuvioissa se olisi ollut mahdotonta.

aina löytää se uusituttavuus ehkä..laitan ehkä koska, voimakkaasti ajattelen että, omalla kohdallani tämä ei tyystin pidä paikkansa törmään myös ns. oman kiinnostukseni ulkopuolella miehiin joiden kanssa ei mitään yhteistä tekijää. Tai mies saattaa halua keskustella kanssani. Hämmennyn vaan vieläkin;))) Koska, en tavallaan näe itseäni...niin kiinnostava tapauksena. Mutta, kyllähän nämä yhteiset kiinnostusksen kohteet vaikka se työpaikka on sitten missä todennäköisesti syntyy jotakin tästä kohtaamisen seurauksen tuloksena)))

Apua tämä suomenkieli on kamalan vaikeaa;))) siis tässä vastauksessa ei nyt mitään järkeä tai loogisuutta;))) yritän ehkä sanoa enemmänkuin sanat riíttävät;)))

• sedna2003 kirjoitti:

sun kanssa samoilla linjoilla, ilmankos tullaan niin hyvin toimeen keskenämme.
        Ihan selvästi miehet joskus kerjää huomiota.

• Hymy:)) kirjoitti:

aina löytää se uusituttavuus ehkä..laitan ehkä koska, voimakkaasti ajattelen että, omalla kohdallani tämä ei tyystin pidä paikkansa törmään myös ns. oman kiinnostukseni ulkopuolella miehiin joiden kanssa ei mitään yhteistä tekijää. Tai mies saattaa halua keskustella kanssani. Hämmennyn vaan vieläkin;))) Koska, en tavallaan näe itseäni...niin kiinnostava tapauksena. Mutta, kyllähän nämä yhteiset kiinnostusksen kohteet vaikka se työpaikka on sitten missä todennäköisesti syntyy jotakin tästä kohtaamisen seurauksen tuloksena)))

Apua tämä suomenkieli on kamalan vaikeaa;))) siis tässä vastauksessa ei nyt mitään järkeä tai loogisuutta;))) yritän ehkä sanoa enemmänkuin sanat riíttävät;)))

Mielestäni tarvitaan jotain yhteistä ja jotain tyystin erilaista silleen sopivasti. Mun mies on metsästäjä, ja minä vege. Mies käy ampumaradalla ja metsällä, ja minä hommailen omia juttujani.

Meillä on myös paljon yhteistä. Sen paras kukkanen on vastikään yhdessä valmistamamme uuni. Minä valitsin uunisydämen, mies hommasi tarvikkeet. Mies sekoitti laastin, ja minä muurasin tiilistä rungon. Minä laitoin linjakepit rappausta varten, ja mies rappasi pinnan upean sileäksi. Vähän on vielä viimeistelyn tarvetta.

• sedna2003 kirjoitti:

Jokainen ihminen on yksilö, mutta vanhemman polven kanssa vaan törmää todennäköisemmin vanhakantaisiin asenteisiin ja sovinismiin, kuin nuoremman kanssa. Tunnen minäkin itseäni vanhempia miehiä, jotka ovat asenteiltaan hyvin pitkälle samalla aaltopituudella kuin minäkin. Isäni oli esimerkiksi sellainen, että hän arvosti naisten mielipiteitä, osaamista ja rohkeutta. Oli ihan hyvä, ettei naisilla ollut minun nuoruudessani armeijaan menon mahdollisuutta, koska isäni olis ihan varmasti halunnut minut armeijaan ja YK-sotilaaksi. Ne eivät ole ihan mun juttuja.

Johon en päässyt!:))

Olisin aikanaan lähtenyt Golanille, jos en rauhaa turvaamaan, niin tienaamaan autorahat paremman kulkimen saamiseksi.
        Juttu tyssäsi mainetodistukseen, jossa oli liikenne sakkoja kertynyt melkoinen rimpsu.

Hupaisaa oli, kun menin työkaverin kanssa hakemaan kyseistä todistusta nimismiehen kansliasta, niin hän antoi ensin kaverin todistuksen ja otti maksun siittä. Sen jälkeen kanslisti katsoi minua ja vaivautuneen oloisen sanoi, että tästä nyt olis tällainen enemmän tekstiä sisältävä todistus. Kysyin: onko se saman hintainen kuin kaverinkin ja sain myöntävän vastauksen, johon totesin, eihän sitten hätä ole tämän näköinen , maksoin omani!:))
        Niin ja olin silloin varmaankin 21 vee!

• Anceli kirjoitti:

sun kanssa samoilla linjoilla, ilmankos tullaan niin hyvin toimeen keskenämme.
        Ihan selvästi miehet joskus kerjää huomiota.

Katselin noita aikatauluja, ja pääsisin tällä viikolla torstaina sinne. Paremmin olis aikaa ens viikolla, kunhan saan selville ens viikon sopivan päivän. Ens viikolla se vois olla tiistai, torstai tai pertsi.

• emw34 kirjoitti:

Johon en päässyt!:))

Olisin aikanaan lähtenyt Golanille, jos en rauhaa turvaamaan, niin tienaamaan autorahat paremman kulkimen saamiseksi.
        Juttu tyssäsi mainetodistukseen, jossa oli liikenne sakkoja kertynyt melkoinen rimpsu.

Hupaisaa oli, kun menin työkaverin kanssa hakemaan kyseistä todistusta nimismiehen kansliasta, niin hän antoi ensin kaverin todistuksen ja otti maksun siittä. Sen jälkeen kanslisti katsoi minua ja vaivautuneen oloisen sanoi, että tästä nyt olis tällainen enemmän tekstiä sisältävä todistus. Kysyin: onko se saman hintainen kuin kaverinkin ja sain myöntävän vastauksen, johon totesin, eihän sitten hätä ole tämän näköinen , maksoin omani!:))
        Niin ja olin silloin varmaankin 21 vee!

Isäni innostui heti, kun YK-joukkoihin otettiin ensimmäisen kerran naisia toimistotöihin ja muihin ei-sotilaallisiin tehtäviin. Isä oli jo lähettämässä minua ja mun serkkutyttöä sinne, mutta jokin este siinä tais olla. Mulla ei ainakaan ollut toimistotöihin koulutusta tai työkokemusta, ja yläikärajakin tais tulla vastaan. En muista tarkkaan.

• sedna2003 kirjoitti:

Katselin noita aikatauluja, ja pääsisin tällä viikolla torstaina sinne. Paremmin olis aikaa ens viikolla, kunhan saan selville ens viikon sopivan päivän. Ens viikolla se vois olla tiistai, torstai tai pertsi.

olisi parempi, noista päivistä käy mikä vaan ellei tule esteitä.
        Soitellaan.

sedna2003 kirjoitti:

Mielestäni tarvitaan jotain yhteistä ja jotain tyystin erilaista silleen sopivasti. Mun mies on metsästäjä, ja minä vege. Mies käy ampumaradalla ja metsällä, ja minä hommailen omia juttujani.

Meillä on myös paljon yhteistä. Sen paras kukkanen on vastikään yhdessä valmistamamme uuni. Minä valitsin uunisydämen, mies hommasi tarvikkeet. Mies sekoitti laastin, ja minä muurasin tiilistä rungon. Minä laitoin linjakepit rappausta varten, ja mies rappasi pinnan upean sileäksi. Vähän on vielä viimeistelyn tarvetta.

syntymiseksi tarvitaakin sitten jokin yhteinen tekijä. Olen siinä kanssasi samaa mieltä;)) On vaan niin paljon helpompaa tavallaan tutustua toiseen sitten syvemmin. Meilläkin tässä toisessa avioliitossani olivat sellaiset aika luonnostaan samankaltaiset yhteiset tekijät jotka yhdistivät meidät, rakkaus luontoon ja lapsiin ja koiriin;))) ja ehkä sitten tämä halusimme molemmat vihdoinkin sen yhteisen perheen. Jota olimme jääneet ikäänkuin edellisissä liitoissamme paitsi... Kaipasimme sitä vahvaa sidonnaisuutta silloin kumpikin....Ehkä nyt kun ajattelen niin myös nämä eroavaisuudet sitten ovat lisääntyneet;))) Itse vielä haluaisin mennä ehkä paljon enemmän ja matkustaa ja nähdä maailmaa moneltakin erikantilta...mutta, toisen terveys nyt rajoittaa. Kuitenkin mieheni on enemmän sellainen perinteinen himassa viihtyvä ihminen kúin itse olen. Joskus tämä hiukan rassaa;))) Hieman vain saatan ahdistua...että, ei hitsi....elämässä muutakin kuin hima ja sohva...ja telkkari... Kuitenkin tämä ehkä eniten kun toinen haluaa tehdä sinusta kaltaisensa meilläkin aiheuttaa vielä niitä ristiriitaisuuksia....Tästä oikeudusta olla nyt minä erilainen nuori vihdoin;))) meillä toisinaan kinastellaan ja paljon.... Ehkä tuo liiallinen omistuksenhalu on aina ahdistanut. Tukehdun helposti:)) tai tunnen tukehtuvani...minun täytyisi olla sidottu yhteen ihmiseen tiiviisti mutta, toisaalta haluaisin olla mahdollisimman vapaa. Siis kovin ristiriitainen persoona. Kanssani ei ole helppoa miehen...ehkä elää.

• Anceli kirjoitti:

olisi parempi, noista päivistä käy mikä vaan ellei tule esteitä.
        Soitellaan.

OK.

syntymiseksi tarvitaakin sitten jokin yhteinen tekijä. Olen siinä kanssasi samaa mieltä;)) On vaan niin paljon helpompaa tavallaan tutustua toiseen sitten syvemmin. Meilläkin tässä toisessa avioliitossani olivat sellaiset aika luonnostaan samankaltaiset yhteiset tekijät jotka yhdistivät meidät, rakkaus luontoon ja lapsiin ja koiriin;))) ja ehkä sitten tämä halusimme molemmat vihdoinkin sen yhteisen perheen. Jota olimme jääneet ikäänkuin edellisissä liitoissamme paitsi... Kaipasimme sitä vahvaa sidonnaisuutta silloin kumpikin....Ehkä nyt kun ajattelen niin myös nämä eroavaisuudet sitten ovat lisääntyneet;))) Itse vielä haluaisin mennä ehkä paljon enemmän ja matkustaa ja nähdä maailmaa moneltakin erikantilta...mutta, toisen terveys nyt rajoittaa. Kuitenkin mieheni on enemmän sellainen perinteinen himassa viihtyvä ihminen kúin itse olen. Joskus tämä hiukan rassaa;))) Hieman vain saatan ahdistua...että, ei hitsi....elämässä muutakin kuin hima ja sohva...ja telkkari... Kuitenkin tämä ehkä eniten kun toinen haluaa tehdä sinusta kaltaisensa meilläkin aiheuttaa vielä niitä ristiriitaisuuksia....Tästä oikeudusta olla nyt minä erilainen nuori vihdoin;))) meillä toisinaan kinastellaan ja paljon.... Ehkä tuo liiallinen omistuksenhalu on aina ahdistanut. Tukehdun helposti:)) tai tunnen tukehtuvani...minun täytyisi olla sidottu yhteen ihmiseen tiiviisti mutta, toisaalta haluaisin olla mahdollisimman vapaa. Siis kovin ristiriitainen persoona. Kanssani ei ole helppoa miehen...ehkä elää.

Mä tein lomamatkan viimeksi tyttöporukassa. Edellisellä matkalla mies oli niin työn uuvuttama, ettei hän jaksanut pahemmin keskittyä iltarientoihin ja tutkimusretkiin, ja mulla oli vähän tylsää. Seuraava matka on tarkoitus tehdä taas miehen kanssa ens talvena.

sedna2003 kirjoitti:

Mä tein lomamatkan viimeksi tyttöporukassa. Edellisellä matkalla mies oli niin työn uuvuttama, ettei hän jaksanut pahemmin keskittyä iltarientoihin ja tutkimusretkiin, ja mulla oli vähän tylsää. Seuraava matka on tarkoitus tehdä taas miehen kanssa ens talvena.

minua yksin eikä muidenkaan kanssa nyt. Meille tulee aivan kamalan typerä riita tästä aiheesta jos, erehdyn ottamaan edes puheeksi. Tämä on kamalaa. Koska koen itseni sidotuksi väärin argumentin. Minun täytyisi lähteä jotekin salaa jonka seurauksena sitten olisi dramatiikkaa tai avioero. En pysty nyt kääntämään hänen maailmaansa. ´Muutenkin tämä vähän valvonta kenen kanssa puhun ja kenet tapaan on lisääntynyt....

Yritän urhollisesti kestää ja ymmärtää nämä syyt mistä tämä nyt johtuu ja tiedänkin. Aina ei helppoa kuitenkaan...Koska olen aina tottunut tietyllä tapaa olemaan itsenäinen nainen joka itse päättää omista asioistaan;))) vaikkakin täysin päin honkia ja pieleen niin itsenäisesti kuitenkin.... Pelkään nyt että, jos happiletkuani vielä kiristetään saatan tehdäkin jotain typerää. Pakata matkalaukkuni ehkä;)))

minua yksin eikä muidenkaan kanssa nyt. Meille tulee aivan kamalan typerä riita tästä aiheesta jos, erehdyn ottamaan edes puheeksi. Tämä on kamalaa. Koska koen itseni sidotuksi väärin argumentin. Minun täytyisi lähteä jotekin salaa jonka seurauksena sitten olisi dramatiikkaa tai avioero. En pysty nyt kääntämään hänen maailmaansa. ´Muutenkin tämä vähän valvonta kenen kanssa puhun ja kenet tapaan on lisääntynyt....

Yritän urhollisesti kestää ja ymmärtää nämä syyt mistä tämä nyt johtuu ja tiedänkin. Aina ei helppoa kuitenkaan...Koska olen aina tottunut tietyllä tapaa olemaan itsenäinen nainen joka itse päättää omista asioistaan;))) vaikkakin täysin päin honkia ja pieleen niin itsenäisesti kuitenkin.... Pelkään nyt että, jos happiletkuani vielä kiristetään saatan tehdäkin jotain typerää. Pakata matkalaukkuni ehkä;)))

Todella kurja tilanne sulla.

sedna2003 kirjoitti:

Todella kurja tilanne sulla.

elämässäni nyt huumorilla vahvalla lävitse. Rakastan edelleen miestäni. Ehkä vakasti ajatellen on vain opittava minunkin ajattelemaan. Että, asoilla on monet erikasvot. Voisin itse olla hänen tilanteessaan. Miten reagoisin...en osaa sanoa. Ehkä samoin tavoin. Liika kontroilli on kuitenkin alistavaa ja uuvuttaa varsinkin kun olen varsin luotettava kumppani, mutta jos tilanne pahenee...en tiedä itsestäni...

• reenfors1
        sedna2003 kirjoitti:

meitähän on joka junaan.mieshän on peto saalistaja jo luonnoltaan .maanittelee suostuttelee saalistaan, lisätäkseen naaraan reviirilleen kumppaniksi ystäväksi ,tekee kuin on nähnyt kisunkin tekevän.

• tomppa2006
        reenfors1 kirjoitti:

meitähän on joka junaan.mieshän on peto saalistaja jo luonnoltaan .maanittelee suostuttelee saalistaan, lisätäkseen naaraan reviirilleen kumppaniksi ystäväksi ,tekee kuin on nähnyt kisunkin tekevän.

...satakuntaa reenfors on lähtöisin...

Ihan uteliaisuuttani kysyn.

• Eikös se Eeva aikanaan sen Aatamin vietellyt, niinettä sillä naisten viettelyllä on varsin kaukaiset perinteet.
      Ja muutenkin se vietteleminen niille paremmin sopii, keinahteleehan niiden lantiokin niin somasti, ja muutennii ovat kauniimpia.
      Minä taidan olla tämän Aatamin jälkeläisiä, minua kai on talutettu, niinkuin pässiä narussa:)
      Tuolla tahdon sanoa, että minun viettelytaito on heikonpuoleinen, eikä lantionliikekäänole mitenkään kaunis.

• tomppa2006

...että poikkeus vahvistaa säännön...

• Hymy;))

On naisia jotka, rakastavat kömpelöitä ja karhumaisia miehiä. Ja kulmikkaita lantionkäänteitä;))) siinä missä on naisia joihin vetoaa tyystin toisenlainen kuvio.....

Itseäni tämä kömpelöt ja karhumaiset isot miehet jotenkin...;)))

• Hymy;)) kirjoitti:

On naisia jotka, rakastavat kömpelöitä ja karhumaisia miehiä. Ja kulmikkaita lantionkäänteitä;))) siinä missä on naisia joihin vetoaa tyystin toisenlainen kuvio.....

Itseäni tämä kömpelöt ja karhumaiset isot miehet jotenkin...;)))

Naisten ajatusmaailma on niin monimutkainen, ettei siitä ota selvää erkkikään.
        Olen muuten ihan samaa mieltä, että naisilla täytyy olla joku kumma vietti, millä ne valitsee miehensä:). En ole senkummemmin asiaa pohtinut, mutta kai se liittyy tähän lapsen saantiin, siis millaisen isän ne lapselleen haluavat. Ja eikai se vietti vahemmiten mihinkään häviä, vaikka se ikä jo siihen lapsentekoon menee ohi.
        Nämä jutut on sitten kirjoitettu vähän löysällä ranteella:).

• tomppa2006 kirjoitti:

...että poikkeus vahvistaa säännön...

Mikäs poikkeus se Aatami oli, kun se oli Eevan kanssa kahdestaan siellä paratiisissa.

• Hymy;))
        k-kotton kirjoitti:

Naisten ajatusmaailma on niin monimutkainen, ettei siitä ota selvää erkkikään.
        Olen muuten ihan samaa mieltä, että naisilla täytyy olla joku kumma vietti, millä ne valitsee miehensä:). En ole senkummemmin asiaa pohtinut, mutta kai se liittyy tähän lapsen saantiin, siis millaisen isän ne lapselleen haluavat. Ja eikai se vietti vahemmiten mihinkään häviä, vaikka se ikä jo siihen lapsentekoon menee ohi.
        Nämä jutut on sitten kirjoitettu vähän löysällä ranteella:).

suhtaudu kovin tiukkapipoisesti tähän, mikä nyt toisessa sukupuolessa kiinnostaa tai ei kiinnosta pelkästään fyysisesti. Kyllä itselläni se ensivaikutelma ja kokonaisuus mikä ihmisestä ´huokuu ikäänkuin on se joka myös kertoo aika paljon itselleni haluanko syvempää tuttavutta vai en. Joskus vaan se helppous siinä tilanteessa. *Syntyy itsestään. Joskus se voi olla pelkkä sellainenkin asia kuin miehen älykkyys tai elämänkokemus ehkä viisaus. Joka vetää puoleensa. Eräänlainen vetovoima jota on sanoin vaikea ehkä määrittää eikä pidäkään. On helppo vain olla siinä tilanteessa. Eivät minusta nämä ulkonaiset jutut ole varsinaisesti niitä tekijöitä. Joissan miehissä on vaan se jokin;))) joka vetää puoleensa enemmänkuin toisesessa....samahan koskee kaikkia ihmisiä. Joidenkin seurassa on vaan helppoa olla;))) heti ensisanoista ja kohtaamisesta lähtien...

• Hymy;)) kirjoitti:

suhtaudu kovin tiukkapipoisesti tähän, mikä nyt toisessa sukupuolessa kiinnostaa tai ei kiinnosta pelkästään fyysisesti. Kyllä itselläni se ensivaikutelma ja kokonaisuus mikä ihmisestä ´huokuu ikäänkuin on se joka myös kertoo aika paljon itselleni haluanko syvempää tuttavutta vai en. Joskus vaan se helppous siinä tilanteessa. *Syntyy itsestään. Joskus se voi olla pelkkä sellainenkin asia kuin miehen älykkyys tai elämänkokemus ehkä viisaus. Joka vetää puoleensa. Eräänlainen vetovoima jota on sanoin vaikea ehkä määrittää eikä pidäkään. On helppo vain olla siinä tilanteessa. Eivät minusta nämä ulkonaiset jutut ole varsinaisesti niitä tekijöitä. Joissan miehissä on vaan se jokin;))) joka vetää puoleensa enemmänkuin toisesessa....samahan koskee kaikkia ihmisiä. Joidenkin seurassa on vaan helppoa olla;))) heti ensisanoista ja kohtaamisesta lähtien...

No tuossa aloituksessa oli niin topakasti, millainen mies, joka ei edes osaa vietellä naistaan.
        Toiset miehet kiinnostaa naisia enemmän kun toiset, että tavallaan naiset ne kuitenkin valitsee, sitä en tiedä, miten paljon sillä viettelyllä on merkitystä, mutta miten minulla on siihen mahdollisuuttakaan, kun en ole nainen.
        Itse en tuohon ensivaikutelman varaan kovin paljon laske, kyllä se aina on pitempi kaava, jos meinaa syventää tuttavuutta.

k-kotton kirjoitti:

No tuossa aloituksessa oli niin topakasti, millainen mies, joka ei edes osaa vietellä naistaan.
        Toiset miehet kiinnostaa naisia enemmän kun toiset, että tavallaan naiset ne kuitenkin valitsee, sitä en tiedä, miten paljon sillä viettelyllä on merkitystä, mutta miten minulla on siihen mahdollisuuttakaan, kun en ole nainen.
        Itse en tuohon ensivaikutelman varaan kovin paljon laske, kyllä se aina on pitempi kaava, jos meinaa syventää tuttavuutta.

kun sitten oikeesti tutustut. Vie vuosia ja tunnetko sittenkään? Joskus tätä mietin itse. Voiko toista ihmistä tuntea koskaan tarpeeksi hvyin. Edes puolisoaan mitä hän oikeesti tuntee tai ajattelee. Varsinkin kun tapaamme tai tutustumme jo tässä keski-iässä ja kummallakin kuitenkin se oma menneisyys takana joka on muokanut meitä ihmisenä siksi mitä tänään olemme. Siinä aivan samaa mieltä. Kuitenkin itselläni tämä ensivaikutelma miehestä kertoo paljon, minkä saan. Jonkinlainen sisäinen vahva intuitio. Harvemmin olen erehtynyt. Koska, usein miten se ensivaikutelma on sitten pitänyt paikkansa myöhemmin. Ehkä tämä että, uskoisin itse tähän ns.kykyyni tai näkemykseeni tulisi olla minullakin vahvempi. Ehkä tämä on vaan kokemusta siitä että, olen paljon joutunut elämäni aikana tekemisiin erilaisten ihmisten kanssa. Myös työelämän kautta ei pelkästään työelämän ulkopuolella.. oppinut ehkä nopeammin arvioimaan....eihän se muuta ole. Ei varsinaista kykyä ehkä mutta kokemuksen tuomaa varmuutta kylläkin;))

• huhhahhei.......
        Hymy:)) kirjoitti:

kun sitten oikeesti tutustut. Vie vuosia ja tunnetko sittenkään? Joskus tätä mietin itse. Voiko toista ihmistä tuntea koskaan tarpeeksi hvyin. Edes puolisoaan mitä hän oikeesti tuntee tai ajattelee. Varsinkin kun tapaamme tai tutustumme jo tässä keski-iässä ja kummallakin kuitenkin se oma menneisyys takana joka on muokanut meitä ihmisenä siksi mitä tänään olemme. Siinä aivan samaa mieltä. Kuitenkin itselläni tämä ensivaikutelma miehestä kertoo paljon, minkä saan. Jonkinlainen sisäinen vahva intuitio. Harvemmin olen erehtynyt. Koska, usein miten se ensivaikutelma on sitten pitänyt paikkansa myöhemmin. Ehkä tämä että, uskoisin itse tähän ns.kykyyni tai näkemykseeni tulisi olla minullakin vahvempi. Ehkä tämä on vaan kokemusta siitä että, olen paljon joutunut elämäni aikana tekemisiin erilaisten ihmisten kanssa. Myös työelämän kautta ei pelkästään työelämän ulkopuolella.. oppinut ehkä nopeammin arvioimaan....eihän se muuta ole. Ei varsinaista kykyä ehkä mutta kokemuksen tuomaa varmuutta kylläkin;))

Etkö tosiaan ole erehtynyt? Muistaisin lukeneeni, että sullakin, iästäsi huolimatta, on jo useampi, avo-tai avioliitto takana.

huhhahhei....... kirjoitti:

Etkö tosiaan ole erehtynyt? Muistaisin lukeneeni, että sullakin, iästäsi huolimatta, on jo useampi, avo-tai avioliitto takana.

ei vain koskaan ole aikaa ollut miettiä;))) Minulta ei ole juuri kysytty. Elämäni on vienyt;))) nooh..erehdystäkö? Loppujen lopuksi vain elättyä elämää...En itse koe eläämäni mitenkään erehdyksen sarjana vielä toistaiseksi. Pelkkänä elämänä.... Ehkä minusta ei tule koskaan täysin kyynistä ihmistä millään....olen siihen aivan liian optimistinen luonne. Ehkä enemmänkin koen että, elämäni eräällä tavalla on ollut runsas;))) Virhettä en osaa ajatella että, se olisi toisessa ihmisessä yksin. Parisuhteeseen tarvitaan aina kaksi. Eikä täydellistä ihmistä ole olemassa. On vain olosuhteet joissa elämämme kulloinkin. Mitä erojen syihin....taas. Siitä saisi niin mittavan kirjan tai teoksen. Että, se on mielestäni enemmänkin sattumanpeliä....Erojen syitä kun voi olla miljoonia...eivätkä aina syyt meissä itséssämme tai halussa myöskään eroon...Joidenkin elämä on vaan vähän monimutkaisempaa..;)))En kuitenkaan ole jäänyt pohtimaan miksi, koska en olisi mitään järkevää vastausta...todennäköisesti;))) kuitenkaan.

• huhahhei
        Hymy:)) kirjoitti:

ei vain koskaan ole aikaa ollut miettiä;))) Minulta ei ole juuri kysytty. Elämäni on vienyt;))) nooh..erehdystäkö? Loppujen lopuksi vain elättyä elämää...En itse koe eläämäni mitenkään erehdyksen sarjana vielä toistaiseksi. Pelkkänä elämänä.... Ehkä minusta ei tule koskaan täysin kyynistä ihmistä millään....olen siihen aivan liian optimistinen luonne. Ehkä enemmänkin koen että, elämäni eräällä tavalla on ollut runsas;))) Virhettä en osaa ajatella että, se olisi toisessa ihmisessä yksin. Parisuhteeseen tarvitaan aina kaksi. Eikä täydellistä ihmistä ole olemassa. On vain olosuhteet joissa elämämme kulloinkin. Mitä erojen syihin....taas. Siitä saisi niin mittavan kirjan tai teoksen. Että, se on mielestäni enemmänkin sattumanpeliä....Erojen syitä kun voi olla miljoonia...eivätkä aina syyt meissä itséssämme tai halussa myöskään eroon...Joidenkin elämä on vaan vähän monimutkaisempaa..;)))En kuitenkaan ole jäänyt pohtimaan miksi, koska en olisi mitään järkevää vastausta...todennäköisesti;))) kuitenkaan.

Kirjoitat ristiriitaisesti. Kerrot olevasi oman tiesi kulkija, etkä pidä, että nykyinen miehesi "kahlitsee"...
        Kirjoitat, ettei sinulta ole kysytty, vaan olet ollut vietävissä....

---ja mitä ihmettä kyynisyydellä on tämän asian kanssa tekemistä?

Eikai toista tarviikkaan tuntea kokonaan, eikä jokaista vastakkaista sukupuoltaolvaa tarvitse yrittää vietellä.
        Naisille tämä ensivaikutelma tuntuu olevan niin tärkeä, ja monasti menevät sen kanssa metsään. Eikä ne sitä metsäänmenoa tiedä, kun ensivaikutelmasta johtuen tapaamiskerta saattaa jäädä siihen yhteen.

• ensivaikutelmaako
        k-kotton kirjoitti:

Eikai toista tarviikkaan tuntea kokonaan, eikä jokaista vastakkaista sukupuoltaolvaa tarvitse yrittää vietellä.
        Naisille tämä ensivaikutelma tuntuu olevan niin tärkeä, ja monasti menevät sen kanssa metsään. Eikä ne sitä metsäänmenoa tiedä, kun ensivaikutelmasta johtuen tapaamiskerta saattaa jäädä siihen yhteen.

Minua, naisena, kiinnostaa myös tämä hokema "ensivaikutelma". Mikä se on?
        Vilakaisu ulkoiseen olemukseenko? Jokin keskusteluko? Mikäli keskustelu, niin onko ensivaikutelmaan jokin aika, miten kauan se sitten ajallisesti kestää?

• ensivaikutelmaako kirjoitti:

Minua, naisena, kiinnostaa myös tämä hokema "ensivaikutelma". Mikä se on?
        Vilakaisu ulkoiseen olemukseenko? Jokin keskusteluko? Mikäli keskustelu, niin onko ensivaikutelmaan jokin aika, miten kauan se sitten ajallisesti kestää?

Olihan siitä tutkimus.
        En muista kuluiko siihen ensivaikutelman muodostumiseen 5 vai 15 sekuntia.
        Että sen mukaan, kun uuden ihmisen kohtaa, pitää olla skarppina.
        Niinkuin tuossa jo kirjoitin, se ensivaikutelma hyvin usein pettää, mutta eihän sellainen voi sitä tietää, jos tapaaminen jää yhteen kertaan.
        Se on tämä ensivaikutelma näitä naisten juttuja. Minä olen joutunut joitakin ensivaikutelman tehneitä oikomaan, en niinkään omalla kohdalla.
        Miehissä on paljonkin sellaisia, minä mukaanlukien, jotka ei todellista minäänsä halua paljastaa 5- 15 sekunnissa, se voi olla jopa viisastakin:).

• Hymy;))
        huhahhei kirjoitti:

Kirjoitat ristiriitaisesti. Kerrot olevasi oman tiesi kulkija, etkä pidä, että nykyinen miehesi "kahlitsee"...
        Kirjoitat, ettei sinulta ole kysytty, vaan olet ollut vietävissä....

---ja mitä ihmettä kyynisyydellä on tämän asian kanssa tekemistä?

täynnä suuri ristiriitaisuuksia. En voi enkä halua tehdä elämästäni tiliä täällä. Sanotaan nyt näin että, siihen on vaan kuulunut paljon erilaisia ajanjaksoja. Erilaisten ihmisten kanssa. En ole ihmistyypiltäni mikään marttyyri siksi tuosta kyynisyydestä laiton. Näen elämän aina positiivisena asiana. Vaikeuksista huolimatta. Vaikeudet näen pikemmin tässä iässä jo eräänlaisena elämänpolun oppimisjaksona. Uskon vakavasti siihen että, kohtaamme tai saamme täällä olemmessa kohdallemme juuri ne meille tarkoitut ihmiset. Emme aina voi itse myöskään päättää elämämme suuntaa. Elämä antaa sekä hyviä asioita mutta myös vähemmän hyviä. Olen siis eräänalainen fatalisti humorisitsessa mielessä. Naimissa olen edelleen. Ehkä vain kaikkein lähimmät ystäväni jotka pysyneet elämässäni pidemmän aikaa tietävät myös sen traagisemman puolen. Yritän vain elämääni turhia syytöksiä tekemättä. Menneisyys ei ole minulle itselleni taakka vaan eletty rikas elämä;))) Ei hitsi...turha tämän enempää selittää....tästä tulisi romaani jos kaiken kirjoittaisin mitä ajattelen;))) Se ei liene tarkoitus...

Tähän vaan laitettava että, tässä on syy miksi minusta ei näitä asioita voi verrata. Jokaisella meillä oma ns. polkumme joka kuljetta loppuun saakka...tai ainakin yritettävä.;))

• xxxyyy

Väärässä.

Taas kun tuli pari viikkoa juteltua oikeiden immeisten kanssa kyllä juttua syntyi puolin ja toisin kaikenlaisten naisten kanssa kauppa-apulaisesta professoriin ja eläkemummosta maailmanmestariin, mutta jos joku noista olisi jotakin muuta mielessään idättänyt niin on kyllä se joka saa aikeensa minulle ensin esittää. Minä sitten voin antaa hienovaraisesti pakit...

• tomppa2006

...väärässä, jos kerran jollakin olisi jotain muuta mielessään. Eikös se silloin ollut oikein...

Miesten ja naisten välillä pitääkin olla hyvät puhevälit.

• xxxyyy
        tomppa2006 kirjoitti:

...väärässä, jos kerran jollakin olisi jotain muuta mielessään. Eikös se silloin ollut oikein...

Miesten ja naisten välillä pitääkin olla hyvät puhevälit.

Selvennän kun ei näköjään perille mennyt. 99% vonkaamiseen käytetystä ajasta on hukattua. Fiksulla miehellä on sille parempaakin käyttöä joten hän jättää homman niille joilla on siihen joutilasta aikaa. Jos naista kivistää, kysyköön.

• Putkivalo
        xxxyyy kirjoitti:

Selvennän kun ei näköjään perille mennyt. 99% vonkaamiseen käytetystä ajasta on hukattua. Fiksulla miehellä on sille parempaakin käyttöä joten hän jättää homman niille joilla on siihen joutilasta aikaa. Jos naista kivistää, kysyköön.

Ei naisia kivistä! Miehiä ehkä :)))

• xxxyyy
        Putkivalo kirjoitti:

Ei naisia kivistä! Miehiä ehkä :)))

Sanot vaan. Sen verran paljon päinvastaisestakin on kokemuksia kertynyt että voi täydellä syyllä väittää saman hinkumisen löytyvän kummaltakin. Sovinnaistavat kuten aloittajan kanonisoima pakottavat miehet liioittelemaan ja naiset vähättelemään halujaan. Tämä maailma ei ole enää viktoriaaninen, jokaisella on senaikaista suuremmat vapaudet toteuttaa itseään perinteisistä roolimalleista riippumatta.

• Putkivalo
        xxxyyy kirjoitti:

Sanot vaan. Sen verran paljon päinvastaisestakin on kokemuksia kertynyt että voi täydellä syyllä väittää saman hinkumisen löytyvän kummaltakin. Sovinnaistavat kuten aloittajan kanonisoima pakottavat miehet liioittelemaan ja naiset vähättelemään halujaan. Tämä maailma ei ole enää viktoriaaninen, jokaisella on senaikaista suuremmat vapaudet toteuttaa itseään perinteisistä roolimalleista riippumatta.

Mun vitsi meni ihan hukkaan sun kanssa. No ei se kovin hyvä ollutkaan :)))

Olet aivan oikeassa. Sekä naisilla että miehillä on jos minkälaista halua, hormonaalisia ja tunneperäisiä, ja jokainen tekee oman ratkaisunsa niiden saavuttamiseen. Toiset (naisetkin) saalistaa kuin leijona, toiset kuin hämähäkki, verkossa saalista odottaen ;D Joskus ihminen jopa väittää ettei ikinä tee tuolla tavalla, ja syyllistyy just siihen.

Yleistäminen on turhaa puuhaa, kaikki eivät tee samalla tavalla, ja on jopa löydetty yksilöitä jotka kehittyvät ja muuttavat lähestymistapaansa :))) Silti tällaiset avaukset kuin Tompan ihan hauskoja jos ottaa sen leikin kannalta. Sillä mielellä ainakin itse lähdin vastailemaan. On aina kaksi puolta asioille, ja lisäksi se keskitie. Sä valitsit viisaasti sen :)

• xxxyyy
        Putkivalo kirjoitti:

Mun vitsi meni ihan hukkaan sun kanssa. No ei se kovin hyvä ollutkaan :)))

Olet aivan oikeassa. Sekä naisilla että miehillä on jos minkälaista halua, hormonaalisia ja tunneperäisiä, ja jokainen tekee oman ratkaisunsa niiden saavuttamiseen. Toiset (naisetkin) saalistaa kuin leijona, toiset kuin hämähäkki, verkossa saalista odottaen ;D Joskus ihminen jopa väittää ettei ikinä tee tuolla tavalla, ja syyllistyy just siihen.

Yleistäminen on turhaa puuhaa, kaikki eivät tee samalla tavalla, ja on jopa löydetty yksilöitä jotka kehittyvät ja muuttavat lähestymistapaansa :))) Silti tällaiset avaukset kuin Tompan ihan hauskoja jos ottaa sen leikin kannalta. Sillä mielellä ainakin itse lähdin vastailemaan. On aina kaksi puolta asioille, ja lisäksi se keskitie. Sä valitsit viisaasti sen :)

Juu kyllä minä nuo hymiöt huomasin...

Mutta minusta tämä aloittajan harrastama moralisointi ja pakottaminen on sen verran ikävää että pitää ihan vakavissaan korostaa ettemme enää elä keskiaikaa. Ihmettelen todella sillä muistan tämän saman nimimerkin jo aiemmin tehneen ihan samasta asiasta samanlaisen aloituksen.

• ---
        xxxyyy kirjoitti:

Mutta minusta tämä aloittajan harrastama moralisointi ja pakottaminen on sen verran ikävää että pitää ihan vakavissaan korostaa ettemme enää elä keskiaikaa. Ihmettelen todella sillä muistan tämän saman nimimerkin jo aiemmin tehneen ihan samasta asiasta samanlaisen aloituksen.

ne vasta ovat vihon viimeisiä,pahempia kuin kerrostalokyttääjät.Mitä sillä on väliä onko tehnyt aikaisemmin samasta asiasta aloituksen.Eikös se ole pääasia,että keskustelua syntyy,onhan tämä keskustelupalsta.Ja jos sinulle ottaa noin koville,miksi et kyttäisi jotain muuta palstaa.;)

• xxxyyy
        --- kirjoitti:

ne vasta ovat vihon viimeisiä,pahempia kuin kerrostalokyttääjät.Mitä sillä on väliä onko tehnyt aikaisemmin samasta asiasta aloituksen.Eikös se ole pääasia,että keskustelua syntyy,onhan tämä keskustelupalsta.Ja jos sinulle ottaa noin koville,miksi et kyttäisi jotain muuta palstaa.;)

Huomasin vain että asia taitaa olla sinulle henkilökohtainen ongelma ja kannustin ajattelemaan rohkeasti omilla aivoillasi eikä toteuttamaan jotakin rooliodotuksia. Kun oikein rohkeaksi äidyt, uskallat varmaan vastatakin muuten kuin puskasta.

• ---
        xxxyyy kirjoitti:

Huomasin vain että asia taitaa olla sinulle henkilökohtainen ongelma ja kannustin ajattelemaan rohkeasti omilla aivoillasi eikä toteuttamaan jotakin rooliodotuksia. Kun oikein rohkeaksi äidyt, uskallat varmaan vastatakin muuten kuin puskasta.

Vainoharhaisten syytösten esittäjinä nämä kyttääjät ovat mainioita.Minä pidän tompan kirjoituksista ja olen nainen :)

• Putkivalo
        xxxyyy kirjoitti:

Pitäiskö kaivaa esille ja kurkkia olinko silloin samaa mieltä :))) En taida, voi vielä tulla takinkääntäjän maineen ;)

• tomppa2006
        xxxyyy kirjoitti:

...olen tehnyt nelikymppisiin aloituksen, jossa käsiteltiin samaa asiaa...

En tiennyt ettei ikäryhmäpalstoille saa tehdä kuin yhden kerran aiheesta aloituksia. Minä en kyllä harrasta mitään moralisointia avauksessani, mutta olisiko sinun vastauksessa hieman tarpeetonta opastusta? Olen jo melko iso poika.

• tomppa2006
        --- kirjoitti:

Vainoharhaisten syytösten esittäjinä nämä kyttääjät ovat mainioita.Minä pidän tompan kirjoituksista ja olen nainen :)

...edes jonkun tykkäävän ja onhan tällainen lannitustumaton kirjoittelu...

Raskasta.

• xxxyyy
        --- kirjoitti:

Joo. Ja minä kirahvi.

Tämä on niin tyypillistä. Vakioprovoilijaa kun huomauttaa siitä että tekee työnsä huonosti saa heti syljet silmilleen puskasta ja sitten kauniisti kiitetään omalla nikillä päälle. Ei ole yksin tämän tyypin tapa, täällä on puoli tusinaa samanlaista.

• xxxyyy
        tomppa2006 kirjoitti:

...olen tehnyt nelikymppisiin aloituksen, jossa käsiteltiin samaa asiaa...

En tiennyt ettei ikäryhmäpalstoille saa tehdä kuin yhden kerran aiheesta aloituksia. Minä en kyllä harrasta mitään moralisointia avauksessani, mutta olisiko sinun vastauksessa hieman tarpeetonta opastusta? Olen jo melko iso poika.

Näyttäisi olevan vieläkin kasvun varaa. Älä kuitenkaan syö enempää vaan siirry ravintoon joka lisää ymmärrystä.

• xxxyyy
        Putkivalo kirjoitti:

Pitäiskö kaivaa esille ja kurkkia olinko silloin samaa mieltä :))) En taida, voi vielä tulla takinkääntäjän maineen ;)

Äh, ei maksa vaivaa. Eteenpäinhän tässä on tarkoitus mennä ja tämänhetkiset mielipiteet ovat tässä hetkessä parhaat kunnes toisin osoitetaan.

• Putkivalo
        xxxyyy kirjoitti:

Äh, ei maksa vaivaa. Eteenpäinhän tässä on tarkoitus mennä ja tämänhetkiset mielipiteet ovat tässä hetkessä parhaat kunnes toisin osoitetaan.

Tuo kelpaisi elämänohjeeksikin!

Tai kuten Eckhart Tolle kirjoitti:
        Mitään ei koskaan tapahtunut menneisyydessä
        Se tapahtui läsnä olevassa hetkessä.

• sanonta.
        Putkivalo kirjoitti:

Tuo kelpaisi elämänohjeeksikin!

Tai kuten Eckhart Tolle kirjoitti:
        Mitään ei koskaan tapahtunut menneisyydessä
        Se tapahtui läsnä olevassa hetkessä.

sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee :)

• tomppa2006
        xxxyyy kirjoitti:

Näyttäisi olevan vieläkin kasvun varaa. Älä kuitenkaan syö enempää vaan siirry ravintoon joka lisää ymmärrystä.

...ole sidoksissa syödyn ruuan sisältöön...

• xxxyyy
        tomppa2006 kirjoitti:

...ole sidoksissa syödyn ruuan sisältöön...

Minä just siitä ruoasta varoitin...

• Heikunkeikku

Taidan olla niin Kaaaaaaauhian vanhanaikainen, että en mitenkään, enkä millään muotoa,
      enkä missään nimessä alkaisi ehdottelemaan kenellekkään miehelle yhtikäs mitään.
      En pyytäisi treffeille. Mielestäni miehen kuuluu tehdä se aloitus, jos on kiinnostunut.
      Erilaisiahan "käytäntöjä" nykyään on, kuka mistäkin tavasta tykkää. Minä kirjoitin vain, millä tavalla Minä ajattelen.

• tomppa2006

...kirjoitin vain miten minä asian näen ja ajattelen...

Ja kieltämättä tulee hieman vaivautunut olo, kun nainen yrittää tehdä sitä aloitusta. Minulle on käynyt muutaman kerran niin, enkä mahda sille mitään, että koen sen negatiivisena asiana.

• minä olen ollut aloitteen tekijänä useimmissa miessuhteissani, mutta vain niissä joista on jotain tullut.
      Ja niistä ajoista on sentään yli 30 vuotta, olenkohan mä ollut edelläkävijä.
      Miehiä on muuten turha jäädä odottelemaan, niitä tulee kuin junia.
      Joutavaan en ole viitsinyt aikaani hukata. säälistä olen joskus treffeillä käynyt jos on pyydetty, mutta se on ikävää.

• tomppa2006

...ajattelin aluksi että kirjoitat pilanpäiten, mutta tosissasi taidat olla...

*hämmästynyt*

• tomppa2006 kirjoitti:

...ajattelin aluksi että kirjoitat pilanpäiten, mutta tosissasi taidat olla...

*hämmästynyt*

minä olen aina tosissani, kuinka sä voit muuta kuvitellakaan :)))

• tomppa2006
        Anceli kirjoitti:

minä olen aina tosissani, kuinka sä voit muuta kuvitellakaan :)))

...alkavani kohta tekemään iskuyritystä sun suhteen...

Mutta nyt mun täytyy vaan istua ja odottaa.

• tomppa2006 kirjoitti:

...alkavani kohta tekemään iskuyritystä sun suhteen...

Mutta nyt mun täytyy vaan istua ja odottaa.

jono on melko pitkä.
        Yksi ja toinenkin yrittää ;))

• vasso-Q

Enpä tiedä. Tämä on sarjassamme niitä kysymyksiä joihin ei ole vain yhtä vastausta.

Mutta nimimerkkiä tomppa2006 sen kummemmin tuntematta kerronpa vain, että kerran elämässäni tapasin yhden Tompan. Ja sen Tompan ei tarvinnut muuta tehdä kuin tallustella ovesta sisään. Onnekseni istuin S24 peffaani tautuoituna (no joo, tämä oli vitsi eräästä toisesta keskustelusta, en tiennyt S24:stä mitään silloin) tuolillani. Onneksi istuin siksi, että luultavasti jalat olisivat altani pettäneet muuten.

Sittemmin kuulin, että olin tehnyt saman vaikutuksen häneen.

• tomppa2006

...se on tärkeintä ja sitä käsitystä hyvin harvoin pystyy muuttamaan...

Niitä vaan on sellaisia ihmisiä, joiden edessä putoaa polvilleen.

Ja sen ensivaikutelman voi ainakin omalla kohdallani pilata itseään tykö tuova nainen, en voi sille mitään mutta tulee vaikutelma tyrkyttämisestä.

• vasso-Q
        tomppa2006 kirjoitti:

...se on tärkeintä ja sitä käsitystä hyvin harvoin pystyy muuttamaan...

Niitä vaan on sellaisia ihmisiä, joiden edessä putoaa polvilleen.

Ja sen ensivaikutelman voi ainakin omalla kohdallani pilata itseään tykö tuova nainen, en voi sille mitään mutta tulee vaikutelma tyrkyttämisestä.

Elämässäni oli vain yksi ainoa Tomppa. Mitkään sanat tai teot eivät voi sitä muuttaa. Tomppa oli Tomppa.

• GloriaJoy

en ole monien suhteiden ihminen enkä harrasta edes flirttiä, koska miusta flirttailu kuuluu ja silloinkin ohimenevänä silmäniskuna, tai muuna lievänä kosiskelueleenä (jossa aina mahdollisuus etetnemiseen kohti suhdetta flirttailunkohteen kanssa on 50/50) .. harmitonta, viatonta flirttiä ei ole olemassakaan) vain ihmisille joilla ei ole vakiintunutta ihmissuhdetta eli parisuhdetta tai seurustelusuhdetta meneillään. Tiedän joitakin, jotka kehuskelevat firttailevansa ja puhuvansa kuumia juttuja muka ikävystyneiden, miehiinsä kyllästyneiden naisten, usein kotirouvien kanssa ilman aitoa sitoutumista asiaan.

Miun mielestä mies on se aloitteentekijä ja paras, sekä ainut tapa tulla vietellyksi on kaksoispiste, ei pilkku, ei muttia eikä josseja vaan syveneminen kaikilla tasoilla.

• tomppa2006

...flirtti touhuilu on mennyt vähän överiksi esimerkiksi työpaikoillaan...

Se ei edes ole enää hauskaa, vaan hirveän väkinäistä ja rasittavaa. Pidin äärettömän paljon tuosta viimeisestä lauseesta, jonka kirjoitit. Siinä oli mielestäni syvyyttä, vilpittömästi.

• Kyllä flirtti voi olla viatonta kanssakäymistä.
        Ns. naistennaurattajat taas ovat säälittäviä huonolla itsetunnolla varustettuja poloja, joiden kohtalo on taittu määrätä jo geeneissä!;)

Tuohon viimeiseen kappaleeseen ei ole vastaväitettä siulla on oma mieli ja tahto.... ja hyvä onkin!:)

• GloriaJoy
        tomppa2006 kirjoitti:

...flirtti touhuilu on mennyt vähän överiksi esimerkiksi työpaikoillaan...

Se ei edes ole enää hauskaa, vaan hirveän väkinäistä ja rasittavaa. Pidin äärettömän paljon tuosta viimeisestä lauseesta, jonka kirjoitit. Siinä oli mielestäni syvyyttä, vilpittömästi.

on sitä mieltä, että flirtti kuuluu kemioiden purkamiseen siten, että' ovat kuin pieni sarja anuksen meteorismuksia paineaallon ollessa suuri ja reaktio siihen on sitten kiinni siitä onko kaasu tuoksuvaa vai haisevaa. Uskon myös että miehen ja naisen ystävyys voi olla hyvinkin syväluotaavaa ja samalla platoonista; ollaan ihmisiä toisillemme ja vuorovaikutuksessa henkisesti rikastuvia, jopa parhaita ystäviä.

• GloriaJoy
        emw34 kirjoitti:

Kyllä flirtti voi olla viatonta kanssakäymistä.
        Ns. naistennaurattajat taas ovat säälittäviä huonolla itsetunnolla varustettuja poloja, joiden kohtalo on taittu määrätä jo geeneissä!;)

Tuohon viimeiseen kappaleeseen ei ole vastaväitettä siulla on oma mieli ja tahto.... ja hyvä onkin!:)

tuulena ilmaan, eli flirtti viattomana on myöskin kevyt kuin höyhen ja saa henkäyksenomaisesti aikaan pienen lämmön, hyvän mielen ... vain ohikiitäväksi hetkeksi

• hmph
        emw34 kirjoitti:

... ja mikä onkaan tyypillisempää kuin mahdollisten kilpailijoiden vähättely tai suorastaan mustamaalaus tyyliin "Ns. naistennaurattajat taas ovat säälittäviä huonolla itsetunnolla varustettuja poloja, joiden kohtalo on taittu määrätä jo geeneissä!;) "

• GloriaJoy kirjoitti:

tuulena ilmaan, eli flirtti viattomana on myöskin kevyt kuin höyhen ja saa henkäyksenomaisesti aikaan pienen lämmön, hyvän mielen ... vain ohikiitäväksi hetkeksi

Huomiointia on monenmoista ja pienet nyanssit voivat antaa sille kovin erilaisen 'maun'.

Senpä vuoksi ihmisen elo on elämisen arvoista, milloinkaan ei täysin tiedä seuraavaa hetkeä.

• hmph kirjoitti:

... ja mikä onkaan tyypillisempää kuin mahdollisten kilpailijoiden vähättely tai suorastaan mustamaalaus tyyliin "Ns. naistennaurattajat taas ovat säälittäviä huonolla itsetunnolla varustettuja poloja, joiden kohtalo on taittu määrätä jo geeneissä!;) "

Tällä iällä ja historiallani, olen niin "maitohapoilla", etten ole kenelekkään varteenotettava kilpakumppani joten riittäiskö tämä vastineeksi?;)

• tomppa2006
        emw34 kirjoitti:

...koska tämä on minun keskusteluni, niin minulla on veto-oikeus...

• tomppa2006 kirjoitti:

...koska tämä on minun keskusteluni, niin minulla on veto-oikeus...

ellen jopa anarkisti, joten vastalauseeni hylkäys ei ole kuin pienen pieni töyssy matkallani päämäärään!

Ja toisekseen et sä mun Geeällää omista, ettäs tiät!:))

• tomppa2006
        emw34 kirjoitti:

ellen jopa anarkisti, joten vastalauseeni hylkäys ei ole kuin pienen pieni töyssy matkallani päämäärään!

Ja toisekseen et sä mun Geeällää omista, ettäs tiät!:))

...ja tiedän ainoan oikean nuoren kapinallisen olleen...

James Dean, tietääkseni mies.

• tomppa2006 kirjoitti:

...ja tiedän ainoan oikean nuoren kapinallisen olleen...

James Dean, tietääkseni mies.

siitä saattanut mies kehittyä, ei kuitenkaan ehtinyt. Niinpä hän jäi ikuiseksi nuorisoidoliksi!;)

Ja minähän olen vanha kapinallinen. en entisajan partaradikaali tms.

• tomppa2006
        emw34 kirjoitti:

siitä saattanut mies kehittyä, ei kuitenkaan ehtinyt. Niinpä hän jäi ikuiseksi nuorisoidoliksi!;)

...olen siis tosi pahoillani, mutta nyt karkasi kyllä mopo käsistäni...

Jostain syystä kuvittelin sinun olevan nainen ja vastasin sen mukaan. Liian paljon vastauksia liian nopeassa ajassa ja kun en vielä tunne palstalaisia. Toivottavasti ei tullut lauottua mitään munaskuita myöten loukkaavaa, sorry.

• tomppa2006 kirjoitti:

...olen siis tosi pahoillani, mutta nyt karkasi kyllä mopo käsistäni...

Jostain syystä kuvittelin sinun olevan nainen ja vastasin sen mukaan. Liian paljon vastauksia liian nopeassa ajassa ja kun en vielä tunne palstalaisia. Toivottavasti ei tullut lauottua mitään munaskuita myöten loukkaavaa, sorry.

Mitään sorryja tarvii.

Eipä silti hyvä tapa silti, ei senpuoleen:)

• RIMMIR
        emw34 kirjoitti:

James Deanilla joka ei voinutkaan rakastua naiseen. Aina olivat miehet rakkautensa kohde.

• anna-l.

Olet väärässä. Kyllä minä, naisena, annan alkysysäyksen tuttavuuteen. Mikäli se sitten jatkuu, niin sitten vaadin mieheltä oma-aloitteisuutta. (en nyt tarkoita seksiä)

• tomppa2006

...se alkusysäyksen antaminen sinulla tapahtuu...

• Putkivalo

Me vaan annamme miehen uskoa että teki aloituksen, antaa kivasti oman arvon tunnetta hälle ;D

• HTZA

koska mies tekee numeron viettelemisestä, nainen vain tekee jotain kummallista ja mies huomaa olevansa naimisissa.
      MIes osaa myös ottaa rukkaset vastaan, vonkaamisessa kun on kokenut.
      Nainen ei viettele suurieleisesti, koska rukkaset saisivat hänet romahtamaan kahviin ja leivoksiin.
      Katsele ympärillesi marketeissa, siellä näkyy paljon iskemistä yrittäneitä naisia ja rouvia.
      Niillä on aina jonkinlainen peittävä säkki päällä, Marimekkoakin.

Joku päivä sitten yllätin itseni ajattelemalla että siksiköhän ne käyvät kampaajalla niin usein?
      H.

• ketolainen

nimenomaan huono ottamaan rukkasia. Yli 20 naista menettää vuosittain henkensä, yrittäessään lopettaa suhteen. Ja se on suuri luku näin pienelle kansalle. Se on suomalainen kunniamurha!

• tomppa2006

...vastaamalla edes kerran aloituksen kysymykseen...

• HTZA
        tomppa2006 kirjoitti:

...vastaamalla edes kerran aloituksen kysymykseen...

koska mies tekee numeron viettelemisestä

Useimmat avioliitot johtavat eroon, koska toinen on aloitteissaan surkea ja toinen suostuu mihin vain.
        Harvalla miehellä on sellainen nainen jonka hän haluaisi.
        Ja vice versa.
        Minä olen pärjännyt hyvin, poikamiehenä kun taas elelen.
        Ja, kuten aloitukseesi haluat, vastatkoon naiset.
        Harmi vaan, että lyhyet kuittailut eivät saa viisasta keskustelua aikaiseksi.
        H.

H.

• tomppa2006
        HTZA kirjoitti:

koska mies tekee numeron viettelemisestä

Useimmat avioliitot johtavat eroon, koska toinen on aloitteissaan surkea ja toinen suostuu mihin vain.
        Harvalla miehellä on sellainen nainen jonka hän haluaisi.
        Ja vice versa.
        Minä olen pärjännyt hyvin, poikamiehenä kun taas elelen.
        Ja, kuten aloitukseesi haluat, vastatkoon naiset.
        Harmi vaan, että lyhyet kuittailut eivät saa viisasta keskustelua aikaiseksi.
        H.

H.

...sen viisauden asuneen sinunkaan keskusteluissa, vaan...

Useimmiten vastaajat eivät edes ymmärrä, mistä haluat keskustella ja vastaukset vaihtelevat vehnäjauhoista viiriäisiin. Lyhyissä vastauksissa on se etu, että vastaanottajalla on mahdollisuus käsittää vähemmän väärin asioita.

• HTZA
        tomppa2006 kirjoitti:

...sen viisauden asuneen sinunkaan keskusteluissa, vaan...

Useimmiten vastaajat eivät edes ymmärrä, mistä haluat keskustella ja vastaukset vaihtelevat vehnäjauhoista viiriäisiin. Lyhyissä vastauksissa on se etu, että vastaanottajalla on mahdollisuus käsittää vähemmän väärin asioita.

että saan juuri niitä vastauksia joita kaipaan.
        Aikasti lyhyitäkin, kaikille ei ole suotu lässyttämisen lahjaa.
        Jos ihan kaukaa alkaa hakea, saattavat aloitukseni johtaa, ihan, ajatelemiseenkin.
        Ja niin saan lyhyttä kuittailua, tai sitten lyhyttä viisautta.

Kirjoita vaan, niin kuin haluat, minä luen ja kommentoin mielenkiinnolla.
        H.

• untuvatikkitakki
        ketolainen kirjoitti:

nimenomaan huono ottamaan rukkasia. Yli 20 naista menettää vuosittain henkensä, yrittäessään lopettaa suhteen. Ja se on suuri luku näin pienelle kansalle. Se on suomalainen kunniamurha!

Lisäänpä vielä ne miesten itsemurhatilastot tähän lisäksi, naisillahan ei sellaisia määriä niitä tapahdu. Lienevät riittävän ne pullakahvit maailman parantamiseen?

• väitettä, mutta naisten tapa tehdä se on niin hienovarainen, että me putkiaivot emme sitä vain huomaa. Tosin en ole lukenut koko ketjua, joten en tiedä, mitä muut ovat asiasta sanoneet, mutta olen itse kokenut monta kertaa sen, että olen tullut isketyksi. Ei kovin suoraviivaisesti, mutta rohkaiseva katse tai hymy ovat sellaisia signaaleja, joista ei voi erehtyä. On ollut myös muutama kovinkin suorasukainen iskuyritys, mutta niille olen harvemmin lämmennyt.

• tomppa2006

...melkeinen samaa mieltä kanssani...

Tottakai naiset lähettävät signaaleja, jotka miehen tuleekin huomata. Sen sijaan miehet eivät lähde treffeille naisen pyytäessä, vaan se pitää tulla miehen suusta.

• tomppa2006 kirjoitti:

...melkeinen samaa mieltä kanssani...

Tottakai naiset lähettävät signaaleja, jotka miehen tuleekin huomata. Sen sijaan miehet eivät lähde treffeille naisen pyytäessä, vaan se pitää tulla miehen suusta.

ja käytäntö. Me olemme kovin konservatiivisia näissä asioissa. Mutta kuka kenetkin iski, ei mielestäni ole mitenkään itsestään selvää. Itsekin piiritin erästä tarjoilijaa viikkoja, mutta sitten ajattelin, että ei tästä mitään tule ja lakkasin huomioimasta häntä. Kahden viikon kuluttua hän ehdotti, että mennäänkö lauantaina leffaan. Meillä on nyt kolme yhteistä lasta.:-D))))

• tomppa2006
        Teotwawki kirjoitti:

ja käytäntö. Me olemme kovin konservatiivisia näissä asioissa. Mutta kuka kenetkin iski, ei mielestäni ole mitenkään itsestään selvää. Itsekin piiritin erästä tarjoilijaa viikkoja, mutta sitten ajattelin, että ei tästä mitään tule ja lakkasin huomioimasta häntä. Kahden viikon kuluttua hän ehdotti, että mennäänkö lauantaina leffaan. Meillä on nyt kolme yhteistä lasta.:-D))))

...että piiritit viikkoja sitä naista ja kiinnostuksesi tuli varmasti selväksi hänelle...

Olen myös tutustunut tällaisiin vaikeasti vieteltäviin, itse asiassa poikani äiti kuuluu myös näihin. Tarvitsevat ehkä hieman aikaa, oltasko me miehet nopeampia.

• tomppa2006 kirjoitti:

...että piiritit viikkoja sitä naista ja kiinnostuksesi tuli varmasti selväksi hänelle...

Olen myös tutustunut tällaisiin vaikeasti vieteltäviin, itse asiassa poikani äiti kuuluu myös näihin. Tarvitsevat ehkä hieman aikaa, oltasko me miehet nopeampia.

vaikeasti tavoiteltavaa, mutta kun piirittäjä hellittää, tulee hätä, että eikö se enää olekaan kiinnostunut. Muistan, kun menin naimisiin tämä kakkosexäni kanssa, niin työpaikkani kirjanpitäjä kysyi minulta, että tulisiko minusta sitten mrs XXXXXX number 3? Olin nimittäin silloin jo toista kertaa naimisissa ja nyt niitä exiä on jo kolme.:-D)) Tämänkin kirjanpitäjän olin yrittänyt iskeä kerran, mutta silloin en kelvannut, mutta kun paukkasinkin toisen kanssa naimisiin, niin siinä oli sitten ihmettelemistä.:-D))

• tomppa2006
        Teotwawki kirjoitti:

vaikeasti tavoiteltavaa, mutta kun piirittäjä hellittää, tulee hätä, että eikö se enää olekaan kiinnostunut. Muistan, kun menin naimisiin tämä kakkosexäni kanssa, niin työpaikkani kirjanpitäjä kysyi minulta, että tulisiko minusta sitten mrs XXXXXX number 3? Olin nimittäin silloin jo toista kertaa naimisissa ja nyt niitä exiä on jo kolme.:-D)) Tämänkin kirjanpitäjän olin yrittänyt iskeä kerran, mutta silloin en kelvannut, mutta kun paukkasinkin toisen kanssa naimisiin, niin siinä oli sitten ihmettelemistä.:-D))

...naista enemmän saalistaja...

Joka jaksaa epäonnistuneen suhteen jälkeen yrittää aina uudestaan ja uudestaan. Ei masennuta ja etuna, että mitä enemmän naisia, sitä parempi maine ihmisenä miesten silmissä. Naisilla on hieman päinvastoin.

• tomppa2006 kirjoitti:

...naista enemmän saalistaja...

Joka jaksaa epäonnistuneen suhteen jälkeen yrittää aina uudestaan ja uudestaan. Ei masennuta ja etuna, että mitä enemmän naisia, sitä parempi maine ihmisenä miesten silmissä. Naisilla on hieman päinvastoin.

minä en ole koskaan tehnyt numeroa valloituksilla, enkä aio sitä nytkään tehdä. Paljon puhun ja pälpätän, mutta näistä asioista ei kannata remakkaa nostaa. Loppujen lopuksi naissankarit ovat aina vähän ressukoita, jotka eivät pysty pysymään yhdessä suhteessa, vaan pitää aina tehdä uusia valloituksia. Sitä en pidä sankarillisena, mutta minulle on käynyt vain niin, että olen tehnyt liikaa vääriä valintoja.

Teotwawki kirjoitti:

Tietäisit vaan minkälaisiin sotkuihin pystyn naisena;)))Kaikki siis ihan täysin siltä pohjalta että, itselläni on ollut statistin rooli. Minulta ei ole kysytty. Haluanko?)) Tai mitä tai kenet haluan? Ei ole edes annettu aikaa tehdä päätöstä.

Paras oli viimeinen. Olimme tehneet ex-mieheni päätöksen pitkä-aikaisen suhteen lopettamiseksi. Koska, kumpikin tajusimme että, näin EI kannata enää jatkaa. Yhdessä olo ei enää ollut muutakuin jatkuvaa typerää riitelyä. Hän löysi aika pian uuden ihastuksen. Olin itse ajatellut tuolloin ja päättänyt hyvin vahvasti. Että, nyt riitti! En halua nähdä yhtäkään miestä lähelläni. Tätä draamaa oli seuranut toinen mies (viereisestä talosta) vuosia. Hänestä olin seurustelut täysin väärän miehen kanssa. Mutta, hän olisi se ehkä se oikea. En kuulemma tarvinut Black and Degger-tyyppistä miestä lainkaa;))) palvelut saattaisin ostaa jos, niitä tarvitsihin. Varsin oikea päätelmä. Kuitenkin olin hankkinut koiranpennun samaan aikaan kundille seuraksi. Tämän ansioista tai seurauksena tutustuin tulevaan aviomieheeni, koska hänkin oli hankkinut koiran itselleen. Kun ensimmäinen mies josta olin eroamassa tajusi tilanteen. Hän halusi jatkaakin seurustelua, koska hän tarvitsi vielä aikaa varmistaakseen omista tuntistaan uutta ihastustaan kohtaan. Nyt olemme hyviä ystäviä;))) Ehkä siksi että, ymmärsimme meitä ei ollut alunperin tarkoitettu yhteen. Vain ystäviksi.

Yhtä äkkiä olin tilanteessa jossa, minua piiritti 3 miestä yhtä aikaa...Tätä kamalaa tilannetta kesti 2 kk. Halusin pakoon ja pian. Tein oikean valinnan mutta, jos en välttämättä mitään valintaa jos olisin saanut ehkä enemmänkin aikaa rauhassa päättää. Olisinko kenties tehnyt mitään valintaa?

Tämä kertomus ei ole ainoa tämän tapainen. Ja silti en ole koskaan tietoisesti hakeutunut tällaisiin tilanteisiin. Elämäni on järjestänyt minua kummallisiin tilanteisiin. Itse olen täysin vilpitön ja syytön. Olen turvassa kun minulla on sormukset vasemmassa nimettömässä. Öhöh...siis ulkonaisestihan ne viestittävät sinun olevan jo varattu tai jotain... Toivottavasti tosikot eivät lue tätä sepustusta nyt suurennuslasin kanssa. Tämä ei sisältänyt mitään viisautta eikä opetusta;))) Jättäkää minut myös moralisoinnin ulkopuolella myös kiitos....siitä ei ole apua...Pelkästään siitä että, vanhenen. Onneksi niin. Itselleni.

• Hymy;))
        Teotwawki kirjoitti:

minä en ole koskaan tehnyt numeroa valloituksilla, enkä aio sitä nytkään tehdä. Paljon puhun ja pälpätän, mutta näistä asioista ei kannata remakkaa nostaa. Loppujen lopuksi naissankarit ovat aina vähän ressukoita, jotka eivät pysty pysymään yhdessä suhteessa, vaan pitää aina tehdä uusia valloituksia. Sitä en pidä sankarillisena, mutta minulle on käynyt vain niin, että olen tehnyt liikaa vääriä valintoja.

vääriä valintoja. Ei olemassa vääriä valintoja. Ajattele kuten minäkin. Tarvitsemme näitä eläämme johonkin. Siis tulevaan käyttötarkoitusta varten. Olet vielä nuori. Et voi tietää mihin kaikkea tätä kokemusta tulet ehkä tarvitsemaan? Ajattele positiivisesti.;)))) Muista aina että, elämän tragedian ja komiadian välillä kulkeva raja-aita on loppujen lopuksi hieno hieno..

Tsemppiä sulle selviät kyllä kapteenina elämän myrskyistä kunniakkaasti.

tsau: I-peräsmies (nainen sieltä styybuurin puolelta) Friidu

• mielestä on ihan sama kumpi pyytää.Voihan tää uros olla ujo,joten silloin on hyvä että nainen ees uskaltaa.Voi muutes jäädä treffailut kokonaan. :)

Sitä paitti joskus pitää mies kesyttää,joten ei silloin voi odottaa,että mies pyytää...

• tomppa2006

...ujo ja saamaton voi kutsua itseään mieheksi...

Ja jumakauta mua ei ainakaan yksikään nainen mitään kesytä, prkl.

• tomppa2006 kirjoitti:

...ujo ja saamaton voi kutsua itseään mieheksi...

Ja jumakauta mua ei ainakaan yksikään nainen mitään kesytä, prkl.

Kyllä sut on varmaan kesytetty jo montakin kertaa.Et vaan ole huomannut,ku olet luullu itse toiminees ekana.. :)

• tomppa2006
        mii-su kirjoitti:

Kyllä sut on varmaan kesytetty jo montakin kertaa.Et vaan ole huomannut,ku olet luullu itse toiminees ekana.. :)

...voiko olla tuollaista juonimista ja vehkeilyä...

Ja minä kun luulin miehen olevan se luomakunnan kruunun.

• tomppa2006 kirjoitti:

...voiko olla tuollaista juonimista ja vehkeilyä...

Ja minä kun luulin miehen olevan se luomakunnan kruunun.

Me naiset ollaan vain annettu teidän luulla niin..

• vaikia oikeestaan snaoa, kun en ole enää vapaata riistaa niin kaipa minusta miehet pysyttelee kaukana tai sitten on syy vain ulkomuodossani =)

Toki tasa-arvo voi olla tässäkin asiassa, mutta olemme tainneet niin jo tottua vuosisatojen kuluessa siihen, että mies se on kun vie ja nainen vikisee.

• tomppa2006

...todella mukava nähdä sinua pitkästä aikaa...

Olen minäkin huomannut sen tasa-arvon lisääntyneen myös tässä asiassa, mutta eihän naiset nyt sentään miehiä vielä iske, toivottavasti ei.

• Teemuna

Ei se ole mikään periaatekysymys. Luonto on hoitanut hommat niinpäin, että uros raahaa naaraksen letistä luolaan. Nykyään se luolaan raahaaminen joudutaan tekemään erilaisia kiertoteitä käyttäen.

• tomppa2006

...jolta ei onnistu se luolaan raahaaminen/vietteleminen...

• Putkivalo

naiset ovat pehmoisimmiksi jalostettu nykyisin, kun on kaiken maailman hitsin rappuset keksitty :)) Lettikin lyhentyy perinteisesti vanhemmiten ;D

• Putkivalo

Laiska mies? Niin hyvä että naiset tappelee siitä?

Ainahan sä oot väärässä jos mä oon sillä tuulella :)))

Se menee niin, että nainen näyttää kenestä hän on kiinnostunut, vihjaisee miehelle että KRÖHÖM (tai naisellinen nainen *räpsräps*) jonka jälkeen mies tekee aloitteen. Sanos sää kumpi sitten on se todellinen aloitteen tekijä?

• tomppa2006

...tottakai meille pitää näyttää merkki, että me ymmärretään...

Tulla juttelemaan ja pyytää treffeille. Aloitteen tekee siis mies.

*periksiantamaton*

• Putkivalo
        tomppa2006 kirjoitti:

...tottakai meille pitää näyttää merkki, että me ymmärretään...

Tulla juttelemaan ja pyytää treffeille. Aloitteen tekee siis mies.

*periksiantamaton*

Mutta lähdetkö tekemään aloitetta jos nainen ei näytä mitenkään kiinnostuneelta?

• tomppa2006
        Putkivalo kirjoitti:

Mutta lähdetkö tekemään aloitetta jos nainen ei näytä mitenkään kiinnostuneelta?

...jos nainen on todella kiinnostava...

Pakkien saaminen ei ole koskaan pelottanut, eikä hävettänyt.

• Putkivalo

• HTZA
        Putkivalo kirjoitti:

Arvasit mitä tulen vastaamaan ;D

Tuota.. itse asiassa hyvä oivallus tuo nainen/tyrmäys/pulla asetelma. Allekirjoitan täysin :)

lörpöttely vielä jatkuu?
        :)
        H.

• Putkivalo
        HTZA kirjoitti:

lörpöttely vielä jatkuu?
        H.

Niin kivaa kun sun kanssa olisi lörpötelläkin, mutta minusta tuntuu että ymmärrän vaan aina puolet sun tekstistä :)) Nytkin? Ymmärrän suunnilleen tuon hymppärin ja H:n. Vihjailut menee kyllä hukkaan mun kanssa, sen verran suoraa putkea täällä.

• Putkivalo
        tomppa2006 kirjoitti:

...jos nainen on todella kiinnostava...

Pakkien saaminen ei ole koskaan pelottanut, eikä hävettänyt.

Onko mun nyt pakko sanoa että olin väärässä? Sun suhteen ;D en kai mä nyt 100% voittoa sulle anna..

• HTZA
        Putkivalo kirjoitti:

Niin kivaa kun sun kanssa olisi lörpötelläkin, mutta minusta tuntuu että ymmärrän vaan aina puolet sun tekstistä :)) Nytkin? Ymmärrän suunnilleen tuon hymppärin ja H:n. Vihjailut menee kyllä hukkaan mun kanssa, sen verran suoraa putkea täällä.

tuskin olet viimeinenkään..
        H.

• Anjaniina.

Nainen antaa ymmärtää ja mies ymmärtää puolestä ripsenräpsäytyksestäkin ;)
        Siis, jos on kiinnostunut, ni kyl se näkyy, ilman ponnistelujakin.

• Putkivalo kirjoitti:

rakkautta rakkautta vain.

Siis osio. mitä se on?

H naamio ujoutensa sarkasmiin ja satiiriin. Tykkää kuitenkin !:)

• Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

Nainen antaa ymmärtää ja mies ymmärtää puolestä ripsenräpsäytyksestäkin ;)
        Siis, jos on kiinnostunut, ni kyl se näkyy, ilman ponnistelujakin.

oonko hönö vai kurppa ;D

Niiiii! Nainen tekee ekan aloitteen, mutta naisten tapaan, silleen hienovaraisesti :))

• Putkivalo
        emw34 kirjoitti:

rakkautta rakkautta vain.

Siis osio. mitä se on?

H naamio ujoutensa sarkasmiin ja satiiriin. Tykkää kuitenkin !:)

Potkaisiko joku? Mä luulin että se oli sitä rakkautta :))

Sulla on isommat rivienvälit, vois lukea vaikka ilman klaseja, mutta tikkuja nekin vaan tuottaa :)))

• Anjaniina.
        Putkivalo kirjoitti:

oonko hönö vai kurppa ;D

Niiiii! Nainen tekee ekan aloitteen, mutta naisten tapaan, silleen hienovaraisesti :))

pliiss?
        *räpsräps*
        Päättää?
        Ei se ole aloite, nainen vain antaa ymmärtää, se on vaan sellanen pilkaus...silmissä.
        Jalan nosto toisen päälle, niin että helma hienokseltaan nousee, käden sipaisu hiuksissa tai vaivihkainen hymyn kare suupielessä..
        Ja miehet menee IHAN VAUHKOIKSI!
        ;)))

• Putkivalo kirjoitti:

Potkaisiko joku? Mä luulin että se oli sitä rakkautta :))

Sulla on isommat rivienvälit, vois lukea vaikka ilman klaseja, mutta tikkuja nekin vaan tuottaa :)))

ja sassiin, jos sulla ei enää rukkaset riitä!!:))

jaa et mitäs tää on

• Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

pliiss?
        *räpsräps*
        Päättää?
        Ei se ole aloite, nainen vain antaa ymmärtää, se on vaan sellanen pilkaus...silmissä.
        Jalan nosto toisen päälle, niin että helma hienokseltaan nousee, käden sipaisu hiuksissa tai vaivihkainen hymyn kare suupielessä..
        Ja miehet menee IHAN VAUHKOIKSI!
        ;)))

muutaman lisäoppitunnin, jäin luokalle tuossa vaiheessa ;D

Noniin, nainen antaa ymmärtää. Mutta jos mies katselee sua kiinnostuneena, ja sä katsot sitä että mitä helwattia, niin ei se tee aloitetta. Eli nainen on vastuussa siitä ekasta aloitteesta, vaikkei se ota sitä isoa askelta.

Okei, hönökurppa sitten! :D

• Putkivalo
        emw34 kirjoitti:

jaa et mitäs tää on

kiitos vinkistä, mää vedän sen korviin :)))

• emw34 kirjoitti:

jaa et mitäs tää on

ihanko sinuakin vielä emw34 näkee.. :))

• mii-su kirjoitti:

ihanko sinuakin vielä emw34 näkee.. :))

tässä pidetään lystiä!

Juuri kotiuduin Malmin hautuumaan vierestä, kun piti pelastaa yks. nuori ja kaunis neito hädästä!:))

Oikeesti oon ollu 'liian' terve malttaakseni istua konee äärelle.
        Väliin sentään tulee rokulipäiviä ja jos en ole aivan Matti, niin olen jokusen kerran loppukesästä poikennut teitä kiusaamaan!

Voi olla että syys saa mutta minä en, jos en juuri tällä siunaamalla lähde vaimon viekkuun katsomaan onko vielä tälle päivälle jotain tekemätöntä puuhaa!;))
        Hyvät yöt jok'ikiselle jotka satutte vielä palstaa selailemaan!

• Hymy;))
        Putkivalo kirjoitti:

muutaman lisäoppitunnin, jäin luokalle tuossa vaiheessa ;D

Noniin, nainen antaa ymmärtää. Mutta jos mies katselee sua kiinnostuneena, ja sä katsot sitä että mitä helwattia, niin ei se tee aloitetta. Eli nainen on vastuussa siitä ekasta aloitteesta, vaikkei se ota sitä isoa askelta.

Okei, hönökurppa sitten! :D

Eihän näitä liikkeitä tarvitse naisellisen naisen edes opetella. Ne on:))) Tulevat luontevasti. Käden vieminen omiin hiuksiin niskahiuksiin siis pehmeästi. Ei saa haroa kaksikäsin hiuksiaan.. pään kallistus ja silmien laskeminen alas. Ei ylös. Ujo hymähdys. Sellainen hiljainen ja hillitty käytös muutenkin...nooh. Ujo ote kahvikupísta tai muusta juomamukista. Jalat eivät saa olla sillee jätkämäisesti harallaan..vaan sääret täytyy olla vienosti sivuttain jalkaterät mielummin ojennettuna. Pikkurilliä ei saa typerästi pitää harallaan. Eikä saa sanoa: THÄT? tai kieltyä siitä että, herrasmies haluaa kohteliaasti tarjota takin hartioillesi...Sinuhan muista tämä. Hieman paleltaa...väristyttelet siis kevyesti olkapäitäsi...sillee tsidu: näin....tsennaaks nyt....?

Eikä tässä vasta kun alkua. huoh.... Kaikkee sitä joutuukin vielä tässä iässä opettamaan....ja ihan vapaa-ehtoisesti. Mulla taitaa olla kuumetta.....opettaa siis toiselle naiselle....ei pahus vie...;))) pontetiaaliselle kilpailijalle;)))

• Putkivalo
        Hymy;)) kirjoitti:

Eihän näitä liikkeitä tarvitse naisellisen naisen edes opetella. Ne on:))) Tulevat luontevasti. Käden vieminen omiin hiuksiin niskahiuksiin siis pehmeästi. Ei saa haroa kaksikäsin hiuksiaan.. pään kallistus ja silmien laskeminen alas. Ei ylös. Ujo hymähdys. Sellainen hiljainen ja hillitty käytös muutenkin...nooh. Ujo ote kahvikupísta tai muusta juomamukista. Jalat eivät saa olla sillee jätkämäisesti harallaan..vaan sääret täytyy olla vienosti sivuttain jalkaterät mielummin ojennettuna. Pikkurilliä ei saa typerästi pitää harallaan. Eikä saa sanoa: THÄT? tai kieltyä siitä että, herrasmies haluaa kohteliaasti tarjota takin hartioillesi...Sinuhan muista tämä. Hieman paleltaa...väristyttelet siis kevyesti olkapäitäsi...sillee tsidu: näin....tsennaaks nyt....?

Eikä tässä vasta kun alkua. huoh.... Kaikkee sitä joutuukin vielä tässä iässä opettamaan....ja ihan vapaa-ehtoisesti. Mulla taitaa olla kuumetta.....opettaa siis toiselle naiselle....ei pahus vie...;))) pontetiaaliselle kilpailijalle;)))

vaikea taito tuo. Kokeilin koiran kanssa ja se alkoi murisemaan.
        Hiljainen ja hillitty käytös.. mitä ne on?? TÄH? :)))

Mitään potenttejakaan mulla ei ole. Se on näin. Ihan saletti. Varma mikä varma. Usko huvnojoo, eiköhän se tullut selväksi..

• ? ? ?

tämäkö häntä tänään jurppii. ;))

• se on jo

siinä iässä.

• HTZA

Tomppa aloitti, ja Tomppa ei ole minä, vaikka yrittääkin.
        Minä olen 60-luvun rakkauden ammattilainen, mutta pikkuisen hiipunut.
        Tässä iässä hitaus on rikkaus, tai sit mulle valehdellaan raskaasti.

H.

• !!!!!!!!!!

on antanut sille pakit.

• se on jo
        HTZA kirjoitti:

H.

silkkaa hulluutta itkeä katkeruutta toisesta kirjoittajasta.
        Olet sinäkin yksi.

• sinäkö,,,
        HTZA kirjoitti:

H.

kukahan se eniten valehtelee.

• puh.numeroaan
        sinäkö,,, kirjoitti:

kukahan se eniten valehtelee.

040 8738085 on minun numeroni.
        Muista kuitenkin että puhelimessa olen minä, ihan aitona.
        Osittain vakavampana kuin palstalla, mutta ehdottoman luotettavana.
        Pastalla..öh.. lipsun vähän, mutta vain vähän.

H.

• :DDDDD
        puh.numeroaan kirjoitti:

H.

mun mielestä vähän enemmänkin.
        :))))))))))))))))))))))))))))))))))

• HTZA
        se on jo kirjoitti:

silkkaa hulluutta itkeä katkeruutta toisesta kirjoittajasta.
        Olet sinäkin yksi.

Jokunen vuosi on elettävä tuskan kietomana.
        H.

• ja se on
        HTZA kirjoitti:

Jokunen vuosi on elettävä tuskan kietomana.
        H.

tunnen myötähäpeää.

• HTZA
        puh.numeroaan kirjoitti:

H.

levittelen, kuka siitä nyt olis kiinnostunut?
        Maailmallakaan.
        Yks juttu siinä on kiva. Se on rehellinen.
        Ja mikä parasta, sen ympärillä voi heittää herjaa. Vähemmänkin rehellisesti.
        Huulenheittoa voi tehdä soittamattakaan.
        H.

• ? ? ?
        !!!!!!!!!! kirjoitti:

on antanut sille pakit.

siltä järjenvalo :

• HTZA
        ja se on kirjoitti:

tunnen myötähäpeää.

ja aikasti nopeasti kuolen pois.
        Ja silloin en tunne sinusta häpeää, lievää murhetta vain, koska en oppinut tuntemaan sinua paremmin.
        Mutta, noinhan se menee.
        H.

• !!!!!!!!!!!!!!!
        ? ? ? kirjoitti:

siltä järjenvalo :

epäilen vahvasti jos vielä vähän aikaa jatketaan.

• 3+1
        HTZA kirjoitti:

levittelen, kuka siitä nyt olis kiinnostunut?
        Maailmallakaan.
        Yks juttu siinä on kiva. Se on rehellinen.
        Ja mikä parasta, sen ympärillä voi heittää herjaa. Vähemmänkin rehellisesti.
        Huulenheittoa voi tehdä soittamattakaan.
        H.

pitäisi mennä jo nukkumaan
        tuon ikäiset tarvittee paljon lepoa
        et jaksaa käydä töissä.

• HTZA
        3+1 kirjoitti:

pitäisi mennä jo nukkumaan
        tuon ikäiset tarvittee paljon lepoa
        et jaksaa käydä töissä.

vaan oli viikonloppu, ikään nähden vauhdikas.
        Vanhempana ei saa unta helposti.
        Toivon että vanhenet samaan tyyliin, aikaisin on kiva kuvata.
        Suokoon jumalat, että säästyt Flimmeriltä, vasemman eteisen vajaatoiminta pudottaa tehoja, jaloistakin.
        H.

• HTZA
        !!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

epäilen vahvasti jos vielä vähän aikaa jatketaan.

Minä olen aikuinen, ihan ihku.
        Teidän huulenheittonne saavat minut surulliseksi, koska tiedän teidän vanhenevan.
        Tämä ikä saa minut huvittumaan, älkää edes kuvitelko että saatte minut surulliseksi, muuten.
        H.

• ikuinen muutos
        HTZA kirjoitti:

Minä olen aikuinen, ihan ihku.
        Teidän huulenheittonne saavat minut surulliseksi, koska tiedän teidän vanhenevan.
        Tämä ikä saa minut huvittumaan, älkää edes kuvitelko että saatte minut surulliseksi, muuten.
        H.

Kaikki vanhenevat, mutta ei meidän tarvitse silti sinun jalanjälkiäsi seurata. Uudet sukupolvet luovat uudet tyylinsä olla olla vanha ja kalkkis. Ruumisarkuihinkin löytyy varmaan tulevaisuudessa uusia ja raikkaampia malleja.

• hentohuuhkaja
        puh.numeroaan kirjoitti:

H.

noup ei se ole hatsan numero, vai montako luurinta sillä on?

• *okalintu*
        HTZA kirjoitti:

ja aikasti nopeasti kuolen pois.
        Ja silloin en tunne sinusta häpeää, lievää murhetta vain, koska en oppinut tuntemaan sinua paremmin.
        Mutta, noinhan se menee.
        H.

sinun siinä tapauksessa jo siirtyä 60 v. palstalle ???

• TosiNainen55

Miehen täytyy tehdä aloite, koska heistä on ylitarjonta. Jos mies ei tee aloitetta, nainen tietenkin siirtyy seuraavaan, joka on kiinnostuneempi ja näkee vaivaa.

Mietihän nyt itsekin: jos sinulla on kymmenen vonkaajaa, kuten meillä naisilla usein on, tottakai parhaat mahikset on sillä joka on kiinnostunein ja osoittaa sen treffikutsuilla, viesteillä, kohteliaisuuksilla. Joka siis
      yrittää eíkä makaa siellä nurkkapöydässä koomakännissä ja vikise kurjuuttaan, kun ne ilkeät pihtaavat naiset eivät tule pyytämään yöpalalle luokseen ja raiskaa taksimatkalla (jonka itse maksavat).

Minusta teidän passiivimiesten kannattaisi oman etunne vuoksi lopettaa narina ja tehdä se k****n aloite.
      Jos halua tietää syyn, opiskele biologiaa.

• mitäs sieltä

puskista huutelet, tule rohkeasti esiin :)

• tomppa2006

...olen minä biologiaa opiskellut ja tiedän mistä kana kusee...

Aika harvoin naiset lähtee niitä "hyviä" miehiä kotoa hakemaan ja vain harvoilla on pokkaa alkaa itse aloitetta tekemään. Kyllä tämä asia jää suurimmaksi osaksi miehen harteille.

• mitäs sieltä kirjoitti:

puskista huutelet, tule rohkeasti esiin :)

sortua vainoharhaisuuteen.

• aivot vs genitaalit

Kuvaamasi tilanne koskee niitä joille kelpaa värkki kuin värkki, sitähän se on biologiankin puolella. Sonnit ja pukit ja sen sellaiset joilla ei ole muuta työtä kuin haistella mahdollisten kiimaisten naaraiden perseitä ja tapella kilpailijoita kauemmas että pääsisi rauhassa aktiin. Samoin naaraat, odottavat vain kaikessa rauhassa kuka sieltä nyt raivaa tiensä siihen perseelle. Tosin kannattaa muistaa että näillä eläimillä se varsinainen akti on sitten kymmenen sekunnin juttu jonka jälkeen uros lähtee etsimään uutta.

Ihminen on kuitenkin hieman poikkeava tapaus. Ainakin jotkut seuraavat aika tarkkaan millaisessa telineessä ne genitaalit liikkuvat koska sitä on tarkoitus sietää hieman kymmentä sekuntia kauemmin.

• GasaNova
        aivot vs genitaalit kirjoitti:

Kuvaamasi tilanne koskee niitä joille kelpaa värkki kuin värkki, sitähän se on biologiankin puolella. Sonnit ja pukit ja sen sellaiset joilla ei ole muuta työtä kuin haistella mahdollisten kiimaisten naaraiden perseitä ja tapella kilpailijoita kauemmas että pääsisi rauhassa aktiin. Samoin naaraat, odottavat vain kaikessa rauhassa kuka sieltä nyt raivaa tiensä siihen perseelle. Tosin kannattaa muistaa että näillä eläimillä se varsinainen akti on sitten kymmenen sekunnin juttu jonka jälkeen uros lähtee etsimään uutta.

Ihminen on kuitenkin hieman poikkeava tapaus. Ainakin jotkut seuraavat aika tarkkaan millaisessa telineessä ne genitaalit liikkuvat koska sitä on tarkoitus sietää hieman kymmentä sekuntia kauemmin.

voit kutsua sitä aika tarkkaan harkituksi ihmisen puolelta, mutta tosiasiassa ne ikiaikaiset geenit vievät miestä ihan samanlailla sinne naisen selkään, eikä miesten tarvitse tehdä siitä mitään taidetta, vaan oma nautinto on kuitenkin se pääasia.

• Anjaniina.

yleistämään noinkaan.
        Eläinkunnassakin on lajeja ,jotka pariutuvat loppuelämäkseen.

• Anjaniina. kirjoitti:

yleistämään noinkaan.

uuden jos edellinen ei syystä taikka toisesta tule pesäpaikalleen tai muuhun. On sitten näitäkin jotka ovat "mukamas uskollisia" mutta heti kun silmä välttää kuksitaan naapurin kanssa. :)

• aivot vs genitaalit
        Anjaniina. kirjoitti:

yleistämään noinkaan.

Jos biologiaa tarkasti luetaan, ihminen on moniavioinen laji ja niin päin että yhdellä uroksella on jos mahdollista useampia naaraita. Yksiavioisuus on varsin myöhään syntynyt moraalinen dogmi.

• Anjaniina.
        Nittaminax kirjoitti:

uuden jos edellinen ei syystä taikka toisesta tule pesäpaikalleen tai muuhun. On sitten näitäkin jotka ovat "mukamas uskollisia" mutta heti kun silmä välttää kuksitaan naapurin kanssa. :)

ei eläinkunnassa taida tarkoittaa samaa kuin meillä ihmisillä, joiden oletetaan elävän kristillisten arvojen mukaan.Eläimillä kun ei ole sitä moraalikäsitettä.
        On siellä lajeja, jotka eivät valitse uutta kumppania.. Joutsen näin yhtäkkiä muistuu sellaiseksi.

• GasaNova

Jos biologiaa tarkasti luetaan, ihminen on moniavioinen laji ja niin päin että yhdellä uroksella on jos mahdollista useampia naaraita. Yksiavioisuus on varsin myöhään syntynyt moraalinen dogmi.

aika monet pitävät perinteitä yllä eivätkä tyydy yhteen.

• Anjaniina.

kaikkialla vallalla vieläkään.
        Yksiavioisuus on enimmäkseen miesten luoma..illuusio ja moraalikäsite.

• Anjaniina. kirjoitti:

ei eläinkunnassa taida tarkoittaa samaa kuin meillä ihmisillä, joiden oletetaan elävän kristillisten arvojen mukaan.Eläimillä kun ei ole sitä moraalikäsitettä.
        On siellä lajeja, jotka eivät valitse uutta kumppania.. Joutsen näin yhtäkkiä muistuu sellaiseksi.

mutta muistisi hiukan pettää. Joutsen valitsee aivan varmasti uuden kumppanin jos vain sukurauhaset toimii. Petollisuudenkin käsitit väärin. Useat linnutkin valitsevat vieraan puolison geneettisistä syistä ja myöskin ruokinnallisista vaikka kaikki puolisot eivät sitä jaksa tehdä jos niitä on monta pesällistä.
        Itse otit puheeksi eläinkunnan alkuperäisessä viestissä.

• Anjaniina. kirjoitti:

kaikkialla vallalla vieläkään.
        Yksiavioisuus on enimmäkseen miesten luoma..illuusio ja moraalikäsite.

Tarkoittaa että naiset eivät saa pettää. Asiahan ei koske miehiä.

• ei flemmaria
        Nittaminax kirjoitti:

mutta muistisi hiukan pettää. Joutsen valitsee aivan varmasti uuden kumppanin jos vain sukurauhaset toimii. Petollisuudenkin käsitit väärin. Useat linnutkin valitsevat vieraan puolison geneettisistä syistä ja myöskin ruokinnallisista vaikka kaikki puolisot eivät sitä jaksa tehdä jos niitä on monta pesällistä.

vänkääminen :))

• Anajniina.
        Nittaminax kirjoitti:

Tarkoittaa että naiset eivät saa pettää. Asiahan ei koske miehiä.

tarkoitin, että pettäminen on kirkon bannaama.
        Ja kuka on kirkon asetusten takana, miehet!
        Miehet on kautta aikain pelänneet, että muut miehet hässii niiden vaimoja, siksi naiset on teljetty haaremeihin, kotiin ja millon minnekin.
        Pettäminen on sanktioitu.
        Mut jokainen niistä meielllään sutasis naapurin hyvännäköstä vaimoa...
        Summa summarum, miehet pelkää itseään ;)))

• Anjaniina.
        Nittaminax kirjoitti:

olkoon kuten sanot ;)))

• Anajniina. kirjoitti:

tarkoitin, että pettäminen on kirkon bannaama.
        Ja kuka on kirkon asetusten takana, miehet!
        Miehet on kautta aikain pelänneet, että muut miehet hässii niiden vaimoja, siksi naiset on teljetty haaremeihin, kotiin ja millon minnekin.
        Pettäminen on sanktioitu.
        Mut jokainen niistä meielllään sutasis naapurin hyvännäköstä vaimoa...
        Summa summarum, miehet pelkää itseään ;)))

nyt olemme samoilla linjoilla. :) Eihän koko raamattu ja sen moraalikäsitys perustukkaan kun naisten siveellisyyden ja moraalin käsittelyyn, tai siis melkein. No tietäähän sen koska viis höynähtänyttä ukkoa sen on kirjoittanut ja muka toisistaan tietämättä. Vai oliko niitä viis??

• ei flemmaria kirjoitti:

vänkääminen :))

no älä aloita.

• Anjaniina.
        Nittaminax kirjoitti:

nyt olemme samoilla linjoilla. :) Eihän koko raamattu ja sen moraalikäsitys perustukkaan kun naisten siveellisyyden ja moraalin käsittelyyn, tai siis melkein. No tietäähän sen koska viis höynähtänyttä ukkoa sen on kirjoittanut ja muka toisistaan tietämättä. Vai oliko niitä viis??

on tainnut olla paljon enemmän.
        Kirkko, niin katolinen kuin tämä kristittyjen, piti kokouksiaan tämän tästä, määritellen suuntaviivoja.
        Voimme sanoa, että satojatuhansia ukkopahoja, on miettinyt näitä asioita muutaman sadan vuoden akan.
        Kreikassa ja Roomassa, miesten välinenkin/ryhmä/seksi/rakkaus oli aikas normaali ilmiö, joskus keskiajalla sekin meni sit peiton alle..
        Siinä vaiheessa kirkko muuttui kovin ryppyotsaiseksi.

• Anjaniina. kirjoitti:

on tainnut olla paljon enemmän.
        Kirkko, niin katolinen kuin tämä kristittyjen, piti kokouksiaan tämän tästä, määritellen suuntaviivoja.
        Voimme sanoa, että satojatuhansia ukkopahoja, on miettinyt näitä asioita muutaman sadan vuoden akan.
        Kreikassa ja Roomassa, miesten välinenkin/ryhmä/seksi/rakkaus oli aikas normaali ilmiö, joskus keskiajalla sekin meni sit peiton alle..
        Siinä vaiheessa kirkko muuttui kovin ryppyotsaiseksi.

nyt itse raamattua. Eli kun siellä on Matteuksen ja Luukaksen kirjoja ja ketkä kaikkien kirjoja nyt olikin. Vai oliko ne nyt kirjeitä. En jaksa kaivaa raamattua esille vaikka yksikin on jo joulusta asti ollu yhellä olkkarin pöydistä.

• Anjanina.
        Nittaminax kirjoitti:

nyt itse raamattua. Eli kun siellä on Matteuksen ja Luukaksen kirjoja ja ketkä kaikkien kirjoja nyt olikin. Vai oliko ne nyt kirjeitä. En jaksa kaivaa raamattua esille vaikka yksikin on jo joulusta asti ollu yhellä olkkarin pöydistä.

On kai ne sielläkin paheksuneet, ja kivittäneet..
        Mutta kyllä syyttäisin myöhempien aikojen kirkkoa nykytilanteesta?
        Raamattu on kirjoitettu silloin kun on, on hullua että ihmiset koittaa ottaa sen ajan malleja suoraan tähän päivään?

• Anjanina. kirjoitti:

Raamattu on kirjoitettu silloin kun on, on hullua että ihmiset koittaa ottaa sen ajan malleja suoraan tähän päivään?

muuten kuin sanallisesti sillä emme kai nyt puhu islamilaiseta uskosta, vai mitä se nyt onkaan. Eli tämä talebanin harjoittamaa uskontoa jossa lähes kaikkia kivitetään ja varsinkin avionrikkojia.

Mielestäni taas nykykirkko on lepsuillut liikaa sallimalla vaikka minkälaiset avioliitot ja työntänyt luotaan tavallisen kansan joka on hädänalainen. Tämä oli yksi syy miksi erosin kirkosta.

• Anjaniina.
        Nittaminax kirjoitti:

muuten kuin sanallisesti sillä emme kai nyt puhu islamilaiseta uskosta, vai mitä se nyt onkaan. Eli tämä talebanin harjoittamaa uskontoa jossa lähes kaikkia kivitetään ja varsinkin avionrikkojia.

Mielestäni taas nykykirkko on lepsuillut liikaa sallimalla vaikka minkälaiset avioliitot ja työntänyt luotaan tavallisen kansan joka on hädänalainen. Tämä oli yksi syy miksi erosin kirkosta.

ei ole kaukana kristittyjen raamatusta ;) Yhdestä ja samasta lähteestä kumpuaa,,
        Ja kyllä siellä raamatussa on ohjeita kuoliaaksi kivittämisestä...
        Uskonto, niinkuin moni muukin, on aika elitististä...

• Anjaniina. kirjoitti:

ei ole kaukana kristittyjen raamatusta ;) Yhdestä ja samasta lähteestä kumpuaa,,
        Ja kyllä siellä raamatussa on ohjeita kuoliaaksi kivittämisestä...
        Uskonto, niinkuin moni muukin, on aika elitististä...

silleen? No minä en rupea asiasta kiistelemään ja jos noin oli niin hyvä että erosin koko lafkasta. Kivittäkööt rauhassa toisiaan.

• Anajniina.
        Nittaminax kirjoitti:

silleen? No minä en rupea asiasta kiistelemään ja jos noin oli niin hyvä että erosin koko lafkasta. Kivittäkööt rauhassa toisiaan.

yhtään inkkua?
        Ny mä olen kaaheen pettyny ;)))
        Jätin oikein linkitkin pois, että päästään tinkaan ;)

• Anajniina. kirjoitti:

yhtään inkkua?
        Ny mä olen kaaheen pettyny ;)))
        Jätin oikein linkitkin pois, että päästään tinkaan ;)

ala. Mä ole koskaan inkuttanut, paitsi silloin jos luulen olevani oikeassa taikka siis ajan omaa mielipidettäni.

• Anjaniina.
        Nittaminax kirjoitti:

ala. Mä ole koskaan inkuttanut, paitsi silloin jos luulen olevani oikeassa taikka siis ajan omaa mielipidettäni.

Kais nauraminen on sallittua sinullekin;)))

• xxxyyy
        Anjanina. kirjoitti:

Vanhassa Testamentissa Mooseksen laissa määrätään jumalanpilkkajat, noidat ja eläimiin sekaantujat tapettaviksi. Myöhemmin palataan vielä uskottomuuteen (4. Mooseksen kirjan 5 luvun jakeet 11-32) missä määrätään uskottomuudesta epäillyn naisen juotavaksi kelpo annos kuravettä ja jos maha menee sekaisin, kyseessä on selvä aviorikos. Kokeen tarkoitus on puhdistaa miehen maine ja varmistaa naisen syyllisyys kuten viimeisessä jakeessa todetaan. Miehistä todetaan että jos ottaa toisen vaimon, ensimmäisen vaimon ruokaa, vaatteita tai seksiä ei saa vähentää toisen eduksi. Että silleen, lisävaimoja koskevat säädökset löytyvät laista jossa käsitellään orjien kohtelua...

Muutenkin mainitussa laissa tuomitaan kuten silloinen tapa oli, silmä silmästä, hammas hampaasta ja henki hengestä. Toki jos joku lyö orjaansa ja tämä kuolee vasta seuraavana päivänä, rangaistusta ei tule sillä kyseessä oli hänen oma rahansa ja rahoillaan saa tehdä mitä lystää, vaikka repiä ne...

• 767899
        tomppa2006 kirjoitti:

...olen minä biologiaa opiskellut ja tiedän mistä kana kusee...

Aika harvoin naiset lähtee niitä "hyviä" miehiä kotoa hakemaan ja vain harvoilla on pokkaa alkaa itse aloitetta tekemään. Kyllä tämä asia jää suurimmaksi osaksi miehen harteille.

Kerrohan minullekin, miten ne kanat kusevat? Luulin, että kakkivat vain.

• Syytön?
        xxxyyy kirjoitti:

Vanhassa Testamentissa Mooseksen laissa määrätään jumalanpilkkajat, noidat ja eläimiin sekaantujat tapettaviksi. Myöhemmin palataan vielä uskottomuuteen (4. Mooseksen kirjan 5 luvun jakeet 11-32) missä määrätään uskottomuudesta epäillyn naisen juotavaksi kelpo annos kuravettä ja jos maha menee sekaisin, kyseessä on selvä aviorikos. Kokeen tarkoitus on puhdistaa miehen maine ja varmistaa naisen syyllisyys kuten viimeisessä jakeessa todetaan. Miehistä todetaan että jos ottaa toisen vaimon, ensimmäisen vaimon ruokaa, vaatteita tai seksiä ei saa vähentää toisen eduksi. Että silleen, lisävaimoja koskevat säädökset löytyvät laista jossa käsitellään orjien kohtelua...

Muutenkin mainitussa laissa tuomitaan kuten silloinen tapa oli, silmä silmästä, hammas hampaasta ja henki hengestä. Toki jos joku lyö orjaansa ja tämä kuolee vasta seuraavana päivänä, rangaistusta ei tule sillä kyseessä oli hänen oma rahansa ja rahoillaan saa tehdä mitä lystää, vaikka repiä ne...

on helppo olla uskomatta jos ei koskaan lue raamattua. ;)

Turha on kristityn nähdä rikka toisen silmässä kun malka omassa kalvaa vielä.

• ei-feministi

Jokainen ryhmä pitänee kiinni heille edullisista käytännöistä.

Naisryhmä on ottanut oikeudekseen olla heikompi astia, huvitella miesten rahoilla ja olla liehittelyn kohde. Tästä hyvästä he maksavat olemalla aliarvostettuja ja kritisoituja ja se sukupuoli jota ei oikein pysty ottamaan vakavasti. Ryhmäkulttuuri tekee tehtävänsä.

Yhtä hyvin voidaan kysyä että pitäisikö jokaisen kuoria perunansa? Entä koska ravintolassa ollaan palveltavana niin miksi yleensäkään sielläkään pitäisi ITSE syödä, eikö tarjoilijan pitäisi ennemminkin syöttää asiakasta asianmukaisilla ruokailuvälineillä?

Minusta on turha yrittää etsiä syytä tai järjellistä perustetta ilmiölle tämän kummemmin. Kyse on edusta jonka saaminen on neutraali asia ja josta luopuminen pelottavaa. Lisäksi kulttuuriimme kuuluu naiseuden lähtökohtainen kunnioittaminen mysteerinä joten on oikeastaan huono asia edes koittaa keskustella asiasta naisten kanssa, se ärsyttää ja hämmentää heitä (pohjimmiltaan siksi etteivät hekään ymmärrä miksi, kunhan vain elävät niinkuin elävät ja löytävät ne kevyet perusteet toiminnalleen, asian tutkiminen ei asiaa muuta.)

Pitäisi kysyä ehkä että onko esim. onnellisiin parisuhteisiin päätyvissä naisissa aktiivisuudessa jotain eroja verrattuna niihin jotka kököttävät elämänsä odottamassa herra oikeaa? Kenties sellainen "kateus" teema voisi auttaa neitejä terveiden parisuhteiden suuntaan kulttuuri-jumittamisen sijaan...

• tomppa2006

...useimmiten naiset ihan tosissani, en aliarvioi heitä...

Perunan kuorimisesta olen sitä mieltä, ettei kaikkien tarvitse kuoria omia perunoitaan.

Onnellisessa parisuhteessa elävistä naisista haluaisin sanoa, että minun mielestäni he ovat iloisia, kun sitten taas vanhapiikanaiset ovat monasti hyvin skeptisiä.

• 1+8
        tomppa2006 kirjoitti:

...useimmiten naiset ihan tosissani, en aliarvioi heitä...

Perunan kuorimisesta olen sitä mieltä, ettei kaikkien tarvitse kuoria omia perunoitaan.

Onnellisessa parisuhteessa elävistä naisista haluaisin sanoa, että minun mielestäni he ovat iloisia, kun sitten taas vanhapiikanaiset ovat monasti hyvin skeptisiä.

Sinä se et osaa lopettaa.

• tomppa2006
        1+8 kirjoitti:

Sinä se et osaa lopettaa.

...minua vastaamasta kieltämään...

• Anjaniina.

naiset olisivat jonkinlaisia loiseläjiä.
        Minä puolestani näen tämänkin asian luonnonvalintana.
        Naaras on lihaksiltaan heikompi ja alusta asti on naaraan tehtävä ollut huolehtia pesästä ja jälkeläisistä.
        On tosin siinäkin poikkeuksia ollut, amtsooneilla viittaan useankin heimon naissotureihin.
        Ja kun tämä on sitten luonnonvalintaa, niin se olisi peruste halveksia jotain sukupuolta...aika hieno kehäpäätelmä ;)

Aikamoista puuromössöä ja käsitteiden sotkemista on verrata ravintolaan, toki tarjoilija kaiken tekee puolesta, jos sille vain tarpeeksi maksetaan? Kummanko sukupuolen nyt sitten laitoit maksamaan palveluistaan ;)

Onnelliseen parisuhteeseen varmaa vaikuttaa moni muukin asia kuin naisen aktiivisuus iskutilanteessa ;)

• 33-20
        Anjaniina. kirjoitti:

naiset olisivat jonkinlaisia loiseläjiä.
        Minä puolestani näen tämänkin asian luonnonvalintana.
        Naaras on lihaksiltaan heikompi ja alusta asti on naaraan tehtävä ollut huolehtia pesästä ja jälkeläisistä.
        On tosin siinäkin poikkeuksia ollut, amtsooneilla viittaan useankin heimon naissotureihin.
        Ja kun tämä on sitten luonnonvalintaa, niin se olisi peruste halveksia jotain sukupuolta...aika hieno kehäpäätelmä ;)

Aikamoista puuromössöä ja käsitteiden sotkemista on verrata ravintolaan, toki tarjoilija kaiken tekee puolesta, jos sille vain tarpeeksi maksetaan? Kummanko sukupuolen nyt sitten laitoit maksamaan palveluistaan ;)

Onnelliseen parisuhteeseen varmaa vaikuttaa moni muukin asia kuin naisen aktiivisuus iskutilanteessa ;)

lesboja ;-)

• Anjaniina.
        33-20 kirjoitti:

lesboja ;-)

tiedät heidän seksuaalisen suuntautumisensakin?
        Minä en olis uskaltanut veikata.
        Ei se kuitenkaan sitä poista, etteivätkö olis olleet kulttuurien poikkeamia.
        On helppo lyödä leima ja osoittaa halveksuntaa, sillai ei tartte perustella kantaansa.
        Menoa sieltä missä aita on matalin.

• GasaNova

Jos ei miehet tekisi aloitteita, ei mitään koskaan tapahtuisi. Naiset ovat mestareita jälkiviisaudessa, mutta tosi heikkoja saamaan aikaiseksi.

• tomppa2006

...vaikka en olekaan samaa mieltä naisten aikaansaamisesta...

Kodin- ja lastenhoidossa naiset ovat erittäin käteviä ja monipuolisen järjestely- ja ajattelukykynsä avulla tekevät nopeammin ja paljon miehiä enemmän.

• tomppa2006 kirjoitti:

...vaikka en olekaan samaa mieltä naisten aikaansaamisesta...

Kodin- ja lastenhoidossa naiset ovat erittäin käteviä ja monipuolisen järjestely- ja ajattelukykynsä avulla tekevät nopeammin ja paljon miehiä enemmän.

"Kodin- ja lastenhoidossa naiset ovat erittäin käteviä ja monipuolisen järjestely- ja ajattelukykynsä avulla tekevät nopeammin ja paljon miehiä enemmän."

Lapsia en ole koskaan hoitanut. En ole ollut edes yhtä kertaa lapsenvahtina, joten paha sanoo mitään. Kodin imurointiin menee aina 2-3 päivää. Keittiökin repsahtaa heti, jos mä keskityn johonkin vaativaan hommaan. Niin, mulla ei ole tota moniajoa, jonka uskotaan ilman muuta olevan kaikilla naisilla.

Tiilien muurauksessa mä olen ihan selvästi nouseva kyky, tosin vielä vähän hidas siinäkin. Mun parasta osaamistani on kuitenkin millin kymmenesosan tarkkuus puuntyöstössä ja muissakin hommissa. Mun tasolle ei yllä, jos perustaa taitonsa pelkästään kikkendaalin varaan. Pitää olla muitakin avuja.

• ettei ole
        sedna2003 kirjoitti:

"Kodin- ja lastenhoidossa naiset ovat erittäin käteviä ja monipuolisen järjestely- ja ajattelukykynsä avulla tekevät nopeammin ja paljon miehiä enemmän."

Lapsia en ole koskaan hoitanut. En ole ollut edes yhtä kertaa lapsenvahtina, joten paha sanoo mitään. Kodin imurointiin menee aina 2-3 päivää. Keittiökin repsahtaa heti, jos mä keskityn johonkin vaativaan hommaan. Niin, mulla ei ole tota moniajoa, jonka uskotaan ilman muuta olevan kaikilla naisilla.

Tiilien muurauksessa mä olen ihan selvästi nouseva kyky, tosin vielä vähän hidas siinäkin. Mun parasta osaamistani on kuitenkin millin kymmenesosan tarkkuus puuntyöstössä ja muissakin hommissa. Mun tasolle ei yllä, jos perustaa taitonsa pelkästään kikkendaalin varaan. Pitää olla muitakin avuja.

naisellinen

• Anjaniina.
        ettei ole kirjoitti:

naisellinen

on naisellisuudessa sitten niin arvokasta.
        eihän kaikki miehetkään ole miehisiä ;) Päinvastoin, moni aika lapsellinenkin, parista poikittaisesta sanasta täälläkin juoksentelee monta päivää puskissa narisemassa, että akat on ilkeitä?

• no huh
        Anjaniina. kirjoitti:

on naisellisuudessa sitten niin arvokasta.
        eihän kaikki miehetkään ole miehisiä ;) Päinvastoin, moni aika lapsellinenkin, parista poikittaisesta sanasta täälläkin juoksentelee monta päivää puskissa narisemassa, että akat on ilkeitä?

hyi helvetti

• tomppa2006
        sedna2003 kirjoitti:

...sinä vaan niin paljon kuin itseä huvittaa...

En minä pelkää naisten valtaavan miesten töitä tai tapoja. Sitä yritin avauksessani tuoda esiin, että tasa-arvo tekee sen kyllä muutenkin. Mutta silti en olisi odottanut näinkin monen naisen osoittavan kiinnostusta miesten viettelemiseen. Arvostan naisia erittäin paljon ja siksi kirjoitin nuo sanani, ne eivät olleet pahalla kirjoitetut.

• ettei ole kirjoitti:

naisellinen

Mitäh? Olenhan mä harrastuneisuudestani ja ajattelutavastani huolimatta naisellinenkin: Isot rinnat, pieni vyötärö, pitkäpitkä tukka, joskus jalassa 10 sentin korot ja tietenkin aina pitsiset alusvaatteet. Ne vaan eivät määrää minun valintojani ja suorituskykyäni. Tietenkin koneilla täytyy pitää huoli työturvallisuudesta ja sitoa tukka kiinni ja panna matalakantaiset kengät jalkaan. Mut huulipunaa voi aivan hyvin käyttää sahatessa ja lentosuukkojakin voi lähetellä ympäriinsä, kunhan pitää katseen leikkaavassa terässä.

• tomppa2006 kirjoitti:

...sinä vaan niin paljon kuin itseä huvittaa...

En minä pelkää naisten valtaavan miesten töitä tai tapoja. Sitä yritin avauksessani tuoda esiin, että tasa-arvo tekee sen kyllä muutenkin. Mutta silti en olisi odottanut näinkin monen naisen osoittavan kiinnostusta miesten viettelemiseen. Arvostan naisia erittäin paljon ja siksi kirjoitin nuo sanani, ne eivät olleet pahalla kirjoitetut.

Niin mä teenkin, tosin en fiilaa. Vila ei ole tavanomainen työkalu puusepän työssä.

"Arvostan naisia erittäin paljon ja siksi kirjoitin nuo sanani, ne eivät olleet pahalla kirjoitetut. "

En mäkään pahalla. Leikkimäänhän tänne on tultu. Musta on kiva tehdä mitä vaan, kun mun aivoissa ei ole mitään rajoittavia roolimalleja siitä, mitä minun kuuluisi tehdä, ja mitä ei.

• ettei ole kirjoitti:

naisellinen

Unohdin kertoa, että mä osaan tehdä tosi naisellisia ristipistotöitä ja virkata pitsiä. Niissä ei kuka tahansa hellapoliisi kunnostaudukaan.

• 1+1=3
        sedna2003 kirjoitti:

Unohdin kertoa, että mä osaan tehdä tosi naisellisia ristipistotöitä ja virkata pitsiä. Niissä ei kuka tahansa hellapoliisi kunnostaudukaan.

kun ei oo lapsia

• 1+1=3 kirjoitti:

kun ei oo lapsia

Taidat olla vähän juntti. Kielellinen ilmaisusi viittaa siihen suuntaan.

No kaikki naiset eivät halua äidiksi. Olen yksi heistä.

• Anjaniina.
        no huh kirjoitti:

hyi helvetti

muutamaa äijäpahasta ottaa pattiin ;)
        Mieti ny oikeesti, mitä viestit viestilläsi.
        Mutta se älykkyys kun ei ole aina helppoo, vei miten se meni?

• tomppa2006
        sedna2003 kirjoitti:

Niin mä teenkin, tosin en fiilaa. Vila ei ole tavanomainen työkalu puusepän työssä.

"Arvostan naisia erittäin paljon ja siksi kirjoitin nuo sanani, ne eivät olleet pahalla kirjoitetut. "

En mäkään pahalla. Leikkimäänhän tänne on tultu. Musta on kiva tehdä mitä vaan, kun mun aivoissa ei ole mitään rajoittavia roolimalleja siitä, mitä minun kuuluisi tehdä, ja mitä ei.

...mä vedän sua pitkistä hiuksista ja nipistän pyllystä...

Ja näytän vielä kieltä!

• tomppa2006 kirjoitti:

...mä vedän sua pitkistä hiuksista ja nipistän pyllystä...

Ja näytän vielä kieltä!

Sinäpäs ilkeä olet, mutta ole vaan! Mutta, jos laitat purkkaa mun tukkaan, niin mä vedän sulta julkisella paikalla housut alas.

• tomppa2006
        sedna2003 kirjoitti:

Sinäpäs ilkeä olet, mutta ole vaan! Mutta, jos laitat purkkaa mun tukkaan, niin mä vedän sulta julkisella paikalla housut alas.

...mut en mä laita purkkaa, vaan sitä hiekkalaatikon kuravellihiekkaa sun hiuksiin...

Ja työnnän sisiliskon sun puseron sisään vipeltämään ja lähden itse katselemaan fudista:

Suomi - Unkari

• tomppa2006 kirjoitti:

...mut en mä laita purkkaa, vaan sitä hiekkalaatikon kuravellihiekkaa sun hiuksiin...

Ja työnnän sisiliskon sun puseron sisään vipeltämään ja lähden itse katselemaan fudista:

Suomi - Unkari

Aha, mä alan katsoa opetusvideota taistelulajista, jotta mä paremmin saan ne housut sulta pois.

• tomppa2006
        sedna2003 kirjoitti:

Aha, mä alan katsoa opetusvideota taistelulajista, jotta mä paremmin saan ne housut sulta pois.

...Suomi hävisi sen ottelun ja mää oon niin vihanen...

Että rikon sun kaikki lelut, pelit, videot ja työkalut. Ja pussaan sua suoraan suulle.

• tomppa2006 kirjoitti:

...Suomi hävisi sen ottelun ja mää oon niin vihanen...

Että rikon sun kaikki lelut, pelit, videot ja työkalut. Ja pussaan sua suoraan suulle.

Ja nyt tuli manseigeri suoraan sen nekkuun, ja tää lähtee äkkiä karkuun.

• tomppa2006
        sedna2003 kirjoitti:

Ja nyt tuli manseigeri suoraan sen nekkuun, ja tää lähtee äkkiä karkuun.

...teen jalkalukon ja kutittelen vyötäröstä, kunnes huudat armoa...

Ja nauran.

• tomppa2006 kirjoitti:

...teen jalkalukon ja kutittelen vyötäröstä, kunnes huudat armoa...

Ja nauran.

Ei onnistu kutittelukidutus. Nimittäin lapsena pelasimme veljen kanssa rahapanoksin sitä, että kutitetaan jalkapohjista, kainaloista ja kyljistä, eikä saa nauraa. Mä en muuten hävinny yhtään kertaa. Meitsi on siinä asiassa suorastaan huippu-urheilijan tasoa.

• tomppa2006
        sedna2003 kirjoitti:

Ei onnistu kutittelukidutus. Nimittäin lapsena pelasimme veljen kanssa rahapanoksin sitä, että kutitetaan jalkapohjista, kainaloista ja kyljistä, eikä saa nauraa. Mä en muuten hävinny yhtään kertaa. Meitsi on siinä asiassa suorastaan huippu-urheilijan tasoa.

...onnittelen sinua urhea nainen...

Tiedän olevani huono häviäjä, mutta mitä erinomaisin voittaja.

• Untuvatikkitakki

No jos olet yhdellä parisuhteella pärjännyt tuon kaavan kanssa, niin silloin se on hyvä, mutta jos et, niin jotain on edelleenkin pahasti pielessä laskelmissasi.

Oliko muita huolia tai ongelmia vai tässäkö kaikki?

• tomppa2006

...elämä on minua kohdellut...

Vaikka olenkin periaatteen mies.

• viivatiina

suhteet syntyny kun oon ite antanu alkusysäyksen.

• tomppa2006

...uskon ja nielen mukisematta...

• viivatiina
        tomppa2006 kirjoitti:

...uskon ja nielen mukisematta...

hiljaisissa vesissä ne kultakalat kutee ja jonkunhan se päätös on aina tehtävä asiassa kun asiassa ;)))))

• mitäkä mies

Sodassa ja rakkaudessa ei ole sääntöä miten tai kuka sen pelin aloittaa,sillä se vaan alkaa,eikä lopuksi kumpikaan muista kunpi teki aloitteen.Näin ainakin minulla on ollut.

Useasti on niin että itse yritän alittaa,mutta seuraan vihreän valon syttymistä.Kaasuttelen ja pidän moottorin kuumana ja vaihde päällä koko ajan,mutta kytkin pojassa ja joskus jopa kärkyn....Mutta kun keltainen syttyy,on jo täysi höyry päällä ja viimeistään vihreillä savu nousee kengän pohjista.Vauhtia on yleensä jo niin paljon että on turhaa yrittää jarruttaa...Jaa kyllä se taidan olla itse joka tekee suurimman aloitteen,mutta siihen tarvitaan vahva vinkki:)))

• Näinon.

paras. :)

Aloitteen tekee hän joka ensiksi ehtii.

• tomppa2006

...toisen saamiseksi käytetään kaikkia keinoja...

On niitä sellaisiakin äijiä, jotka vaan painavat jarrua, vaikka akka painaa päälle kuin höyryveturi. Ei sen pitäisi olla liian päälle käyvää, eikä myöskään helppoa.

• 11+12

Olet vastauksillasi kuvannut tämän miehen. Sinä näennäisesti mies, mutta peräkammarinpoika.
      Uskalla joskus ulos, sano sille kyhjöttävälle läskikasalle, se on moro.
      Ala mieheksi! Vihdoikin Tomppa!
      Puhesi todistaa sen, että viimeksi kävit ulkona itsenäisenä ihmisenä noi kolmekymmentå vuotta siten.
      Paskahousu!

• tomppa2006

...kyllä minä olen hyvin tunteellinen...

Ja olen käynyt jo aamulenkillä pirtsakassa nollakelissä. Aamukahvit on juotu rouvan kanssa.Lähden kohta töihin ja tapaan lisää naisia.

• 11+12
        tomppa2006 kirjoitti:

...kyllä minä olen hyvin tunteellinen...

Ja olen käynyt jo aamulenkillä pirtsakassa nollakelissä. Aamukahvit on juotu rouvan kanssa.Lähden kohta töihin ja tapaan lisää naisia.

tuo nyt oli.

• tomppa2006
        11+12 kirjoitti:

tuo nyt oli.

...mitä sinä vastasit aloituksessa olleeseen kysymykseeni...

• viivatiina

että jotkut ei vaan koskaan onnistu suhteissaan ja toiset on onnellisessa avioliitossa vuosikymmenestä toiseen mikä se on se miehen mitta :o

• että kun
        viivatiina kirjoitti:

että jotkut ei vaan koskaan onnistu suhteissaan ja toiset on onnellisessa avioliitossa vuosikymmenestä toiseen mikä se on se miehen mitta :o

mies on oikein halunnut ja taistellut, vääntänyt ja vietellyt naisestaan
        niin haluaa myös lopun elämää tämän pitää :))

• Anjaniina.
        että kun kirjoitti:

mies on oikein halunnut ja taistellut, vääntänyt ja vietellyt naisestaan
        niin haluaa myös lopun elämää tämän pitää :))

sillä harva arvostaa asiaa, jonka on saanut tuosta noin vaan...
        Tai sitten miehen pitää olla...todella kypsä..

• tomppa2006
        Anjaniina. kirjoitti:

...kypsä sanalle on nykykielessä toinenkin merkitys, pehmeä tai lannistettu...

En kuitenkaan usko sinun tarkoittaneen sitä, vaan haet jotain avarampaa näkökantaa.

• Meriläinen
        tomppa2006 kirjoitti:

...kypsä sanalle on nykykielessä toinenkin merkitys, pehmeä tai lannistettu...

En kuitenkaan usko sinun tarkoittaneen sitä, vaan haet jotain avarampaa näkökantaa.

Jäin miettimään samaa. Mitä tuolla kypsällä tarkoittaa, kyllästynyttä, tavallaan kaiken nähnyttä ja periksi antanutta.
        Vai
        Henkisesti kypsää, aikuista ihmistä joka ei kulje joka tuulen mukaan.
        Tai tässä tapauksessa joka naisen mukana.

• Anjaniina.
        Anjaniina. kirjoitti:

annanpa teidän tulkita sen ihan makunne mukaan ;))

• Meriläinen

Ehkä se on mies joka kuvittelee että nainen on juuri määrätynlainen ja yrittäessään vietellä naistaan perinteisillä tavoilla meneekin täysin metsään.

Meillä oli muuten exä:n kanssa kinaa siitä kumpi oli eka joka teki aloitteen. Omasta mielestä minä olin ja hänen mielestään hän. Joten kai se sitten meni yks yhteen molemmat oli aloitteen tekijöitä, ja samalla hetkellä tai samassa kohtaamisessa.

• tomppa2006

...taidan olla tässä taistelussa vanhanaikainen...

Mutta ainakin uskottelen itselleni olleeni se saalistaja, joka voitti itselleen monien miesten tavoitteleman naisen.

• Meriläinen
        tomppa2006 kirjoitti:

...taidan olla tässä taistelussa vanhanaikainen...

Mutta ainakin uskottelen itselleni olleeni se saalistaja, joka voitti itselleen monien miesten tavoitteleman naisen.

Omissa uskomuksissa voi olla hyvä elää :))
        Entäs se toinen, oletteko keskustelleet, mitä mieltä hän on.

• tomppa2006
        Meriläinen kirjoitti:

Omissa uskomuksissa voi olla hyvä elää :))
        Entäs se toinen, oletteko keskustelleet, mitä mieltä hän on.

...keskustelleet asiasta ja hän antaa minun pitää uskomukseni ja haavekuvani...

Viehättävä nainen, kun uskoo minuun.

• Meriläinen
        tomppa2006 kirjoitti:

...keskustelleet asiasta ja hän antaa minun pitää uskomukseni ja haavekuvani...

Viehättävä nainen, kun uskoo minuun.

Se on vaan sitä naisen oveluutta :))
        Sorry nyt jos tipuit korkealta alas.

• tomppa2006
        Meriläinen kirjoitti:

Se on vaan sitä naisen oveluutta :))
        Sorry nyt jos tipuit korkealta alas.

...tämä on ihan tositarina elävästä elämästä...

Tapasimme naisten tansseissa. Huomasin hänen ympärillään pörräävän miehiä, mutta minulla oli etuna se, että olin päässyt juuri iltavuorosta klo 23 pois, joten en ollut humalassa, vaan vasta aloittelin nappailemista. Menin hänen luokseen ja aloitin keskustelun päivällä lehdestä näkemästäni valokuvasta. Kysyin oliko hänellä mahdollisesti syntymäpäivä. Ja hänellä oli. Hän haki minua useampaankin kertaan tanssimaan ja menin tietysti ja lopuksi pyysin päästä saattamaan häntä kotiin, jossa hän ehdotti jos jäisin hänen luokseen yöksi.

Kumpi vietteli kumman?

PS. Ratkaiseva etu hänen mukaansa oli se, etten ollut päihtynyt.

• Meriläinen
        tomppa2006 kirjoitti:

...tämä on ihan tositarina elävästä elämästä...

Tapasimme naisten tansseissa. Huomasin hänen ympärillään pörräävän miehiä, mutta minulla oli etuna se, että olin päässyt juuri iltavuorosta klo 23 pois, joten en ollut humalassa, vaan vasta aloittelin nappailemista. Menin hänen luokseen ja aloitin keskustelun päivällä lehdestä näkemästäni valokuvasta. Kysyin oliko hänellä mahdollisesti syntymäpäivä. Ja hänellä oli. Hän haki minua useampaankin kertaan tanssimaan ja menin tietysti ja lopuksi pyysin päästä saattamaan häntä kotiin, jossa hän ehdotti jos jäisin hänen luokseen yöksi.

Kumpi vietteli kumman?

PS. Ratkaiseva etu hänen mukaansa oli se, etten ollut päihtynyt.

Komsii komsaa. teillä sama tilanne kun meillä.
        Eli kumpi vietteli kumman?
        Tilanne tasan. Sinä pyysit ja hän pyysi.
        Hän haki sinua joten ajatuksia oli hänellä "Tuon haluan, ja kun hän pyytää saatolle pyydän minä jäämään yöksi"
        Oikeastaan kun oikein mietin niin pisteet menee vaimollesi.

• tomppa2006
        Meriläinen kirjoitti:

Komsii komsaa. teillä sama tilanne kun meillä.
        Eli kumpi vietteli kumman?
        Tilanne tasan. Sinä pyysit ja hän pyysi.
        Hän haki sinua joten ajatuksia oli hänellä "Tuon haluan, ja kun hän pyytää saatolle pyydän minä jäämään yöksi"
        Oikeastaan kun oikein mietin niin pisteet menee vaimollesi.

...oli kyse naisten tansseissa, jossa naiset nyt yleensäkin hakevat miehiä tanssimaan, se on neutraali kohta...

Minä menin puhumaan, pisteet minulle. Pyysin saatille, taas pisteet kotiin.
        Hän pyysi luokseen yöksi, pisteet hänelle.

Minä viettelin luvuin 2 - 1

• Meriläinen
        tomppa2006 kirjoitti:

...oli kyse naisten tansseissa, jossa naiset nyt yleensäkin hakevat miehiä tanssimaan, se on neutraali kohta...

Minä menin puhumaan, pisteet minulle. Pyysin saatille, taas pisteet kotiin.
        Hän pyysi luokseen yöksi, pisteet hänelle.

Minä viettelin luvuin 2 - 1

Jaa jaa mutta ehkäpä hän ensin katsoi sinua toivoen tule pelastamaan minut näiltä.
        Kun en ole hänen vaatteissaan niin en osaa vastata mutta kyllä mulla jostain syystä on tunne että pisteet menee kuitenkin hänelle :))
        Minäkö jäärä ja jukuripää? Enkä ole, älä yhtään yritä :))

• tomppa2006
        Meriläinen kirjoitti:

Jaa jaa mutta ehkäpä hän ensin katsoi sinua toivoen tule pelastamaan minut näiltä.
        Kun en ole hänen vaatteissaan niin en osaa vastata mutta kyllä mulla jostain syystä on tunne että pisteet menee kuitenkin hänelle :))
        Minäkö jäärä ja jukuripää? Enkä ole, älä yhtään yritä :))

...ei tässä kumpikaan ole toista jääräpäisempi...

Pienet näkemyserot vain piristävät kaunista syyspäivää.

• so boring

ja itkee mennyttä elämää kuten kednah

• tomppa2006

...onhan niitä miehiä, jotka puhelevat yksikseenkin...

Ja eikös hänellä niitä vieteltyjä tunnu olevan enemmänkin.

• so boring
        tomppa2006 kirjoitti:

...onhan niitä miehiä, jotka puhelevat yksikseenkin...

Ja eikös hänellä niitä vieteltyjä tunnu olevan enemmänkin.

Savu hiljaa leilailee...
        Mietin vain takkaa sytyttäessä, onko ihminen lopultakin tarkoitettu olemaan yksin elämässä.
        Olis tilaa perheelle. Lapsetkin murheissaan elävät, tietävät kuinka isä karjahtelee yksin asunnossan.
        Painuu kauhealla moottoripyörällä ikuisuuteen, kuoleemaa hamuten.
        Mitä isi etsii?

• RaisaReija

Peruspsykologiaa; jos mies ei tee aloitetta, nainen ei ikinä tule tuntemaan itseään täysin rakastetuksi mikä naiselle on ensisijainen tarve ja mitäs hyvää siitä sitten seuraa? Ei mitään.
      Joten kannattaa sen verran yrittää.
      Sillä mitä tekee miehellä, joka ei halua edes vietellä naistaan?

• Ei nyt kovin syvällistä psykologiaa. Yksoikoista kaavan toistoo paremminkin.

sedna2003 kirjoitti:

Ei nyt kovin syvällistä psykologiaa. Yksoikoista kaavan toistoo paremminkin.

siitä nyhverömiehestä

• *** kirjoitti:

siitä nyhverömiehestä

Ai mistä ihmeen nyhverömiehestä?

• tomppa2006

...aikoinaan myös psykologiaa, mutta en minä tätä sieltä oppinut...

Ihan luonnollinen vietti vain on ohjannut toimimaan näin.

• RaisaReija
        tomppa2006 kirjoitti:

...aikoinaan myös psykologiaa, mutta en minä tätä sieltä oppinut...

Ihan luonnollinen vietti vain on ohjannut toimimaan näin.

Yleissivistystä; naisten on myös hyvä tietää, ennenkaikkea ymmärtää ettei kaikissa asioissa tarvitse matkia miesten käytöstä.
        Se ei lisää yhtään tasa-arvoa, että naiset juoksee miesten perässä. Ei ainakaan naisellisuutta.
        Viettelemisen ovat miehet aina hoitaneet ja saavat hoitaa vastekin.

• RaisaReija
        sedna2003 kirjoitti:

Ei nyt kovin syvällistä psykologiaa. Yksoikoista kaavan toistoo paremminkin.

Perusnaisellisuus; on lähtöisin jostain ihan muusta kuin että voi tehdä miesten juttuja.
        Kaavojen noudattaminen ja käytöksen kultaisen kirjan oppiminen on hyväksi monessa asiassa mm.lasten kasvatuksessa.
        Miehet ovat aina miehiä ja naiset naisia, asiaa ei voi muuttaa.

• Tasanainen
        RaisaReija kirjoitti:

Yleissivistystä; naisten on myös hyvä tietää, ennenkaikkea ymmärtää ettei kaikissa asioissa tarvitse matkia miesten käytöstä.
        Se ei lisää yhtään tasa-arvoa, että naiset juoksee miesten perässä. Ei ainakaan naisellisuutta.

taidossa ovat miehet ja naiset yhtä taitavia. Kulttuuri, eikä biologia, on tehnyt miehestä viejän ja naisesta vikisijän.
        Onneksi nykyään useimmat miehet uskaltavat tunnustaa kuinka ihanaa tasa-arvo on viettelyssä.

• RaisaReija
        Tasanainen kirjoitti:

taidossa ovat miehet ja naiset yhtä taitavia. Kulttuuri, eikä biologia, on tehnyt miehestä viejän ja naisesta vikisijän.
        Onneksi nykyään useimmat miehet uskaltavat tunnustaa kuinka ihanaa tasa-arvo on viettelyssä.

Yleisbiologiaa; urokset viettelevät naaraat.
        Luonnotonta ajattelua luultavasti tasa-arvo vouhotuksen peruja.

• Tasanainen
        RaisaReija kirjoitti:

Yleisbiologiaa; urokset viettelevät naaraat.
        Luonnotonta ajattelua luultavasti tasa-arvo vouhotuksen peruja.

sinä että ihmiseen voi soveltaa eläimen biologiaa?

Ihmisellä on sentään järki (tai sen puute) ohjaamassa tekoja, eikä pelkästään vietit, kuten eläimellä.

Minulla ainakin. Sinusta en tiedä. :)

• Tasanainen kirjoitti:

sinä että ihmiseen voi soveltaa eläimen biologiaa?

Ihmisellä on sentään järki (tai sen puute) ohjaamassa tekoja, eikä pelkästään vietit, kuten eläimellä.

Minulla ainakin. Sinusta en tiedä. :)

Mua ainakin tympii vähän se, että jos mä en täytä tiettyä perinteistä eläinkoodia, niin solvauksia sataa tietynlaiselta porukalta. Milloin herjataan mun miestä, milloin minua. Aika epätervettä, jos tarvii turvautua tommoiseen.

• tomppa2006
        RaisaReija kirjoitti:

...pitää nykyään olla erittäin harkitsevainen, mitä sanoo naisille...

Naiset puolestaan saavat kyllä laukoa miehille aivan mitä lystäävät. Tilanne on mennyt huolestuttavan nurin kuriseksi tasa-arvon nimissä. Eikä pidä käsittää väärin, olen yleensä sen kannalla, mutta ei se voi siirtyä äärilaidasta toiseen. Myöskään miestä ei voi kohdella eriarvoisesti.

• sedna2003 kirjoitti:

Mua ainakin tympii vähän se, että jos mä en täytä tiettyä perinteistä eläinkoodia, niin solvauksia sataa tietynlaiselta porukalta. Milloin herjataan mun miestä, milloin minua. Aika epätervettä, jos tarvii turvautua tommoiseen.

koodeja voikaan täyttää, minäkään en ole ihannenainen, kun mulla on lyhyt tukka ;))
        Sinulla sentään on pitkä.

• Tasanainen
        sedna2003 kirjoitti:

tietynlaisesta biologiasakista ei kannata välittää. :)

Ollaan onnellisia kun rahkeet ja oma-aloitteisuutta riittää seuran valinnassa...ja kasvatetaan tytötkin ottamaan ohjat omiin käsiinsä. :)

• Anceli kirjoitti:

koodeja voikaan täyttää, minäkään en ole ihannenainen, kun mulla on lyhyt tukka ;))
        Sinulla sentään on pitkä.

Niin aatella. Mä olen niin epänaisellinen, että muslimit ja mannetkin yrittää iskeä. Ja mun nyhveröukko tuolla öljyää pähkinäpuista tukkia, ja pakastimessa on eläinten raatoja. On tää niin kummallista.

• sedna2003 kirjoitti:

Niin aatella. Mä olen niin epänaisellinen, että muslimit ja mannetkin yrittää iskeä. Ja mun nyhveröukko tuolla öljyää pähkinäpuista tukkia, ja pakastimessa on eläinten raatoja. On tää niin kummallista.

olen erittäin naisellinen vaikka on lyhyt tukka, tasan ei käy onnenlahjat.
        Tai siis olenkohan minä naisellinen.
        Nyhveröt voi olla ihan kivoja, ei niitä kannata väheksyä.

• ...
        tomppa2006 kirjoitti:

Naiset puolestaan saavat kyllä laukoa miehille aivan mitä lystäävät. Tilanne on mennyt huolestuttavan nurin kuriseksi tasa-arvon nimissä. Eikä pidä käsittää väärin, olen yleensä sen kannalla, mutta ei se voi siirtyä äärilaidasta toiseen. Myöskään miestä ei voi kohdella eriarvoisesti.

ei ole tasa-arvosta, vaan siitä että miehet kuulevat nykyisin samaa kieltä kuin naiset kautta aikojen.

• Tasanainen kirjoitti:

Ollaan onnellisia kun rahkeet ja oma-aloitteisuutta riittää seuran valinnassa...ja kasvatetaan tytötkin ottamaan ohjat omiin käsiinsä. :)

Ilman muuta!

".ja kasvatetaan tytötkin ottamaan ohjat omiin käsiinsä. :) "

Mä olenkin aina muistuttanut nuorempiani, että pitää arvostaa itseään. Omia lapsia mulla ei olekaan, mutta opettajan työssäni pidin huolen, että tyttöjä ei väheksytty. Joillekin poikaoppilaille oli kova pala, että heidän tulevaa ammattiaan opetti nainen. Ihmisen on vaan totuttava siihen, mitä kehitys tuo mukanaan.

• Anceli kirjoitti:

olen erittäin naisellinen vaikka on lyhyt tukka, tasan ei käy onnenlahjat.
        Tai siis olenkohan minä naisellinen.
        Nyhveröt voi olla ihan kivoja, ei niitä kannata väheksyä.

No, sä olet sellainen puhdaspiirteisen elegantti, sellaista ladylikeainesta, mutta sielultasi olet metsien koluaja. Metka yhdistelmä.

"Nyhveröt voi olla ihan kivoja, ei niitä kannata väheksyä. "

Niistä voi löytyä harvinaista raikasta turmeltumattomuutta.

• Tasanainen
        sedna2003 kirjoitti:

Ilman muuta!

".ja kasvatetaan tytötkin ottamaan ohjat omiin käsiinsä. :) "

Mä olenkin aina muistuttanut nuorempiani, että pitää arvostaa itseään. Omia lapsia mulla ei olekaan, mutta opettajan työssäni pidin huolen, että tyttöjä ei väheksytty. Joillekin poikaoppilaille oli kova pala, että heidän tulevaa ammattiaan opetti nainen. Ihmisen on vaan totuttava siihen, mitä kehitys tuo mukanaan.

työ ja tasa-arvo ovat onnellisuuden edellytyksiä. Miehelle, naiselle ja koko sivistyneelle yhteiskunnalle.

Amen.

Nyt mä lähden aukaisemaan vessan viemärin ja taidanpa siivotakin huussin kun vauhtiin pääsen.

• Tasanainen kirjoitti:

työ ja tasa-arvo ovat onnellisuuden edellytyksiä. Miehelle, naiselle ja koko sivistyneelle yhteiskunnalle.

Amen.

Nyt mä lähden aukaisemaan vessan viemärin ja taidanpa siivotakin huussin kun vauhtiin pääsen.

OK

Tasanainen kirjoitti:

eivät ole vielä lesbo tai naisyksinhuoltajien.
        Kyllä miehillä on myös tyttöjen kasvatukseen
        sanansa sanottavana vaikka uskottelette muuta!

• RIMMIR
        Tasanainen kirjoitti:

eikö se vaan riittäisi jos sanoisi että tämä on loppuelämäsi viimeisimpiä mahdollisuuksia... Tarviiko sitä sen kummemmin enää vietellä? Ei meillä enää ole aikaa jaarituksiin ja alkaa ajattelemaan onkos nyt soveliasta jos nainen tahi mies viettelee. Sanoo vaan suoraan että lakanat on mankeloitu häntä varten.. ja aamiainen aamulla katettu jos niinkuin huvittaisi jäädä seuraksi.

• sedna2003 kirjoitti:

No, sä olet sellainen puhdaspiirteisen elegantti, sellaista ladylikeainesta, mutta sielultasi olet metsien koluaja. Metka yhdistelmä.

"Nyhveröt voi olla ihan kivoja, ei niitä kannata väheksyä. "

Niistä voi löytyä harvinaista raikasta turmeltumattomuutta.

yllätit, taidat toivoa, että laitan jotain syötävää sapuskaa, kun tulet, erehdyt raskaasti.
        Kaalipataa voin laittaa, soijaa roiskin sekaan ja jotain vihanneksia.
        Katotaan mihin rahkeet riittävät.
        Nyhveröt rulettaa ;))

• seli bälä
        RIMMIR kirjoitti:

eikö se vaan riittäisi jos sanoisi että tämä on loppuelämäsi viimeisimpiä mahdollisuuksia... Tarviiko sitä sen kummemmin enää vietellä? Ei meillä enää ole aikaa jaarituksiin ja alkaa ajattelemaan onkos nyt soveliasta jos nainen tahi mies viettelee. Sanoo vaan suoraan että lakanat on mankeloitu häntä varten.. ja aamiainen aamulla katettu jos niinkuin huvittaisi jäädä seuraksi.

ottaako h*ora puuroo?

• Anceli kirjoitti:

yllätit, taidat toivoa, että laitan jotain syötävää sapuskaa, kun tulet, erehdyt raskaasti.
        Kaalipataa voin laittaa, soijaa roiskin sekaan ja jotain vihanneksia.
        Katotaan mihin rahkeet riittävät.
        Nyhveröt rulettaa ;))

Joo, mutta älä tee tällä kertaa 5 ruokalajin lounasta, kuten viime kerralla.

• sedna2003 kirjoitti:

Joo, mutta älä tee tällä kertaa 5 ruokalajin lounasta, kuten viime kerralla.

olla huumoria, ikinä en ole tehnyt viiden ruokalajin lounasta enkä edes neljän.
        Enkä tee nytkään.

• *** kirjoitti:

eivät ole vielä lesbo tai naisyksinhuoltajien.
        Kyllä miehillä on myös tyttöjen kasvatukseen
        sanansa sanottavana vaikka uskottelette muuta!

Niin, minun sotaveteraani-isäni vaikutti minun kasvatukseeni enemmän kuin äitini. Jo lapsena kuulin kotona, kun isä kehui naispuolisten alaistensa ammattitaitoa ja vastuuntuntoa, ja isäni vei minua jo pari vuotiaasta alkaen työpaikalleen. Isäni arvosti minun oma-aloitteiuuttani ja otti minut mukaan pieniin kodin remonttitöihin. On mulla 2 veljeäkin, mutta minä olin jotain muuta. Isäni kannusti minua opiskelemaan insinööriksi, jos äitini unelma olisi toteutunut, olisin testiilikäsityön opettaja ja sovinnainen kodin hengetär.

• Anceli kirjoitti:

olla huumoria, ikinä en ole tehnyt viiden ruokalajin lounasta enkä edes neljän.
        Enkä tee nytkään.

No ainakin sitä ruokaa oli paljon, oli linssiä, ja vihanneksia ja jotain muutakin, ja vielä jäätelöä jälkkäriksi.

• RIMMIR
        seli bälä kirjoitti:

ottaako h*ora puuroo?

onkin aika rassukka kun ei uskalla tunnustaa itselleen pitävänsä enemmän miehistä kuin naisista.

• sedna2003 kirjoitti:

No ainakin sitä ruokaa oli paljon, oli linssiä, ja vihanneksia ja jotain muutakin, ja vielä jäätelöä jälkkäriksi.

muista mitään tuollaista, jätskiä nyt ei ainakaan ollut.

• HTZA
        RIMMIR kirjoitti:

onkin aika rassukka kun ei uskalla tunnustaa itselleen pitävänsä enemmän miehistä kuin naisista.

niin on 2000 vastauista saavutettu.
        H.

• seli bälä kirjoitti:

ottaako h*ora puuroo?

Kielenkäytöstä erottaa fiksun ja juntin. H*rittelu kuuluu nuhruisten kuppiloiden nippanappa lukutaitoisen kantakaluston ja linnakundien kielenkäyttöön. Kukapa itseään kunnioittava nainen heidän seuraansa kaipaa.

• HTZA
        tomppa2006 kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9387336/46290163

• äöl-önk.l-

Ei minulla miehenä ole mitään tuollaista periaatetta. On aivan tervetullutta, että nainen tulee puhumaan ja pyytämään treffeille, jos on kiinnostunut. Niin, jos nyt sattuisi olemaan, jostain kumman syystä. Kun en edes näytä vähääkään varakkaalta, enkä muutenkaan hyvältä.

• tunnu olevan

kuin vähäsen :(
        ei tarvitse ihmetellä
        miksi olet yksin :D:D

• äöl-önk.l-
        tunnu olevan kirjoitti:

kuin vähäsen :(
        ei tarvitse ihmetellä
        miksi olet yksin :D:D

olet kykenevä toisia arvostelemaan. Minä sentään vaan kieli poskella itsestäni paskaa jauhan.
        Mutta asiaan, kyllä tänä tasa-arvon aikana kumppanin haun suhteen pitää voida naisenkin aktiivinen olla, jos kumppania kaipaa. Vaimon ystävätär on mukamas niin ihastunut erääseen mieheen ja "itkee" kun tämä ei häntä edes huomaa. Eikä itse tee mitään asian hyväksi.
        Mutta eikös se niin ole muutenkin, nainen haluaa tasa-arvoa niissä asioissa, jotka itselle parhairen sopii. Kotonakin, nainen päättää mitkä työt hän tekee ja mies tekee ne mitä käsketään:D

• RotuNainen-55

Kunnon miehet ne ei kysele mitään typeryyksiä, kuten kuka aloitteeen tekee-hohoijaa - ne vaan tekee!!! Tajuutko? Nykyajan ruikuttajamiehet on erikseen, en katsoisi niihin päinkään, saati että tekisin mitään aloitettakaan. Olkaa typeryyksissänne ihan itsekseen.

• äöl-önk.l-
        RotuNainen-55 kirjoitti:

Kunnon miehet ne ei kysele mitään typeryyksiä, kuten kuka aloitteeen tekee-hohoijaa - ne vaan tekee!!! Tajuutko? Nykyajan ruikuttajamiehet on erikseen, en katsoisi niihin päinkään, saati että tekisin mitään aloitettakaan. Olkaa typeryyksissänne ihan itsekseen.

En sanonut odottavani naisen tekevän aloitetta. Jos olisin jostain naisesta kiinnostunut, tekisin tietysti aloitteen. Mutta jos nainen olisi minusta kiinnostunut, saisi hän kaikin mokomin tehdä aloitteen, jos siltä tuntuisi. Tai sitten vaan yksinään haaveilla, kenties elämänsä miehestä.

• RotuNainen-55
        äöl-önk.l- kirjoitti:

En sanonut odottavani naisen tekevän aloitetta. Jos olisin jostain naisesta kiinnostunut, tekisin tietysti aloitteen. Mutta jos nainen olisi minusta kiinnostunut, saisi hän kaikin mokomin tehdä aloitteen, jos siltä tuntuisi. Tai sitten vaan yksinään haaveilla, kenties elämänsä miehestä.

'On aivan tervetullutta, että nainen tulee puhumaan ja pyytämään treffeille, jos on kiinnostunut.'
        Ei sellainen voi mikään elämän mies olla, joka ei saa sanaa suustaan. Ja vielä vähemmän sellainen, joka muuttaa puheitaan tai alkaa hiuksia halkomaan.

• RotuNainen-55 kirjoitti:

'On aivan tervetullutta, että nainen tulee puhumaan ja pyytämään treffeille, jos on kiinnostunut.'
        Ei sellainen voi mikään elämän mies olla, joka ei saa sanaa suustaan. Ja vielä vähemmän sellainen, joka muuttaa puheitaan tai alkaa hiuksia halkomaan.

Tarzankin sai sentään iskurepliikit sanottua: "Me Tarzan, You Jane."

Tää ON ihan oikeesti tärkee ja vakava juttu!! :D :D

• RotuNainen-55

• äöl-önk.l-
        RotuNainen-55 kirjoitti:

tavattoman vaikeaa yrittää ymmärtää. Tässä mitään puheita muutella mutta sanoilla ja sanoilla on eroa. Sanoin kyllä juuri noin kuten siteerasit. Mutta sanoin myös, etten odota naisen tekevän aloitetta ja se tarkoittaa ihan eri asiaa. Ensimmäisessä tapauksessa en itse olisi tietoinen itsestäni kiinnostuneen naisen koko olemassaolosta. Miten siis voisin tehdä mitään aloitettakaan.
        Ja jos nainen sen tekisi, en tykkäisi kyttyrääkään.
        Jälkimmäisessä tapauksessa taas olisin itse iskenyt silmäni johonkin naiseen ja jos haluaisin lähestyä, tekisin sen aloitteen itse, enkä odottaisi sitä naiselta.

• RotuNainen-55
        äöl-önk.l- kirjoitti:

tavattoman vaikeaa yrittää ymmärtää. Tässä mitään puheita muutella mutta sanoilla ja sanoilla on eroa. Sanoin kyllä juuri noin kuten siteerasit. Mutta sanoin myös, etten odota naisen tekevän aloitetta ja se tarkoittaa ihan eri asiaa. Ensimmäisessä tapauksessa en itse olisi tietoinen itsestäni kiinnostuneen naisen koko olemassaolosta. Miten siis voisin tehdä mitään aloitettakaan.
        Ja jos nainen sen tekisi, en tykkäisi kyttyrääkään.
        Jälkimmäisessä tapauksessa taas olisin itse iskenyt silmäni johonkin naiseen ja jos haluaisin lähestyä, tekisin sen aloitteen itse, enkä odottaisi sitä naiselta.

kyllä sinä huomaat, jos nainen on sinusta kiinnostunut. Ilman että tämän tarvitsee tehdä aloitetta.

• äöl-önk.l-
        RotuNainen-55 kirjoitti:

kyllä sinä huomaat, jos nainen on sinusta kiinnostunut. Ilman että tämän tarvitsee tehdä aloitetta.

Tässä sitä taas ollaan, niitä hiuksia halkomassa. Miten aloite-sanan haluaa ymmärtää. Voihan sen kiinnostuksen osoituksenkin ottaa aloitteena.

• Ottamalia
        äöl-önk.l- kirjoitti:

Tässä sitä taas ollaan, niitä hiuksia halkomassa. Miten aloite-sanan haluaa ymmärtää. Voihan sen kiinnostuksen osoituksenkin ottaa aloitteena.

oikeassa, mutta nämä hiljaiset, nurkkasiskot ilman ruumiinkieltä eivät ymmärrä ollenkaan mistä on kyse. Odottavat miesten tulevan, ottavan ja jättävän. :)

• äöl-önk.l-
        Ottamalia kirjoitti:

oikeassa, mutta nämä hiljaiset, nurkkasiskot ilman ruumiinkieltä eivät ymmärrä ollenkaan mistä on kyse. Odottavat miesten tulevan, ottavan ja jättävän. :)

mutta toivottavasti se ottaja löytyy heillekkin, jättäjistä ei niin väliä.
        Mutta se tästä aiheesta. Minä olen aloitteeni aikoinaan tehnyt ja sen seurauksissa riittää haastetta loppuelämäksi;)

• tomppa2006

...että jos nainen vain tulee puhumaan ja pyytää treffeille...

Niin minä en lähtisi.

• äöl-önk.l-
        tomppa2006 kirjoitti:

...että jos nainen vain tulee puhumaan ja pyytää treffeille...

Niin minä en lähtisi.

sinun asiasi, ilman, että olet väärässä. Pitää naisellakin kuitenkin olla oikeus yrittää, ilman, että kieroon katsotaan.

• +++++10
        äöl-önk.l- kirjoitti:

mutta toivottavasti se ottaja löytyy heillekkin, jättäjistä ei niin väliä.
        Mutta se tästä aiheesta. Minä olen aloitteeni aikoinaan tehnyt ja sen seurauksissa riittää haastetta loppuelämäksi;)

Hyvä hyvä "taputtaa käsiään" sai edellinen "ammattilainen" nokilleen asiantuntija neuvoineen.

• jiiwe

miäs wiettelee,naiset wikisee tjn
      ja johtattelewat naiset pitää jättää oman onnensa nojaan :=)
      ja mitä wäliä tällä on tasa-arwon kanssa?

• tomppa2006

...siis todella harvoin olen kanssasi samaa mieltä...

Nyt olen ja tasa-arvon pitäisi koskea aivan jotain muuta kuin viettelemistä, yes.

• ei vaikka kuinka

Ne on niitä alkukantaisia ajatusmaailmoja ajalta jolloin mies toi perheeseen leivän ja nainen hoiti kotia sekä lapsia. Oli selkeät naisten ja miestentyöt. Kotityöt oli aina naistentöitä. Tosin silloin valtaosa mieheistä arvosti vaimoa ja sitä että tämä hoiti taloutta. Arvostus laski sitten 60-luvulla kun naiset haluttiin töihin tuottaviksi ja kotiäideistä tuli loisia. Vielä 70-luvulla ravintolassa tai tanssilavalla pääsi tanssimaan jos mies haki, muuten jäätiin seinäruusuksi. Sitten disko rantautui Suomeen ja ajat muuttui.Diskossa saattoi mennä tytöt keskenään tanssimaan ja se ei ollut mitään. Myöhemmin ns. vanhojen tansseihin tuli miesten haku/sekahaku. Ehkä edelleenkin ajatellaan, että jos nainen tulee tekemään tuttavuutta ravintolassa, kyseessä on ns. kevytkenkäinen nainen. Ja kuka kunnon tyttö/nainen haluaa että hänestä ajatellaan niin.

• arvot kunniaan

En koskaan ottaisi ketään nurkkapöydän pehmomiestä. Sellaiset nössöt ällöttää. Miehen täytyy olla
        aloitteellinen, näyttää, että todella haluaa, se saa pöksyt kostumaan.
        Miehestä täytyy näkyä maskuliinisuus, tihkua mieshormonia. Ketä naista oikeasti kiinnostaa joku itseensä ja
        ongelmiinsa, mahdollisesti alkoholismiinsa käpertynyt , ehkä äskettäin eronnut itsesäälissä piehtaroiva nynny.
        Ainakin minut saa syttymään rehti itsevarma, siisti, vähemmän juovuksissa oleva hampaidensa ja alapäänsä
        puhtaudesta huolehtinut uros. Jos vielä kykenee keskustelemaan muustakin kuin urheilusta niin siitä vaan.

Jos konkreettista esimerkkiä kaivataan, tarkoitan jotain Pate Mustajärvi tyyppiä, siis tyyppiä, jonka hän
        onnistuu esiintymisellään luomaan, siinä hahmossa on" munaa", testosteroni suorastaan pursuaa.

• Ymmärrän yskän
        arvot kunniaan kirjoitti:

En koskaan ottaisi ketään nurkkapöydän pehmomiestä. Sellaiset nössöt ällöttää. Miehen täytyy olla
        aloitteellinen, näyttää, että todella haluaa, se saa pöksyt kostumaan.
        Miehestä täytyy näkyä maskuliinisuus, tihkua mieshormonia. Ketä naista oikeasti kiinnostaa joku itseensä ja
        ongelmiinsa, mahdollisesti alkoholismiinsa käpertynyt , ehkä äskettäin eronnut itsesäälissä piehtaroiva nynny.
        Ainakin minut saa syttymään rehti itsevarma, siisti, vähemmän juovuksissa oleva hampaidensa ja alapäänsä
        puhtaudesta huolehtinut uros. Jos vielä kykenee keskustelemaan muustakin kuin urheilusta niin siitä vaan.

Jos konkreettista esimerkkiä kaivataan, tarkoitan jotain Pate Mustajärvi tyyppiä, siis tyyppiä, jonka hän
        onnistuu esiintymisellään luomaan, siinä hahmossa on" munaa", testosteroni suorastaan pursuaa.

Osaahan Pate Mustajärvi kait laulaa, mutta kovasti on turpean ja ryypänneen näköinen olemus. Tuon tyyppistä olemusta näkee jo aamupäivisin hakeutumassa lähiökuppuiloihin, joissa b-luokan naiset kosteine pöksyineen kokevat olevansa parasta a-laatua.

• Heko.Heko
        Ymmärrän yskän kirjoitti:

Osaahan Pate Mustajärvi kait laulaa, mutta kovasti on turpean ja ryypänneen näköinen olemus. Tuon tyyppistä olemusta näkee jo aamupäivisin hakeutumassa lähiökuppuiloihin, joissa b-luokan naiset kosteine pöksyineen kokevat olevansa parasta a-laatua.

Pauli osasi myös lopettaa dokaamisen
        se on myös miehen mitta :)

• ---

kevytkenkäinen
        niin ainakin hieman huolimaton

• tomppa2006

...nainen halua häntä ajateltavan kevytkenkäisenä...

• --- kirjoitti:

kevytkenkäinen
        niin ainakin hieman huolimaton

nainen 'saa' toimia itsekkäästi, kuten vastaavat miehetkin toimivat.
        Minulta ei ole mitään pois, toimi kuinka tahansa. Raiskata ei saa eikä tarkoituksella saattaa toista tiedottomaan tilaan ja hyväksikäytettäväksi. Muuten ihmiset olkoon tasa-arvoisia sukupuolesta riippumatta ja tehköön ratkaisunsa omista tarpeistaan kukin parhaaksi katsomallaan tavalla.

Himot ne on hiirelläkin!!

Stereostypiat sikseen, ei tämä luterilaisuus ole kuin pienen vähemmistön 'puitelaki'!

• Liissa
        emw34 kirjoitti:

nainen 'saa' toimia itsekkäästi, kuten vastaavat miehetkin toimivat.
        Minulta ei ole mitään pois, toimi kuinka tahansa. Raiskata ei saa eikä tarkoituksella saattaa toista tiedottomaan tilaan ja hyväksikäytettäväksi. Muuten ihmiset olkoon tasa-arvoisia sukupuolesta riippumatta ja tehköön ratkaisunsa omista tarpeistaan kukin parhaaksi katsomallaan tavalla.

Himot ne on hiirelläkin!!

Stereostypiat sikseen, ei tämä luterilaisuus ole kuin pienen vähemmistön 'puitelaki'!

Väittäisin kyllä, että muualla maailmassa on hyvinkin itsestään selvää, että miehet tekevät aloitteen, suomessa odotetaan harvinaislaatuisesti myös naisen aktiivisuutta. Mutta myönnän, että ulkomailla miesten kiinnostus naiseen "korvaa" joitain puutteita miehissä.

• Liissa kirjoitti:

Väittäisin kyllä, että muualla maailmassa on hyvinkin itsestään selvää, että miehet tekevät aloitteen, suomessa odotetaan harvinaislaatuisesti myös naisen aktiivisuutta. Mutta myönnän, että ulkomailla miesten kiinnostus naiseen "korvaa" joitain puutteita miehissä.

viestini pointti.

Ei se, kenenkä missäkin kultuurissa on suotavaa tehdä aloite.
        Jos sitä ajatellaan klobaalisti, niin ei ole sinunkaan kokemuksesi lähelläkään koko totuutta, vaan taitaa olla niin, että lukumääräisesti eniten; vanhemmat määräävät, kuka saa kenetkin!

Yritin puolustella edellisessä viestissäni naisten yhtävertaista oikeutta toimia parhaaksi katsomallaan tavalla, kuten miehetkin tekevät. Vain siittä oli kyse ei muusta.

• olet oivaltanut

Kyllä se vaan niin on, ettei me neidot oikein vielä olla opittu tekemään muuta aloitetta kuin rohkaisemaan teitä poikia katseillamme, hymyillämme , vartalomme viestikielellä. Toki tyttösetkin voisivat tehdä aloitteen muullakin tapaa, mutta....ehkä ne roolit kuitenkin on prempia näin. Jos poikasten ja tyttösten pitäisi olla
      kaikessa samanlaisia, niin eihän sitten tarvittaisi kuin yksi sukupuoli!

• tomppa2006

...että miehiä sentään tarvitaan vielä jossakin...

Rohkaiseva lausunto koko miessukupolvelle.

• aiga

naiset joista miehet eivät ole kiinnostuneita, tekevät itse aloitteita.
      normaalitapauksissa miehet hoitavat sen mallikelpoisesti :)

• tomppa2006

...vielä sentään pitkästä aikaa...

Olimme laivaristeilyllä työporukan kanssa ja illan loppupuolella eräs ryhmäämme kuuluva nainen ilmoitti minulle, että nyt voisin tulla sitten hänen hyttiinsä. Kieltäydyin kohteliaasti.

• aiga
        tomppa2006 kirjoitti:

...vielä sentään pitkästä aikaa...

Olimme laivaristeilyllä työporukan kanssa ja illan loppupuolella eräs ryhmäämme kuuluva nainen ilmoitti minulle, että nyt voisin tulla sitten hänen hyttiinsä. Kieltäydyin kohteliaasti.

suomi neidon arviointi petti pahemman kerran :)

• ---
        aiga kirjoitti:

suomi neidon arviointi petti pahemman kerran :)

"Yritin puolustella edellisessä viestissäni naisten yhtävertaista oikeutta toimia parhaaksi katsomallaan tavalla"

Ei muuta.

• aiga
        --- kirjoitti:

"Yritin puolustella edellisessä viestissäni naisten yhtävertaista oikeutta toimia parhaaksi katsomallaan tavalla"

Ei muuta.

huonolla menestyksellä :))

• aiga kirjoitti:

huonolla menestyksellä :))

Mitä arvelet, kumpi sukupuoli enemmän tulee torjutuksi aloitteillansa vastaavassa tilanteessa??

• aiga
        emw34 kirjoitti:

Mitä arvelet, kumpi sukupuoli enemmän tulee torjutuksi aloitteillansa vastaavassa tilanteessa??

eikä naisten pidäkään pyrkiä pakkien ottajaksi
        vaan pysytellä edelleen pakkien antajana ;)
        ihan lirkuttelua miehiltä vaatia tällästa??

• ---
        aiga kirjoitti:

eikä naisten pidäkään pyrkiä pakkien ottajaksi
        vaan pysytellä edelleen pakkien antajana ;)
        ihan lirkuttelua miehiltä vaatia tällästa??

pahempia ovat miehet jotka huutavat naisten oikeuksien puolesta.

• --- kirjoitti:

pahempia ovat miehet jotka huutavat naisten oikeuksien puolesta.

Jos sinun mielestäsi naisille ei kuulu samat oikeudet kuin miehille.

Voi raasua! Aina ahtaammalle joudut, sillä naiset valtaavat miesten ominaan pitämiä resursseja sinun vastaanpyristelyistä huolimatta tai juuri sen vuoksi. Saavat hyvän syyn kiihdyttää tasa-arvoisuuteen ja jos oikein arvelen, niin sen saavutettuaan revanssihenkeä riittää vielä miesten kyykyttämiseen katsomallaan tavalla.

Tämä on visio joka vääjäämättä toteutuu!!;)

• emw34 kirjoitti:

Voi raasua! Aina ahtaammalle joudut, sillä naiset valtaavat miesten ominaan pitämiä resursseja sinun vastaanpyristelyistä huolimatta tai juuri sen vuoksi. Saavat hyvän syyn kiihdyttää tasa-arvoisuuteen ja jos oikein arvelen, niin sen saavutettuaan revanssihenkeä riittää vielä miesten kyykyttämiseen katsomallaan tavalla.

" pitämiä resursseja"; piti olla ominaan pitämiä reviirejä! sorry!

• Femihuu
        emw34 kirjoitti:

ei kyykytä. Hän ottaa sen mikä häneltä on evätty ja mikä hänelle kuuluu. Meitä on sentään yli puolet populaatiosta.

Mieti tarkkaan mitä vastaat jos haluat olla meidän puolella. :)

• Femihuu kirjoitti:

ei kyykytä. Hän ottaa sen mikä häneltä on evätty ja mikä hänelle kuuluu. Meitä on sentään yli puolet populaatiosta.

Mieti tarkkaan mitä vastaat jos haluat olla meidän puolella. :)

tulevaisuuteni vaimon helmaan, kunhan senverran aikuistuu, ettei niin hemmetin lyhyissä minikoltuissa viihdy.;)

Vakavasti, tasa-arvo on minulle yksi tärkeimpiä arvoja enkä ole kenenkään muun puolella, kuin oikeudenmukaisuuden!

• Huufemi
        emw34 kirjoitti:

tulevaisuuteni vaimon helmaan, kunhan senverran aikuistuu, ettei niin hemmetin lyhyissä minikoltuissa viihdy.;)

Vakavasti, tasa-arvo on minulle yksi tärkeimpiä arvoja enkä ole kenenkään muun puolella, kuin oikeudenmukaisuuden!

sen jo aavistanut kirjoituksistasi.

Voisi kuvitella että aihe on jo loppuun kaluttu ikäryhmässämme...viisaana vanhempana ymmärretään mikä on vienyt Suomen siihen asemaan missä olemme. Nainen ja mies rinta rinnan tekemässä työtä maamme hyväksi.
        Mutta mistä lie kumpuaa tuo kiinnostus biologiaan ja sen säätelemään "normaaliin" järjestykseen?

• Huufemi kirjoitti:

sen jo aavistanut kirjoituksistasi.

Voisi kuvitella että aihe on jo loppuun kaluttu ikäryhmässämme...viisaana vanhempana ymmärretään mikä on vienyt Suomen siihen asemaan missä olemme. Nainen ja mies rinta rinnan tekemässä työtä maamme hyväksi.
        Mutta mistä lie kumpuaa tuo kiinnostus biologiaan ja sen säätelemään "normaaliin" järjestykseen?

Onhan kai niin, että evoluutio laahaa vuosituhansia teknisen ja sosiaalisen kehityksen perässä.
        Siitäköhän tämä(kin) kiinnostus kertoo??

Onneksi valtaosalla ihmisiä on kyky sopeutua ja oppia elämään uudenlaisten 'normien' mukaan.

Biologiset eroavaisuudet meidänkin avioliitossa pitää sen kasassa.
        Vaimo on vieläkin erittäin kaunis, hyvänmuotoisen naisellinen. Lisäksi fyysisesti hyväkuntoinen, iloinen, ulospäinsuuntautuva, paljon virikkeitä tarvitseva haluttu NAINEN. Olen siis edelleen häneen aidosti lääpälläni ja hänestä kirjoittaminen tai muuten ajattelu saa sykkeeni edelleen kohoamaan.

• Nuuuh!
        emw34 kirjoitti:

Onhan kai niin, että evoluutio laahaa vuosituhansia teknisen ja sosiaalisen kehityksen perässä.
        Siitäköhän tämä(kin) kiinnostus kertoo??

Onneksi valtaosalla ihmisiä on kyky sopeutua ja oppia elämään uudenlaisten 'normien' mukaan.

Biologiset eroavaisuudet meidänkin avioliitossa pitää sen kasassa.
        Vaimo on vieläkin erittäin kaunis, hyvänmuotoisen naisellinen. Lisäksi fyysisesti hyväkuntoinen, iloinen, ulospäinsuuntautuva, paljon virikkeitä tarvitseva haluttu NAINEN. Olen siis edelleen häneen aidosti lääpälläni ja hänestä kirjoittaminen tai muuten ajattelu saa sykkeeni edelleen kohoamaan.

sinun biologiasi joka pitää liittoanne kasassa? Epäilen että naisesi hyväksyy sinut parittelukumppaniksi koska olet geeneiltäsi hänelle paras valinta...tuttu, luotettava ja hyväksi haisteltu suvunjatkaja. :)

• Nuuuh! kirjoitti:

sinun biologiasi joka pitää liittoanne kasassa? Epäilen että naisesi hyväksyy sinut parittelukumppaniksi koska olet geeneiltäsi hänelle paras valinta...tuttu, luotettava ja hyväksi haisteltu suvunjatkaja. :)

olen hänelle usein painottanut.

Voit olla oikeassa, minun puolesta!:)

Lapset on ainakin parasta A-ryhmää vaikka itse sanonkin.

Tytöt kauniita ja älykkäitä, poika vähän kuin isänsä, poloinen lutuinen ressukka! Ja hänkin sentään urheilun saralla 10-15 parhaan joukossa Sm- tasolla. tytöt kumminkin tykää ja sehän riittää!;)

• Hezetafeministas
        emw34 kirjoitti:

olen hänelle usein painottanut.

Voit olla oikeassa, minun puolesta!:)

Lapset on ainakin parasta A-ryhmää vaikka itse sanonkin.

Tytöt kauniita ja älykkäitä, poika vähän kuin isänsä, poloinen lutuinen ressukka! Ja hänkin sentään urheilun saralla 10-15 parhaan joukossa Sm- tasolla. tytöt kumminkin tykää ja sehän riittää!;)

tyttö ja poika ovat kunnon ihmisiä. Eivät ymmärtääkseni häpeä elämäänsä. Tyttö on perinyt rohkeuden ja sosiaalitentaakkelit ja osan sorminäppäryydestäni. Poikani puolestaan innovaatioälyn ja filosofin luonteen.

• satsinimefatezeH
        Hezetafeministas kirjoitti:

tyttö ja poika ovat kunnon ihmisiä. Eivät ymmärtääkseni häpeä elämäänsä. Tyttö on perinyt rohkeuden ja sosiaalitentaakkelit ja osan sorminäppäryydestäni. Poikani puolestaan innovaatioälyn ja filosofin luonteen.

Elätkö sinä heidän elämäänsä kun oletat heidän perineen kaiken vain sinulta?

• Hezetafeministas kirjoitti:

poika on kiinnostunut filosofiasta ja valtiotieteistä, muutaman vuoden niihin panostanut.
        Vähän kuin isänsä, boheemisuuden piirteitä olen ollut huomaavinani hänessä.:)
        Poika ei ole insinöörityyppiä eikä tekninen nero, musiikki on hänen intohimonsa.

Vanhin tytär on huippulahjakas hyvin monipuolisesti ja hyvin niukalla koulutuksella ja aivan koulutuksestaan poiketen toimii keskisuuren yrityksen tuotantosuunnittelijana ja siihenkin hänet firman muista töistä pyydettiin, vaikka paikka oli yleisessä haussa.
        Toinen tytär on psygologiasta kiinnostunut ja kouluttautuu terveydenhoitoalalle..

• .11?
        satsinimefatezeH kirjoitti:

Elätkö sinä heidän elämäänsä kun oletat heidän perineen kaiken vain sinulta?

luulet heidän olevan minun kloonejani?

Olen äiti, kasvattaja, opettaja ja neuvonantaja. En pelkästään geeniperimä.

• Hezetafeministas
        emw34 kirjoitti:

poika on kiinnostunut filosofiasta ja valtiotieteistä, muutaman vuoden niihin panostanut.
        Vähän kuin isänsä, boheemisuuden piirteitä olen ollut huomaavinani hänessä.:)
        Poika ei ole insinöörityyppiä eikä tekninen nero, musiikki on hänen intohimonsa.

Vanhin tytär on huippulahjakas hyvin monipuolisesti ja hyvin niukalla koulutuksella ja aivan koulutuksestaan poiketen toimii keskisuuren yrityksen tuotantosuunnittelijana ja siihenkin hänet firman muista töistä pyydettiin, vaikka paikka oli yleisessä haussa.
        Toinen tytär on psygologiasta kiinnostunut ja kouluttautuu terveydenhoitoalalle..

ihminen jaksaa kouluttaa itsensä taipumuksiensa mukaan. Ei naapureiden, perheen eikä kavereiden toivomuksesta.

Mutta sen rohkeuden tai sen puutteen he perivät kotoaan.

• ?11.
        .11? kirjoitti:

luulet heidän olevan minun kloonejani?

Olen äiti, kasvattaja, opettaja ja neuvonantaja. En pelkästään geeniperimä.

Tuli vaan mieleeni kun ykskantaan toit esiin mistä ominaisuutensa ovat peräisin. Kai siittäjälläkin on jalanjälkensä heissä?

• Amffetamin
        ?11. kirjoitti:

Tuli vaan mieleeni kun ykskantaan toit esiin mistä ominaisuutensa ovat peräisin. Kai siittäjälläkin on jalanjälkensä heissä?

Tarkoitat miestäni? Häneltä lapseni ovat oppineet eurooppalaisen kanssakäymisen taidon. Otan sen ehkä joskus liian itsestään selvyytenä. Perkkele.

• nimateffmA
        Amffetamin kirjoitti:

Tarkoitat miestäni? Häneltä lapseni ovat oppineet eurooppalaisen kanssakäymisen taidon. Otan sen ehkä joskus liian itsestään selvyytenä. Perkkele.

Napaamme kai tuijotamme vaikka neitsytsynnyttäjiä ei ole, väitteistä huolimatta. Geenit kuitenkin määräävät lopputuloksen??

• OoÄn

anna alkusysäystä, eihän mies voi "ottaa" naista, vaan saa sen, ja siinähän meni kaikki testot haaskuulle; eikös vaan?

• hentosisar

testot nollilla.

• OoÄn
        hentosisar kirjoitti:

testot nollilla.

ettei "wörki" papparoilla hormooni toiminnan, lisäksi muukaan elollinen; jutuista päätellen melko aivotonta.

• hentosisar
        OoÄn kirjoitti:

ettei "wörki" papparoilla hormooni toiminnan, lisäksi muukaan elollinen; jutuista päätellen melko aivotonta.

on naisia ja joukossa kiihkofeministeja ja niillä siipiveikkomiehet kannustamassa
        ei anna oikeata kuvaa viisikymppisten ajattelusta tai edes siitä onko sitä oikeasti

• hentosisar kirjoitti:

on naisia ja joukossa kiihkofeministeja ja niillä siipiveikkomiehet kannustamassa
        ei anna oikeata kuvaa viisikymppisten ajattelusta tai edes siitä onko sitä oikeasti

Se antaa jutuillekin siivet, eikö?;)

Kuinkahan moni nainen pärjää kuuskymppisenä ilman voiteita, kun on ne limakalvotkin.... ai niin, joskus olleet, ei enää!!

Terveet nosmaalit miehet ei vielä siinä iässä tarvitse mitään keinoapuja hoitaakseen asian kunniakkaasti loppuun.
        Viinan ja tupakan suurkuluttaja ovat asia erikseen.
        Mutta naisen biologinen kello on pysähtynyt siinä mielessä, ettei ole suvunjatkamiseen yleensä mahdollisuutta.

Ei liuku ym. apukeinoissa ole moitittavaa, päinvastoin, niillä tehdään mahdolliseksi vanhempienkin henkilöiden, "viihdemielinen" sukupuolielämä.

juu ja ettei tarvihe kysyä, vaimoni on vielä säännöllisillä kuukautisilla siunattu nainen.
        Vaikka joskus kertoo ettei olis niin väliks, vaikka loppuis!!

• hentosisar
        emw34 kirjoitti:

Se antaa jutuillekin siivet, eikö?;)

Kuinkahan moni nainen pärjää kuuskymppisenä ilman voiteita, kun on ne limakalvotkin.... ai niin, joskus olleet, ei enää!!

Terveet nosmaalit miehet ei vielä siinä iässä tarvitse mitään keinoapuja hoitaakseen asian kunniakkaasti loppuun.
        Viinan ja tupakan suurkuluttaja ovat asia erikseen.
        Mutta naisen biologinen kello on pysähtynyt siinä mielessä, ettei ole suvunjatkamiseen yleensä mahdollisuutta.

Ei liuku ym. apukeinoissa ole moitittavaa, päinvastoin, niillä tehdään mahdolliseksi vanhempienkin henkilöiden, "viihdemielinen" sukupuolielämä.

juu ja ettei tarvihe kysyä, vaimoni on vielä säännöllisillä kuukautisilla siunattu nainen.
        Vaikka joskus kertoo ettei olis niin väliks, vaikka loppuis!!

kehuminen ei nosta sinua minun silmissä
        siihen älykkyyteen mitä mieheltä toivon

• hentosisar kirjoitti:

kehuminen ei nosta sinua minun silmissä
        siihen älykkyyteen mitä mieheltä toivon

senparemmin sinun silmissä tai muidenkaan,älykkyydestä viestittää.

Elän elämäni naisen kanssa melko tasa-arvoista muttei tasapäistä perhe-elämää, jossa lapset ovat ykkössijalla.
        Olen enemmän kuin ylpeä heistä, mutta yhtälailla olen mielissäni jos kenen lapset tahansa pärjääjät elämässään.
        Pyrin kyllä auttamaan muitakin kuin omia lapsia niin taloudellisesti kuin muutoin auttaen.

• tomppa2006

...olen jopa kirjoittanut avauksen tuosta "ottamisesta"...

Akka otetaan ja mies saadaan.

Kyllä mieshormooneilla jotain käyttöä vielä on, kyllä vaan.

• Feministas
      • Feministas

pois.
        Anjaniina tai Sedna2003. Laita parempi jos löytyy.

• tomppa2006

...alkusysäyksen tarvitse välttämättä olla noin vaikuttavaa...

• 1345

city lehdestä oivallettua: jos mies on niin saamaton ettei saa kahta sanaa muodostettua; "lähdetkö kahville?" niin kaikella todennäköisyydellä ei ole kiinnostunut naisesta. vaikka onhan näitä superujojakin.

• krrrrrrrrrrrrrrrr

geenien jatkamisen mahdollisuus tyypillä on olematon.
        Saamattomuus on kirosana minulle.

• tomppa2006

...ettei sen tarvitse olla miehelle kovin monimutkainen sanavalinta...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3807
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2576
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2005
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1546
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      82
      1262
    Aihe