Minua risoa pitkät odotusajat kun soitan jollekin yritykselle ja niin kerran kysyin, että kuka maksaa sen odotuksen?
MINÄ
Siten kompastuin erällä ulkomaalaisella sivuilla siihen uutiseen, että Saksassa aiotaan tehdä lopun tästä rahastuksesta ja homma käännetäänkin näin päin, että oikeus puhelukustannuksen veloitukseen synty vasta silloin, kun asiakkaan asia ruvetaan käsittelemään, eli yrityksen asiakaspalvelijaan saadaan yhteyttä. Tästä tule siis asetus tai laki. Piste.
Joka halua ja osaa lukea saksankielistä tekstiä, tässä on se juttu luettavana.
Olisihan se mukava, jos Suomenkin viranomaiset ja kansanedustajat ryhtyisivät hoitamaan välillä kuluttajienkin asiat, vaikkapa tästä aiheesta aloittaen.
Kuka jatkossa maksaa siis odotusajat?
SE YRITYS.
Odotusajan puheluveloitus poistettava
yksi ulkomaalainen
1
358
Vastaukset
- se sama
Unohdin laitaa sen linkin, tässä se on:
http://portal.gmx.net/de/themen/finanzen/geld/11266180-Teure-Sonderrufnummern.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209