Ei Jumala hyljännyt kaivosmiehiä.

savon ukko

Katolliseen uskoon kuulunet kaivosmiehet pääsevät pois surmanloukustaan. Sama Jumala kuin lestaadiolaisillakin on kuuli heidän rukouksensa pelastumisesta varmalta kuolemalta.

Myöskin he osasivat ja tietenin halusivat kiittää Jumalaansa kun pääsivät vapauteen. Teillä, joilla ei ole televisiota, ette näe, tai sitten ette haluakkaan nähdä, että muualla maailmassakin on Jumalansa rukoilevia ja taatusti yhtä hyviä ihmisiä kuin täällä, uskonsuunnista ja täynnä itsekästä uskoaan olemasssa Suomessa.

Olen onnellinen heiudän puolestaan.

9

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuta

Rukous hetki , kun pääsivät pois kapselista , ja muutenkin näyttää olevan
      harrasta porukkaa , ja hyvin syöneitä , olen katellut suoraa sieltä
      nyt on 20 päässyt pois kaivoksesta. 13. on vielä siell'ä

• Hellariboy86

Toki minäkin olen hyvilläni kun kaikki näyttää päättyvän hyvin. Luulen vain että tulos olisi ollut ihan täsmälleen sama vaikka yksikään ei olisi rukoillut.

• teuta

Sanoin tuon vain koska s.ukko oli jo todennut, että että he olivat katolilaisia

Mutta kuitenkin Spitalisia oli kymmenen , vain yksi palasi kiittämään ,
        Joista Jeesus kysyi, eikö 10 puhdistettu , missä muut 9ovat .

• ei mainareita tänne

Terve menoa sinne keskustelemaan kaivosasioista.

Mitä Jumalaan tulee niin ei ole kahta Jumalaa. Roomalaiskatolilausuus on kristinuskoa, vaikkakin täynnä omia perinnäissääntöjään.
      --------
      Katolisen kirkon historia ulottuu kahden tuhannen vuoden taakse alkuseurakunnan aikoihin. Seuraavina vuosisatoina kristikunnassa vallitsi yhtenäisen kirkon aika, mutta vuonna 1054 kristityt jakaantuivat lännen katolilaisiin ja idän ortodokseihin.

Katolinen kirkko on historiansa aikana ollut voimakas mahtitekijä varsinkin Euroopassa. Sen historiaan liittyy läheisesti myös paaviuden historia.

• savon ukko

Oikein pirana. Kun on mennyt lahkolaisuus päähän, ei sitä voi sulattaa kuin omia kuulijoitaan jotka itkevä ja kieriskelevät omantunnontuskissaan, kun uhkaileva, kiihkoleva mutta ei Jumalaa kiittävä maallikkomamieskauppiasopettajapastori paatostaa omaa sisältään pursuvaa saastaista ja sairasta itseuskoaa.

tämä ei ole teutalle.

• teuta

Elikkä sieltä on tullut muutama hurskas rukoilija , tämä tietenkin on meidän opittua
        kristinuskoa vastaan , mutta on sanottu että ei me olla iokeita lusteen nyhtäjiä
        vaan sellaiset jotka siihen on koulutettu .

• teuta

Oletetaan , että Jeesus Ristiinnaulittiin 0033. Ja ylösnoun aikoihin Hän perusti Seurakunnan.
        Siihen meni siis muutamia päiviä . Kirkko eli yhdessä vuoteen 1054- 33 = 1021 vuotta , sitten
        tuli se itään ja länteen ero .
        En tiedä oliko se jotenkin kiinni Ristiretkistöä , mutta ajoitus on varsin sopiva.

Suomessakin saatiin tunte miekalla käännytys , n. 1055 lähtien .

Köyliön Lalli pisti hanttiin , aika reippasrti .

• kitt,, kiit

kiitetty, kiitetty..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe