Todella "FIKSU" "duunikaveri" teillä
Ekaks kerto et Suomella ei ole mitään hätää ,vaikka maailmalla oli "täyslama" päällä .reilu vuosi sitten ,
Sitte vähän sekoiltiin VENÄJÄ lausunnoilla .
Viimeks kerrottiin "satuja" ajankohtaisohjelmassa: TULOEROT ON SUOMESSA kaventuneet !
Eilisen illan vastaavassa ohjelmassa "TÄMÄ SATU kumottiin" !
Ei ihme että on valtakunnan asiat sekasin !
Mitähän katsotaan "taikapeilistä" seuraavaksi ?
Hyvä ministerit ,hyvä kokomusta
3
68
Vastaukset
- kuopion nopein
Jos se on savolainen joka kertoo juttuja niin kannattaa kyllä katsoa omasta navigaattorista. Huonoon suuntaan on suomen asiat menossa ja se ottaa pattiin kun tiedettiin jo että näin voi käydä kun vaalitulos oli selvillä. Eli huonon politiikan seuraus minusta
kyllä on otsaa Urpilaisen höpöttää harmaasta taloudesta, itse hipoo rikollisuutta nostaa palkkaa töistä joita ei ole tyhnyt,hyi saatana mikä ämmä!! tollaista puoluetta johon hän kuuluu??en kyllä äänestäisi ikinä. kauniit puheet:::ja on itse riistäjä??
- talousrikolliset
sliksit kirjoitti:
kyllä on otsaa Urpilaisen höpöttää harmaasta taloudesta, itse hipoo rikollisuutta nostaa palkkaa töistä joita ei ole tyhnyt,hyi saatana mikä ämmä!! tollaista puoluetta johon hän kuuluu??en kyllä äänestäisi ikinä. kauniit puheet:::ja on itse riistäjä??
"kyllä on otsaa Urpilaisen höpöttää harmaasta taloudesta"
Harmaa talous on tosiasia ja hallitus ei toimi ripeästi, joten se antaa verovarojemme lipua verorikollisille.
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2009/04/03/suomen-harmaa-talous-joutuu-tarkkailuun/20098878/12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244