Heipsan!
6kk ikäinen sheltti poikamme olisi vailla koiranhoitopaikkaa lähinnä arki-illoiksi. Silloin tällöin miehelläni ja minulla tulee monta iltavuoroa kummallekin peräkkäin, enkä pidä ajatuksesta että koira on sen 8h yksin usein. Aamut koira nukkuu kuitenkin joten silloin se ei edes huomaa poissaoloamme:) Olisi mukavaa, jos olisi tuttavani lisäksi toinenkin paikka josta voisi hoitoapua kysyä! Ja kaiken parastahan olisi jos sieltä löytyisi pojalle sopiva koirakaverikin. Asumme Kuokkalassa.
Jyväskylä: koiralle iltahoitajaa
Biscuet
2
438
Vastaukset
- hoitoapua koiralle
Moi:)
Olen 19-vuotias opiskelijatyttö, ja voisin auttaa koiranne hoidossa:) Asun myös Kuokkalassa, kerrostalossa, joten täytyisi vain vuokranantajalta varmistaa, että voin tuoda tänne koiria. Minulla ei itselläni ole lemmikkieläimiä, mutta haaveilen sellaisesta, ja olen innokas lenkkeilijä, joten lenkkikaveri olisi myös kiva! - AnskuR
Hei!
Vieläkö hoitoapu olisi tarpeen?
Ainolassa asustaisi yksi innokas koiraihminen :)
anniina.ryhanen@saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269