Palstan taso on laskenut huomattavasti. Jos kerrot ufosta, sinua kutsutaan samantien hörhöksi. Minä luulin että tämä on ufopalsta ja että täällä puhutaan ufoista. Mikäli aihe ei kiinnosta niin miksi pitää vastata? Tai yleensä edes olla palstalla? Trollit kertovat kuinka heidän kissansa ovat nähneet ufoja. Onko jonkun aivot mädänneet, vai miksi tuollaisia lapsellisia kommentteja tulee? Niin että kukahan se tässä on hörhö typerine kommenteineen. Ufo on tunnistamaton lentävä esine, ei mitään muuta. Niitä on olemassa, sillä kaikkea ei voida tunnistaa.
Palstahörhöt
41
439
Vastaukset
- sopiva nimike
Pitäisi keksiä joku joviaalimpi nimike "ufohörhölle" Ufis? Uffe? Ufouskis? Ufotutkijakaan ei ole oikein sopiva, jos on vaan yltiöpäisen kiinnostunut ufoista ,ja tuntee muuten vaan hillitöntä intohimio näitä asioita kohtaan. Onko tuosta nyt sitten sen suurempaa haittaa? Sama kun sanoisi nörttiä nörtiksi.
- fghjkl
Kelpaisiko ufonisti. Vähän kuin heroinisti tai alkoholisti.
- Uhvahvaa
Kannatan sitä Uffista :) eli uffis ois hyvä
- gghjklöåä
fghjkl kirjoitti:
Kelpaisiko ufonisti. Vähän kuin heroinisti tai alkoholisti.
Mutta muokkaamalla vähän tulisi ehkä kelvollinen.
Miten olisi Ufoisti.
Ufoismi = Usko UFO:ihin
Ufoisti = UFO:ihin uskova
Saman olen huomannut. Ei täällä ole enää montaa jäljellä jotka olisivat edes kykeneväisiä keskustelemaan ufoista ihan asiallisesti. He kun ovat jossain lepotilassa, niin kakaroiden meuhka nousee entistä enemmän esille.
- mielenkiintoista...
Tuo kakarat on mainittu niin monta kertaa, että olisi kiintoisaa tietää, onko tuosta tieteellistä tutkimusta, että vanhemmat ihmiset uskoo herkemmin ufoihin?
mielenkiintoista... kirjoitti:
Tuo kakarat on mainittu niin monta kertaa, että olisi kiintoisaa tietää, onko tuosta tieteellistä tutkimusta, että vanhemmat ihmiset uskoo herkemmin ufoihin?
Ei se iästä ole kiinni, kakara on kakara vaikka jo kiikkustuolissa päivänsä viettäisi. Käytöksen mukaan, ei iän.
- näin on
mielenkiintoista... kirjoitti:
Nehän täällä meuhkaavat omia sulkeutuneita käsityksiä, hankkisivat edes sen oman elämänsä muualta.
- 3+8
"Trollit kertovat kuinka heidän kissansa ovat nähneet ufoja"'
Se oli läppää :D uskon ufoihin ja kaikkee mut noihi ihme ennustuksiin en oikeen jaksa uskoo :D- 11+12
mut ja mun perhe on ehkä kerran siepattu et sillee
11+12 kirjoitti:
mut ja mun perhe on ehkä kerran siepattu et sillee
Kiintoisaa, sekin miksi kukaan ei ole kysynyt mitään tuosta. Voitko hieman valaista tästä epäilystä hieman enemmän..?
Joo saakeli, komppaan kybällä. Tyhmyys tarttuu, en tarkoita että tältä palstalta, vaan yleensä. Aikaa myöten sen leviäminen näkyy aina vain selvemmin niille joihinka se ei ole vielä päässyt tarttumaan. Tartunnan saaneethan eivät toisten saatikka omaa typeryyttään edes huomaa, eikä heitä siitä voi edes syyttää, tai voi, mutta mitään se ei silti hyödytä. Ehkä epidemia vielä hellittää ja palstan taso lähtee nousemaan sen myötä, vaikka helvatun synkältä tämä kyllä näyttää.
- 20+19
ei uskalla ufoista jutella,kun pelkona on siirapilla voitelu ja liiskaaminen.
- aivan vakavastikko
Kirjoitit aiemmin eri nimimerkillä olevasi "taivaan lahja naisille"?
20+19 kirjoitti:
ei uskalla ufoista jutella,kun pelkona on siirapilla voitelu ja liiskaaminen.
Jos on syytä sellaista pelätä, niin ei ne mielessä olevat ufojutut voi olla muuta kuin pelkkää höpöä ja ihan höpöjututhan minä toki liiskaan armotta varsinkin jos olen kovin tylsistynyt sellaista viestiä lukiessani. Asialliset jutut ufoista, niin saakeli sentään, milloinkas minä olen sellaisesta ketään rankaissut? Osaan nääs askeleeni asetella siten että syyttömät säästyy. Höpö on höpöä, tulkoon se sitten ufopappien taikka puskisten näppäimistöltä...kaunis nainen voi kyllä kauneuteensa vedota kengän lähestyessä.
aivan vakavastikko kirjoitti:
Kirjoitit aiemmin eri nimimerkillä olevasi "taivaan lahja naisille"?
Kyllä vaan, tämä pitää täysin paikkansa. Elämäntehtäväni on tyydyttää naisia ja jos oikea löytyy, niin loppuikäni keskityn pelkästään häneen.
- valitettava tapa
jumalainen_ kirjoitti:
Kyllä vaan, tämä pitää täysin paikkansa. Elämäntehtäväni on tyydyttää naisia ja jos oikea löytyy, niin loppuikäni keskityn pelkästään häneen.
jonkinmoinen keskenkasvuinen trollaja palstalla edelleenkin.
valitettava tapa kirjoitti:
jonkinmoinen keskenkasvuinen trollaja palstalla edelleenkin.
Vastasin kysymykseen siten kun asia on. Olisiko pitänyt jättää vastaamatta koska aihe ei koskenut ufoja? Jos tuota katsoo edes hieman pidemmälle, niin silloinhan kysymyksen esittäjä olisi se trolli, en minä. Mieti sitä.
- sun keskari osoittaa
jumalainen_ kirjoitti:
Vastasin kysymykseen siten kun asia on. Olisiko pitänyt jättää vastaamatta koska aihe ei koskenut ufoja? Jos tuota katsoo edes hieman pidemmälle, niin silloinhan kysymyksen esittäjä olisi se trolli, en minä. Mieti sitä.
Taidat oikein nauttia toisten mollaamisesta?
sun keskari osoittaa kirjoitti:
Taidat oikein nauttia toisten mollaamisesta?
Olenhan ilmaissut sen varsin selkeästi jo aiemmin. Jos et muista taikka et ole lukenut, niin päättele se sitten vaikka tästä.
En ymmärrä valituksesi aihetta. Sehän on kunnia-asia kantaa niinkin hienoa titteliä kuin hörhö. Hörhöys on kunniatehtävä niille jotka sen osaavat ja hörhöyttä kannetaan rinta rottiningilla aina palstaan hamaan loppuun saakka. Ei hörhöksi voi ketään haukkua. Hörhöys ansaitaan hiellä ja skepojen kyynelillä.
- Darksejase
>>Pitäisi keksiä joku joviaalimpi nimike "ufohörhölle" Ufis? Uffe? Ufouskis?>Ufotutkijakaan ei ole oikein sopiva, jos on vaan yltiöpäisen kiinnostunut ufoista
Darksejase kirjoitti:
>>Pitäisi keksiä joku joviaalimpi nimike "ufohörhölle" Ufis? Uffe? Ufouskis?>Ufotutkijakaan ei ole oikein sopiva, jos on vaan yltiöpäisen kiinnostunut ufoista
Ei hörhöydessä ole kyse niinkään uskosta oli se nyt sitten faithia tai believeä, sillä hörhöyden voi rakentaa molempien varaan samoin kuin skepouden (vrt. pseudoskeptismi). Kyse on siitä että ajaa eteenpäin jotain itselleen tärkeitä asioita ja arvoja eikä jää skepojen poljettavaksi maanrakoon.
"Miten tämä usko siihen ja tähän suhteutuu viitekehykseen? "
Mitä jos koittaisit kysyä selkeä kysymyksen ja muotoilla lauseesi niin että minäkin ymmärrän. Viitekehyksesi on vähintäänkin sekava.- retu1.1
einari3 kirjoitti:
Ei hörhöydessä ole kyse niinkään uskosta oli se nyt sitten faithia tai believeä, sillä hörhöyden voi rakentaa molempien varaan samoin kuin skepouden (vrt. pseudoskeptismi). Kyse on siitä että ajaa eteenpäin jotain itselleen tärkeitä asioita ja arvoja eikä jää skepojen poljettavaksi maanrakoon.
Mitä jos koittaisit kysyä selkeä kysymyksen ja muotoilla lauseesi niin että minäkin ymmärrän. Viitekehyksesi on vähintäänkin sekava.hörhö on pilkkaajien antama nimitys ihmiselle jolle on tapahtunut asioita jotka menevät yli hilseen.Ja kukapa muukaan tuota nimitystä mieluiten käyttää kuin palstan häiriköt,osa heistä kaiketi skepoihin kuuluvia kieltäjiä,osa taas kiusaus tarkoituksessa liikkeellä.
Ihminen joka kokenut outoja tapahtumia haluaa niistä johonkin päin kertoa,saadakseen jotain selvyytä tapahtumille.Minusta näitä ihmisiä on väärin nimittää "hörhöksi"koska eihän tämä ihminen ole itse syypää tapahtuneeseen.Lähinnä tämä on salapoliisi työtä, kun pitää yrittää julkisuutta välttäen selvittää sellaisia asioita jotka ovat utopiaa myös viisasten kerhoon lukeutuville tiedemiehille,ja heillä on kaikki mahdollinen alan tietämys käytössä.
Minua ei kiinnostaisi koko ufo juttu jos en olisi itse kokenut sellaista mitä en käsitä.Siitä tässä on kohdallani kysymys.Ihmettelen hiukan niitä jotka muuten vaan postailevat palstalla.Onhan se toisaalta ihan hyvä että kiinnostusta Ufo-asioihin riittää ilman omaa kokemusta.Mutta olisiko silloin "hörhö"nimike paikallaan,vastaukseni on edelleen kielteinen.
No tässä tätä nyt taas,miettikää ja sitten kommenttia. - DarkNH
einari3 kirjoitti:
Mitä jos koittaisit kysyä selkeä kysymyksen ja muotoilla lauseesi niin että minäkin ymmärrän. Viitekehyksesi on vähintäänkin sekava.>>Mitä jos koittaisit kysyä selkeä kysymyksen ja muotoilla lauseesi niin että minäkin ymmärrän. Viitekehyksesi on vähintäänkin sekava.
retu1.1 kirjoitti:
hörhö on pilkkaajien antama nimitys ihmiselle jolle on tapahtunut asioita jotka menevät yli hilseen.Ja kukapa muukaan tuota nimitystä mieluiten käyttää kuin palstan häiriköt,osa heistä kaiketi skepoihin kuuluvia kieltäjiä,osa taas kiusaus tarkoituksessa liikkeellä.
Ihminen joka kokenut outoja tapahtumia haluaa niistä johonkin päin kertoa,saadakseen jotain selvyytä tapahtumille.Minusta näitä ihmisiä on väärin nimittää "hörhöksi"koska eihän tämä ihminen ole itse syypää tapahtuneeseen.Lähinnä tämä on salapoliisi työtä, kun pitää yrittää julkisuutta välttäen selvittää sellaisia asioita jotka ovat utopiaa myös viisasten kerhoon lukeutuville tiedemiehille,ja heillä on kaikki mahdollinen alan tietämys käytössä.
Minua ei kiinnostaisi koko ufo juttu jos en olisi itse kokenut sellaista mitä en käsitä.Siitä tässä on kohdallani kysymys.Ihmettelen hiukan niitä jotka muuten vaan postailevat palstalla.Onhan se toisaalta ihan hyvä että kiinnostusta Ufo-asioihin riittää ilman omaa kokemusta.Mutta olisiko silloin "hörhö"nimike paikallaan,vastaukseni on edelleen kielteinen.
No tässä tätä nyt taas,miettikää ja sitten kommenttia."hörhö on pilkkaajien antama nimitys ihmiselle "
Tiesitkö että skepotkin itkevät usein tällä pasltalla kun heitä haukutaan skepoiksi? Silloin he kokevat itsensä väärinymmärretyiksi ja yleensä alkavat puhua terveestä skeptismistä, reaalimaailmasta jne. On myös tervettä hörhöyttä eikä näitä nimikkeitä kannata ottaa niin vakavasti.
Minä ainakin olen hörhö - hörhöjen kunkku.DarkNH kirjoitti:
>>Mitä jos koittaisit kysyä selkeä kysymyksen ja muotoilla lauseesi niin että minäkin ymmärrän. Viitekehyksesi on vähintäänkin sekava.
Otetaan yhdet sille! (ja tälle)
- tarhnh
einari3 kirjoitti:
Otetaan yhdet sille! (ja tälle)
YKok
- DarkNH
einari3 kirjoitti:
"hörhö on pilkkaajien antama nimitys ihmiselle "
Tiesitkö että skepotkin itkevät usein tällä pasltalla kun heitä haukutaan skepoiksi? Silloin he kokevat itsensä väärinymmärretyiksi ja yleensä alkavat puhua terveestä skeptismistä, reaalimaailmasta jne. On myös tervettä hörhöyttä eikä näitä nimikkeitä kannata ottaa niin vakavasti.
Minä ainakin olen hörhö - hörhöjen kunkku.Monella skepolla mennyt luu kurkuun kun eikan kanssa kiistellyt.
Saattaa mennä vaan liian syvällisiin juttuijuihin. - Hömelö......
Hörhöys on ansaittava. Siinä olet oikeassa. Valitettavan monet luulevat pääsevänsä hörhöksi pelkästään suoltamalla mahdollisimman epäuskottavaa tekstiä. Ei sillä pääse kuin tyhmän kirjoihin.
Todellinen hörhö osaa perustella hörhehtimisensä ja olla jopa siinä vaativassa kentässä ( vai kontekstissa?) vielä looginen.
Täten erotettakoon tyhmyys ja hörhöys selvästi toisistaan. Ne ovat eri asioita. Sinut voisi nimittää palstan Pääluottamus Hörhöksi pitkän ja ansiokkaan hörhehtimisurasi kunniaksi. - Hömelö....
retu1.1 kirjoitti:
hörhö on pilkkaajien antama nimitys ihmiselle jolle on tapahtunut asioita jotka menevät yli hilseen.Ja kukapa muukaan tuota nimitystä mieluiten käyttää kuin palstan häiriköt,osa heistä kaiketi skepoihin kuuluvia kieltäjiä,osa taas kiusaus tarkoituksessa liikkeellä.
No tässä tätä nyt taas,miettikää ja sitten kommenttia."...osa heistä kaiketi skepoihin kuuluvia kieltäjiä..."
Lause sisältää loogisen mahdottomuuden. Skeptikko on epäilijä; totaalikieltäminen vaatii varmuutta. - mitäs sanot
Hömelö...... kirjoitti:
Hörhöys on ansaittava. Siinä olet oikeassa. Valitettavan monet luulevat pääsevänsä hörhöksi pelkästään suoltamalla mahdollisimman epäuskottavaa tekstiä. Ei sillä pääse kuin tyhmän kirjoihin.
Todellinen hörhö osaa perustella hörhehtimisensä ja olla jopa siinä vaativassa kentässä ( vai kontekstissa?) vielä looginen.
Täten erotettakoon tyhmyys ja hörhöys selvästi toisistaan. Ne ovat eri asioita. Sinut voisi nimittää palstan Pääluottamus Hörhöksi pitkän ja ansiokkaan hörhehtimisurasi kunniaksi.uskottava että kissakin osaa puhua.
http://www.videot.org/category/elainvideot - Hömelö....
mitäs sanot kirjoitti:
uskottava että kissakin osaa puhua.
http://www.videot.org/category/elainvideotMulla on vanha kissa. Kyllä sekin joikaa melkein samalla tavalla. Varsinkin saalistettuaan muikun ruokakupista ja raahattuaan saaliinsa tietokonepöytäni alle. Ei sen joiku ihan noin ilmeikästä ehkä ole, mutta hyvin saman tyylistä. Kyllä minä puhuviin kissoihin uskon siinä kun uhvoihinkin. Se, että saako kukaan kissan puheesta selvää sen enempää kuin ufojen syvällisemmästä olemuksestakaan, on sivuseikka.
- ja tästä
Hömelö.... kirjoitti:
Mulla on vanha kissa. Kyllä sekin joikaa melkein samalla tavalla. Varsinkin saalistettuaan muikun ruokakupista ja raahattuaan saaliinsa tietokonepöytäni alle. Ei sen joiku ihan noin ilmeikästä ehkä ole, mutta hyvin saman tyylistä. Kyllä minä puhuviin kissoihin uskon siinä kun uhvoihinkin. Se, että saako kukaan kissan puheesta selvää sen enempää kuin ufojen syvällisemmästä olemuksestakaan, on sivuseikka.
en voinut olla......
http://www.youtube.com/watch?v=m5sVVE1S6qA
voi raukkaa.......ja katsojilla on hauskaa.
Ufotkaan uskal.. - DarkNH
Hömelö.... kirjoitti:
"...osa heistä kaiketi skepoihin kuuluvia kieltäjiä..."
Lause sisältää loogisen mahdottomuuden. Skeptikko on epäilijä; totaalikieltäminen vaatii varmuutta.Sanoo skepo joka kieltää. Ugh.
- fiktiivitiedehörhö
Hömelö.... kirjoitti:
"...osa heistä kaiketi skepoihin kuuluvia kieltäjiä..."
Lause sisältää loogisen mahdottomuuden. Skeptikko on epäilijä; totaalikieltäminen vaatii varmuutta.Skeptikko on vain niin omissa sulkeutuneissa totaalikäsityksissä, eikä voi käsittää muiden eriäviä mielipiteitä asioista.
- möllöttää
ja tästä kirjoitti:
en voinut olla......
http://www.youtube.com/watch?v=m5sVVE1S6qA
voi raukkaa.......ja katsojilla on hauskaa.
Ufotkaan uskal..joskus suusta tulee sammakoita.
- Hömelö....
fiktiivitiedehörhö kirjoitti:
Skeptikko on vain niin omissa sulkeutuneissa totaalikäsityksissä, eikä voi käsittää muiden eriäviä mielipiteitä asioista.
Totta kai voi. Skeptikko on epäilijä. Ei kieltäjä eikä kantansa kiveen hakannut uskova. Koko skeptisyyden aatehan lähtee pohdinnasta, voimmeko tietää mitään varmasti. Skeptikko on selkeyttänyt itselleen eron tiedon ja tiedon kaltaisuuden välillä. Uskomuksiin sisältyy usein väitteet tiedosta, jota skeptikko ei pitäisi edes tiedon kaltaisena sen heikon evidenssin takia. Tästä skeptikko on selkeästi tietoinen ja siksi hän kykenee ymmärtämään myös "asiastaan varmoja ihmisiä". Kiveen hakataan uskonnon kaltaisia uskomuksia, ei tieteellisiä, joiden varaan skeptikko pyrkii maailmankuvaansa rakentamaan.
- evil greys
retu1.1 kirjoitti:
No tässä tätä nyt taas,miettikää ja sitten kommenttia."Ihminen joka kokenut outoja tapahtumia haluaa niistä johonkin päin kertoa,saadakseen jotain selvyytä tapahtumille.Minusta näitä ihmisiä on väärin nimittää "hörhöksi"koska eihän tämä ihminen ole itse syypää tapahtuneeseen."
Juuri näin, en minäkään ufo-uutisista olisi kiinnostunut ellei takana olisi kokemusta, jonka vuoksi kiinnostus on herännyt. Se että olen kokenut jotain outoa aikoinaan, on johtanut siihen että tätä palstaa luen ja tänne kirjoitan.
Palstalla esiintyy asiattomuuksia ja amatöörimäisiä väliintuloja niin se merkitsee suosittua palstaa.
Näitä on aina tämmöisissä, en kuitenkaan väitä että ilmiö olisi mukava se vaan on aiheen luonteen takia sellainen lieveilmiö.
Täällä moderointi politiikka on aika vapaata ja sallii suht paljon.
Sanoisin ken käyttäjäksi rupea se kestäköön mutta jos jossain ketjussa on jotain sellaista asiatonta niin jättää sen vain huomioimatta tai ei vastaa enää ko ketjuun, ei ainakaan tuolle kirjoittajalle.
Ufo-ilmiö eli siis se mitä ufo-tutkimuksessa käsitellään on kuitenkin paljon laajempi kuin pelkkä lentävä esine jota havaitsija ei tunnista.
Samoin tuo on levinnyt näille palstoille täällä käsitellään ilmiötä aika kokonais valtaisesti.
Joillekin se on jopa uskonto mutta ei allekirjoittaneelle.
Matti- ds1
jos et keksi muuta, ni oo itte botti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1817614Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2661854- 681299
- 721223
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641197- 571188
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau71124Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931112Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511095- 361046