3 kpl. BMW:n kulkupelejä yhdellä ihmisellä. Mielikuvituksen puutetta vai? Miksi kukaan haluaa hankkia kolme saman valmistajan kulkuneuvoa?
BMW M3
BMW 320d
BMW S 1000 RR (moottoripyörä)
Jos kerran on rahaa, niin eikö voisi hankkia vähän vaihtelevuutta vempaimiinsa? Jos haluaa vaikkapa M3:n, niin mikei käyttöautoksi voiis hankkia vaikka diesel-Audia tai Mersua? Ja moottoripyöräksi DUCATI tai jokin "oikea" moottoripyörä.
Voisiko joku BMW-ihminen kertoa, miski hankkia kaikki kulkupelit saman merkkisiä? Harvalla hifi-harrastajalla tai High Endistilläkään on kaikki kamat saman merkkisiä. Eikö idea ole valita eri valmsitajilta parhaat? BMW saattaa tehdä ihan OK autoja, mutta mootoripyörissä on taatusti parempia vaihtoehtoja kuin BMW. Paitsi siis tämän ketjun esittelemän henkilön mielestä...
3 BMW:tä - Heikko mielikuvitus?
86
1819
Vastaukset
- totaalinen ihmetteli
Pahoittelen miniläppärin mininäppiksen aiheuttamia jatkuuvia kirjoitusvirheitä!
- rx75
Ihan samasta syytä joku hankkii bemarin vehkeitä kuin sinä miniläppärin. Sekin tuiki tarpeeton ellei hae jotain tiettyä trendiä jne.
- dfupåoiuydfxcvhjio
Vaikka en ole BMW-ihminen niin voin kertoa miksi joku hankkii kolme samanmerkkistä kulkupeliä.
Vastaus tulee tässä: Jos joku vain haluaa ja on taloudellisesti mahdollista hankkia jotakin niin suokaamme hänelle se mahdollisuus.
Sama yksinkertaisemmin: Vittuako se muille kuuluu mitä joku omistaa. Hoida vain omat asiasi.- totaalinen ihmetteli
Loistavaa! Arvasin, että ensimmäisten vastausten joukossa tulee jotain tyyliin: "Hanki itsellesi elämä!" tai "Mitä se sulle kuuluu!"
No, se tuli heti ensimmäiseksi! Kiitos!
Mutta asiaan! Vaikka se ei siis minulle kuulu, niin eikö kaverilla ole mielikuvitusta? Jos voittaisin Lotossa, niin en takuulla hankkisia samanmerkkisiä autoja! Nykyisellään kaikki hifi-laitteeni oavt eri merkkisiä:
CD-soitin on NADin
Vahvari Pioneerin
DVD-soitin Panasonic
Välijohdot QED ja Chord
Kaiutinjohdot Supran
Kaiuttimet Infinity
Miksi kukaan hankkkisia kulkuvälineitäkään saman merkkisiä? Niin vaan ei kuulu tehdä! Pitää poimia eri valmistajien parhaat!
Urheiluautoksi M3, dieseliksi Mersun C 350 CDI ja moottoripyöräksi Ducati. Niin kuuluu tehdä, ja naapurikin näkee, että "tuossapa asiantuntija, kun poimi parhaat eri valmistajilta". Nyt naapuri (minä) katson, että "tuossapa idiootti, kun hankki 3 BMW:tä!" - sellainen seikka,
totaalinen ihmetteli kirjoitti:
Loistavaa! Arvasin, että ensimmäisten vastausten joukossa tulee jotain tyyliin: "Hanki itsellesi elämä!" tai "Mitä se sulle kuuluu!"
No, se tuli heti ensimmäiseksi! Kiitos!
Mutta asiaan! Vaikka se ei siis minulle kuulu, niin eikö kaverilla ole mielikuvitusta? Jos voittaisin Lotossa, niin en takuulla hankkisia samanmerkkisiä autoja! Nykyisellään kaikki hifi-laitteeni oavt eri merkkisiä:
CD-soitin on NADin
Vahvari Pioneerin
DVD-soitin Panasonic
Välijohdot QED ja Chord
Kaiutinjohdot Supran
Kaiuttimet Infinity
Miksi kukaan hankkkisia kulkuvälineitäkään saman merkkisiä? Niin vaan ei kuulu tehdä! Pitää poimia eri valmistajien parhaat!
Urheiluautoksi M3, dieseliksi Mersun C 350 CDI ja moottoripyöräksi Ducati. Niin kuuluu tehdä, ja naapurikin näkee, että "tuossapa asiantuntija, kun poimi parhaat eri valmistajilta". Nyt naapuri (minä) katson, että "tuossapa idiootti, kun hankki 3 BMW:tä!"että kyseinen henkilö pitää BMW:stä. Jos hän ei jostain syystä pidä esim. Mersuista, niin miksi hänen pitäisi sellainen ostaa? Ja ehkä hänen mielestään BMW edustaa noissa kaikissa luokista parasta, mitä rahalla saa, ja siksi hän ei halua vain naapureidensa takia ostaa jotain, mistä ei oikeasti tykkää.
Oletko muuten aidosti sitä mieltä, että Pioneerilta löytyy parhaat vahvistimet? Kas kun ei Philipsiltä... - lisäys:
sellainen seikka, kirjoitti:
että kyseinen henkilö pitää BMW:stä. Jos hän ei jostain syystä pidä esim. Mersuista, niin miksi hänen pitäisi sellainen ostaa? Ja ehkä hänen mielestään BMW edustaa noissa kaikissa luokista parasta, mitä rahalla saa, ja siksi hän ei halua vain naapureidensa takia ostaa jotain, mistä ei oikeasti tykkää.
Oletko muuten aidosti sitä mieltä, että Pioneerilta löytyy parhaat vahvistimet? Kas kun ei Philipsiltä...Jos puhutaan keittiökoneista, siis uunista, mikrosta, jääkaapista jne, niin minä ainakin haluan, että ne kaikki ovat nimenomaan samaa merkkiä. Jos kys. laitteet ovat eri valmistajien sillisalaatti, niin siinä tulee sellainen fiilis, että rahat ovat loppuneet ja on pitänyt etsiä halvin tarjousmalli jokaisesta koneesta. Mutta kun kaikki ovat esim. Boschin harjattua terästä, niin heti näyttää äveriäämmälle.
- kateuskateuskateus
totaalinen ihmetteli kirjoitti:
Loistavaa! Arvasin, että ensimmäisten vastausten joukossa tulee jotain tyyliin: "Hanki itsellesi elämä!" tai "Mitä se sulle kuuluu!"
No, se tuli heti ensimmäiseksi! Kiitos!
Mutta asiaan! Vaikka se ei siis minulle kuulu, niin eikö kaverilla ole mielikuvitusta? Jos voittaisin Lotossa, niin en takuulla hankkisia samanmerkkisiä autoja! Nykyisellään kaikki hifi-laitteeni oavt eri merkkisiä:
CD-soitin on NADin
Vahvari Pioneerin
DVD-soitin Panasonic
Välijohdot QED ja Chord
Kaiutinjohdot Supran
Kaiuttimet Infinity
Miksi kukaan hankkkisia kulkuvälineitäkään saman merkkisiä? Niin vaan ei kuulu tehdä! Pitää poimia eri valmistajien parhaat!
Urheiluautoksi M3, dieseliksi Mersun C 350 CDI ja moottoripyöräksi Ducati. Niin kuuluu tehdä, ja naapurikin näkee, että "tuossapa asiantuntija, kun poimi parhaat eri valmistajilta". Nyt naapuri (minä) katson, että "tuossapa idiootti, kun hankki 3 BMW:tä!"Kirjoituksesi tuo erittäin hyvin esiin perussuomalaisen ongelman:kateus. Viimeisen lauseen kirjoituksessasi tulisi kuulua:nyt naapuri,minä vahtaan ja lasken kateellisena paljon naapuri on pystynyt sijoittamaan kulkupeleihinsä.
Näkee myös tyylistäsi, ettei kulkuneuvojen merkillä olisi mitään väliä(nyt ne sattuu olemaan bemareita), keksisit kyllä jotain itkua vaikka naapurisi pihassa seisoisi sata poloa...Löisin myös vetoa,että olet kateuksissasi kysynyt akesta, onko ko. vermeet naapurisi nimissä...
Asia, joka ei pätkääkään sinulle kuulu tuntuu jostain syystä sinua häiritsevän(jokainenhan näkee,että tuo asia on kateus). Neuvoisin sinua käyttämään kadehtimiseen käyttämäsi energian, sen asian pohtimiseen, että mitä sinun itsesi pitäisi tehdä, päästäksesi asemaan jossa naapurisi on. Ajatusmaailmasi näyttää kyllä olevan sangen erikoinen, ainakaan ilman rajua muutosta tulet pysymään katkerana perusduunarina, joka ilmiselvästi olet.
Ja sitten ihmetellään, miksi suomessa on yleensä huono naapurisopu.... - edellinen
kateuskateuskateus kirjoitti:
Kirjoituksesi tuo erittäin hyvin esiin perussuomalaisen ongelman:kateus. Viimeisen lauseen kirjoituksessasi tulisi kuulua:nyt naapuri,minä vahtaan ja lasken kateellisena paljon naapuri on pystynyt sijoittamaan kulkupeleihinsä.
Näkee myös tyylistäsi, ettei kulkuneuvojen merkillä olisi mitään väliä(nyt ne sattuu olemaan bemareita), keksisit kyllä jotain itkua vaikka naapurisi pihassa seisoisi sata poloa...Löisin myös vetoa,että olet kateuksissasi kysynyt akesta, onko ko. vermeet naapurisi nimissä...
Asia, joka ei pätkääkään sinulle kuulu tuntuu jostain syystä sinua häiritsevän(jokainenhan näkee,että tuo asia on kateus). Neuvoisin sinua käyttämään kadehtimiseen käyttämäsi energian, sen asian pohtimiseen, että mitä sinun itsesi pitäisi tehdä, päästäksesi asemaan jossa naapurisi on. Ajatusmaailmasi näyttää kyllä olevan sangen erikoinen, ainakaan ilman rajua muutosta tulet pysymään katkerana perusduunarina, joka ilmiselvästi olet.
Ja sitten ihmetellään, miksi suomessa on yleensä huono naapurisopu...."katkerana perusduunarina"
Miten määrittelet katkeran perusduunarin? Mikä on duunari? Määritelläänkö se palkan, työpaikan vai koulutustaustan mukaan?
- Jos on kaksi korkeakoulututkintoa tiedekorkeakoulusta (ei siis ammattikorkeakoulusta!), niin onko henkilö "perusduunari"?
- Jos osa-aikatyötä tekemällä (30 tuntia viikossa) tienaa 4200 e/kk brutto, niin onko perusduunari?
Mutta joo, on totta, ettei 4200 euron kuukausipalkalla ostella kolmea Bemaria! Siinä olet oikeassa. - edellinen
kateuskateuskateus kirjoitti:
Kirjoituksesi tuo erittäin hyvin esiin perussuomalaisen ongelman:kateus. Viimeisen lauseen kirjoituksessasi tulisi kuulua:nyt naapuri,minä vahtaan ja lasken kateellisena paljon naapuri on pystynyt sijoittamaan kulkupeleihinsä.
Näkee myös tyylistäsi, ettei kulkuneuvojen merkillä olisi mitään väliä(nyt ne sattuu olemaan bemareita), keksisit kyllä jotain itkua vaikka naapurisi pihassa seisoisi sata poloa...Löisin myös vetoa,että olet kateuksissasi kysynyt akesta, onko ko. vermeet naapurisi nimissä...
Asia, joka ei pätkääkään sinulle kuulu tuntuu jostain syystä sinua häiritsevän(jokainenhan näkee,että tuo asia on kateus). Neuvoisin sinua käyttämään kadehtimiseen käyttämäsi energian, sen asian pohtimiseen, että mitä sinun itsesi pitäisi tehdä, päästäksesi asemaan jossa naapurisi on. Ajatusmaailmasi näyttää kyllä olevan sangen erikoinen, ainakaan ilman rajua muutosta tulet pysymään katkerana perusduunarina, joka ilmiselvästi olet.
Ja sitten ihmetellään, miksi suomessa on yleensä huono naapurisopu....Miten niin kateus?
http://www.youtube.com/watch?v=CiIyLyVVd48
Mikä ero on kateudella ja ihannoinnilla?
Mistä näet etten ihannoi? Miten perustelet, että olen kateellinen? - kateuskateuskateus
edellinen kirjoitti:
"katkerana perusduunarina"
Miten määrittelet katkeran perusduunarin? Mikä on duunari? Määritelläänkö se palkan, työpaikan vai koulutustaustan mukaan?
- Jos on kaksi korkeakoulututkintoa tiedekorkeakoulusta (ei siis ammattikorkeakoulusta!), niin onko henkilö "perusduunari"?
- Jos osa-aikatyötä tekemällä (30 tuntia viikossa) tienaa 4200 e/kk brutto, niin onko perusduunari?
Mutta joo, on totta, ettei 4200 euron kuukausipalkalla ostella kolmea Bemaria! Siinä olet oikeassa.Jos sulla olisi tiedekorkekoulututkintoja, et varmasti ravaisi autotalleissa kuvaamassa naapurin autoja, pahoittaisi mieltäsi naapurin omistamista kulkupeleistä,urkkisi naapurin tuloja.... ja ennenkaikkea vaikka niin tekisitkin tajuaisit olla nolaamatta itseäsi kirjoittamalla tästä kaikesta nettiin. Suurin osa kaltaisistasi kateellisista kyylääjistä edes tajuaa tehdä "työnsä" hiljaisuudessa, sinä vielä kehtaat laittaa sen nettiin, ikäänkuin hakien hyväksyntää moiselle sairaalle toiminnalle, hyi helvetti, hamekangas sulle pitäis ostaa.
- edellinen
kateuskateuskateus kirjoitti:
Jos sulla olisi tiedekorkekoulututkintoja, et varmasti ravaisi autotalleissa kuvaamassa naapurin autoja, pahoittaisi mieltäsi naapurin omistamista kulkupeleistä,urkkisi naapurin tuloja.... ja ennenkaikkea vaikka niin tekisitkin tajuaisit olla nolaamatta itseäsi kirjoittamalla tästä kaikesta nettiin. Suurin osa kaltaisistasi kateellisista kyylääjistä edes tajuaa tehdä "työnsä" hiljaisuudessa, sinä vielä kehtaat laittaa sen nettiin, ikäänkuin hakien hyväksyntää moiselle sairaalle toiminnalle, hyi helvetti, hamekangas sulle pitäis ostaa.
"Jos sulla olisi tiedekorkekoulututkintoja..."
Kyllä on. Ihmisiä on vaan niin moneen junaan. Se, että on korkeakoulututkinto ei estä ravaamasta parkkihallissa jne.
Eikös se tämä turkulainen Herlinin tyttären kidnapannut henkilö ollut juristi? Eli korkeakoulututkinto hänelläkin ja niin idiootti, että kidnappaa Herlinin tyttären, noutaa lunnasrahat Louhi-parkkihallista ja luulee ettei jää kiinni!
Eli se, että on tutkinto ei kerro "mitään" ihmisen normaaliudesta.
Itse olen millainen olen siitä huolimatta, että sain paperit ulos kahdesta koulusta. Onneksi ihmisiä on erilaisia. Olisi tosi tylsää, jos kaikki olisimme ihan samasta muotista tulleita ja käyttäytyisimme ihan samalla tavalla. Olen mielestäni terveellä tavalla "hullu". Se minulle suotakoon. Olen ympäristölleni vaaraton.
- 8+3
ei muuten taatusti oo kellään kolmee bemarii
- totaalinen ihmetteli
Ei ole vai?
http://www.youtube.com/watch?v=EfcW63RaPZI
Siinä videolla kaksi 3:sta... BMW M3 ja RR. Kuten on mainittu, vain 320d on päivittäisessä käytössä. Nämä kaksi seisovat käyttämättöminä. No, mikäs siinä! - 1 BMW
totaalinen ihmetteli kirjoitti:
Ei ole vai?
http://www.youtube.com/watch?v=EfcW63RaPZI
Siinä videolla kaksi 3:sta... BMW M3 ja RR. Kuten on mainittu, vain 320d on päivittäisessä käytössä. Nämä kaksi seisovat käyttämättöminä. No, mikäs siinä!käydä kuvaamassa toisten menopelejä? Itseäni ainakin ärsyttäisi noin utelias naapuri.
- totaalinen ihmetteli
1 BMW kirjoitti:
käydä kuvaamassa toisten menopelejä? Itseäni ainakin ärsyttäisi noin utelias naapuri.
Kiitos kun huomasit, että tarkoituksella auton ja moottoripyörän rekisterikilpiä ei ole kuvattu! Auton omistaja ei paljastu!
- totaalinen ihmetteli
1 BMW kirjoitti:
käydä kuvaamassa toisten menopelejä? Itseäni ainakin ärsyttäisi noin utelias naapuri.
...että kulkupelit oikeasti ovat olemassa.
Kuka tahansa voisi muutoin keksiä tällaisia ketjuja.
Eikö autoharrastajat yleensä (ainakin Ameriikassa) jaa kuvia ja videoita autoistaan harrastajien kesken? - ,,,,,
totaalinen ihmetteli kirjoitti:
...että kulkupelit oikeasti ovat olemassa.
Kuka tahansa voisi muutoin keksiä tällaisia ketjuja.
Eikö autoharrastajat yleensä (ainakin Ameriikassa) jaa kuvia ja videoita autoistaan harrastajien kesken?mutta se on eri asia kuvata ulkona jonkun tuntemattoman autoa kun oman naapurin. Mitä jos naapurisi näkee videon että käyt kuvaamassa hänen kulkupelejä, eikö sinua yhtään ärsyttäisi jos olisit hänen asemassa?
- totaalinen ihmette
totaalinen ihmetteli kirjoitti:
Ei ole vai?
http://www.youtube.com/watch?v=EfcW63RaPZI
Siinä videolla kaksi 3:sta... BMW M3 ja RR. Kuten on mainittu, vain 320d on päivittäisessä käytössä. Nämä kaksi seisovat käyttämättöminä. No, mikäs siinä!...käyttämättömänä tallissa kesärenkaat alla kesää(?) odottamassa. Onneksi enää noin 5 kuukautta, että pääsee ajoon. Sääliksi käy, kun yli 100 000 euron autoa seisotetaan ajamattomana tallissa.
Ei BMW M3 erinomaisuudestaan huolimatta nyt sentään vielä sellainen "super-auto" ole, etteikö sillä voisi ajaa jopa suomen talvessa. Saati sitten, että auto on jo seissyt ajamattomana viimeiset 4-5 viikkoa...
Ymmärrän hyvin moottoripyörän seisomisen talvella, mutta en M3:n. - ----
totaalinen ihmette kirjoitti:
...käyttämättömänä tallissa kesärenkaat alla kesää(?) odottamassa. Onneksi enää noin 5 kuukautta, että pääsee ajoon. Sääliksi käy, kun yli 100 000 euron autoa seisotetaan ajamattomana tallissa.
Ei BMW M3 erinomaisuudestaan huolimatta nyt sentään vielä sellainen "super-auto" ole, etteikö sillä voisi ajaa jopa suomen talvessa. Saati sitten, että auto on jo seissyt ajamattomana viimeiset 4-5 viikkoa...
Ymmärrän hyvin moottoripyörän seisomisen talvella, mutta en M3:n.M3:lla voi ihan hyvin ajaa talvella. Ei sen talviominaisuudet poikkea yhtään perus 3-srj coupesta.
- totaalinen ihmetteli
totaalinen ihmette kirjoitti:
...käyttämättömänä tallissa kesärenkaat alla kesää(?) odottamassa. Onneksi enää noin 5 kuukautta, että pääsee ajoon. Sääliksi käy, kun yli 100 000 euron autoa seisotetaan ajamattomana tallissa.
Ei BMW M3 erinomaisuudestaan huolimatta nyt sentään vielä sellainen "super-auto" ole, etteikö sillä voisi ajaa jopa suomen talvessa. Saati sitten, että auto on jo seissyt ajamattomana viimeiset 4-5 viikkoa...
Ymmärrän hyvin moottoripyörän seisomisen talvella, mutta en M3:n.20.11.2010:
"Siellä se seisoo...
...käyttämättömänä tallissa kesärenkaat alla kesää(?) odottamassa. Onneksi enää noin 5 kuukautta, että pääsee ajoon. Sääliksi käy, kun yli 100 000 euron autoa seisotetaan ajamattomana tallissa."
Em. auto on todellakin seissyt ajamattomana koko talven. Marraskuun alun ja tämän päivän välillä auto ei ole liikkunut senttiäkään. Auto on siis "toistaiseksi pois liikenteestä". No, huvinsa kullakin. Voihan sitä autoa seisottaa 5 kuukautta, jos ei muutakaan tekemistä keksi.
KYSYMYS:
Ajaisitko sinä BMW M3:lla ympäri vuoden, jos omistaisit sellaisen?
- - 120d vm. 09
totaalinen ihmetteli kirjoitti:
20.11.2010:
"Siellä se seisoo...
...käyttämättömänä tallissa kesärenkaat alla kesää(?) odottamassa. Onneksi enää noin 5 kuukautta, että pääsee ajoon. Sääliksi käy, kun yli 100 000 euron autoa seisotetaan ajamattomana tallissa."
Em. auto on todellakin seissyt ajamattomana koko talven. Marraskuun alun ja tämän päivän välillä auto ei ole liikkunut senttiäkään. Auto on siis "toistaiseksi pois liikenteestä". No, huvinsa kullakin. Voihan sitä autoa seisottaa 5 kuukautta, jos ei muutakaan tekemistä keksi.
KYSYMYS:
Ajaisitko sinä BMW M3:lla ympäri vuoden, jos omistaisit sellaisen?
-Onko auto peiton alla vai onko se kauttaaltaan pölyssä?
Jos minulla olisi M3, niin kyllä ajaisin ympäri vuoden koska ei se nyt sentään mikään Ferrarin tai Porschen tyyppinen urheiluauto ole. M3:ssa on samat talviominaisuudet kuin missä tahansa muussa 3er coupessa jossa on M-Sport paketti. - totaalinen ihmetteli
120d vm. 09 kirjoitti:
Onko auto peiton alla vai onko se kauttaaltaan pölyssä?
Jos minulla olisi M3, niin kyllä ajaisin ympäri vuoden koska ei se nyt sentään mikään Ferrarin tai Porschen tyyppinen urheiluauto ole. M3:ssa on samat talviominaisuudet kuin missä tahansa muussa 3er coupessa jossa on M-Sport paketti.Tuolla se BMW M3 seisoo tallissa puolen vuoden pölyn peitossa!
Auto on edelleen ajamattomassa tilassa. Ollut viime syksystä lähtien...
Säälittää uudenkarhean M3:n kohtalo joutua ajamatomaksi. - vanha vetomies
totaalinen ihmetteli kirjoitti:
Tuolla se BMW M3 seisoo tallissa puolen vuoden pölyn peitossa!
Auto on edelleen ajamattomassa tilassa. Ollut viime syksystä lähtien...
Säälittää uudenkarhean M3:n kohtalo joutua ajamatomaksi.Pakko myöntää, että hyvät hermot kaverilla. Huhtikuun puoliväli ja auto seisoo edelleen tallissa ajamattomana viime vuodelta asti...
Jos minulla olisi pöydälläni avaimet BMW M3:een, niin en tässä kirjoittelisi. Olisin ajamassa! Tällä hetkellä. Tyhjillä teillä polkemassa... - 29
totaalinen ihmetteli kirjoitti:
Tuolla se BMW M3 seisoo tallissa puolen vuoden pölyn peitossa!
Auto on edelleen ajamattomassa tilassa. Ollut viime syksystä lähtien...
Säälittää uudenkarhean M3:n kohtalo joutua ajamatomaksi.M3 varmaaan tuntee olevansa jotenkin ulkopuolinen, koska 320d on ajossa ja RR odottelee Jämsän ja hallin nopeusajoja jossa se pääsee ottamaan muutaman hajabussin päänahan. Tai voihan se omistaja olla myös umpihomo joka houkuttelee kiiltävillä vehkeillä jotain amis poikaa wax in - wax out leikkeihinsä.
- Voi voi M3:sta
totaalinen ihmetteli kirjoitti:
Tuolla se BMW M3 seisoo tallissa puolen vuoden pölyn peitossa!
Auto on edelleen ajamattomassa tilassa. Ollut viime syksystä lähtien...
Säälittää uudenkarhean M3:n kohtalo joutua ajamatomaksi.Luulisi että edes pitäisi sitä suojapeitteen alla ettei ole aivan järkyttävän näköinen kun sillä seuraavan kerran lähtee ajaa. Ihme kun ei näillä keleillä ajele. Itse näin hetki sitten Ferrari F430:n liikenteessä.
- vanha vetomies
29 kirjoitti:
M3 varmaaan tuntee olevansa jotenkin ulkopuolinen, koska 320d on ajossa ja RR odottelee Jämsän ja hallin nopeusajoja jossa se pääsee ottamaan muutaman hajabussin päänahan. Tai voihan se omistaja olla myös umpihomo joka houkuttelee kiiltävillä vehkeillä jotain amis poikaa wax in - wax out leikkeihinsä.
Hmm. Autopaletissa on (taas) muutosta. 3-sarjalainen ehti olla melkein 8 kuukautta, joten se on saanut lähteä:
http://www.youtube.com/watch?v=CiIyLyVVd48
Videolla näkyy herran nykyiset kulkupelit:
- BMW 520d (rekisteröity 11.4.2011)
- BMW M3 vm. 2007 (määräaikaiskatsastus suorittamatta ja seissyt yli 6 kuukautta ajamattomana. Miksi?)
- BMW RR1000
Ennen kuin kukaan vetää hernettä nenään videosta, niin M3:n konepeltiin JOKU oli jo sormella pyyhkäissyt sen pyyhkäisyn. Eli näkyy kuinka paksu puolen vuoden pölykerros on. Minä en milloinkaan koske toisten autoihin millään tavalla! En sormellani enkä millään esineellä! - vanha vetomies
Voi voi M3:sta kirjoitti:
Luulisi että edes pitäisi sitä suojapeitteen alla ettei ole aivan järkyttävän näköinen kun sillä seuraavan kerran lähtee ajaa. Ihme kun ei näillä keleillä ajele. Itse näin hetki sitten Ferrari F430:n liikenteessä.
M3:n määräaikaiskatsastus olisi pitänyt hoitaa syyskuussa 2010. Auto on siis katsastamaton!
Kuka pitää Suomessa vm. 2007 BMW M3:sta ja seisottaa sitä katsastamattomana tallissa yli puoli vuotta ajamattomana?
Vastaus: Ei ainakaan autoharrastaja. Autoharrastaja ostaa autoja AJAAKSEEN niillä. Keräilijä puolestaan seisottaa autoja tallissa. Vihaan keräilijöitä. Autot on suunniteltu ja rakennettu ajettaviksi! - vanha vetomies
vanha vetomies kirjoitti:
M3:n määräaikaiskatsastus olisi pitänyt hoitaa syyskuussa 2010. Auto on siis katsastamaton!
Kuka pitää Suomessa vm. 2007 BMW M3:sta ja seisottaa sitä katsastamattomana tallissa yli puoli vuotta ajamattomana?
Vastaus: Ei ainakaan autoharrastaja. Autoharrastaja ostaa autoja AJAAKSEEN niillä. Keräilijä puolestaan seisottaa autoja tallissa. Vihaan keräilijöitä. Autot on suunniteltu ja rakennettu ajettaviksi!Perjantai-ilta, tiet kuivana. Etelä-Suomessa ensimmäinen oikea kevätilta.
Missä on BMW M3? Seisoo tällä hetkellä ajamattomana parkkihallissa. Itse tulin juuri 1,5 tunnin ajelulta. Eihän oieka automies voi muutakaan! Perjantai-ilta ajetaan pieniä mutkateitä KOVAA!
Tuli otettua kisaa mm. E290 turbodiesel Mersun kanssa. Mersulla ei mitään jakoa! Sitten nöyryytin Audi A5 Coupe TDI:llä ajaneita nuorukaisia. (Taisi olla isin auto pojilla!).
Hetkeä myöhemmin näin takapeilissäni enkelin silmät. Siis BMW:n engel eyesit! Ei kun ramppia ohikulkutielle ja kaasu pohjaan! Niittasin kurvin oikeasti aika hyvin ja sain hyvät vauhdit kiihdytyskaistalle. 3. vaihde tuli rajoittajalle aika pian kiihdytyskaistan loppumisen jälkeen (140 km/h). Ohitin yhden hitaamman ja kun mittarissani oli 160 km/h iski moukari ja LUJAA! Grafiitin harmaa BMW suhahti ohi kuin olisin paikoillani!
Neljä pakoputkea puhuivat omaa sanatonta, mutta ei suinkaan äänetöntä, kieltään minulle. Itsellä mittarissa 170 km/h ja BMW M5 häviää horisonttiin...
Sitten M5 hiljentää ja antaa minun ajaa itsensä kiinni. En sorru "ricer flyby" -ohitukseen eli kisan jälkeen häviäjä suhahtaa vauhdilla ohi vaikka kisa ilmiselvästi on jo ohi! Saavutan siis M5:n, mutta jään takaoikealle kuolleeseen kulmaan. En kehtaa ajaa edes rinnalle. Ajamme hetken muodostelmassa 100 km/h, kunnes 5 litrainen V8 puhaltaa taas kerran! M5 on hetkessä parin sadan vauhdissa, mutta hidastaa jälleen, joten saan ajettua sen kiinni (itse sain taas vain 170 km/h mittariin). Poistumme seuraavasta liittymästä peräkkäin ja BMW kiihdyttää vielä kerran kaukaisuuteen peräpää kuivalla asvaltilla tanssien molempien takarenkaiden piirtäessä harmaata viivaa...
Käännä autoni seuraavasta rampista kohti keskustaa. Kisat on tältä iltaa ohi.
Kiitokset M5 -kuljettajalle. On upeaa nähdä vierestä (vauhdissa), kun M5:sta käsketään!
P.S. Edellisestä kirjoituksesta näkee, että automies voi olla, vaikkei omistaisi erikoista autoa. Itse olen automies. - vanha vetomies
vanha vetomies kirjoitti:
Perjantai-ilta, tiet kuivana. Etelä-Suomessa ensimmäinen oikea kevätilta.
Missä on BMW M3? Seisoo tällä hetkellä ajamattomana parkkihallissa. Itse tulin juuri 1,5 tunnin ajelulta. Eihän oieka automies voi muutakaan! Perjantai-ilta ajetaan pieniä mutkateitä KOVAA!
Tuli otettua kisaa mm. E290 turbodiesel Mersun kanssa. Mersulla ei mitään jakoa! Sitten nöyryytin Audi A5 Coupe TDI:llä ajaneita nuorukaisia. (Taisi olla isin auto pojilla!).
Hetkeä myöhemmin näin takapeilissäni enkelin silmät. Siis BMW:n engel eyesit! Ei kun ramppia ohikulkutielle ja kaasu pohjaan! Niittasin kurvin oikeasti aika hyvin ja sain hyvät vauhdit kiihdytyskaistalle. 3. vaihde tuli rajoittajalle aika pian kiihdytyskaistan loppumisen jälkeen (140 km/h). Ohitin yhden hitaamman ja kun mittarissani oli 160 km/h iski moukari ja LUJAA! Grafiitin harmaa BMW suhahti ohi kuin olisin paikoillani!
Neljä pakoputkea puhuivat omaa sanatonta, mutta ei suinkaan äänetöntä, kieltään minulle. Itsellä mittarissa 170 km/h ja BMW M5 häviää horisonttiin...
Sitten M5 hiljentää ja antaa minun ajaa itsensä kiinni. En sorru "ricer flyby" -ohitukseen eli kisan jälkeen häviäjä suhahtaa vauhdilla ohi vaikka kisa ilmiselvästi on jo ohi! Saavutan siis M5:n, mutta jään takaoikealle kuolleeseen kulmaan. En kehtaa ajaa edes rinnalle. Ajamme hetken muodostelmassa 100 km/h, kunnes 5 litrainen V8 puhaltaa taas kerran! M5 on hetkessä parin sadan vauhdissa, mutta hidastaa jälleen, joten saan ajettua sen kiinni (itse sain taas vain 170 km/h mittariin). Poistumme seuraavasta liittymästä peräkkäin ja BMW kiihdyttää vielä kerran kaukaisuuteen peräpää kuivalla asvaltilla tanssien molempien takarenkaiden piirtäessä harmaata viivaa...
Käännä autoni seuraavasta rampista kohti keskustaa. Kisat on tältä iltaa ohi.
Kiitokset M5 -kuljettajalle. On upeaa nähdä vierestä (vauhdissa), kun M5:sta käsketään!
P.S. Edellisestä kirjoituksesta näkee, että automies voi olla, vaikkei omistaisi erikoista autoa. Itse olen automies.On lauantai. Ulkona aurinko paistaa, lämpötila on 12 astetta. Moottoripyöriä näkyy liikenteessä ja avoautoja katto alhaalla.
Lienee tarpeetonta arvuuttaa, missä eräs BMW M3 seisoo? Kyllä. Tallissa, katsastamattomana ja ajamattomana.
http://www.youtube.com/watch?v=CiIyLyVVd48
Voisiko joku BMW-mies (tai nainen) kertoa, mikä järki on omistaa M3, mutta sitten pitää sitä katsastamattomana ja ajamattomana tallissa seisomassa?
Käsittääkseni BMW:n M-divisioona suunnittelee ja rakentaa M-autot ajettaviksi. Toki saatan olla väärässä, mutta oikeasti luulen niin. Jos itselläni olisi M-auto, en ehk älähtisi lauantaiaamuna kahdeksalta töihin. Mihin sitä rahaa enää tarvitsee, jos auton on jo hankittu? Eikö nyt olisi aika ajaa?
P.S. Se RR seisoo myös tallissa ajamattomana. Mutta hei, ei niitäkään nyt ajamista varten osteta. Eihän? - vanha vetomies
vanha vetomies kirjoitti:
Pakko myöntää, että hyvät hermot kaverilla. Huhtikuun puoliväli ja auto seisoo edelleen tallissa ajamattomana viime vuodelta asti...
Jos minulla olisi pöydälläni avaimet BMW M3:een, niin en tässä kirjoittelisi. Olisin ajamassa! Tällä hetkellä. Tyhjillä teillä polkemassa...Auto seisoo edelleen ajamattomana!
http://www.youtube.com/watch?v=CiIyLyVVd48
Vosiko joku laatia profiilin henkilöstä, joka:
a.) käy töissä 7 päivänä viikossa
b.) ajaa mieluummin 520d:llä kuin M3:lla (vaikka omistaa molemmat)
c.) omistaa RR:n, mutta ei aja sillä.
d.) vaihtaa autoa alle vuoden välein (118d -> 320d -> 520d)
Hmm, veikkaan että 3:n BMW:n omistaja on kokenut jonkin trauman, joka vaikuttaa voimakkaasti hänen käytökseensä. Joko hänen vanhempansa ovat kuolleet tai hänen ex-kihlattunsa on jättänyt hänet tms.. Tämä on johtanut traumaan ja tyyppi tekee nyt töitä 7 päivää viikossa, 14 tuntia päivässä. Hän "pakenee" jotakin. Emme tiedä mitä. Veikkaan vanhempien kuolemaa tai välirikkoa kihlatun kanssa. Sääli, että mies ole löytänyt tietä terapiaan. Hän on ammattiavun tarpeessa. Töitä tekemällä ei ongelmaa voi paeta.
Ei todellakaan ole normaalia omistaa BMW M3, ja seisottaa sitä ajamattomana. Joko sillä ajaa (kesällä!) säännöllisesti tai sen myy pois. Sama koskee RR:ää. Joko sillä ajaa säännöliisesti tai sen myy pois.
Ei kukaan "normaali" ihminen aja 520d:llä, jos tallissa seisoo viereisessä ruudussa M3:n. Eikä kukaan normaali ihminen käy joka päivä töissä. Vapaaherruushan se lopullinen tavoite on!
Mutta hei, mikä minä olen sanomaan mietä hän saa tehdä. Käsittääkseni edellä kuvattu toiminta ei kuitenkaan riko mitään Suomen Lain pykälää!
Osanottoni jokaisen ajamattoman BMW M3:n johdosta. M3 tehtiin ajettavaksi. Sellaisen seisottaminen tallissa ajamattomana on pahempaa kuin ihmiskauppa ja prostituutio, mutta laillista. - Ei näin!
vanha vetomies kirjoitti:
Auto seisoo edelleen ajamattomana!
http://www.youtube.com/watch?v=CiIyLyVVd48
Vosiko joku laatia profiilin henkilöstä, joka:
a.) käy töissä 7 päivänä viikossa
b.) ajaa mieluummin 520d:llä kuin M3:lla (vaikka omistaa molemmat)
c.) omistaa RR:n, mutta ei aja sillä.
d.) vaihtaa autoa alle vuoden välein (118d -> 320d -> 520d)
Hmm, veikkaan että 3:n BMW:n omistaja on kokenut jonkin trauman, joka vaikuttaa voimakkaasti hänen käytökseensä. Joko hänen vanhempansa ovat kuolleet tai hänen ex-kihlattunsa on jättänyt hänet tms.. Tämä on johtanut traumaan ja tyyppi tekee nyt töitä 7 päivää viikossa, 14 tuntia päivässä. Hän "pakenee" jotakin. Emme tiedä mitä. Veikkaan vanhempien kuolemaa tai välirikkoa kihlatun kanssa. Sääli, että mies ole löytänyt tietä terapiaan. Hän on ammattiavun tarpeessa. Töitä tekemällä ei ongelmaa voi paeta.
Ei todellakaan ole normaalia omistaa BMW M3, ja seisottaa sitä ajamattomana. Joko sillä ajaa (kesällä!) säännöllisesti tai sen myy pois. Sama koskee RR:ää. Joko sillä ajaa säännöliisesti tai sen myy pois.
Ei kukaan "normaali" ihminen aja 520d:llä, jos tallissa seisoo viereisessä ruudussa M3:n. Eikä kukaan normaali ihminen käy joka päivä töissä. Vapaaherruushan se lopullinen tavoite on!
Mutta hei, mikä minä olen sanomaan mietä hän saa tehdä. Käsittääkseni edellä kuvattu toiminta ei kuitenkaan riko mitään Suomen Lain pykälää!
Osanottoni jokaisen ajamattoman BMW M3:n johdosta. M3 tehtiin ajettavaksi. Sellaisen seisottaminen tallissa ajamattomana on pahempaa kuin ihmiskauppa ja prostituutio, mutta laillista.Aika järkyttävässä kunnossa tuo M3. En minäkään käsitä että miksi ostaa semmoisen jos ei aja sillä edes kesällä. Sääliksi käy hyvää autoa.
- vanha vetomies
vanha vetomies kirjoitti:
Hmm. Autopaletissa on (taas) muutosta. 3-sarjalainen ehti olla melkein 8 kuukautta, joten se on saanut lähteä:
http://www.youtube.com/watch?v=CiIyLyVVd48
Videolla näkyy herran nykyiset kulkupelit:
- BMW 520d (rekisteröity 11.4.2011)
- BMW M3 vm. 2007 (määräaikaiskatsastus suorittamatta ja seissyt yli 6 kuukautta ajamattomana. Miksi?)
- BMW RR1000
Ennen kuin kukaan vetää hernettä nenään videosta, niin M3:n konepeltiin JOKU oli jo sormella pyyhkäissyt sen pyyhkäisyn. Eli näkyy kuinka paksu puolen vuoden pölykerros on. Minä en milloinkaan koske toisten autoihin millään tavalla! En sormellani enkä millään esineellä!Kaksi vuotta on kulunut. Elämme vuotta 2013. Mitä autoharrastajallemme kuuluu?
Häiriintynyt autojen vaihto on loppunut. Käytössä edelleen 520d, mutta ei mitään muuta. Kaikki muut kulkupelit on myyty pois.
- bmw-kuski kotkasta
paljonko pitää tienata et on ton tason autot ja prätkä?
- ----
jos vaikka M3 on vuodelta 1995, 320d vuodelta 2000 ja prätkä vuodelta 2002, niin ei tuollaisten ostamiseen kovin kovat tulot pidä olla. Jos kaikki ovat uusia, niin sitten pitää olla rahaa vähän enemmän.
- totaalinen ihmetteli
Tässä tapauksessa BMW:t ovat ns. uudenkarheita. Niiden omistaja tienasi julkisten verotietojen mukaan vuonna 2008 noin 260 000 euroa (brutto, valtion verotuksessa). Veroja hän maksoi 47% tuosta summasta. BMW-fanaatikko on HS:n verotietojen mukaan syntynyt vuonna 1977.
Edelleen jaksan ihmetellä, miksi kaikki kulkupelit ovat samaa merkkiä? Toki jokainen saa rahoillaan ostaa vaikka 10 Dacia Sanderoa, eikä se edelleenkään kuulu minulle mitenkään, mutta kai sitä silti saa ihmetellä miten joku vannoo noin kovin yhtä ja samaa brändiä... - DIY
totaalinen ihmetteli kirjoitti:
Tässä tapauksessa BMW:t ovat ns. uudenkarheita. Niiden omistaja tienasi julkisten verotietojen mukaan vuonna 2008 noin 260 000 euroa (brutto, valtion verotuksessa). Veroja hän maksoi 47% tuosta summasta. BMW-fanaatikko on HS:n verotietojen mukaan syntynyt vuonna 1977.
Edelleen jaksan ihmetellä, miksi kaikki kulkupelit ovat samaa merkkiä? Toki jokainen saa rahoillaan ostaa vaikka 10 Dacia Sanderoa, eikä se edelleenkään kuulu minulle mitenkään, mutta kai sitä silti saa ihmetellä miten joku vannoo noin kovin yhtä ja samaa brändiä...m3 = parasta mitä rahalla saa kun puhutaan urheiluautoista
320d = taloudellisimpia peruskäyttiksiä mitä rahalla saa
s1000rr = tehokkain 1000cc vakiopyörä
pitääkö olla muita perusteita?
tv: 3 bmw:n omistaja - ghjklkj
DIY kirjoitti:
m3 = parasta mitä rahalla saa kun puhutaan urheiluautoista
320d = taloudellisimpia peruskäyttiksiä mitä rahalla saa
s1000rr = tehokkain 1000cc vakiopyörä
pitääkö olla muita perusteita?
tv: 3 bmw:n omistajaVai että paras? Kyllä saman hintainen Porsche on paljon parempi kuin joku perheautoon pohjautuva M3. Myös käytetty Ferrari on paljon parempi vaihtoehto.
320d on juoppo verrattuna muihin vastaavan tehoisiin dieseleihin, tämä on monta kertaa testeissä todettu, ja sen suorituskyky jaa paljon luvatuista.
Mitä prätkään tulee, niin esim. Yamaha, Honda ja Ducati valmistaa paljon nopeampi ja parempia 1000cc pyöriä. - parastakadehditaan
ghjklkj kirjoitti:
Vai että paras? Kyllä saman hintainen Porsche on paljon parempi kuin joku perheautoon pohjautuva M3. Myös käytetty Ferrari on paljon parempi vaihtoehto.
320d on juoppo verrattuna muihin vastaavan tehoisiin dieseleihin, tämä on monta kertaa testeissä todettu, ja sen suorituskyky jaa paljon luvatuista.
Mitä prätkään tulee, niin esim. Yamaha, Honda ja Ducati valmistaa paljon nopeampi ja parempia 1000cc pyöriä.voi jättää omaan arvoonsa, mutta tuohon viimeiseen lisään all rightin käyttämän (uskoisin heidän tietävän moottoripyöristä paljon,ainakin paljon enemmän kuin sinä) mainoslausetta uutta rr 1000 s:sää myydessään: yksinkertaisesti paras!
- dfghjhg
parastakadehditaan kirjoitti:
voi jättää omaan arvoonsa, mutta tuohon viimeiseen lisään all rightin käyttämän (uskoisin heidän tietävän moottoripyöristä paljon,ainakin paljon enemmän kuin sinä) mainoslausetta uutta rr 1000 s:sää myydessään: yksinkertaisesti paras!
koville? Olet aika fanaatikko jos kehtaat väittää että joku BMW on muka parempi kuin Porsche tai Ferrari. Hoh hoh!
- seli,seli,seli
dfghjhg kirjoitti:
koville? Olet aika fanaatikko jos kehtaat väittää että joku BMW on muka parempi kuin Porsche tai Ferrari. Hoh hoh!
Tämäkin keskustelu kääntyi siihen mikä automerkki on paras. Jos voittaisin lotossa alkuinen haaveilukeskustelu on myös melko kaukana alkuperäisestä keskustelunavauksesta.
Yrittäkää ymmärtää, että joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja nykyisin joku tykkää myös isästä.
Mutta jos joku kertoisi omistavansa kolme Ladaa niin pidettäisikö sitä mielikuvituksen puutteena?
Tulisiko silloin joku kertomaan, että jos voittaisin lotossa ostaisin Kian, Ladan ja IC:n.
Autojen ja Hi-Fi-laitteiden vertailu on sama kuin vertaisi keskenään suksia ja suolakurkkuja.
Veikkaan, että tässä on kyseessä pelkästään KATEUS. - Ihmettelijä 003
seli,seli,seli kirjoitti:
Tämäkin keskustelu kääntyi siihen mikä automerkki on paras. Jos voittaisin lotossa alkuinen haaveilukeskustelu on myös melko kaukana alkuperäisestä keskustelunavauksesta.
Yrittäkää ymmärtää, että joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja nykyisin joku tykkää myös isästä.
Mutta jos joku kertoisi omistavansa kolme Ladaa niin pidettäisikö sitä mielikuvituksen puutteena?
Tulisiko silloin joku kertomaan, että jos voittaisin lotossa ostaisin Kian, Ladan ja IC:n.
Autojen ja Hi-Fi-laitteiden vertailu on sama kuin vertaisi keskenään suksia ja suolakurkkuja.
Veikkaan, että tässä on kyseessä pelkästään KATEUS.Kateus? Jos sanoo että Porsche tai Ferrari ovat M3:sta parempia urheiluautoja, niin mitä kateutta siinä on? Tottahan tuo on. Se on ihan sama jos väittää että Lada on parempi kuin Bentley, ja joku toteaa että se ei todellakaan pidä paikkaansa, niin onko se kateutta Ladaa kohtaan? M3 on ihan hyvä, mutta ei todellakaan Porschen tai Ferrarin veroinen urheiluauto.
- dsfgsdfg
Ihmettelijä 003 kirjoitti:
Kateus? Jos sanoo että Porsche tai Ferrari ovat M3:sta parempia urheiluautoja, niin mitä kateutta siinä on? Tottahan tuo on. Se on ihan sama jos väittää että Lada on parempi kuin Bentley, ja joku toteaa että se ei todellakaan pidä paikkaansa, niin onko se kateutta Ladaa kohtaan? M3 on ihan hyvä, mutta ei todellakaan Porschen tai Ferrarin veroinen urheiluauto.
Näin kun ajattelet niin jollain ferrarilla tee paskaakaan suomen hienoilla autobaanoilla.. valoja tauluu. Vai menisitkö itse ajamaan ferrarilla jotain sora-hiekka teitä.. M3:lla vois viel ajaakki.
- M.P.V 34
dsfgsdfg kirjoitti:
Näin kun ajattelet niin jollain ferrarilla tee paskaakaan suomen hienoilla autobaanoilla.. valoja tauluu. Vai menisitkö itse ajamaan ferrarilla jotain sora-hiekka teitä.. M3:lla vois viel ajaakki.
Eiköhän silloin ole myös joku toinen auto tuollaisiin juttuihin jos on varaa ostaa Ferrari tai mikä tahansa saman hintainen auto.
Kuten aloituksessa on mainittu, sillä kaverilla on M3 ja 320d, niin mitäköhän järkeä on ostaa kaksi autoa jotka ovat kumminkin samaa mallisarjaa? Jos se M3 on niin mainio hiekkatiellä, niin mitä virkaa 320d:llä on? Olen aloittajan kanssa samaa mieltä että tuo on aika mielikuvituksetonta. Ihan sama kuin olisi vaikka kaksi saman valmistajan telkkaria vierekkäin. Toinen olisi 32" ja toinen 50", eihän kukaan viitsisi katsoa sitä pienempää. - Luetaan tarkemmin
Ihmettelijä 003 kirjoitti:
Kateus? Jos sanoo että Porsche tai Ferrari ovat M3:sta parempia urheiluautoja, niin mitä kateutta siinä on? Tottahan tuo on. Se on ihan sama jos väittää että Lada on parempi kuin Bentley, ja joku toteaa että se ei todellakaan pidä paikkaansa, niin onko se kateutta Ladaa kohtaan? M3 on ihan hyvä, mutta ei todellakaan Porschen tai Ferrarin veroinen urheiluauto.
Ihmettelijä 003 voisi lukea koko ketjun alusta lähtien (tai pyydä että äitisi lukee.)
Ketjun aloittaja kyseenalaisti kolmen BMW merkkisen ajoneuvon omistajan mielikuvituksen puutetta. Eikä kyseessä todellakaan ollut Porschen, Ferrarin tai M3:n paremmuudesta.
Minä taas arvelin ketjun aloittajan olevan vain kateellinen sille 3:n BMW:n onistajalle. - tätä,
M.P.V 34 kirjoitti:
Eiköhän silloin ole myös joku toinen auto tuollaisiin juttuihin jos on varaa ostaa Ferrari tai mikä tahansa saman hintainen auto.
Kuten aloituksessa on mainittu, sillä kaverilla on M3 ja 320d, niin mitäköhän järkeä on ostaa kaksi autoa jotka ovat kumminkin samaa mallisarjaa? Jos se M3 on niin mainio hiekkatiellä, niin mitä virkaa 320d:llä on? Olen aloittajan kanssa samaa mieltä että tuo on aika mielikuvituksetonta. Ihan sama kuin olisi vaikka kaksi saman valmistajan telkkaria vierekkäin. Toinen olisi 32" ja toinen 50", eihän kukaan viitsisi katsoa sitä pienempää."Ihan sama kuin olisi vaikka kaksi saman valmistajan telkkaria vierekkäin. Toinen olisi 32" ja toinen 50", eihän kukaan viitsisi katsoa sitä pienempää."
Kyseessä voisi olla televisioiden keräilijä jolla on esim. Sonyn kaikki mallit.
Voi tätä ahdasmielisyyttä. - totaalinen ihmetteli
M.P.V 34 kirjoitti:
Eiköhän silloin ole myös joku toinen auto tuollaisiin juttuihin jos on varaa ostaa Ferrari tai mikä tahansa saman hintainen auto.
Kuten aloituksessa on mainittu, sillä kaverilla on M3 ja 320d, niin mitäköhän järkeä on ostaa kaksi autoa jotka ovat kumminkin samaa mallisarjaa? Jos se M3 on niin mainio hiekkatiellä, niin mitä virkaa 320d:llä on? Olen aloittajan kanssa samaa mieltä että tuo on aika mielikuvituksetonta. Ihan sama kuin olisi vaikka kaksi saman valmistajan telkkaria vierekkäin. Toinen olisi 32" ja toinen 50", eihän kukaan viitsisi katsoa sitä pienempää."mitäköhän järkeä on ostaa kaksi autoa jotka ovat kumminkin samaa mallisarjaa? Jos se M3 on niin mainio hiekkatiellä, niin mitä virkaa 320d:llä on?"
M3 näyttäisi seisovan (valitettavasti) ajamattomana noin 29 päivää kuukaudessa. Tämä siis kesän 2010 aikana. Varmaan talven seisoo kokonaan... 320d lienee firman nimissä oleva työsuhdeauto, jonka mittariin tullee kymmeniä tuhanisa kilometrejä vuodessa. 320d on siis ns. daily driver eli käyttöauto.
Edelleen myönnän, ettei muiden asiat kuulu minulle ja jokainen saa tehdä rahoillaan ihan mitä huvittaa, mutta jotenkin harmittaa, että jollain on varaa hankkia uusia BMW M3 ja sitten autolla ajetaan tyyliin kerran kuukaudessa. Käsittääkseni M3 on kuitenkin tehty ajettavaksi ja mikä olisi sen hienompaa kuin että olisi "varaa" ajaa M3:lla vaikka 20-30 000 kilometriä vuodessa. Köyhähän se joutuu miettimään mahdollista auton arvon laskemista, jos ns. ajaa liian paljon.
3 BMW:n omistaja on siis niin suurituloinen, että pystyi ostamaan tallin täyteen bemareita, mutta sitä hienointa ja parhainta ei ole "varaa" käyttää juuri yhtään. No, onhan se vuosimallin 2010 320d:kin hienoa peli. Miehen edellinen käyttöauto oli muuten vm. 2009 BMW 118d eli autot vaihtuvat aika tahtiin... Tosin saahan sitä autoa vaihtaa kerran vuodessa, jos haluaa, eikä se oikeastaan minulle kuulu. Kunhan nyt syrjäsilmällä huomaan asioita, kun kuitenkin vähän olen autoihminen. - totaalinen ihmetteli
Luetaan tarkemmin kirjoitti:
Ihmettelijä 003 voisi lukea koko ketjun alusta lähtien (tai pyydä että äitisi lukee.)
Ketjun aloittaja kyseenalaisti kolmen BMW merkkisen ajoneuvon omistajan mielikuvituksen puutetta. Eikä kyseessä todellakaan ollut Porschen, Ferrarin tai M3:n paremmuudesta.
Minä taas arvelin ketjun aloittajan olevan vain kateellinen sille 3:n BMW:n onistajalle."Minä taas arvelin ketjun aloittajan olevan vain kateellinen sille 3:n BMW:n onistajalle."
Rehellisyyden nimissä en pysty vastaamaan epäilyysi. Saatan ollakin kateellinen, en nimittäin itse omista uutta BMW M3:sta, mutta väitän silti olevani ennemminkin ärsyyntynyt. Jaa, mistä? Kuten edellä jo totesin, M3 seisoo noin 29 päivää kuukaudesta ajamattomana. 320d on luonnollisesti se auto, joka on päivittäisessä käytössä. Ehkä mies pelkää, että M3 kulu?. En tiedä. Ehkä hän ei halua liata auton hienoja vanteita?
Ärsyttää siis, että jollakulla on varaa hankkia 120 000 euron auto, mutta sitten se seisoo ajamattomana tallissa taotut 19-tuumaiset orkkisvanteet kiiltävinä. Tosin tämä ei liene maailan ainoa "seisonnassa" oleva urheiluauto. Pitäähän joku idiootti Ferrari-keräilijäkin autojansa tallin turvassa, vaikka ajettavaksihan ne tehtiin! Vaikka joka päivä!
Olen itse ns. tekijämiehiä ja luulen, että M3 on tarkoitettu ns. kovaan ajoon. Sitä ei kuulu seisottaa tallissa ja asiaan oikeastaan kuuluu, että etuvanteet ovat harmaan jarrupölyn peittämät ja renkaiden ulkosyrjät repaleiset kovasta mutka-ajosta. Jos nimittäin vauhti ei kiinnosta, niin 316 (vai onko se pienin nykyään 318?) on oivallinen valinta.
Toki on niitä ihmisiä, jotka saavat kiksinsä pelkästään siitä, että pystyvät hankkimaan M3:n ja sitten seisottavat sitä tallissa ja kerran kuukaudessa pyörähtävät kaupungin keskustassa cruisailemassa 40 km/h. Ei toki tuollaisessa ole mitään moitittavaa tai laitonta. Itse vain ajaisin "koko ajan", jos olisi M3. Mutta eipä ole, joten ei tarvitse asiaa miettiä.
Mutta ketjun aiheeseen palatakseni: Ihmettelen silti, miksi kaikkien kulkineiden pitää olla samaa merkkiä. Huvin vuoksi edes moottoripyörä olisi voinut olla eri merkkiä. Mutta jokainen tehköön rahoillaan, miten parhaaksi näkee.
Vuorotyöläisen päivä on päättymässä ja toivotan jo hyvää alkavaa päivää niille, jotka parin tunnin kuluttua heräilevät aamun sarastaessa. - ---
totaalinen ihmetteli kirjoitti:
"Minä taas arvelin ketjun aloittajan olevan vain kateellinen sille 3:n BMW:n onistajalle."
Rehellisyyden nimissä en pysty vastaamaan epäilyysi. Saatan ollakin kateellinen, en nimittäin itse omista uutta BMW M3:sta, mutta väitän silti olevani ennemminkin ärsyyntynyt. Jaa, mistä? Kuten edellä jo totesin, M3 seisoo noin 29 päivää kuukaudesta ajamattomana. 320d on luonnollisesti se auto, joka on päivittäisessä käytössä. Ehkä mies pelkää, että M3 kulu?. En tiedä. Ehkä hän ei halua liata auton hienoja vanteita?
Ärsyttää siis, että jollakulla on varaa hankkia 120 000 euron auto, mutta sitten se seisoo ajamattomana tallissa taotut 19-tuumaiset orkkisvanteet kiiltävinä. Tosin tämä ei liene maailan ainoa "seisonnassa" oleva urheiluauto. Pitäähän joku idiootti Ferrari-keräilijäkin autojansa tallin turvassa, vaikka ajettavaksihan ne tehtiin! Vaikka joka päivä!
Olen itse ns. tekijämiehiä ja luulen, että M3 on tarkoitettu ns. kovaan ajoon. Sitä ei kuulu seisottaa tallissa ja asiaan oikeastaan kuuluu, että etuvanteet ovat harmaan jarrupölyn peittämät ja renkaiden ulkosyrjät repaleiset kovasta mutka-ajosta. Jos nimittäin vauhti ei kiinnosta, niin 316 (vai onko se pienin nykyään 318?) on oivallinen valinta.
Toki on niitä ihmisiä, jotka saavat kiksinsä pelkästään siitä, että pystyvät hankkimaan M3:n ja sitten seisottavat sitä tallissa ja kerran kuukaudessa pyörähtävät kaupungin keskustassa cruisailemassa 40 km/h. Ei toki tuollaisessa ole mitään moitittavaa tai laitonta. Itse vain ajaisin "koko ajan", jos olisi M3. Mutta eipä ole, joten ei tarvitse asiaa miettiä.
Mutta ketjun aiheeseen palatakseni: Ihmettelen silti, miksi kaikkien kulkineiden pitää olla samaa merkkiä. Huvin vuoksi edes moottoripyörä olisi voinut olla eri merkkiä. Mutta jokainen tehköön rahoillaan, miten parhaaksi näkee.
Vuorotyöläisen päivä on päättymässä ja toivotan jo hyvää alkavaa päivää niille, jotka parin tunnin kuluttua heräilevät aamun sarastaessa.M3 ei kumminkaan ole ns. oikea urheiluauto, joten se menee myös käyttöautosta ihan hyvin. Sillä pystyy myös talvellakin ajamaan. M3 kumminkin pohjautuu ihan normaaliin perheautoon ja siinä on samat tilat kuin perus 3-sarjalaisessa. Ferrarit sun muut ovat sitten eri asia.
- ideaa, eli
totaalinen ihmetteli kirjoitti:
"mitäköhän järkeä on ostaa kaksi autoa jotka ovat kumminkin samaa mallisarjaa? Jos se M3 on niin mainio hiekkatiellä, niin mitä virkaa 320d:llä on?"
M3 näyttäisi seisovan (valitettavasti) ajamattomana noin 29 päivää kuukaudessa. Tämä siis kesän 2010 aikana. Varmaan talven seisoo kokonaan... 320d lienee firman nimissä oleva työsuhdeauto, jonka mittariin tullee kymmeniä tuhanisa kilometrejä vuodessa. 320d on siis ns. daily driver eli käyttöauto.
Edelleen myönnän, ettei muiden asiat kuulu minulle ja jokainen saa tehdä rahoillaan ihan mitä huvittaa, mutta jotenkin harmittaa, että jollain on varaa hankkia uusia BMW M3 ja sitten autolla ajetaan tyyliin kerran kuukaudessa. Käsittääkseni M3 on kuitenkin tehty ajettavaksi ja mikä olisi sen hienompaa kuin että olisi "varaa" ajaa M3:lla vaikka 20-30 000 kilometriä vuodessa. Köyhähän se joutuu miettimään mahdollista auton arvon laskemista, jos ns. ajaa liian paljon.
3 BMW:n omistaja on siis niin suurituloinen, että pystyi ostamaan tallin täyteen bemareita, mutta sitä hienointa ja parhainta ei ole "varaa" käyttää juuri yhtään. No, onhan se vuosimallin 2010 320d:kin hienoa peli. Miehen edellinen käyttöauto oli muuten vm. 2009 BMW 118d eli autot vaihtuvat aika tahtiin... Tosin saahan sitä autoa vaihtaa kerran vuodessa, jos haluaa, eikä se oikeastaan minulle kuulu. Kunhan nyt syrjäsilmällä huomaan asioita, kun kuitenkin vähän olen autoihminen.tuota vauhtia toi M3:n on todella magee harrasteauto parinkymmenen vuoden päästä, kun kunto priima ja mittarissa todella vähän kilsoja. Kyllä minä siis ymmärrän, kun joku haluaa ottaa tuollaisen auton silmäteräkseen.
- +09876567-
ideaa, eli kirjoitti:
tuota vauhtia toi M3:n on todella magee harrasteauto parinkymmenen vuoden päästä, kun kunto priima ja mittarissa todella vähän kilsoja. Kyllä minä siis ymmärrän, kun joku haluaa ottaa tuollaisen auton silmäteräkseen.
moni pitää samaa autoa 20 vuotta. Ja tuossa toisessa viestissä aloittaja kertoi että naapurin autot vaihtuu tiuhaan tahtiin, joten tuskin on pitämässä noin kauan.
- .Roadster.
DIY kirjoitti:
m3 = parasta mitä rahalla saa kun puhutaan urheiluautoista
320d = taloudellisimpia peruskäyttiksiä mitä rahalla saa
s1000rr = tehokkain 1000cc vakiopyörä
pitääkö olla muita perusteita?
tv: 3 bmw:n omistaja- M3 ei urheiluauto.
- 320d ei ole ainakaan kokonaistaloudeltaan taloudellisin "peruskäyttis" :D
- tonniluokassa s1000rr on tosiaan tehokkain, joskaan ei nopein pyörä.
- nyk. S 280
maksaa 228200 euroa, ostan sen mieluummin kuin jonkun bimmerinpaskan.
- päläpäläpäläpäläpälä
Sovitaanko niin, että jokainen suorittaa ostoksensa täällä niistä ilmoittamatta.
- Bimmerr
nyt sen traktorin kanssa muualle täältä. Ketään ei kiinnosta sinun Valtra.
- Bimmeristikö
Niin kannatas tutustua mitä tarkoittaa seuraavat sanonnat:
"Merkki harrastaja" ja "Merkki uskollisuus"
Ja tule vasta sen jälkeen esittämään omia tyhmiä väitteitäsi.
Meilläkin perheessä 4 kpl BMW:tä.- gtfhygjhg
on fanaattisuus.
- .................
Mitä vikaa on BMW S 1000 RR pyörässä? Onko Ducati muka parempi?
- ----
ja myös Honda sekä Yamaha tekevät parempia pyöriä.
- PRätKÄttäJä
---- kirjoitti:
ja myös Honda sekä Yamaha tekevät parempia pyöriä.
BMW S 1000 RR on nopein katupyörä!
- 0-3**
PRätKÄttäJä kirjoitti:
BMW S 1000 RR on nopein katupyörä!
Suzuki Hayabusa pieksee pemun mennen tullen. Sori.
- .................
---- kirjoitti:
ja myös Honda sekä Yamaha tekevät parempia pyöriä.
Miten Ducati, Honda ja Yamaha ovat parempia pyöriä? Mihin tämä väite perustuu?
- jkhgfdfg
................. kirjoitti:
Miten Ducati, Honda ja Yamaha ovat parempia pyöriä? Mihin tämä väite perustuu?
ajo-ominaisuuksiin, ulkonäköön ja laatuun. Niihin väite perustuu. Jos et usko niin kannattaa käydä ajamassa.
- rytkönen09
jkhgfdfg kirjoitti:
ajo-ominaisuuksiin, ulkonäköön ja laatuun. Niihin väite perustuu. Jos et usko niin kannattaa käydä ajamassa.
suosittelisin sinullekin, jos juuri on saanut mopokortin on tuskin muutaman skootterilla suoritetun lahjakkaan lippaamisen jälkeen pätevyyttä arvostella kilokyykkyjen ominaisuuksia...
Itselläni on tällä hetkellä alla r1- 09 ja en hetkeäkään luule sen olevan parempi kuin r1000ss, hyvä pyörä kylläkin, mutta välittömästi vaihtaisin r1000ss:ään, jos rahatilanne sallisi. - Motoristi 68
rytkönen09 kirjoitti:
suosittelisin sinullekin, jos juuri on saanut mopokortin on tuskin muutaman skootterilla suoritetun lahjakkaan lippaamisen jälkeen pätevyyttä arvostella kilokyykkyjen ominaisuuksia...
Itselläni on tällä hetkellä alla r1- 09 ja en hetkeäkään luule sen olevan parempi kuin r1000ss, hyvä pyörä kylläkin, mutta välittömästi vaihtaisin r1000ss:ään, jos rahatilanne sallisi.Hayabusa jättää suunnilleen kaikki sarjatuotanto pyörät, myös BMW:n että Yamahan. Ei kukaan ole niitä huonoiksi väittänyt, mutta eivät ne Hayabusalle pärjää. Suosittelen sinulle että opettelet kunnolla lukemaan, ennen kuin tulet vinkumaan.
- ..................
jkhgfdfg kirjoitti:
ajo-ominaisuuksiin, ulkonäköön ja laatuun. Niihin väite perustuu. Jos et usko niin kannattaa käydä ajamassa.
Niin vähän ajattelinkin, että mututunteeseen perustuu väite. Itseltä löytyy tällä hetkellä tallista sen bemun lisäksi tonninen jammu ja ysisatku kawa. Lisäksi sieltä on löytynyt mm. suitsaa ja pari ysisatkua hondaa. Ducateja ei ole ollut eikä tule parin kokeilun jälkeen. Pyöriä on yhteensä ollut 11 ja nyt on tämä bemarin uutuus. Lisäksi on tullut ajettua monella muulla pyörällä, kaikista tyypeistä aina kyykystä kustomiin. Tällä vaatimattomalla kokemuksella voin sanoa, että bemarin uusi tonninen kyykky ei ole yhtään sen huonompi kuin kilpailijoiden vastaavat, monessa mielessä jopa parempi, mutta selvää voittajaa ei näistä voi valita.
- xtrujdyjdyjndj
Motoristi 68 kirjoitti:
Hayabusa jättää suunnilleen kaikki sarjatuotanto pyörät, myös BMW:n että Yamahan. Ei kukaan ole niitä huonoiksi väittänyt, mutta eivät ne Hayabusalle pärjää. Suosittelen sinulle että opettelet kunnolla lukemaan, ennen kuin tulet vinkumaan.
empä nyt tiedä, vajaatehoinen möhkäle, kulkee varmaan suoralla tiellä, mutkapätkälle liian kankea...
- Motoristi 68
xtrujdyjdyjndj kirjoitti:
empä nyt tiedä, vajaatehoinen möhkäle, kulkee varmaan suoralla tiellä, mutkapätkälle liian kankea...
mutta nyt olikin kyse suoranopeudesta.
- DIY
Motoristi 68 kirjoitti:
mutta nyt olikin kyse suoranopeudesta.
- ottais
ja menis kysymään siltä kaverilta, niin ei tarttis netissä tollasta olematonta asiaa päivätolkulla jauhaa?
- kerro mikä mättää
Mikä 3 Bemarin omistamisessa tekee kipeää, miten se on sinulta pois? Onhan minullakin vaimo ja 2 tyttöystävää ja kaikki vaaleatukkaisia.
- vanha vetomies
Sitä juuri kysyn täällä.
Sitäpaitsi olen oikea automies, toisin kuin em. Bemareiden omistaja. Saan kiksini ajamisesta. (lue edellä)
Tiedän juuri saaneeni liikenteessä yhtä hyvät kiksit omalla surkealla pikkuautollani kisatessani isompia poikia, kuin superurheiluautolla ajaessani. Toki sellainen, joka ei ole koskaan ajanut vaikkapa F430 Scuderialla voi pitää F-autoja jotenkin erikoisina. Sitä ne eivät ole. Ihan tavallisella autolla voi olla (ja onkin) yhtä kiva ajaa. Kyse on itsensä ylittämisesta ja auton kanssa symbioitumisesta.
En tasan tarkaan vaihtaisia rooleja tämän "3:n BMW:n omistajan kanssa". Hän on säälittävä työnarkomaani, joka omistaa M3:n, muittei edes aja sillä! Minun kirjoissani sellainen henkilö on "luuseri" vaikka tienaisi 250 000 euroa vuodessa.
Autoilla ajetaan ja pidetään hauskaa! SIksi tälläkin palstalla ollaan. Olen autoihmisiä. - vanha vetomies
vanha vetomies kirjoitti:
Sitä juuri kysyn täällä.
Sitäpaitsi olen oikea automies, toisin kuin em. Bemareiden omistaja. Saan kiksini ajamisesta. (lue edellä)
Tiedän juuri saaneeni liikenteessä yhtä hyvät kiksit omalla surkealla pikkuautollani kisatessani isompia poikia, kuin superurheiluautolla ajaessani. Toki sellainen, joka ei ole koskaan ajanut vaikkapa F430 Scuderialla voi pitää F-autoja jotenkin erikoisina. Sitä ne eivät ole. Ihan tavallisella autolla voi olla (ja onkin) yhtä kiva ajaa. Kyse on itsensä ylittämisesta ja auton kanssa symbioitumisesta.
En tasan tarkaan vaihtaisia rooleja tämän "3:n BMW:n omistajan kanssa". Hän on säälittävä työnarkomaani, joka omistaa M3:n, muittei edes aja sillä! Minun kirjoissani sellainen henkilö on "luuseri" vaikka tienaisi 250 000 euroa vuodessa.
Autoilla ajetaan ja pidetään hauskaa! SIksi tälläkin palstalla ollaan. Olen autoihmisiä.Ei omista enää.
BMW M3 ja RR menivät myyntiin jo ajat sitten. Tilalle tuli BMW 630i Cabriolet. Mikä tuiki tarpeeton auto Suomen ilmastoon se olikaan! Seisoi 11 kuukautta vuodessa ajamattomana tallissa. Ajossa ehkä alle kymmenenä päivänä vuonna 2012!
Nyt sitten 630i cabriolet on "hävinnyt" eli myyty eli käytössä on enää tasan yksi auto jäljellä: BMW 520d, jonka alla kitkarenkaat.
Kuka automies muuten ajaa ympäri vuoden, myös kesällä, kitkarenkaat alla? Antaa tosi "hyvät" ajo-ominaisuudet kuivalla asvaltilla, kun vetää kovaa kurviin ;)
- torspot
kyllähän hajapusa on matkapyörä ja suoralla nopea muttei siitä voi s1000rrän kans edes puhua samana päivänä... kaunein ja tehokkain litranen jonka laatu on omaa luokkaansa...
Minäkin haluaisin 3 bimmeriä talliini.(Nyt on vaan e46 328 ja mopona Kawan Z750-07) tonninen bimmerin rr haaveena.
- vanha vetomies
RR on mieletön moottoripyörä. Sääli vain niitä pyöriä, jotka ostetaan yleisillä teillä huviajeluun. Tuollainen pyörä huutaa päästä radalle eikä köröttelemään sunnuntaina Kaivopuiston rantaan 30 km/h...
- iodgsdgsdh
Kannattaa käydä kokeilemassa bemaria niin ei tarvi ihmetellä miks joku hankkii monta bimmeriä
- -----
Kokeiltu on, ja en todellakaan ymmärrä miksi joku ostaa kolme saman merkkiistä. BMW on hyvä, mutta ei maailman paras. Pitää olla köyhä mielikuvitus jos ei osta eri merkkisiä. Jos minun pitäisi valita urheiluauto, käyttöauto ja moottoripyörä niin valintani olisi tämä:
Urheiluauto: Porsche 911 4S
Käyttöauto: Audi A7
Moottoripyörä: BMW S 1000 RR - PorscheF
----- kirjoitti:
Kokeiltu on, ja en todellakaan ymmärrä miksi joku ostaa kolme saman merkkiistä. BMW on hyvä, mutta ei maailman paras. Pitää olla köyhä mielikuvitus jos ei osta eri merkkisiä. Jos minun pitäisi valita urheiluauto, käyttöauto ja moottoripyörä niin valintani olisi tämä:
Urheiluauto: Porsche 911 4S
Käyttöauto: Audi A7
Moottoripyörä: BMW S 1000 RRValkkasit sitten vaihtoehdoksi tuplahintaiset autot.
Ne _voivat_ jopa olla parempia kuin valitut bemaris, en kyllä ole aivan varma. - vanha vetomies
----- kirjoitti:
Kokeiltu on, ja en todellakaan ymmärrä miksi joku ostaa kolme saman merkkiistä. BMW on hyvä, mutta ei maailman paras. Pitää olla köyhä mielikuvitus jos ei osta eri merkkisiä. Jos minun pitäisi valita urheiluauto, käyttöauto ja moottoripyörä niin valintani olisi tämä:
Urheiluauto: Porsche 911 4S
Käyttöauto: Audi A7
Moottoripyörä: BMW S 1000 RREn ole Audin A7:aa koskaan ajanut, mutta R8 tuntui aika hyvältä. Manuaalivaihteisessa on kiva kuunnella vaihdekepin kilahduksia, kun se soittelee omaa lauluaan alumiinisessa kulississa.
Vaihteita vaihtaa jopa turhaan, ihan vain kuullakseen sen kilahduksen. Se jotenkin palkitsee kuljettajaa ja kuulostaa vain niin "oikealta".
Jos kaikista elämäni aikana ajamistani autoista pitäisi ja voisi valita vain yhden auton, eikä sitä saisi myydä ja muuttaa rahaksi ja sitten ostaa sitä "oikeaa", olisi valintani Mersun CLS 63 AMG. Siis se viimeisin versio, jossa on 5.5 litrainen bi-turbo V8. Auta armias sitä väännön määrä: 700 Nm melkein läpi moottorin kierrosalueen.
Bemareista joudun myöntämään, etten ole koskaan päässyt ajamaan "kunnollista" BMW:tä. Vain jotain köyhän pään 3-sarjalaisia, joiden kuutoskone on hiljaisuudessaan ollut pieni pettymys. Käsittääkseni auton tulee pitää ääntä. Eihän voima saa syntyä tyhjästä! Ainakin pakoääniä kaivataan, vaikka moottori olisikin hiljainen.
Jos pitäisi keksiä vastakohta BMW:n 3 litran kuutoskoneelle, niin se olisi ehkä Mersun 6.3 (oikeasti 6.2) litrainen vapaastihengittävä V8 siinä muodossa, kun se SLS AMG:n keulalla on. Jo tyhjäkäynnillä SLS tärisee ja on kaikissa ajonopeuksissa raa-an ja epäsovinnaisen oloinen. Täydelllinen vastakohta BMW:n kuutoskoneelle, joka on kuin hunajalla täytetty: ei pidä mitään ääntä ja on värinätön. Jos joku pitää sellaisesta, niin ei kun BMW:tä ostamaan!
- SIE OOT PELLE
Kateellinen naapurihan sie olit,ku tämmönen asia vaivaa!
OOT HENKISESTI KÖYHÄ - Mupel0
Mikä helvetin pässi sä olet? Käyt kerran viikossa tarkastamassa onko naapurisi ajanut autollaan ja tulet raportoimaan siitä tänne parin eri nimimerkin voimin samalla kehuen itseäsi kuinka olet automies. Ja siihen sitten jatkat kuinka itse käyt kisaamassa julkisilla teillä muita autoja vastaan. Ei helvetti... Aikuinen mies.
Onko sulla jonkinlainen pakkomielle? Ja mene ennemmin radalle ajelemaan sillä 1.1 litrasella Micrallas. Kaikenlaisia idiootteja sitä onkin. Ei ole Internet hyvä keksintö.
Kesäterveisin BMW Z4:sen omistaja.- h*lvetin pässi
"Mikä helvetin pässi sä olet?"
- En tiedä. You tell me.
"Käyt kerran viikossa tarkastamassa onko naapurisi ajanut autollaan"
- Kyseessä ei ole naapurini, enkä käy kerran viikossa tarkastamassa yhtään mitään. Tämä väite on siis epätosi.
"...kehuen itseäsi kuinka olet automies."
- Tämä sentään pitää paikkansa. Olen todellakin automies. En seisottaisi M3:sta vuotta ajamattomana. En.
"Ja siihen sitten jatkat kuinka itse käyt kisaamassa julkisilla teillä muita autoja vastaan."
- Missä kohtaa näin kerrotaan? En kisaa, enkä ole koskaan kisannut, julkisilla teillä ketään vastaan.
"Onko sulla jonkinlainen pakkomielle?"
- On. Autot.
"...sillä 1.1 litrasella Micrallas."
- En omista Nissan Micraa. Lukeeko jossain edellä, että olisin Nissan-kuski?
Kesäterveisin, Kesämies - h*lvetin pässi
h*lvetin pässi kirjoitti:
"Mikä helvetin pässi sä olet?"
- En tiedä. You tell me.
"Käyt kerran viikossa tarkastamassa onko naapurisi ajanut autollaan"
- Kyseessä ei ole naapurini, enkä käy kerran viikossa tarkastamassa yhtään mitään. Tämä väite on siis epätosi.
"...kehuen itseäsi kuinka olet automies."
- Tämä sentään pitää paikkansa. Olen todellakin automies. En seisottaisi M3:sta vuotta ajamattomana. En.
"Ja siihen sitten jatkat kuinka itse käyt kisaamassa julkisilla teillä muita autoja vastaan."
- Missä kohtaa näin kerrotaan? En kisaa, enkä ole koskaan kisannut, julkisilla teillä ketään vastaan.
"Onko sulla jonkinlainen pakkomielle?"
- On. Autot.
"...sillä 1.1 litrasella Micrallas."
- En omista Nissan Micraa. Lukeeko jossain edellä, että olisin Nissan-kuski?
Kesäterveisin, KesämiesAhaa. Nyt löysin tarkoittamasi kohdan "kisaa julkisilla teillä". Se ei ole kirjoittamani kommentti.
Sen verran noista mopoista ni bimmerin S1000RR on paras kiloluokassa,pyyhki japsit kerralla ku teki ekan tonnisen,sen on monet testit näyttäneet. ei ole siis nopein niinkuin eräs väitti.
- vanha vetomies
Hyvä kommentti. Meni sitten henkilömme myymään RR:n pois, kun ei kai keksinyt sille käyttöä. Myös BMW M3 meni myyntiin koska selvästikään "miehemme" ei ole automies.
BMW 630i cabriolet ehti seistä tallissa käyttämättömänä melkien kaksi vuotta (2011->2013), mutta on siis tänä keväänä hävinnyt eli myyty pois.
3 BMW:tä on siis enää yksi BMW.
Niin ne harrastukset nuutuvat pois. Lopuksi voikin kysyä:
- kuka idiootti omistaa, mutta myy pois, BMW M3:n?
- kuka myy pois BMW RR:n?
- kuka myy pois 630i Cabrioletin?
Lopputulema on se, että joko rahat tai harrastuneisuus loppuivat. Tai sitten 520d on parempi kuin mikään edellämainituista autoista.
- huohhoijaa...
No ok,on sitten,ketä kiinnostaa...?
Ps. nythän olen kateellinen kun kirjoitin tällaisen komman,enkö olekkin,bemaristit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854