Bändiä Turun seudulta?

morsmaikku11

Elikkäs, suositelkaas jotain hyvää coverbändiä ens kesän häihin... Emme tidä Turusta ainuttakaan, kun olemme muuttaneet tänne vasta pari vuotta sitten.

18

999

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naitujo

oon ainakin kuullu kolmen kaverin poppoota häissä ja saundi oli kyllä hyvää... soittivat kaikennäköistä...
      nimi taisi olla joku luminiva tai neva kompo... ja muistaakseni jostain länsirannikolta kuitenkin... kyllähän niitä kaikkia löytyy kun pistää rahaa pöytään! :-) onnea vaan..

• Mainostajako

mainostaa luminevaa joka ketjussa. Kannattaisikohan harkita jotain mainostoimistoa, kun on noin kova tarve mainostaa?

• syksyn2011morsian
    • Bändiä

Pistäppä minulle mailia niin kerron enemmän minun bändistä. Olisin kiinnostunut!

nuuttines@yahoo.com

• Bändi Turkuun.

Sama kun äsken. Olemme kinnostunut tulla Turkuun soittamaan. Olemme bändi Espoo/Helsingistä. Voitte kuunnella tästä: www.mikseri.net/theyesterdays. Mailatkaa: the_yesterdays@hotmail.com tai: nuuttines@yahoo.com

• Hienot Kaverit

Hienot Kaverit olisivat halukkaat tekemään teidänkin tilaisuudesta arvokkaamman soittamalla varsin kantapäitä kutkuttavaa perinteistä tanssimusiikkia! Näytteitä ja videoita löydät sivuiltamme www.hienotkaverit.fi
      Otathan yhteyttä sivuillamme olevaan numeroon tai s.postiin: henrikkantola@gmail.com

• Pascal

Suomirock ja Leevi and the Leavings - covereita. Tanssittavaa musaa rokkimeiningillä!
      www.myspace.com/pohjoiskarjala

• DSBlaulaja

Vakaa ja luotettava, asiansa hoitava ja monipuolinen bändi olisi täällä tarjolla. Kotisivut tällä hetkellä päivitettävänä mutta laita postia osoitteeseen h_elina@hotmail.com niin toimitan näytteitä ja kerron lisää aiheesta.

• Mr. Wife
    • Perälän Betoni
      • Salmi Five

Salmi Five tarjoaa musiikkia laidasta laitaan erilaisiin juhlatilaisuuksiin. Osoitteessa www.salmifive.com voit tutustua bändiin tarkemmin ja kuunnella ääninäytteitä ! Käy ihmeessä katsomassa :))

• Yuhani
        Salmi Five kirjoitti:

Salmi Five tarjoaa musiikkia laidasta laitaan erilaisiin juhlatilaisuuksiin. Osoitteessa www.salmifive.com voit tutustua bändiin tarkemmin ja kuunnella ääninäytteitä ! Käy ihmeessä katsomassa :))

Kysyppäs tuolta yhteystiedot eritäin hyvään Turkulaiseen hääbändiin, jolta taittuu perinteisen tanssimusan lisäksi suomipopit/rokit ja finnhitsít sekä muu tarvittava bilemusa: http://www.viihdeoka.net/yhteystiedot/

• MoistWanted

Tarjolla olisi myös viisihenkinen coverbändi, soitamme musiikkia laidasta laitaan ja listamme on muokattavissa teidän haluamaanne muotoon. Jos haluat kuulla näytteitä niin laitahan sähköpostia moistwanted123@gmail.com

• MoistWanted

Hei

Olemme turkulainen bändi, joka soittaa monipuolisesti musiikkia, meillä on olemassa peruslista mutta toteutamme myös toiveita, listalta löytyy kaikki aina hurriganesista, robbie Willamsin kautta johanna kurkelaan joten laajuutta on. Voin myös tarvittaessa laittaa ääni näytteen vaikka sähköpostillla, jolla meidät tavoittaa parhaiten. Toivottavasti palaillaan.

• häät tulossa

Kiinnostuin bändistänne. Onko teillä nettisivuja? Tai annatko vain s-postiosoitteen?

• SATUHÄÄT2012

www.swingbrothers.webs.com

• musicant

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2835
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1600
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe