Saako kotiäiti harrastaa vai pitääkö olla 24 tuntia kotona?
harrastukset
2
687
Vastaukset
- oppeliini
Tai vaihtoehtoisesti kello soimaan tuntia eaiemmin että ennättää tehdä sen jumppaohjelman ennenkuin muut herää. Plussana: saa tehdä sen rauhassa!
Päivällä nopeasti pakollisten kotitoiden jälkeen ulos lasten kanssa. Eivät hekään halua olla sisällä kaiket päivät! Pyoräilemään, kävelylle, valokuvaamaan, tarkistamaan lasten kanssa miten luonto toimii eri vuodenaikoina ja opettaa heille miten pidetään päiväkirjaa. (pienin kengurupussiin eteen) Kirjastoon pari, kolme kertaa viikossa antaen lasten tutustua lastenkirjoihin ja itse rauhassa vieressä lukea päivän sanomalehdet.
On todella tärkeää että itsellä on päivittäiset harrastukset joko yksin tai lasten kanssa. Opettaahän se lapsillekin miten tärkeää on joka päivä tehdä ja oppia uutta!
Olla 4.n seinän sisällä 24/7 on sairasta.- painonnousupelko
naisii on hankala saada lenkille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748