faniposti-USAan

Paula

Onko kukaan lähettänyt jollekin näyttelijälle fanipostia Amerikkaan? Voisitteko kertoa kenelle ootte lähettänyt ja saitteko mitään takaisin esim. valokuvan, jossa on nimmari tms.?
Mie lähetin kerran Jim Carreylle ja sain just jotain puolen vuoden päästä kuvan nimmarilla.
Eikö niihin kirjeisiin pitäis laittaa mukaan myös jotain maksettuja postimaksu-kuitteja, ettei niile siel Amerikassa tuu kuluja, olenko oikeessa?

13

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HoneyLove

Mä olen lähettänyt Smallvillen näyttelijälle Michael Rosenbaumille kirjeen...Ei ole viel vastannut,mutt vastaa kyllä....

• Kokemusta on

Olen laittanut Bruce Willikselle,tuli valokuva aidolla nimmarilla noin vuodessa,Jennifer Lopezilta sellainen A4 kokoinen nimmarilla puolessa vuodessa,Slipknotilta kahdessa vuodessa yhteispotretti jossa kaikkien nimmarit ja Teemu Selänteelle laitoin ihan kotiin saakka.Tuli noin 2 kuukaudessa kaksi valokuvaa nimmareilla.Ei tarvii pistää mitään kirjekuoria tai merkkejä eikä mittään

• zuzanna

Niin pitääx vaan laittaa oma osote siihen fanipostiin mukaan?

• Juu
        zuzanna kirjoitti:

Niin pitääx vaan laittaa oma osote siihen fanipostiin mukaan?

Siinäpä ne

• Slightly Mad
        Juu kirjoitti:

Siinäpä ne

Ok, asia selvä, kiitos!

• Osoitteet?

Mistä saa niitä osotteita?

• Fani posti expert

Mä olen lähettänyt fani postia amerikkaan ja englantiin. Lähetin tonne amerikkaan Miley Crhussille ja tulihan sieltä sitten nimmari. Englantiin lähetin viikko sitten Ewan macregorille fani postia. Yleensä julkkiksilla on omat sivut josta saa selville niiden fani posti osoitteen. Onnee!

• Oon lähettäny Johnny Deppille ja Ben Stillerille. Johnnyltä en oo vielä saanu kuvaa tms. (toisaalta lähetin sen aika vasta) ja Beniltä oon saanu kuvan nimmarilla. Tiän kyllä ettei net varhmaan niitä itte lue, mut lähetimpä kuiteski. :)

• Selänne♥

Mistä saa Teemu Selänteen fanipostiosoitteen ???
      Oon sen suuri fani!

• Suuri Selänne Fani

Tässä se ois:
        Teemu Selänne
        31731 Madre Selva Ln
        Trabuco Canyon, Ca 92679-3613
        USA

• Teemu Selänteen fani

vastasiko Teemu selänne?

• tikkuriina(:

Mä haluisin lähettää fanipostia Robert Downey Jr:ille, niin netistä löysin kaksi osoitetta useammastakin paikasta, mutta mietin, että kumpi osoitteista on oikea... Joten mikä Robert Downey Jr:in oikea fanipostiosoite siis on? :) ja jos löydätte, niin linkki Robertin oikeille sivuillekin ois kiva...

• fanipostiammm

Haluaisin tietää Jim Carreyn faniposti osoitteen. Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7740
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6031
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2077
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1916
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1699
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      59
      1486
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe