Elikkäs olenko se vain minä, vai vastataanko täällä suomi24treffeissä yleensäkkin todella harvoin miesten lähettämiin viesteihin ?
Vastauksien saaminen
23
1193
Vastaukset
- toinen mies.
Ei ainakaan minulle vastata. Vaikka monet käyvät tarkistelemassa profiileitaan päivittäin, harva on liikkeellä ilmeisesti tositarkoituksella, en sitten tiedä mitä odottavat.
- samper
Noin äkkiä arvioiden 20-30 % lähettämistäni viesteistä saa vastauksen. Ja niistä vastatuista n. 20-30% jatkuu pidemmälle kuin 1-2 viestiä. Tää on niin mieltäylentävää miesten kannalta.
- anne+30
Minkälaisia viestejä kirjoitat? Kuka nainen viitsii vastata kymmenenteen mitä kuuluu -viestiin. Jos mies kertoo itsestään ja kysyy aina jotain, luulisi viestien jatkuvan. Usein vaan muutamasta viestistä huomaa, jos mies ei kiinnosta.
- samper
anne+30 kirjoitti:
Minkälaisia viestejä kirjoitat? Kuka nainen viitsii vastata kymmenenteen mitä kuuluu -viestiin. Jos mies kertoo itsestään ja kysyy aina jotain, luulisi viestien jatkuvan. Usein vaan muutamasta viestistä huomaa, jos mies ei kiinnosta.
Lähes aina kun kirjoitan viestin jollekin naiselle, niin olen huomannut tämän ilmoituksessa jotakin meitä mahdollisesti yhdistävää asiaa. Viesti menee suurin piirtein niin, että huomasin profiilissasi meitä yhdistävän asian X ja että sen vuoksi uskoisin, että meillä voisi olla jotakin yhteistä.
Pääosin nämä yhteiset asiat ovat sellaisia, joista päättelen toisen osapuolen elämänkatsomuksen olevan samansuuntainen omani kanssa tai sitten esim. asumishaaveet tai harrastukset ovat yhteneviä.
Kyllä aika usein tulee siihen tulokseen, että oman itsetunnon kannalta olisi paras jättää koko nettideittailu, mutta kun ei millään haluaisi elää elämäänsä aina yksin, koska naisiin tutusminen on niin harvinaista arkielämässä. Väkisinkin vaan tulee aika usein mieleen, että mikä hitto mussa voi olla vialla, kun ei ole edes vastauksen arvoinen. - 40v urho
anne+30 kirjoitti:
Kaikki viestit mitä naisilta olen saanut ovat olleet muutaman sanan mittaisia "mitä kuuluu" tai sinnepäin viesteja. varmaan muutamia kymmeniä. Niin ihmettelen naisten kantoja, jo profiileissakin, aloitusviesteistä?!?!?!?
ja mitä järkeä sitä on kertoa elämänstooria ekassa viestissä?? joskus niinkin tehnyt...mut ei tunnu mielekkäältä varsinkaan kun vastausta ei tule.
Viestittelyn pitää mennä luonnollisesti etenemällä pikkuhiljaa....ja just "mitä kuuluu" tapainen on paras aloitus. tietysti sitä voi jotenkin säväyttää muutamalla pienellä sanalla. - samper
40v urho kirjoitti:
Kaikki viestit mitä naisilta olen saanut ovat olleet muutaman sanan mittaisia "mitä kuuluu" tai sinnepäin viesteja. varmaan muutamia kymmeniä. Niin ihmettelen naisten kantoja, jo profiileissakin, aloitusviesteistä?!?!?!?
ja mitä järkeä sitä on kertoa elämänstooria ekassa viestissä?? joskus niinkin tehnyt...mut ei tunnu mielekkäältä varsinkaan kun vastausta ei tule.
Viestittelyn pitää mennä luonnollisesti etenemällä pikkuhiljaa....ja just "mitä kuuluu" tapainen on paras aloitus. tietysti sitä voi jotenkin säväyttää muutamalla pienellä sanalla.Niin on se aika turhauttavaa kirjoittaa huolella ´mietitty teksti, koska vastausprosentti on alhainen.
Olen myös huomannut, että pidempien ja enemmän ajatusta sisältävien viestien kohdalla "hylkäysprosentti" on vielä suurempi.
Joten nykyään laitan vaan muutaman lauseen, jossa kerron mielenkiinnostani ja mikä sen sytytti. - Tee näin
samper kirjoitti:
Niin on se aika turhauttavaa kirjoittaa huolella ´mietitty teksti, koska vastausprosentti on alhainen.
Olen myös huomannut, että pidempien ja enemmän ajatusta sisältävien viestien kohdalla "hylkäysprosentti" on vielä suurempi.
Joten nykyään laitan vaan muutaman lauseen, jossa kerron mielenkiinnostani ja mikä sen sytytti.1. Nainen ei todellakaan odota romaania. Siis ihan oikeasti, naiselle ei ole pakko laittaa mitään 600-sivuista teosta jossa kertoo syvällisesti siitä kuinka tuli trauma kun lemmikkimarsu kuoli.
2. Vastausviesti voi olla ja itse asiassa sen tulee olla silti pitempi kun kaksi riviä sisältäen nimen ja "moi, mitä kuuluu".
3. Sävyn voi pitää kohtuullisen kepeänä, aivan kuten normaalissa ensikontaktissa entuudestaan tuntemattoman naisen kanssa.
4. Siinä voi siis kertoa ihan itsestään muutamin lausein sellaisia asioita, joiden olettaa herättävän kyseisen naisen mielenkiinnon. Siis itsestään, ei naisen profiilista. Kyllä sen profiilin kirjoittanut tietää mitä siellä lukee.
Eli summa summarum, viestin tulisi olla melko lyhyt ja ytimekäs mainos itsestä, missä tulisi selvästi ilmi syyt miksi juuri sinuun kannattaa tutustua. Pituudesta ei todellakaan tule plussaa jos tekstirivit on täytetty jaarittelulla tai sellaisilla asioilla mitä et normaalisti baaritiskillä voisi entuudestaan tuntemattomalle kertoa. Huonoja ovat myös viestit, missä et kerro mistään mitään tai kerrot että naisen profiili oli mielenkiintoinen. Öh, tottakai se on mielenkiintoinen jos siihen vastaat.
Sisältö painaa enemmän kun pituus.
Profiili on ikään kuin kaikille suunnattu aloite tai mainos itsestä. Kun siihen vastaa, pitää nähdä sen verran vaivaa että selittää mikä omassa itsessä on niin hyvää että juuri profiilin kirjoittajan kannattaisi nähdä vaivaa ja tutustua. Sellainen vastausviesti on asiallinen, ei mikään "luin profiilisi ja tämä kohta kiinnosti". - kirjoittava nainen
40v urho kirjoitti:
Viestittelyn pitää mennä luonnollisesti etenemällä pikkuhiljaa....ja just "mitä kuuluu" tapainen on paras aloitus. tietysti sitä voi jotenkin säväyttää muutamalla pienellä sanalla.Naisena katson miehen profiilista muutaman keskeisen asian, joista muotoilen haastavan ja flirttailevan viestin. Jokainen mies on vastannut. Jos muutaman viestin jälkeen saan mieheltä viestejä, joissa hän pohtii kirjoittamaani tai omaansa tekstiä, jatkan kirjoittelua ja sovin tapaamisen. Jos viestit ovat lyhyitä luokka "mitä kuuluu", kirjoittelu jää vähään eikä tapaamista tule.
Mieti, kenelle kirjoitat. Suunta tekstisi juuri hänelle. Jos tunnen kirjoituksen tulevan minulle, vastaan varmasti. - - m31
Tee näin kirjoitti:
1. Nainen ei todellakaan odota romaania. Siis ihan oikeasti, naiselle ei ole pakko laittaa mitään 600-sivuista teosta jossa kertoo syvällisesti siitä kuinka tuli trauma kun lemmikkimarsu kuoli.
2. Vastausviesti voi olla ja itse asiassa sen tulee olla silti pitempi kun kaksi riviä sisältäen nimen ja "moi, mitä kuuluu".
3. Sävyn voi pitää kohtuullisen kepeänä, aivan kuten normaalissa ensikontaktissa entuudestaan tuntemattoman naisen kanssa.
4. Siinä voi siis kertoa ihan itsestään muutamin lausein sellaisia asioita, joiden olettaa herättävän kyseisen naisen mielenkiinnon. Siis itsestään, ei naisen profiilista. Kyllä sen profiilin kirjoittanut tietää mitä siellä lukee.
Eli summa summarum, viestin tulisi olla melko lyhyt ja ytimekäs mainos itsestä, missä tulisi selvästi ilmi syyt miksi juuri sinuun kannattaa tutustua. Pituudesta ei todellakaan tule plussaa jos tekstirivit on täytetty jaarittelulla tai sellaisilla asioilla mitä et normaalisti baaritiskillä voisi entuudestaan tuntemattomalle kertoa. Huonoja ovat myös viestit, missä et kerro mistään mitään tai kerrot että naisen profiili oli mielenkiintoinen. Öh, tottakai se on mielenkiintoinen jos siihen vastaat.
Sisältö painaa enemmän kun pituus.
Profiili on ikään kuin kaikille suunnattu aloite tai mainos itsestä. Kun siihen vastaa, pitää nähdä sen verran vaivaa että selittää mikä omassa itsessä on niin hyvää että juuri profiilin kirjoittajan kannattaisi nähdä vaivaa ja tutustua. Sellainen vastausviesti on asiallinen, ei mikään "luin profiilisi ja tämä kohta kiinnosti".Miksi ihmeessä siinä viestissä pitäisi vain itseään niin mainostella ja kertoa miksi juuri kirjoittajaan pitäisi tutustua? Jos täällä S24:ssa nyt ollaan niin eikö myös sillä miehellä ole profiili ja oletettavasti on sinne jotain itsestään raapustanut ja yleensä kuuluu se toisenkin profiili käydä lukemassa? Ainakin minulla on pääsääntöisesti ne asiat itsestäni jo siellä profiilissa ja tuntuu varsin hölmöltä alkaa toistaa niitä viestissä. Eivät ne asiat minussa miksikään muutu olivat ne sitten profiilissa tai jollekin tietylle henkilölle yksityisviestissä kerrottuna. Toki tilanteen mukaan viestissä lisään yhtä sun toista kun ei siellä profiilissa kaikkea voi kertoa, mutta mikään itseni esittely pelkästään se viesti ei voi olla, koska esittelyä on jo siellä profiilissa. Oletan, että profiilini luetaan yhdessä viestini kanssa.
Ihan tosissasiko olet, että viestissä ei voisi kirjoittaa naisen profiilista? Kyllä minä ainakin näen, että olisi lähtökohtaisesti parempi jos toisen profiilista löytää mielenkiintoisia asioita, joihin viitata ja joista kirjoitella lisää, kuin vain kirjoittaa jotain mainoskorulauseita itsestään ja yrittää arvailla että mikäköhän sitä toista nyt sitten voisi itsessään kiinnostaa jos ei saa toisen profiiliin liittyen kirjoittaa. Eikö ole parempi kun ei tarvitse arvailla vaan kirjoittaa siitä, mikä mitä todennäköisimmin jollain tavalla molempia kiinnostaa, yhdistää yms. ? Kyllä minä ainakin pidän siitä, että minulle kirjoitettaessa nimenomaan ollaan kiinnostuneita siitä mitä olen profiilissani kirjoittanut. Sitä kauttahan se juuri parhaiten voisi tulla esille miksi juuri kirjoittajaan kannattaisi tutustua. Vai? - Tee näin
- m31 kirjoitti:
Miksi ihmeessä siinä viestissä pitäisi vain itseään niin mainostella ja kertoa miksi juuri kirjoittajaan pitäisi tutustua? Jos täällä S24:ssa nyt ollaan niin eikö myös sillä miehellä ole profiili ja oletettavasti on sinne jotain itsestään raapustanut ja yleensä kuuluu se toisenkin profiili käydä lukemassa? Ainakin minulla on pääsääntöisesti ne asiat itsestäni jo siellä profiilissa ja tuntuu varsin hölmöltä alkaa toistaa niitä viestissä. Eivät ne asiat minussa miksikään muutu olivat ne sitten profiilissa tai jollekin tietylle henkilölle yksityisviestissä kerrottuna. Toki tilanteen mukaan viestissä lisään yhtä sun toista kun ei siellä profiilissa kaikkea voi kertoa, mutta mikään itseni esittely pelkästään se viesti ei voi olla, koska esittelyä on jo siellä profiilissa. Oletan, että profiilini luetaan yhdessä viestini kanssa.
Ihan tosissasiko olet, että viestissä ei voisi kirjoittaa naisen profiilista? Kyllä minä ainakin näen, että olisi lähtökohtaisesti parempi jos toisen profiilista löytää mielenkiintoisia asioita, joihin viitata ja joista kirjoitella lisää, kuin vain kirjoittaa jotain mainoskorulauseita itsestään ja yrittää arvailla että mikäköhän sitä toista nyt sitten voisi itsessään kiinnostaa jos ei saa toisen profiiliin liittyen kirjoittaa. Eikö ole parempi kun ei tarvitse arvailla vaan kirjoittaa siitä, mikä mitä todennäköisimmin jollain tavalla molempia kiinnostaa, yhdistää yms. ? Kyllä minä ainakin pidän siitä, että minulle kirjoitettaessa nimenomaan ollaan kiinnostuneita siitä mitä olen profiilissani kirjoittanut. Sitä kauttahan se juuri parhaiten voisi tulla esille miksi juuri kirjoittajaan kannattaisi tutustua. Vai?"Miksi ihmeessä siinä viestissä pitäisi vain itseään niin mainostella ja kertoa miksi juuri kirjoittajaan pitäisi tutustua? Jos täällä S24:ssa nyt ollaan niin eikö myös sillä miehellä ole profiili ja oletettavasti on sinne jotain itsestään raapustanut ja yleensä kuuluu se toisenkin profiili käydä lukemassa?"
... koska otat yhteyttä. Jos otat yhteyttä viestillä, voit laittaa aloitusviestiin asioita itsestäsi. Ei sinun tarvitse laittaa samoja asioita kun profiilissasi, vaikka asiat voivat osittain samoja ollakin. Tässä nyt kuitenkin keskustellaan ns. normaalista vuorovaikutuksesta.
Enkä sitäpaitsi sanonut, että kirjoita pelkästään itsestäsi vaan sinun pitäisi osata esitellä itsesi tavalla jolla voi löytää yhteisen sävelen. Mainostaa itseäsi, aloittaa keskustelu.
"Ihan tosissasiko olet, että viestissä ei voisi kirjoittaa naisen profiilista?"
Kyllä olen. Tosin saatat ymmärtää asian eri tavoin kun minä. Voit tietenkin viitata profiiliin tasolla "sinä pidät siitä ja siitä elokuvasta, niin muuten minäkin pidän", mutta missään tapauksessa naisen profiilin ryytiminen ei saisi olla pääasia. Asia pitää myös esittää melkoisen hienovaraisesti.
Nainen on jo antanut jotain profiilissa itsestään. Kommunikaatio on vastavuoroista yhteisen sävelen löytämistä. Sinun pitää nyt antaa jotain itsestäsi, ja pyrkiä sovittamaan sitä naisen tahtiin.
Pätee tietenkin toisinkin päin. Mutta näin kommunikaatio alkaa.
- Skrumffi
Mulle vastataan n. 50% lähettämiini viesteihin. Jos en ole panostanut, niin ehkä 30% ja jos olen nähnyt vaivaa/keksinyt nokkelan lähestymistavan niin about 70% vastaa.
- nettimies00303030
ensimmäiseen viestiini.
- Omansa löytänyt
Tämä nainen vastasi, vaikka välillä viestinä oli vain hymiö, silloin laitoin samanlaisen takaisin. Vaikka vastasinkin viesteihin, niin usein se ajatusten vaihto jäi siihen. Muutamien kanssa tuli keskusteltua pidempäänkin ja sovittiin tapaaminen. Ne, jotka ovat tosimielellä liikkeellä, ovat halukkaita tapaamiseen melko nopeasti ja eihän sitä pelkän loputtoman kirjoittelun perusteella mitään toisesta tiedäkään.
Yhdet treffit johtivat siihen, että nyt olemme olleet kimpassa jo kohta vuoden. Lisäksi yhden ihmisen kanssa meistä tuli tosi hyvät ystävät.
Profiilini on poistettu kun en enää etsi kumppania. Se taitaa monelta jäädä tekemättä. Tiedän tapauksia joilla edelleen on treffi-ilmoitus, vaikka ovat varattuja. Jääkö siihen jotenkin koukkuun? Josko vielä löytyisi jotakin parempaa...- Tmp88
Naiset joille lähetän viestin katsovat kyllä profiilini, mutta eivät vastaa viestiin. Ehkä se sitten on profiilista kiinni. Olisi se kyllä mukavaa jos tulisi edes jonkinlainen vastaus.
- nainen xxx
Tmp88 kirjoitti:
Naiset joille lähetän viestin katsovat kyllä profiilini, mutta eivät vastaa viestiin. Ehkä se sitten on profiilista kiinni. Olisi se kyllä mukavaa jos tulisi edes jonkinlainen vastaus.
Itse katselen teidän miesten profiileja ja laitan viestin tottakai vain silloin jos profiilissa on jotain minulle mielenkiintoista. Joku ihmetteli, että vaikka profiileja katsellaan ja silti ei tule viestejä. No jokainenhan me näemme kuka on profiilissa vieraillut, en silti itsekään odota kaikilta vierailijoilta viestejä. Jokaiseen saamaani viestiin olen vastannut, paitsi yhteen joka oli kysely lateksiasuista ja piiskoista. Kaikenlaisia kirjoittajia meissä on. Jos tapaaminen ei ole kolahtanut, niin kohteliaasti olen ilmoittanut että olen pahoillani mutta tunne on sellainen etten näe syytä jatkaa tapailua. olen myös kohteliaasti toivottanut hyvää jatkoa ja onnea sen oikean löytymiseen. Neljästä tapaamisesta vain yksi mies on vastannut tuohon viestiini, että kiitos kun ilmoitit ja toivotti mulle hyvää jatkoa. Eli on myöskin näin päin ettei miehet kaikki kykene moiseen enää vastaamaan.. Mielestäni ensimmäisen tapaamisen pitäisi tuntua edes hiukan joltain, jos kasvotusten ollaan juteltu ja nähty ihminen kokonaisena fyysisenä ihmisenä. Jokaisella meistä on mahdollisuus valita ja en mielestäni ole ronkeli, mutta esim.2 miestä on valehdellut ikänsä nuoremmaksi useita vuosia ja kuvakin ollut vuodelta 1 tai 2. Väkisinkin tulee mieleen, että mitä muuta kaveri valehtelee tai on jo valehdellut. Yksi mies oli hyvin epäsiisti, eli haisi todella pahalle ja vaatteet hyvin likaiset, oli tulossa kuulemma työmatkalta suoraan ja väitti olevansa korkeakoulun käynyt. Myöhemmin selvisi, ettei ole mitään koulutusta ja on alkoholisti. Vaikea on tapaamisia jatkaa näiden ihmisten kanssa, jokaisen se pitäisi ymmärtää. Suomalainen mies on oikeasti kaikkein paras mies, sellaisen haluaisin rinnalleni, on vain odoteltava etä se oikea sattuu kohdalle.. Kaikkea hyvää teille kaikille miehille, joskus se oikea osuu kohdalle!
- 39v sinkku
Voin vielä ymmärtää että ihan kaikkiin viesteihin ei jakseta vastata, voin itselleni sanoa että hänellä varmaan ei ollut aikaa tai oli jo varattu. :-)
Minua häiritsee enemmän naisten tapa lopettaa kirjoittelu ilman mitään ilmoitusta. Joskus on kirjoiteltu kymmenen viestiä, mutta sitä 11 ei koskaan vaan tule. Ei mitään selitystä, ei edes lyhyt hei-hei viesti. No, sinänsä ihan ok, en voi kuvitella olevani sellaisen naisen kanssa joka noin vähän piittaa kansaihmisistään. Mutta silti ihmettelen välillä tätä menoa täällä netissä. Kuinka moni lyö luuriin päin naamaa puhelimessa? Mutta netissä sitä siis saa tehdä?- Lady S
Juu, tuo on totta. Kyllä se pitäisi saada sanottua, että antaa nyt olla. Se jää luultavasti sanomatta siksi, että osalle se on vaikeaa. On helpompaa vain olla enää vastaamatta mitään.
Miten ja millä sanoilla sanotaan toiselle kauniisti, että antaa olla? Itse aina olen yrittänyt, en vain ole ollut varma, miten viestini tulkitaan, loukata kun ei ketään haluaisi... - deittailija minäkin
Lady S kirjoitti:
Juu, tuo on totta. Kyllä se pitäisi saada sanottua, että antaa nyt olla. Se jää luultavasti sanomatta siksi, että osalle se on vaikeaa. On helpompaa vain olla enää vastaamatta mitään.
Miten ja millä sanoilla sanotaan toiselle kauniisti, että antaa olla? Itse aina olen yrittänyt, en vain ole ollut varma, miten viestini tulkitaan, loukata kun ei ketään haluaisi...Kukin ottaa sen asian tietysti omalla tavallaan. Mielestäni asiaa kannattaa ajatella siltä kannalta, että seuranhakuun ja sillä mielellä tutustumiseen kuuluu pakostikin se, että on mahdollista, että toinen osapuoli kokee, ettei haluakaan enää jatkaa tutustumista. Jopa itse voi olla se, joka tähän päätökseen päätyy. Kun sen asian tiedostaa kuuluvan asiaan niin tuskin sitä toisen ilmoitusta voi pahasti ottaa, ellei asiaa nyt ole jotenkin todella tökerösti esittänyt. Tietysti ei ole koskaan hauska kuulla, että toinen ei ole halukas jatkamaan etenkin silloin kun itse haluaisi jatkaa. Mielestäni se asia olisi kuitenkin ehdottomasti kerrottava toiselle kuin vain kadota. Mielestäni on kivempi, että toinen tietää miten asiat ovat. Itselleni ainakin jää parempi maku siihen astisesta tutustumisesta jos asia kerrotaan kuin että ei kerrota.
Tässä kun kyse oli asian sanomisesta nettikirjoitteluvaiheessa ennen tapaamista, niin ei siinä vaiheessa mielestäni tarvitse sanoa erityisiä perusteluja tai ainakaan alkaa keksiä niitä hatusta, jos jokin syy ei ole selvästi esillä jonka voisi toiselle sanoa. Mielestäni riittää ihan hyvin, että toinen ilmoittaa, ettei nyt valitettavasti tunnukaan siltä, että kannattaisi jatkaa pidemmälle ja kiittää siihen astisesta keskustelusta ja toivottaa hyvät jatkot. Joka tapauksessa toivon, että aikuinen ihminen osaa sanoa tällaisen asian sekä myöskin ottaa sellaisen vastaan. Toki on harmi, jos joku päätyy tällaiseen päätökseen esim. tuon edellä mainitun 11 viestin jälkeen ilman tapaamista. Toisaalta itse ainakin olisin tuossa ajassa halunnut tavata jo aikaisemmin kuin jäädä kirjoittelemaan nettiin :)
- .-.
eipä nuo naiset pahemmin oo vastannu, ilmoitus ollu jo kauan , katsotaan kyllä mutta ei vastata..
- kainouseikannata
Sinä kaino mies, jos huomaat saman profiilin käyvän 2-3 kertaa katsomassa profiiliasi, niin kandeiskohan miehen ottaa kontakti kokeeksi? Vaikka pari ystävällistä sanaa vieraskirjaan tms?
- KaunisNeito_
Tämä on toinen "kierros" täällä saitilla, ja kun tein uuden profiilin niin päätin että vastaisin JOKAISEEN viestiin johon mies on edes nähnyt pientää vaivaa tekstin raapustukseen, tai kysyivät edes jotain fiksua muutakun "mitä kuuluu?"...vaikkakin vaan sanoakseni että ei tainnut tällä kertaa kolahtaa.
Mutta toisin kävi...ajan puutteen takia tämä ei vaan ole onnistunut. Joten minun puolelta siinä ei ole muu syynä kuin se. - miesvaanjoo
viesteistä jotka olen naisille lähettänyt on vastattu. Ja Lähes jokainen niistä tapauksista on
loppunut naisten toimesta parin viestin jälkeen kuin seinään. Ilmeisesti olin vain "varamies"
jos niistä muista ei tullut mitään. No mikäs siinä, alkaa vaan minun kiltti käytös naisia kohtaan
kiitos teidän pikkuhiljaa muuttua halveksivaksi. Kun tosielämässäkin te vaan mulkoilette minulle.- Mie_D
Joo mun mielestä jonkinlaiseen "netikettiin" kuuluisi ainakin viestin laittaminen siitä, jos ei enää halua kirjoittaa tai vastata viestiin. Porfiilia on kyllä käyty katsomassa, mutta mitään ei kuulu eikä vastata jos yrittää perään huhuilla. Ymmärtää jos ei ole aikaa vastata viesteihin mut senkin ilmoittaminen olisi kohteliasta... jos kohteliaisuutta nyt intternetin maailmassa voi vaatia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058