Ystäväni on tulossa käymään Helsingissä. Haluaisin viedä hänet johonkin intialaisen ravintolaan syömään. Mikä olisi hyvä vaihtoehto?
Hyvä intialainen ravintola Helsingissä?
4
1608
Vastaukset
- Mun suosikki
on Maharadja Manskulla, ja vähiten tykkään Samratista Bensowin pihalla (ruoka keskinkertaista ja palvelu alle arvosteluasteikon). Hesan nepalilaiset ravintolat ovat myös hyviä, Himalaya Ratakadulla ja Mt Everest siinä Kampin kulmilla ovat vanhimpia ja parhaimpia.
- ......
Mt Everestissä, Mountainissa ja Namaskaarissa ruoka tarjoillaan ärsyttävissä metallikupeissa, joissa on oma syvennys riisille ja pienemmät syvennykset kastikkeelle ja salaatille. Sen sijaan Indian Taj topeliuksenkadulla on paljon parempi, hyvää ruokaa, isot annokset ja ruuat tarjoillaan paljon paremmin (pöytään tuodaan iso riisikulho, ja kastikkeet omissa kulhoissa sekä normaalit lautaset).
- Mulle ei
...... kirjoitti:
Mt Everestissä, Mountainissa ja Namaskaarissa ruoka tarjoillaan ärsyttävissä metallikupeissa, joissa on oma syvennys riisille ja pienemmät syvennykset kastikkeelle ja salaatille. Sen sijaan Indian Taj topeliuksenkadulla on paljon parempi, hyvää ruokaa, isot annokset ja ruuat tarjoillaan paljon paremmin (pöytään tuodaan iso riisikulho, ja kastikkeet omissa kulhoissa sekä normaalit lautaset).
thali-lautanen (= ärsyttävä metallikuppi) ole tuottanut mitään ongelmaa, tärkeintä on ollut ruoan maku. Ehkäpä se johtuu siitä, että intialaista ruokaa on tullut maisteltua niin kovin monenlaislta tarjoilualustoilta, aina banaaninlehdistä alkaen.
Mutta varmasti, jos tärkeimmät kriteerit ovat posliinilautaset ja kastikkeet omissa kulhoissaan, niin sellaiseen paikkaanhan sitä sitten täytyy ehdottomasti suunnistaa :)
- ole este
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337