En tule äitini kanssa järin hyvin toimeen. En oikein siedä häntä erilaisten asioiden vuoksi, mutta on kuitenkin aika tylyä unohtaa koko äitienpäivä (sitä paitsi siitä alkaisi armoton sotakin).
Onko ideoita sellaisista lahjoista, jotka olisivat ihan ystävällisiä, mutta kuitenkin riittävän "etäisiä"? Kovin paljoa en ajatellut rahaa käyttää tämän takia.
Ei niin hyvät välit...
5
818
Vastaukset
- Jeppe
vieppä sille kimppu valkovuokkoja ja anna kunnon halaus...
- mää
Pelkkä kortti riittää
- minttu
Voi olla että se halaus vaatii vähän liikaa ponnisteluja... Kiitos kuitenkin =)
- *zipo*
minttu kirjoitti:
Voi olla että se halaus vaatii vähän liikaa ponnisteluja... Kiitos kuitenkin =)
Moi! Mä ehdottaisin, et sä antaisit jonkun sievän kortin ja pari halpaa kukkaa...
- Äiti
....Johon kirjoitat.....KIITOS ÄITI,KUN ANNOIT MINULLE ELÄMÄN,JA MAHDOLLISUUDEN EHKÄ JONAKIN PÄIVÄNÄ TUNTEA SEN ONNEN,ETTÄ OLISIN ITSE ÄITI.
Ehkä nämä sanat laittavat hänet ajattelemaan,mikä onni äitiys todella on.Ja eihän kaikki saa lapsia vaikka haluaisi,me joilla on,pitäisi siitä osata myös olla kiitollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481