Hei, osaisiko kukaan kertoa kokemuksiaan Varaderosta sijaitsevasta Sol elite palmeras hotellista? Meillä on varattuna se kahden hengen bungalow-sviitti. Onkohan yhtään tasokas?
Olisin todella kiitollinen jos joku ehtisi vastailla! Mikäli on edes kyseisen hotellin nähnyt/siitä kuullut jotakin.
Matkalla kuubaan
4
857
Vastaukset
- Ninskutar
Ja osaisiko joku kertoa kuinka paljon kannattaisi maksaa taksimatkasta välillä Havanna-Varadero? Millainen alue muuten Varadero on? Tarvitseeko Kuubassa muuten adapteria? Onko siellä jotakin tiettyjä paikkoja joissa nuorten kannattaisi ehdottomasti käydä?
Ja vielä kysymyksenä, mitenköhän kuubassa suhtaudutaan vaaleaverikköihin? Saakohan olla "rauhassa"?- Castro 48
No tuohon viimeiseen kysymykseen voin vastata että et saa.Vaalea tukka ei tilannetta paljon pahenna.
- Ninskutar
Castro 48 kirjoitti:
No tuohon viimeiseen kysymykseen voin vastata että et saa.Vaalea tukka ei tilannetta paljon pahenna.
Eikö kellään todellakaan löydy mitään tietoa/sanottavaa kyseisestä kohteesta (Varadero) tai itse hotellista?
Kiitän etukäteen! :) - Zede
Ninskutar kirjoitti:
Eikö kellään todellakaan löydy mitään tietoa/sanottavaa kyseisestä kohteesta (Varadero) tai itse hotellista?
Kiitän etukäteen! :)Monesti maassa lomailleet eivät palaa enää jakamaan kokemuksiaan tänne palstalle, mutta tule sinä ihmeessä kertomaan matkan jälkeen miten meni ja millainen oli kohde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096