Mies meni lääkäriin valittamaan, että on pallit kipeänä. Lääkäri kysyi, harrastaako mies seksiä. Sanoi harrastavansa. Lääkäri pyysi kuvailemaan tarkemmin. Mies kertoi: - Aamulla hoitelen vaimon. Työmatkalla poikkean rakastajattaren luona. Töihin tultuani veivaan sihteeriä ennen töiden alkamista. Aamupäivän mittaan bylsin siivoojaa ja ruokatunnilla piipahdan taas rakastajattaren tykönä. Töiden lopuksi hoitelen sihteerin vielä kertaalleen. Koska vaimo palaa kotiin myöhemmin kuin minä, ehdin vielä kotona jörniä naapurin muijaa ennen kuin vaimo ilmestyy vaatimaan osansa. Vaimo onkin niin vilkas, että en joka päivä ehdi edes käymään huorissa. Lääkäri kuunteli korvat punaisena ja totesi, että asia on selvä, mies harrastaa liikaa seksiä. Huh huh, huokaisi mies helpotuksesta, minä kun pelkäsin, että se johtuu runkkaamisesta.
PALLIT KIPEÄNÄ
lääkärisetä
2
1113
Vastaukset
- Ei--juttuja-alle-18-v
Huono paska
HEH HEH HEH...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111