Olen 14 vee tyttö ja haluaisin kovasti aloittaa ringeten/jääkiekon, mut uskon kyllä että ringette olisi enemmän mun juttu. Olen liikuntaa harrastanut koko ikäni, lenkkeilen säännöllisesti ym. Omaan hyvän luistelutaidon ja luulen, että mailakin kädessä pysyisi. Eli olisiko minulla enään mitään mahdollisuutta aloittaa ringetteä?
Minkä ikäisenä voi vielä aloittaa ringeten?
4
1126
Vastaukset
- rengasO
Paikkakuntasi urheiluseurojen nettisivuilta löytyy tietoa ja Ringetteliiton nettisivut antavat varmaan laajemman kuvan, eli Googleen ringetteliitto.
- Nirppanella
Ei kannata aloittaa minkään ikäisenä....
- ringetteäpelaava
kannattaa aloittaa ringette koska ringette on semmonen laji josta voi oikeasti nauttia ja viettäää hauskaa aikaa ! :) ja voi alottaa vaikka aikuisena naisten juokkueessa ei koskaan meinaan ole myöhästä !!! itse oon harrastanu pienestä asti ja meiän juokkueessa on 97 ja 96 ja osa alotti vasta tällä kaudella ! eli siis suosittelen !
- Nanniliiniläinen
Ihan typerä laji, harkitse jotain muuta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289