Onko tämä nainen hyvännäköinen?

hjuiresgyhs

http://i31.tinypic.com/2ut0m4g.jpg

laiha kroppa, onko kaunis ? onko teistä miehistä mallien laihat vartalot kauniita`?

linkkaamani nainen on Luisel Ramos, joka kuoli anoreksiaan, juuri tuommosena kun hän oli kuvassa.

11

1282

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yahozna

Kyllä tuo menettelisi jos naamalla olisi edes aavistus hymyä

• 3464547457

ei ole kaunis kyllä normaalivartalo kauniimpi.

• ..........

Polvet levein kohta jaloissa. Ei eieieeie.

• Huh....

Eipä kai tuo kenenkään mieleltään terveen mielestä ole enää kaunista laihuutta. Tuossahan on jo osa lihaksistakin mennyttä eikä edes vartalomaalilla voida enää saada terveemmän näköiseksi. Ja kun tietää, minkä hinnan tyttö sai maksaa vartalonsa ylläpidosta...

• Yöks.....

Ei. Tuo nainen on ihan liian laiha. Tikkujalat ovat pelkkää luuta ja nahkaa. Surullista jos tosiaan kuoli anoreksiaan.

• noniiin

Joku läski taas postailee näitä pettääkseen itseään.

• vadvwvöouavhj

ai minä läski?! postasin tämän ihan sen takia , koska itse olen toipumassa anoreksiasta ! mitat nyt 160/43

• öönäas

En tykkää. Ihan liian laiha.

• Seuraksi olisi

• bccb

on kaunis vartalo. jos olisi edes a-b kupin tissit ja pyöreä, kiinteä perse , niin aika bueno. kasvot aika mitään sanomattomat

• ........

Aivan liian laiha, ei kovin terveen näköinen eikä tavoittelemisen arvoinen kroppa. Jotkut ovat tietysti luonnostaan hentoisempia, mutta tuosta näkee selvästi, että tuohon tilanteeseen pääsee ainoastaan syömällä reilusti alle kulutuksen, eli toisin sanoen epäterveellisillä elämäntavoilla. Näin naisnäkökulmasta terveen näköinen kroppa on aina kauniimpi katsella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      102
      1717
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1541
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1454
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1351
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1205
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1111
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1011
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      982
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      975
    Aihe