http://i31.tinypic.com/2ut0m4g.jpg
laiha kroppa, onko kaunis ? onko teistä miehistä mallien laihat vartalot kauniita`?
linkkaamani nainen on Luisel Ramos, joka kuoli anoreksiaan, juuri tuommosena kun hän oli kuvassa.
Onko tämä nainen hyvännäköinen?
11
1282
Vastaukset
- yahozna
Kyllä tuo menettelisi jos naamalla olisi edes aavistus hymyä
- 3464547457
ei ole kaunis kyllä normaalivartalo kauniimpi.
- ..........
Polvet levein kohta jaloissa. Ei eieieeie.
- Huh....
Eipä kai tuo kenenkään mieleltään terveen mielestä ole enää kaunista laihuutta. Tuossahan on jo osa lihaksistakin mennyttä eikä edes vartalomaalilla voida enää saada terveemmän näköiseksi. Ja kun tietää, minkä hinnan tyttö sai maksaa vartalonsa ylläpidosta...
- Yöks.....
Ei. Tuo nainen on ihan liian laiha. Tikkujalat ovat pelkkää luuta ja nahkaa. Surullista jos tosiaan kuoli anoreksiaan.
- noniiin
Joku läski taas postailee näitä pettääkseen itseään.
- vadvwvöouavhj
ai minä läski?! postasin tämän ihan sen takia , koska itse olen toipumassa anoreksiasta ! mitat nyt 160/43
- öönäas
En tykkää. Ihan liian laiha.
Seuraksi olisi
- bccb
on kaunis vartalo. jos olisi edes a-b kupin tissit ja pyöreä, kiinteä perse , niin aika bueno. kasvot aika mitään sanomattomat
- ........
Aivan liian laiha, ei kovin terveen näköinen eikä tavoittelemisen arvoinen kroppa. Jotkut ovat tietysti luonnostaan hentoisempia, mutta tuosta näkee selvästi, että tuohon tilanteeseen pääsee ainoastaan syömällä reilusti alle kulutuksen, eli toisin sanoen epäterveellisillä elämäntavoilla. Näin naisnäkökulmasta terveen näköinen kroppa on aina kauniimpi katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021717
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 781351
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741111- 691011
- 38982
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975