Haluan kovasti omaa ponia, mutta ne ovat niin kalliita. Naapurissani (nykyinen hoitohevoseni) on eräs risteytysponiruuna, Vili. Se on jo 19-vuotias, eikä niinkään kilpailukäytössä. Sen hinta ei olisi varmaan niin paha. Se olisi tuttu ja muutenkin niin lähellä. Pitäisikö harkita sen ostoa? Vili oli aiemmin myynnissä, mutta otettiin pois myynnistä, koska eräs toinen hevonen tarvitsi seuralaisen. Näimpä Vili päätettiin jättää tänne. Mutta ehkäpä minä voisin ostaa sen, koska se jäisi sille tallille. Muutenkin olen tuttu näille omistajille. Ponin omistaja Liisa (nimi muutettu) tietää ainakin, että meillä sujuu Vilin kanssa hyvin. Olemme laukanneet maastossa useita kertoja, ratsastaneet metsissä ja paljon muuta! Vili on ihanteellinen poni minulle, sopivan kokoinen ja hieman haasteellinen. Se asuukin vajaan 300-500 metrin päässä meistä.
Oikein perhoset lentelevät vatsassa, kun hoksasin tämän! (:
Mitä mieltä olette?
ainofun
2
395
Vastaukset
- Moi anofun
Riippuu ihan siitä että suostuuko vanhempasi ja olisiko joku kokemut aina välillä esim. opettamassa
Mutta jos vanhempasi suostuvat en näe miitään estettä.
Voisitko ilmoitaa saitko ponin? ;)- ainofun
Pidän Vilin toistaseks vielä hoitsuna, mutta ehkä ylläpito voisi olla aluksi parempi. (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106