Harvinaiset 10 senttiset????

Miljönaari

Mull aon 10 sentin kolikko jossa lukee takana ESPANA ja siin on jonkun miehen kuva jolla on joku kaulus.Ja sit vielä 10 senttinen vuodelt 2004 missä on takana kanteleen kuva.Kummatkin kolikot ovat siis kymmen senttisiä ja ovatko vuoden 2004 10senttiset harvinaisia yleensäkkään. Ja paljoko moneyta niist sais??? Katoin joltain sivulta kolikoiden lyöntimääriä ja siel tais olla et kymppisenttejä tehtiin vähiteen vuonna -04.

9

4857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ällistyttävää

ihan 10 senttiä. Kanteleen kuvalla varustettuja 10 sentin kolikoita ei ole olemassakaan. Irlannin 10 sentin tavallisessa kolikossa on harppu, mikä on maan vaakuna. Että se niistä "moneysta". Laita ne kolikot hedelmäpeliin.

• SMiiKa

Mulla on taas vuoden 2010 kuparin värinen ( samanvärinen ku 5 centin kolikko )
      Jossa näkyy 1 katto , 1 lyhyt torni (jonka huippunäkyy) ja 1 pitekä torni ( ei näy huippua ) onko sellanen harvinainen ??

• Hus hus kohti google

Ihan sairaan harvinainen. Käytä googlea ja wikipediaa niin näet rahasi, jossa on pitekä torni arvon. Hoh- hoijaa.

• Ladamieskaikenties

En tiiä paljoks rahaa nistä sais mutta kannattaa säästää ne ku niistä voi saada paljon rahaa 10-40 vuoden päästä

• tötterökaulus

Tuollainen kirjoitusvirheelinen espanan (Siinä pitäisi lukea ESPANJA) kymmensenttinen on äärimmäisen harvinainen, etenkin jos sillä miehellä on kaulus. Varmaan joku voi siitä maksaa vaikka miljoonan, jos sellainen maksaja jostain vain löytyy.
      Minäkin olisin viime kesänä saanut ison moottoriveneen halvalla, mutta se kaveri ei sitä myynyt.

• rahatoon

mullei oo rahaa, eikä se ainakaan oo kovin harvinaista.

• 4-tuumaa

Mullakin on kymmensenttinen ,mutta housuissa.

• Anonyymi

Mulla on espanjan 1 euron kolikko ja siinä näkyy jotain *20* 03* Mutta jos siinä kolikossa näkyy takana espana niin se tarkoittaa espanjaa.

• Anonyymi

Mulla on molempia kahet joten enpä usko että jotain lisäarvoa niillä olisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe