HEI !
Haluaisin tiedustella onko kenelläkkään tietoa siitä mistä voisi saada apua ja neuvoja jos haluaisi yrittää saada tietyn ulkomailla lastenkodissa asuvan, adoptioita odottavan lapsen adoptiovanhemmuutta suomeen ?
Onko tämä ylipäätään mahdollista ? Kyseessä on 3-vuotias erityistarpeinen lapsi joka asuu USA:ssa ja täytän kyseisen lapsen kohdalle asetetut kriteerit. En ole läpikäynyt adoptioneuvontaa Suomessa, mutta olen täysin valmis siihen. Tiedän etten olisi oikeutettu mihinkään tukiin, mutta lähinnä haluaisin tietää
onko minun mahdollista saada juuri tietty lapsi laillisesti Suomeen ? Yleensä kun olen ymmärtänyt että lapsen suhteen saa esittää jonkin verran toiveita, mutta lasta sinänsä ei saa valita..Tiedostan kyllä sen että en välttämättä saisi adoptoitua lasta USA:ssa. Painotan kuitenkin että kyseessä on hyvin erityistarpeinen lapsi, joten adoptioperheen löytyminen ei tule olemaan helppoa, vaikken suinkaan usko olevani ainoa joka siihen tämän lapsen kohdalla pystyisi tai siitä haaveilisi. Lasta ei myöskään ole "valittu" söpöyden perusteella tai siksi että haluaisin pelastaa lapsen. Minulla on voimakas tunne siitä että olisin paras äiti juuri tälle lapselle ja olen hyvin tietoinen hänen erityistarpeistaan ja valmis tukemaan ja rakastamaan häntä täysin varauksetta.
Asiallisista kommenteista iso kiitos !
Tietyn erityislapsen adoptoiminen Suomeen
0708
1
790
Vastaukset
- .
mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985