Soneran tarjoamien laajakaistayhteyksien hinnat ovat järkyttäviä.
Minulla on ainut mahdollisuus saada jotenkin toimiva nettiyhteys soneran kautta.
Hinnoittelu vaan on kovin erikoinen ,kun samassa kunnassa asutaan mutta siellä eri kylissä niin hinnat muuttuvat radikaalisti.
niinsanotussa keskustassa asuvat maksavat yhteydestä noi 45 euroa,syrjäkyllällä asuva maksaa samasta yhteydestä 59,90 ja jos se surkimus menee vielä ottamaan paperilaskun hinta nousee 1 eurolla.
Olen asiaa mietiskellyt ja tullut siihentulokseen että soneran puuhastelu on täysin mielivaltaista sellaisia ihmisä kohtaan joilla ei ole muita vaihtoehtoja saada nettiyhteyttä.
Laajakaista liittymät
4
542
Vastaukset
ainakin yksi etukin. se toimii hyvin.
- pällipääkö
Sonera Tupla; verkon maksiminopeus (24 megaa - 100 megaa) ja nettitikku kaupan päälle 39,90 kuukaudessa. Ei 130 euron avausmaksua.
- kallista...
Päivitin juuri Soneran 1M/1M -yhteyden (23e/kk) 24kk määräaikaiseen 24M/2M yhteyteen (kahden vuoden ajan 5e/kk). Eli 24-kertaistin yhteyden nopeuden ja 0,2-kertaistin hinnan.
- höh ja höh
minä myös.
sitten kun piti resetoida modeemi että se alkaisi tukemaan myös tuota nopeampaa yhteyttä.
niin sitten netti ei toimikaan ollenkaan.
Se on varmistettu että modeemi itsessään tukee nopeampaa nettiyhteyttä, mutta modeemin pulttaaminen kadotti verkkoasetukset vissiin.
käyttöjärjestelmä on XP
Vistassa on helppo korjata verkkoyhteydet. se tekee homman yhdellä klikkauksella. mutta mistä löydän saman toiminnon XP:ssä.
osaiskohan kukaan auttaa ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309