Viva Elvis

e-Presley

7

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -___-

EI kuulosta hienolta, EIKÄ mene listojen kärkeen. BUAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

• ernesto bocco

Millaisesta levystä on kysymys,joku uudelleen greatest hits taas,vai onko luvassa uusia versioita joistain ennen julkaisemattomista kappaleista?
        Milloin kyseinen levy tulisi kauppoihin?

• e-Presley

• e-Presley

• OHHOH TCB
        e-Presley kirjoitti:

Myös uusi musiikkivideo on tullut levyn tiimoilta....

http://www.youtube.com/watch?v=e-NDXtDUcGQ

Jaahas,tässä maallikon arvostelu kyseisestä levystä jonka hankin kokoelmiini tänään.
        Aikamoinen shokki valtasi kun levy pyörähti käyntiin,mitä ihmettä tämä on...
        Levyä ei pidä kyllä rinnastaa mitenkään elviksen tuotantoon,kyse on tietynlaisesta samplays levystä jossa on yhdistetty elvarin laulua uusiin sovituksiin.
        Levy on viihdettä,ja mikäli elvis eläisi en usko että jälki olisi tälläistä kunnianhimotonta viihdettä.
        Levy on pikemminkin kunnianosoitus mixaajalle ja studiotekniikalle joka onkin saanut loistavaa jälkeä yhdistäessään uutta ja vanhaa .
        Mutta ihan kuunneltavaa musaa levy sisältää,vanhoja kappaleita uudelleen sovitettuina ihmeellisine versioina.
        Mielestäni parhaiten toimii King Creole ja Burning love,ne kuullostaa tuoreilta ja saa melkein jalan vippaamaan.
        Kovalle elvis diggarille tämä aiheuttaa ainoastaan verenpaineen nousua,mutta uudelle sukupolvelle oivan tavan kuunnella vanhoja elvis hittejä.

• EI NÄIN!

Kamalaa paskaa! Noi kappaleet kuullostaa just siltä, mitä ne on: elviksen laulu on irrotettu vanhasta kappaleesta ja sit koetettu sovittaa uudelleen "uuteen" kappaleeseen. Itse olen suuri elvis-fani ja mielestäni tämä on jo pyhäinhäväistys! olisi edes ottanut jonkun muun laulamaan elvis kappaleita, mutta kun ei ni ei.
      pian on kai maanjäristyksiä tenesseessä, ku elvis pyörii sen verran kovaa siellä gracelandissa.

• C-10

Yllättävän hyvä levy! Hyvällä maulla toteutettu ja viihdyttävä. Heartbreak Hotel suorastaan loistava. Ja äänen miksauksessa ei pelkästään ole yritetty vaan onnistuttu. Hyllystä löytyy yli 700 äänitettä äijältä et vois ainakin kuvitella et olisin jollain lailla hajulla onko hyvä vai ei. Hieno kunnian osoitus Elvikselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8182
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5733
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5158
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      53
      5146
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3803
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2538
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe