Naiset liikenteessä.

törttö*

Tänne pienelle kylälle tuli drive-in palvelu hampurilaispaikkaan. No pitihän sieltä tietysti päästä jotain tilaamaan. Minä vasta kortin saaneena ajoin hyvin lähelle tilausikkunaa. No siihen täti ilmestyi ja minä painoin ikkunan avausnappia. Voi perse! Siinä vanhassa Sierran ropposessa oli toisinaan sähkövikaa ja eikös nappi päättänyt just silloin olla toimimatta. Alan hätäilemään ja koitan aukasta ovea, pari kertaa paukautan sen siihen seinään.. Nyt jo myyjääkin alkaa naurattaa.
Onneksi kaveri on siinä vieressä ja vinkaa että annan maksun siitä oven raosta. No just saan käteni sieltä käänneltyä ja homma on kuitattu. Ruokaa odotellessa yritin ränkätä nappia ja sekoilin auton siirtonikin kanssa. eihän se onnistunut kun takana oli jo jonoa. Ruoka valmistui hämmästyttävän nopeasti, nauroimme vedet silmissä vasta tilaukselle. Ei oltu vielä ajateltu miten saadaan se ruoka kun täti siihen jo ilmestyi ruskean pussukan kanssa. Olin unohtanut ettei ovi tosiaan aukea ja paukautin sen vielä kerran siihen seinään. Tilanne oli täysin hervoton mutta kyllä me ruoka saatiin mukaan kun repsikan penkillä istuva kaverini sen nouti kurotellen auton ja seinän välistä =)

8

1468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,,,

Ootko itse nainen? Oletko naispuolinen sovinisti? Miksi sun pitää korostaa sitä, että mokasitte, koska satutte olemaan naisia? Miksi vihaat omaa sukupuoltasi?

• sun ajatusmaailmaan ei näköjään mahdu että nainen voi kirjoittaa pilke silmäkulmassa naisten töppäilyistä olematta naispuolinen sovinisti tai omaa sukupuoltaan vihaava henkilö. Ota hieman rennommin ! Vai onko syynä se että olet itse niin täydellinen ettet ikinä töppäile joten sulla ei oo mitään omaa & hauskaa juttua kerrottavana.

• ............
        saralina kirjoitti:

sun ajatusmaailmaan ei näköjään mahdu että nainen voi kirjoittaa pilke silmäkulmassa naisten töppäilyistä olematta naispuolinen sovinisti tai omaa sukupuoltaan vihaava henkilö. Ota hieman rennommin ! Vai onko syynä se että olet itse niin täydellinen ettet ikinä töppäile joten sulla ei oo mitään omaa & hauskaa juttua kerrottavana.

Ei, vaan viittasin otsikkoon "naiset liikenteessä". Monesti varsinkin miesten kuulee puhuvan halveksuvaan sävyyn naisista auton ratissa käyttäen ilmaisua: "No, se nyt oli taas nainen liikenteessä", ihan kuin naiset mukamas olisivat aina huonompia kuskeja.

Jos mies olisi kirjoittanut vastaavanlaisen jutun, niin ei hän olisi varmaankaan laittanut otsikkoon "miehet liikenteessä", vaan jotain: "idiootit/törpöt liikenteessä", eli ei olisi millään tavalla korostanut sitä, että on paskempi kuski ihan vaan sukupuolensa takia.

• törttö*
        ............ kirjoitti:

Ei, vaan viittasin otsikkoon "naiset liikenteessä". Monesti varsinkin miesten kuulee puhuvan halveksuvaan sävyyn naisista auton ratissa käyttäen ilmaisua: "No, se nyt oli taas nainen liikenteessä", ihan kuin naiset mukamas olisivat aina huonompia kuskeja.

Jos mies olisi kirjoittanut vastaavanlaisen jutun, niin ei hän olisi varmaankaan laittanut otsikkoon "miehet liikenteessä", vaan jotain: "idiootit/törpöt liikenteessä", eli ei olisi millään tavalla korostanut sitä, että on paskempi kuski ihan vaan sukupuolensa takia.

No ihme tiukkapipo oot! Otsikko nyt sattumalta vaan tuli mieleen. En ajatellu asiaa tuolta näkökannalta, mutta hyvinhän se käy noinkin. Itse naureskelen miesten jutuille kun vitsailevat ajotaidoistani, vaikka varmasti tietävät että nykyisin pärjään ja minulla ajo-oikeudetkin useimpiin vehkeisiin mitä tavallisesti.

• sagitus
        ............ kirjoitti:

Selvästikin itse olet nainen ja olet TODELLA epävarma itsestäsi kun noin pillastut hauskasta jutusta. Ite ainakin oikein vetoan naiseuteeni, kun jotain mökellän, tyyliin: "enhän minä tätä osaa tehä ku oon vaan nainen." Enkä todellakaan ole mikään omaa sukupuoltani vihaava naissovinisti. Suosittelen hieman rennompaa asennoitumista elämään niin elät pidempään. :) Tsemppiä vaan sulleki!

• ------------
        sagitus kirjoitti:

Selvästikin itse olet nainen ja olet TODELLA epävarma itsestäsi kun noin pillastut hauskasta jutusta. Ite ainakin oikein vetoan naiseuteeni, kun jotain mökellän, tyyliin: "enhän minä tätä osaa tehä ku oon vaan nainen." Enkä todellakaan ole mikään omaa sukupuoltani vihaava naissovinisti. Suosittelen hieman rennompaa asennoitumista elämään niin elät pidempään. :) Tsemppiä vaan sulleki!

Ei, kun päinvastoin olen sukupuolestani niin ylpeä, että en halua käyttää sitä missään negatiivisessa yhteydessä saati vähätellä sitä. Suosittelisin teitäkin olemaan!

• Hihii...

Tää oli päivän paras! Ehkä mulla on jotenkin kieroitunut mielikuvitus mutta pystyin oikein näkemään silmissäni ton miten sä sitä ovee paukutit siihen seinään :) Mitähän ne takana jonossakin on kelaillut teidän säätämisestä. Nauratti!!

Kiitos.

• sahajauhot lopussa

Kesällä lupasin suurellisesti miespuolisen kaverin kuskiksi. Poikkeuksellisesti olin laittanut sandaalit jalkaan, vaikka turvallisuussyistä en yleensä niitä käytä autoillessa.
        Auto oli parkissa rinteessä vähän hankalassa paikassa, mistä piti pakittaa alamäkeen. Olisin onnistunut peruuttamaan hienosti, ellei sandaali olisi tarttunut mattoon kiinni. Jalka ei osunut jarrulle ja auto jatkoi matkaansa alaspäin kohti parkkeerattuja autoja. Olin ajanut tieltä vähän sivuun ja alastullessa ylitin jalkakäytävän kivetyksen. Kaverini, joka on pitkä, löi päänsä kattoon. Sain sandaalin irti ja iskin jarrut pohjaan.
        Minusta tuntui hetken, että en ikinä enää näytä naamaani näillä kulmilla, mutta kaverini kuittasi tapauksen ihan huumorilla, mutta kyllä nolotti :) Enkä käytä sandaaleja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5100
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      511
      1660
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      911
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe