Niin...
eli siis mitä eroa on Firstline, Trendline ja Comfortline varusteilla tuon ikäisissä Poloissa?
Siis kyseessä 5-ovinen malli ja tuolla 1.2 64heppaisella bensamotilla.
Kiitos vastauksista näin etukäteen!
VW POLO 2002-2003 varustetasojen ero?
6
2727
Vastaukset
- polo06
firstline: ulkopeilit ja ovenkahvat eivät ole korinvärisiä, sisustan kangas on halvemman oloista kuin muissa varustetasoissa, ikkunat toimii käsiveiveillä ja keskikonsolista puuttuu mukiteline.
comfortline: ulkopeilit ja ovenkahvat korinväriset. Etujakkarat paremmat kuin firstlinessa ja muutenkin kangas laadukkaampaa ja sähkölasit.
trendline: "urheilu-istuimet" edessä, etusumuvalot? ja madallettu alusta?
lisätkää tai korjatkaa jos olen väärässä :)- camaro82
Olenko ymmärtänyt oikein...?
Onko varustelu huonommasta parempaan järjestys tämä:
Firstline, Trendline ja Comfortline.
Kuuluuko tuon ikäisiin Poloihin ilmastointi (Climatic semi-automatic control) lisävarusteisiin?
Sähköpeilit säädöllä ja lämmityksellä varmaan kuului joka varustetasoon?
Takapenkin keskikyynärnoja onko vakiotavaraa Trendlinessa ja comfortlinessa?
Entä lukuvalot. Löytyykö edestä ja takaa? mistä mallista nämä löytyvät?
Mistä ihmeestä löytäis VW POLO IV 9N 2001-2005 vuoden Esitteen ja/tai hinnaston.
Olen koittanut hakea googlestakin ;) hakuihin laittanut Pricelist, booklet, brochure...yms...
tulee vain tuon Facelift (2005-2009) mallin britti esitteet ja hinnastot.
Kun jostain PDF-tiedostona löytäis.... mistä!!??? - polo06
camaro82 kirjoitti:
Kuuluuko tuon ikäisiin Poloihin ilmastointi (Climatic semi-automatic control) lisävarusteisiin?
Mistä ihmeestä löytäis VW POLO IV 9N 2001-2005 vuoden Esitteen ja/tai hinnaston.
Olen koittanut hakea googlestakin ;) hakuihin laittanut Pricelist, booklet, brochure...yms...
Kun jostain PDF-tiedostona löytäis.... mistä!!???Firstline on ainakin se halvin, comfortlinesta ja trendlinesta en ole täysin varma, mutta luulen että tuo trendline on se paras varustelu mitä tuolloin sai? Ilmastointi taitaa olla lisävaruste. Sähköpeilit, lukuvalot ja keskikyynärnoja takana ovat ainakin comf ja trend vakiona, jos en väärin muista. Kannattaa kysyä noista varusteista suoraan maahantuojalta tai käydä ihan paikan päällä vw-liikkeessä :)
- jotain varuste-eroja
camaro82 kirjoitti:
Kun jostain PDF-tiedostona löytäis.... mistä!!???Kuten yllä osittain jo mainittukin, Firstline oli halvin karvalakki-varustelutaso, jossa sähköpeilejä lukuunottamatta ei ollut mitään ylimääräistä, mm.keskuslukitus puuttui (osassa käytetyistä tuo tosin on, otettu varmaan lisävarusteena). Huvittavana yksityiskohtana muistaakseni ainakin 3-ovisessa jopa sisävalon katkaisija oli vain kuskin ovessa.
Trendline ja Comfortline olivat seuraavat varustetasot, mutta niin että Trendline oli urheilullisesti painotettu ja Comfortline enemmän mukavuuspainotteinen. Firstlineen verrattuna Comfortlinessä tuli lisää ainakin keskuslukitus (kaukosäätö kuitenkin lisävaruste), sähköikkunat eteen, korinväriset ulkopelit ja ovenkahvat, parempi sisäverhoilu ja kojelauta ja jotain säilytyslokeroita penkin alla yms. Trendlinessä taas oli madallettu alusta, ajotietokone, sumuvalot ja urheilulliset etuistuimet, mutta Comfortlineen verrattuna siitä puuttui ainakin keskuslukitus ja sähköikkunat, sikäli kun itse muistan.
Ilmastointi (Climatic tai täysautomaattinen Climatronic) oli kaikissa lisävaruste. Lukuvaloja takana ei mielestäni ole missään varustetasossa. - camaro82
jotain varuste-eroja kirjoitti:
Kuten yllä osittain jo mainittukin, Firstline oli halvin karvalakki-varustelutaso, jossa sähköpeilejä lukuunottamatta ei ollut mitään ylimääräistä, mm.keskuslukitus puuttui (osassa käytetyistä tuo tosin on, otettu varmaan lisävarusteena). Huvittavana yksityiskohtana muistaakseni ainakin 3-ovisessa jopa sisävalon katkaisija oli vain kuskin ovessa.
Trendline ja Comfortline olivat seuraavat varustetasot, mutta niin että Trendline oli urheilullisesti painotettu ja Comfortline enemmän mukavuuspainotteinen. Firstlineen verrattuna Comfortlinessä tuli lisää ainakin keskuslukitus (kaukosäätö kuitenkin lisävaruste), sähköikkunat eteen, korinväriset ulkopelit ja ovenkahvat, parempi sisäverhoilu ja kojelauta ja jotain säilytyslokeroita penkin alla yms. Trendlinessä taas oli madallettu alusta, ajotietokone, sumuvalot ja urheilulliset etuistuimet, mutta Comfortlineen verrattuna siitä puuttui ainakin keskuslukitus ja sähköikkunat, sikäli kun itse muistan.
Ilmastointi (Climatic tai täysautomaattinen Climatronic) oli kaikissa lisävaruste. Lukuvaloja takana ei mielestäni ole missään varustetasossa.Eilen vaimo osti itelleen vm-03 VW Polo 1.2 12V (47kW) väri metalli musta, aj.178tkm.
Olin kyllä koeajo-lenkin perusteella yllättynyt siitä että miten hyvä se oli ajaa kokoisekseen, eikä tuo nastarengas metelikään mitenkään mahdottomasti haitannut :)
Hyvin oli varustettukin:
Käyttöoppaassa oli se tarra jossa luki lyhenne tuosta Comfortlinesta.
Mut tuosta meidän pirssistä löytyy:
-AIRBAG x4
-ABS
-Sähköpeilit lämmityksellä
-Ilmastointi (Climatic semi-automatic control)
-Sähkölasit edessä
-Keskuslukitus (ilman kaukosäätöä)
-Korkeus- ja syvyyssuunnassa säätyvä ohjauspyörä
-etupenkkien alla säilytyslaatikot
-takapenkkiläisillä keskikyynärnoja säilytystilalla
-etu- ja takapenkillä lukuvalot
-mukiteline kojelaudassa
-korkeuden säätö molemmissa etuistuimissa
-meikkipeilit valoilla
-taustapeilin yläpuolella lisä häikäisysuoja katossa
-takakontissa valo
-takakontissa kiinnityslenkkejä x4
-kassikoukku hattuhyllyn alapuolella
....
että sellaista. - Pooloinen :-)
camaro82 kirjoitti:
Eilen vaimo osti itelleen vm-03 VW Polo 1.2 12V (47kW) väri metalli musta, aj.178tkm.
Olin kyllä koeajo-lenkin perusteella yllättynyt siitä että miten hyvä se oli ajaa kokoisekseen, eikä tuo nastarengas metelikään mitenkään mahdottomasti haitannut :)
Hyvin oli varustettukin:
Käyttöoppaassa oli se tarra jossa luki lyhenne tuosta Comfortlinesta.
Mut tuosta meidän pirssistä löytyy:
-AIRBAG x4
-ABS
-Sähköpeilit lämmityksellä
-Ilmastointi (Climatic semi-automatic control)
-Sähkölasit edessä
-Keskuslukitus (ilman kaukosäätöä)
-Korkeus- ja syvyyssuunnassa säätyvä ohjauspyörä
-etupenkkien alla säilytyslaatikot
-takapenkkiläisillä keskikyynärnoja säilytystilalla
-etu- ja takapenkillä lukuvalot
-mukiteline kojelaudassa
-korkeuden säätö molemmissa etuistuimissa
-meikkipeilit valoilla
-taustapeilin yläpuolella lisä häikäisysuoja katossa
-takakontissa valo
-takakontissa kiinnityslenkkejä x4
-kassikoukku hattuhyllyn alapuolella
....
että sellaista.Firstlinessä, eikä ehkä useimmisssa trendlineissäkään ole etupenkkien korkeusäätöä, mikä on monille paha puute. Kolmiovisissa malleissa ei lisäksi taida olla etupenkkien liukumekanismia takapenkille menoa helpottamassa firstlinessä ja trendlinessä. Moottorivikavalot taitaa kaikissa olla vakiovaruste jatkuvasti, herjaa jotain venttiiilinostaja vikaa 1.4 mallissa. Jos jossain suomessa osattais se korjata, ni olis hienoa kun joku tietäisi, Turussa ei tiedetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748