se alkoi sitten viikkosiivous, kun viikonloppuna ei ole keritty?
Huiskii luuta ja imuri vinkuu....slurps sanoi pitkätkin pölyä keränneet ketjut ja nauru kuoli ;)
Nurkat ja ikkunat vielä niin kylläpä taas kelpaa, puhtoisin naamoin ;)
Vai niin
45
274
Vastaukset
viikonloppuna siivoamaan, mutta en mä viitsi nytkään aloittaa. Otan silmälasit pois ja kaikki on puts ja plank.
Ikkunat kyllä voisi joku nopsakätinen pesaista.
Siis tätähän sä tarkoitit ;)))- hat.sep.sut
älä silmä pieni näe, alä korva pieni...jne ;))
kylmät syystuulet puhaltavat ja puhkuvat, niistä ikkunoista, et nurkatki puhistuu):
Anceli kirjoitti:
teillä harvat ikkunat, laita tiivistettä väleihin. ;))
sammalta jos sillä vaik tilkkis:))))
- hat.sep.sut
Mutta kokeiles vanhaa konstia, maalarinteipit ikkunanpuitteisiin ;)) ja iloisia kuvia ikkunoihi ,)
sasus kirjoitti:
sammalta jos sillä vaik tilkkis:))))
Pumpulia ja avonaisia tikkuaskeja,koristeeksi kuivakukkia ja katajaa.
piikkiö kirjoitti:
Pumpulia ja avonaisia tikkuaskeja,koristeeksi kuivakukkia ja katajaa.
siit tuliski nätti ikkunan väli:))))
hat.sep.sut kirjoitti:
Mutta kokeiles vanhaa konstia, maalarinteipit ikkunanpuitteisiin ;)) ja iloisia kuvia ikkunoihi ,)
teippi ei oikein sovellu näihin,ku on 2k eristyslasi tasolasi, puu-alumiini ikkunat. :))))
- hat.sep.sut
sasus kirjoitti:
teippi ei oikein sovellu näihin,ku on 2k eristyslasi tasolasi, puu-alumiini ikkunat. :))))
sammalta sitten ;)
sasus kirjoitti:
siit tuliski nätti ikkunan väli:))))
Ennenvanhaa laitettiin,muistan kotoa sen tuplasouvin.
hat.sep.sut kirjoitti:
sammalta sitten ;)
väli on, sen voisin tilkitä sammaleella, tai sillä pumpulilla ja kukilla:))))
sasus kirjoitti:
Liimapaperin nimellä se valkoinen rulla tunnettiin
piikkiö kirjoitti:
Ennenvanhaa laitettiin,muistan kotoa sen tuplasouvin.
muistan, ku laittoivat pumpulia ja tikkuaskia ikkuna väleihin:))
- hat.sep.sut
piikkiö kirjoitti:
nykyisin ei tarvitse enää nuoleskella ;))
- HTZA
sasus kirjoitti:
Pumpulin päälle pikkupukkeja. Joulu saa kohta.
Laittaa sit niiden eteen, kauhistuneen näköisen, Lumiakan.
H. - hat.sep.sut
sasus kirjoitti:
puolukanvarvut siihen puolukoineen, joku kelon, kannon juuri...känkkyröineen ja siinä jouluntunnelmaa
piikkiö kirjoitti:
se oli valkoisempaa ja leveämpää, kun maalariteippi. Myöhemmi se alko kupruilla, sit sitä piti käydä vähän repimässä, mikä siinki oikein oli, et sormia alkoi oikein syyhyttämää, kun äidin ja isän silmä vältti,,, ei muutako ikkunan ääreen ähräämään:)))))
- k/k
hat.sep.sut kirjoitti:
nykyisin ei tarvitse enää nuoleskella ;))
Ellei muuta niin tatuoitua lepsoa.
HTZA kirjoitti:
Pumpulin päälle pikkupukkeja. Joulu saa kohta.
Laittaa sit niiden eteen, kauhistuneen näköisen, Lumiakan.
H.laittaaki iloisen tonttu-ukon:))))))
- hat.sep.sut
sasus kirjoitti:
muistan, ku laittoivat pumpulia ja tikkuaskia ikkuna väleihin:))
että pysyy ikkunat huurteettomina ;)
Sama kikka on käytössä mut käytän tyhjiä vessapaperirullan hylsyjä ;) hat.sep.sut kirjoitti:
puolukanvarvut siihen puolukoineen, joku kelon, kannon juuri...känkkyröineen ja siinä jouluntunnelmaa
idea:)))))
- hat.sep.sut
k/k kirjoitti:
Ellei muuta niin tatuoitua lepsoa.
nyt en todellakaan ymmärtänyt?
Vaan etpä taida olla kotikiusattu? hat.sep.sut kirjoitti:
että pysyy ikkunat huurteettomina ;)
Sama kikka on käytössä mut käytän tyhjiä vessapaperirullan hylsyjä ;)ei laiteta noihin ikkunoihin mitään, ku niis on tiivisteet itessään. Mut millonkohan ehtisin ne pestä):
- hat.sep.sut
sasus kirjoitti:
se oli valkoisempaa ja leveämpää, kun maalariteippi. Myöhemmi se alko kupruilla, sit sitä piti käydä vähän repimässä, mikä siinki oikein oli, et sormia alkoi oikein syyhyttämää, kun äidin ja isän silmä vältti,,, ei muutako ikkunan ääreen ähräämään:)))))
ollakin ja kunkynttilöitä ei saanut räplätä, niin tottakait piti, kuumentaa neula ja puhkoa reikiä steariinille ;))
- HTZA
sasus kirjoitti:
laittaaki iloisen tonttu-ukon:))))))
taakse?
Tonttu ei aina ole haukkumasana...
Rakkaasi
H. - hat.sep.sut
sasus kirjoitti:
ei laiteta noihin ikkunoihin mitään, ku niis on tiivisteet itessään. Mut millonkohan ehtisin ne pestä):
onihan hyvä ajankohta ;)
- k/k
hat.sep.sut kirjoitti:
nyt en todellakaan ymmärtänyt?
Vaan etpä taida olla kotikiusattu?Mä olen pikkasen ihastunu tohon velipojan silmäterään .
Se on semmone tinttarella. HTZA kirjoitti:
taakse?
Tonttu ei aina ole haukkumasana...
Rakkaasi
H.Niiden pukkien väliin tonttusia:)))) Mitä sie oikein luulet? Höh..:))))
hat.sep.sut kirjoitti:
onihan hyvä ajankohta ;)
se paras ajankohta:)))) Mut kyl ne on pestävä nyt syksylläki, en kyl pese ku kerran vuodessa välit, aina keväisin, joten ei tartte ku ulkoa ja sisäpuolelta nyt:)))))
- hat.sep.sut
k/k kirjoitti:
Mä olen pikkasen ihastunu tohon velipojan silmäterään .
Se on semmone tinttarella.haistanko romantiikkaa ilmassa?
Kuinka kovasti olet silmääs iskeny ;))) - hat.sep.sut
sasus kirjoitti:
se paras ajankohta:)))) Mut kyl ne on pestävä nyt syksylläki, en kyl pese ku kerran vuodessa välit, aina keväisin, joten ei tartte ku ulkoa ja sisäpuolelta nyt:)))))
tulisiks tännekin peseen ;)
Ei tartte kuin kerran tänä vuonna ;))) - k/k
hat.sep.sut kirjoitti:
haistanko romantiikkaa ilmassa?
Kuinka kovasti olet silmääs iskeny ;)))Velipoika pyys sen apuun kun yks karpaasi kiusaa sitä ja tinttarella lupas tulla tinttaamaan sitä.
Mä haluun olla sen naisen kaveri kun on kiva olla kerran elämässä voiman oikeella puolella. hat.sep.sut kirjoitti:
tulisiks tännekin peseen ;)
Ei tartte kuin kerran tänä vuonna ;)))niin, et pestään ens meillä, sit mennään pesemään teille, neljä kättä saa vikkelästi puhtaat ikkunat aikaseks:))))
- hat.sep.sut
k/k kirjoitti:
Velipoika pyys sen apuun kun yks karpaasi kiusaa sitä ja tinttarella lupas tulla tinttaamaan sitä.
Mä haluun olla sen naisen kaveri kun on kiva olla kerran elämässä voiman oikeella puolella.sellanen...hameenhelmoissa pyörijä !
Naiset turvana ;)
Voi poikarukka, näkisit ne tinarellan narunpätkät, joilla se uhoo... ;)))
- hat.sep.sut
katsokaas tätä! Siis kirkkovaltuustoon pyrkii tämä mies!
http://apina.biz/35674.jpg- k/k
on nurkat väärällään ainakin ilmoitti ketä erustaa.
- hat.sep.sut
k/k kirjoitti:
on nurkat väärällään ainakin ilmoitti ketä erustaa.
nyt ajatuksenkans toi mainos...viittaa aika rankasti ped...ped...****...
- HTZA
pyritään laskemaan, myös valtiollisissa vaaleissa 16v.
Mikähän puolue luottaa lapsiin?
H. - HTZA
hat.sep.sut kirjoitti:
minun vastaukseni, tuolla alempana.
Tuon nuorukaisen takana on jotain muuta.
H. - k/k
hat.sep.sut kirjoitti:
Mutta enemänkin tulee pöljät päättäjät mieleen kun orottelen yleisen äänestysiän laskua 16v.
Kohtahan se on tosiasia ikävä kyllä. - hat.sep.sut
HTZA kirjoitti:
pyritään laskemaan, myös valtiollisissa vaaleissa 16v.
Mikähän puolue luottaa lapsiin?
H.johtoajatus, mutta tuon voi nähdä toisinkin.
Mnä olisin varovainen tuollaisen huumorin kanssa, muistellen kirkon pedofiiliskandaalia ja viimeistä homokeskustelua..
Ehkä miettisin mainoslauseeni toisin? - hat.sep.sut
k/k kirjoitti:
Mutta enemänkin tulee pöljät päättäjät mieleen kun orottelen yleisen äänestysiän laskua 16v.
Kohtahan se on tosiasia ikävä kyllä.se niin on, että nuoret on jo mahdollisesti tuossa iässä fiksumpia kuinme hurut...
En usko et heistä kuitenkaan monikaan on kovin intohimoinen kirkkovaaleissa äänestämisen kanssa?
Vai voisko olla ? - HTZA
hat.sep.sut kirjoitti:
johtoajatus, mutta tuon voi nähdä toisinkin.
Mnä olisin varovainen tuollaisen huumorin kanssa, muistellen kirkon pedofiiliskandaalia ja viimeistä homokeskustelua..
Ehkä miettisin mainoslauseeni toisin?IPhonella?
Siinä näpytellessäsi saatat saada ahaa-elämyksen mainonnasta joka kohdistuu lapsiin.
Tuo ehdokas toimii ihan oikein, ei se hae pedofiiliaa, ehkä homoja, julkkiksista niitä on enemmistö.
H. - hat.sep.sut
HTZA kirjoitti:
IPhonella?
Siinä näpytellessäsi saatat saada ahaa-elämyksen mainonnasta joka kohdistuu lapsiin.
Tuo ehdokas toimii ihan oikein, ei se hae pedofiiliaa, ehkä homoja, julkkiksista niitä on enemmistö.
H.en vois, en todellakaan vois.
Enkä tahdo, enkä voi, en en en
Sill en omista iphonea, se oli typy joka sen osti
minä en edes aio, vaan ostan jonkin ajan kuluttua Nokia N8...vanha 95 heittää jo pikkuhiljaa veiviään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047