Henk koht minua suorastaan inhottaa, jos olen "ihmisten ilmoilla" ja jotkut miehet yrittävät suoraan iskeä. Miksi lähtisin täysin tuntemattoman ihmisen matkaan tuosta noin vaan? Enkä lähdekään. Paljon mukavampaa olisi, jos kiinnostunut ihminen lähestyisi jutellen niitä näitä, ihan tavallisesti. Eikä jauhaisi ulkonäköön liittyvistä asioista koko ajan.
Miksi ei voi vain jutella tavallisesti ja mukavasti niitä näitä ja tutustua? Miksi pitää olla huippuflirttaileva ja käydä käsiksi vieraaseen ihmiseen, en ymmärrä. Minulle tästä tulee epämukava olo, onko muilla naisilla samoja kokemuksia?
Inhoan suoraa iskemistä
6
420
Vastaukset
- mies*
Itse asiassa olen samaa mieltä kanssasi :)
olen kylläkin mies, mutta itse en viitsisi mennä suoraan edes ketään iskemään. Tekisin siinä itsestäni täyden pellen suoraan sanoen. Mutta, kun ajatellaan sitäkin asiaa, että jos näkisin oikeasti todellisen unelma tytön jossakin niin entiedä tohtisinko edes mennä jutteleen niitä näitä.
Tuntuisi vain, että siinäkin toinen osapuoli voisi katsoa, että kuka hullu tämäkin on. Tuollaisia kokemuksia itselläni ei ole, mitä taas sinulla on. Harvoin niin sanotusti naiset tulevat ja yrittävät iskeä/flirttailla jossakin keskellä päivää :) - Amaaazing
Oletan nyt että tarkoitat "niillä näillä" sen jälkeen kun sinua on pyydetty kahville?
Koska tajuathan että "niiden näiden" jutteleminen on PELIMieSTEN TAKTIIKKA?
Samoin varmaan itse noudatat tätä ohjetta ja isket miehiä tällä tavoin aloittelemalla juttelemalla niitä näitä jollekulle tuntemattomalle miehelle? :D- reipas poikamies
Unohdatte, että naiset yleensä kiinnostuvat lähinnä komeista miehistä joiden flirtille he ovat niin suosiollisia.
- Keski-ikäinen nainen
Olisin voinut noin kirjoittaa itsekin.Nykyaikana vaan kaikki on muuttunut huonompaan suuntaan,miehetkin;)
On kai niitä herrasmiehiäkin jossain,mutta ne ei kohdalle osu:) Mulle on muutaman kerran joku tullut juttelemaan niitä näitä esim. kirjastossa tai kaupassa, ja itselleni tulee siitä lähinnä sellainen fiilis, että mitä tuokin ajaa takaa ja olis nyt vähän kiirekin, ei tässä ehtis jauhaa diipadaapaa jonkun tuntemattoman kanssa. Eli itse tykkään kyllä siitä, että suoraan ilmaistaan kiinnostus.
- ----
Minä kyllä pystyn puhumaan täysin tuntemattomille ihmisille, sekä miehille että naisille, kun on oikeasti tarve kysyä jotain, kuten esimerkiksi "menikö tästä äsken bussi?", ja vastaavasti vastaamaan samanlaisiin kysymyksiin heiltäkin. Syy tähän on, etten edes välitä, kenen kanssa puhun, vaan itse asia on tärkeintä.
Tilanne on täysin toinen jos pitäisi yrittää iskeä jotain naista. Koen että pelkkä iskuyritys on jo lähtökohtaisesti väärin, nainenhan haluaa vain pysyä erossa miehistä. Jos nainen huomaa että syy hänelle puhumiseen on hän itse, hän loukkaantuu verisesti ja suuttuu minulle.
Usein on käynyt niin, että joku nainen on tullut suoraan puhumaan minulle. Olen aina pitänyt tätä pelkkänä puhumisena ja keskittynyt itse asiaan, en naiseen itseensä. Eikös näin kuulu ollakin? Eivät naiset koskaan puhu miehille siksi että ovat kiinnostuneita heistä, eiväthän he ole. Naiset puhuvat miehille koska heidän pitää puhua jollekukulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046