"Gaga teroitti moneen otteeseen, miten tärkeää on olla oma itsensä eikä pelätä erilaisuutta.
Kuka tahansa teistä voi olla ihan mitä tahansa vain päättää!"
Eikö tuossa ole jotain ristiriitaisuutta? ---> Ole oma itsesi, esitä mitä haluat. Eli esitä olevasi jotain muuta kuin mitä olet. Niin kuin hän itsekin tekee. Ja little-monsters. Voi vittu miten lapsellista. Lady ugly kakan fanit on säälittävimpiä otuksia koko maailmassa.
Säälittävää
4
274
Vastaukset
- hate_worldwide
Olen samaa mieltä kanssasi.
- mate_uranusiswide
Minä olen eri mieltä sinun kanssasi.
- L.G.-fani
L.G. on tämän hetken energisin, kuumin, sexyin, karismaattisin jne... live-/viihdetaiteilija.
Yksinkertaisesti paras !!!
http://www.youtube.com/watch?v=hVXThxg-6ns
ps. Katsokaa "3 ihanan maagista liikettä" n. 1 minuutin kohdalla, siis ko. videolla...
olin heti myyty mies ja kuin "sulaa vahaa" ja tottakai se "pellien päristely" !!!- rv547
"energisin, kuumin, sexyin, karismaattisin jne... live-/viihdetaiteilija" Huoh. Olet homo. Etkä ole muiden esiintymistä ikinä nähnytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481