Eli I-Pod Nano soittaa musiikkia sisäkaiuttimista ja kuulokkeista samaan aikaan, vaikka ei pitäisi.
Musiikin pitäisi alkaa soida vain kuulokkeista, kun ne ovat kiinni, mutta nyt se soi molemmista!
Ja kuulokkeista musiikki ei soi kunnolla, se ei ole hyvänlaatuista.
Kun laitan I-podin musiikinvoimakkuuden nollaan kuulokkeet kiinni, musiikkia kuuluu vain kuulokkeista,
mutta hyvin huonolaatuisesti, eikä asetuksissa tai käyttöoppaissa ole mitään apua!
Onko käynyt samanlaisesti?? Takuuaikaa on vielä voimassa onneksi.
Ja saako muuten takuuta vastaan uuden, jos on ostanut laitteen kaupasta joka on lopetettu, mutta
pitäisihän uuden saada samasta liikkeestä mutta eri paikkakunnalta? (Musta Pörssi) ??
Kiitos :)
APUA, I-POD SOITTA MUSIIKKIA VIALLISESTI ENKÄ SAA KORJATTUA!!!!
chetioah
1
238
Vastaukset
- vähän...
siltä että se kuulokeliitin on jotenkin rikki eli se ei kytke sitä kaiutinta pois eikä musiikki kuulu kunnolla. Kokeile työntää se kuulokeliitin paremmin pohjaan tai vähän väännellä sitä josko se jossain asennossa toimisi. Joka tapauksessa kuulostaa takuun alaiselta vialta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358