Oon ite USAssa ja haluan muistaa aitiani jotenkin. Postissa en kerkii enaa mitaa lahettaa, ku se kestaa n.viikon. Soittaa aion, mut mita muuta? Onx kellaan mitaan ideoita????????????????????? I need help! Thanks! =)
Oh no! Miten muistaa aitia????
3
1022
Vastaukset
- Äitimuori
Lähetä kukkia vaikka interfloran tms. palvelun kautta. Kai siellä teillä päin löytyy kukkakauppoja, joista voit kysellä em.palvelua.Sitten olisi sähköposti, vanhanaikainen sähke tai onko sulla Suomessa sähköpostin tavoitettavissa olevaa sukulaista/ystävää/tuttavaa, jonka voisit värvätä lahja/kukkaostoksille ja maksaa sovitut rahat (kukkien tai lahjan hinnan "toimituskulut")sitten internetin kautta ystävän tilille!?
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että jälkikäteenkin ulkomailla asustelevalta lapsukaiselta tullut omatekoinen kortti lämmitti sydäntä kummasti =)- Caro
aitimuori ideoista! Taytyy toteuttaa joku noista, oletan toimivan. =)
- Shanon
Mun mielestä riittää että kerrot puhelimessa miten tärkee äitis on sulle ja näin periaattees se on semmonen "kauko hali" =)sulta äidilles, eix joo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501