mistä johtuu että välillä tvkuva hajoaa, pätkii mosaiikiksi? siis welho kaapelitv? ei joka ilta tätä ongelmaa
welho ja telkkarin kuva välillä mosaiikkimainen, syy?
3
211
Vastaukset
- nngfnfngfg
yleensä tällänen johtuu viallisesta antennijohdosta/liittimestä,kokeile pyöritellä liitintä välillä..en usko että heikot singnaali tasot olisi syynä jos tämä esiintyy usein.antennijohdon vaihtokin auttaa useimmiten
- setä neuvoo
Todennäköisesti liian heikko signaali virittimelle. Ensin voisit katsoa mitä signaalitasomittarit näyttävät.
Tai ostaa samantien laadukkaan lyhyen antennikaapelin, ja kokeilla mahdollisimman yksinkertaisella kytkennällä suoraan seinästä virittimeen. Hinta ei kerro kaapelin laatua.
Omassa kiinteistössäni signaali täyttää normin rimaa hipoen, jolloin välillä pätki.
Welho on vastuussa signaalitasosta taloon asti, kiinteistön omistaja talon jakeluverkon kunnosta.
Tilanne korjaantui täysin pistorasiaan kytkettävällä vääräoppisella antennivahvistimella (esim. Biltema).
Muita syitä on tietysti viallinen viritin tai voimakas häiriölähde lähellä tai maadoitusongelmat.
Tietyntyyppisiin maadoitusongelmiin auttaa antennijohtoon kytkettävä vaippavirtaerotin. (10 €, elektroniikkasäläkaupassa, "kodinkoneliikkeen asiantuntijat" eivät edes tiedä että sellaisia on olemassa;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151