Päivi Räsänen ottaisi Suomeen ensisijaisesti kristittyjä pakolai

Räivi Päsänen

Tältä eukolta ei sitten puutu näitä uskontoon liittyviä hyviä neuvoja!

Rasistinen luokittelu uskonnon mukaan näyttää olevan aivan OK kunhan on vain tarpeeksi uskovainen!

"Kristillisdemokraattien puheenjohtaja Päivi Räsäsen mielestä pakolaisiksi tulisi ottaa Suomessa ensisijaisesti kristittyjä.

"Vaikka heidät siirrettäisiin eri puolille Suomea, kuten Etelä-Pohjanmaalle tai Etelä-Karjalaan, he integroituvat nopeasti, kun he löytävät seurakuntayhteisön. Siellä heidät otetaan hyvin vastaan vainottuina kristittyinä", Räsänen perustelee. "

226

4034

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepuliiss

Niinhän Usakin ottaa

• Ootpas ulapalla

Kyllä sinne otetaan ihan mitä vaan.

• kännissä kuvasin
        Ootpas ulapalla kirjoitti:

Kyllä sinne otetaan ihan mitä vaan.

mua ne ei ottanu
        otin kuvan ja pyysin päästä hollywoodiin
        ei niin ei

• ateistit pihalle

Suomesta, siperian perukoille, sieltähän ne on tulleetkin, mammutin aunuksesta!

• freshelle

voi lähteä valkosolut, sinunlaisilllesi on kyllä tarpeen
        mikäli valkosolut lähtee ao. lääkettä ei voi ikin' enää käyttää

• hohhoijaa...

Tässäpä taas varoittava esimerkki näiden jeesushörhöjen ajatuksenjuoksusta.

• 22

Kunnes uskoon hurahtaneet hörhöt tulivat meitä käännyttämään. Lammaskansa tietysti uskoo helposti kaiken mitä ns. korkea-arvoisempi herra sanoo joten käännytys ei ollut kovinkaan vaikeaa.

Sitä ennenhän täällä on ollut erillaisia luonnon uskontoja mutta ei läheskään samassa mittakaavassa.
        Onneksi ihmiset alkavat vihdoin viisastua ja yhä pienempi osa kansasta kuuluu kirkkoon. Suunta on erittäin hyvä.

• pooooleon
        22 kirjoitti:

Kunnes uskoon hurahtaneet hörhöt tulivat meitä käännyttämään. Lammaskansa tietysti uskoo helposti kaiken mitä ns. korkea-arvoisempi herra sanoo joten käännytys ei ollut kovinkaan vaikeaa.

Sitä ennenhän täällä on ollut erillaisia luonnon uskontoja mutta ei läheskään samassa mittakaavassa.
        Onneksi ihmiset alkavat vihdoin viisastua ja yhä pienempi osa kansasta kuuluu kirkkoon. Suunta on erittäin hyvä.

Heh, sinä olet lammas, ajaudut ateistisen maailmanjärjestyksen alle

• 31
        pooooleon kirjoitti:

Järkiintynyt, tajusin että rukoilu on turhaa koska kukaan ei vastaa rukouksiin tai ole kuuntelemassa niitä.
        Jumala ei ole koskaan auttanut missään, kaiken olen itse hoitanut. Koskaan hän ei ole minulle olemassaoloaan todistanut.

Pitäisi uskoa raamattua mutta yhtä hyvin voisin uskoa koraania ja alkaa musulmaaniksi.

• ....
        31 kirjoitti:

Järkiintynyt, tajusin että rukoilu on turhaa koska kukaan ei vastaa rukouksiin tai ole kuuntelemassa niitä.
        Jumala ei ole koskaan auttanut missään, kaiken olen itse hoitanut. Koskaan hän ei ole minulle olemassaoloaan todistanut.

Pitäisi uskoa raamattua mutta yhtä hyvin voisin uskoa koraania ja alkaa musulmaaniksi.

On luultu, ettei Jumala kuule rukouksia, mutta toisin kuitenkin on! Monesti rukouksiin Jumala vastaa heti, monesti taas pitkän ajan kuluessa! Myös on niin, ettei Jumala vastaa tahtomallamme tavalla. Kuitenkin Jumalaa kannattaa rukoilla auttamaan, sillä jokatapauksessa Hän seuraa meidän elämäämme tarkasti ja tietää, mitä tarvitsemme!

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/flashvideo.html

• 26
        .... kirjoitti:

On luultu, ettei Jumala kuule rukouksia, mutta toisin kuitenkin on! Monesti rukouksiin Jumala vastaa heti, monesti taas pitkän ajan kuluessa! Myös on niin, ettei Jumala vastaa tahtomallamme tavalla. Kuitenkin Jumalaa kannattaa rukoilla auttamaan, sillä jokatapauksessa Hän seuraa meidän elämäämme tarkasti ja tietää, mitä tarvitsemme!

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/flashvideo.html

Todellisuudessa perus uskovainenkin on hoitanut kaiken saavuttamansa ihan ihmisvoimin eikä Jumalan avustamana.
        Jotkut tollot vain kuvittelevat että silloin kun onnistuu niin Jumala on auttanut, silloin kun ei onnistu niin Jumalalla oli tärkeämpääkin tekemistä.

Mitenhän se Jumala seuraakaan kaikkia niitä jotka joidenkin ihmisten kiduttamana itku silmässä rukoilevat Jumalaa, silloinkin on varmaan tärkeämpääkin tekemistä.
        Kuolema on todella surullista, joskus käy paska tuuri joskus kuolee luonnollisesti. Kuitenkaan sitä ei voi välttää.

Vihoviimeinen temppu on heikkomielisesti turvautua Jumalaan kun sillä energialla voisi tehdä itse jotain asioiden eteen.

• Punatukkainen tyttö
        22 kirjoitti:

Jos ihminen kuuluu kirkkoon on se hyväksymistä ja myönteisyyttä Jumalan olemassaololle.Usko Jumalaan ja Raamatun sana on kuitenkin pelastavaa uskoa.Monet jotka eroavat kirkosta,ei tarkoita eroa Jumalasta,vaan eroon vääristä opetuksista ja ettei hyväksytä Jumalan sanan väärentämistä .Jos ja kun kirkko ei pitäydy Jumalan sanaan,vaan hyväksyy asioita,jotka ovat selvästi Jumalan sanan vastaisia.Silloin tosi uskovat eroaa kirkosta.Parempi luottaa Jumalaan ja hänen JOHDATUKSEEN PYHÄN HENGEN KAUTTA,KUIN TURVAUTUA OPETTAJIIN,JOTKA EIVÄT TIEDÄ MITÄ OPETTAA.
        USKO ON LUJA LUOTTAMUS JUMALAAN JA HÄNEN SANAANSA.KUN LUKEE EDELLISTÄ PAINOSTA JA SITÄ EDELLISIMPIÄ,VOI LÖYTÄÄ ELÄVÄN JUMALAN KONGREETTISESTI.KOKEILE ITSE JA KOE ,ETTÄ HERRA ON LÄHELLÄ SIUNAAVIN TERVEISIN Evankelista

• Tack
        22 kirjoitti:

Täällä on ollut omat uskot lemminkäisistä tonttuihin. Väkivalloin homma pistettiin "uuteen uskoon" ja tapettiin niitä jotka eivät kääntyneet. Kiittäkäämme Ruotsia tapahtuneesta.

• Ilahtunut suomalaine
        Punatukkainen tyttö kirjoitti:

Jos ihminen kuuluu kirkkoon on se hyväksymistä ja myönteisyyttä Jumalan olemassaololle.Usko Jumalaan ja Raamatun sana on kuitenkin pelastavaa uskoa.Monet jotka eroavat kirkosta,ei tarkoita eroa Jumalasta,vaan eroon vääristä opetuksista ja ettei hyväksytä Jumalan sanan väärentämistä .Jos ja kun kirkko ei pitäydy Jumalan sanaan,vaan hyväksyy asioita,jotka ovat selvästi Jumalan sanan vastaisia.Silloin tosi uskovat eroaa kirkosta.Parempi luottaa Jumalaan ja hänen JOHDATUKSEEN PYHÄN HENGEN KAUTTA,KUIN TURVAUTUA OPETTAJIIN,JOTKA EIVÄT TIEDÄ MITÄ OPETTAA.
        USKO ON LUJA LUOTTAMUS JUMALAAN JA HÄNEN SANAANSA.KUN LUKEE EDELLISTÄ PAINOSTA JA SITÄ EDELLISIMPIÄ,VOI LÖYTÄÄ ELÄVÄN JUMALAN KONGREETTISESTI.KOKEILE ITSE JA KOE ,ETTÄ HERRA ON LÄHELLÄ SIUNAAVIN TERVEISIN Evankelista

Parasta on kaikkein vanhin Raamatussa. Kansanmurhat Jahven käskystä, oioi... alkaa seisomaa.

Hallelujaa ja Herran siunausta.

HYVÄ PÄIVI RÄSÄNEN, LISÄÄ RAAMATUN KIRJAIMELLISTA TULKINTAA

• Kunnia korkeuksissa

Eivät todellakaan olleet ateisteja. Ne oli kärpässieniä syöviä hippejä.

Onneksi kristinusko tuli ja sivisti hipit ja huumeiden käyttäjät.

Päivi Räsänen palauttaa vielä moraalin tähän maahan.

• Adventisti ikuisesti
        Tack kirjoitti:

Täällä on ollut omat uskot lemminkäisistä tonttuihin. Väkivalloin homma pistettiin "uuteen uskoon" ja tapettiin niitä jotka eivät kääntyneet. Kiittäkäämme Ruotsia tapahtuneesta.

Ilman tuota lievää ruotsalaista keppiä ei sivistys olisi koskaan saapunut Suomeen.
        Luottakaamme Raamattuun.

• Niin ja sota-aikana presidentti pyysi radion välityksellä kansaa rukoilemaan Jumalaa.
        Silloin taisi maan johdossakin olla enemmän niitä jotka uskovat Jumalaan, kuin tänä päivänä.

• Raamattu on satukirj
        pooooleon kirjoitti:

Nyt me pieni suomalainen porukka emme tiedä keitä oikeastaan olemme. Pelkäämme näin ollen ulkoapäin tulevia voimakkaita aatevirtauksia !

• Tuskimpavain
        Tack kirjoitti:

Kyllä kai taisi sittenkin olla niin että kauempaa se sivistys Suomeen saapui kuin konsanaan Ruotsista !

• Sotaorpo

ja tuo sota vei isäni, minulle se sota oli rangaistus, ehkä esi-isieni pahoista teoista?

• Ei voi olla totta.
        Ilahtunut suomalaine kirjoitti:

Parasta on kaikkein vanhin Raamatussa. Kansanmurhat Jahven käskystä, oioi... alkaa seisomaa.

Hallelujaa ja Herran siunausta.

HYVÄ PÄIVI RÄSÄNEN, LISÄÄ RAAMATUN KIRJAIMELLISTA TULKINTAA

Pakottaisiko Päivi Räsänen pakolaiseksi otettuja liityyn Kristillisdemokraateihin?
        Tämänhän muistuttaa jo erään saksalaisen korpraalin touhua viime vuosisadalla.

• FilosofiJupiterista
        hohhoijaa... kirjoitti:

kyllähän Räsänen on ihan oikeessa. Eihän muslimit ole muuallakaan sopeutunut yhteiskuntaan vaan ovat perustaneet omat yhteisönsä. Ristillisiä pakolaisia .... ja paljon ... kaikki kiintiöt täyteen niin saadaan elää ilman Mälmön ampumis tapauksia. Ääri muslimit ovat saatanan sanan saattajia. Oikeat muslimit ovat rauhan puolella. Ja ei lestikset kristityt ovat myös Jeesuksen sanan takana. :)

• hyvä veteraanit!!!!!

Etkö edes häpeä esiintyä sotaveteraanina!!!! Jesseuskovaiset on kieroja ja valehtelevia paskoja kuten koko uskontokin. Selitäppäs mulle kun tuo sun jumalas on niin kaikkivoipa, jotta kykeneekö se luomaan niin ison kiven ettei jaksa nostaa sitä???!!!! Siinäpä sulle sekopäälle mietittävää.

• ehkä sä oot sairas..
        Raamattu on satukirj kirjoitti:

Nyt me pieni suomalainen porukka emme tiedä keitä oikeastaan olemme. Pelkäämme näin ollen ulkoapäin tulevia voimakkaita aatevirtauksia !

Jos sä oletkin niin ressukka että pelkäät jotain aatevirtauksia, niin vittuako se meille terveille kuuluu... Suomalaisista kun suurin osa tuskin pelkää mitään aatteita. Pelko ja inho ovat kaksi ihan eri asiaa ja sä et näytä eroa ymmärtävän.

• justsusjsus
        31 kirjoitti:

Perus. Tuolla tavalla ajattelee lähes jokainen. Uskominen on nimenomaan sitä, että sä uskot siihen ilman, että sulle mitään todistettaisiin.
        Ja sanot, että olet tehnyt kaiken itse. Okei, mutta et tullutkaan ajatelleeksi, että se miten Jumala sua auttaa, ni se helpottaa sitä kokonaista tilannetta auttaakseen sua. Ei se näytä sulle mitään. Eikä kukaan ole koskaan nähnyt Jumalaa. Pässit. En ole vastaan ateisteja tai ketään. Vituttaa vaan ihmisten tietämättömyys. Enkä ole hihhuleitten puolella, vaan mä uskon mihin ite uskon, ja voin sanoa, että olen kokenut ns. ulkopuolista voimashittiä, ja se jo todistaa, ettemme ole yksin.
        Perseestä tai ei.

• Olen?
        31 kirjoitti:

"Jumala ei ole koskaan auttanut missään"

Miksi valehtelet??

Jumala on antanut nykyisen kehosi hyvien aivojen kera, ja myös edellisen ja seuraavan kehosi.

Hän on myös antanut sinun unohtaa edellisen kehosi siihen liittyvine rakastumisineen päivineen, koska muuten olisit ihan skitso jos muistaisit edellisen elämäsi vanhempasi, puolison jne.

Jumala ei kuitenkaan ole mikään joulupukki jonka pitäisi palvella mitättömiä mielihalujamme. Jumala tarkoittaa että Häntä pitää palvella. Miksi kirkonmenojakin kutsutaan Jumalanpalveluksi?

Alussa palvelu voi perustua ymmärrykseen että minä pieni, Hän suuri. Vähitellen kun palvelemisen kautta Jumala ilmaisee itseään, tulee myös Rakkaus. Silloin kalpenevat tämän maailman ilot ja lystit kuin kiiltomadot aamunkoitteessa.

Pysyköön muselmaanit omilla alueillaan niinkuin Jumala on järjestänyt. Miksi meidän pitää suostua kansainvälisen Rahan oikkuihin sekoittaa kaikki kansat pelkiksi ilmaiset elämän ilot unohtaneiksi maksaviksi velkaorjiksi ja kulutusroboteiksi?

• Pesijöitä?
        Tuskimpavain kirjoitti:

Kyllä kai taisi sittenkin olla niin että kauempaa se sivistys Suomeen saapui kuin konsanaan Ruotsista !

kauempaa se sivistys Suomeen saapui

Tutustu kirjallisuusjulkkiksiimme kuten Runeberg ja Snellman. Nämä kuuluivat ruotsalaisiin jotka muokkasivat maamme alkuasukkaat suuren rahan haluamaksi lammaskansaksi.

Tutki Lauantaiseuran yms. toimia, sekä historialliset kytökset RKP-puolueeseen?

"Ruotsalainen diktatuuri muutti Oulun suomenkielisen koulun ruotsinkieliseksi. Se perusti 100 %:sti suomalaiselle alueelle Mikkeliin 100 % ruotsinkielisen koulun.
        Ruotsalainen vähemmistödiktatuuri esti kaikin keinoin suomalaisten kouluttautumista. Nykyään he kerskuvat ruotsalaisella sivistyksellä poljettuaan maahan suomalaista.

http://www.tiede.fi/keskustelut/historia-kulttuurit-ja-yhteiskunta-f13/rkp-ahvenanmaa-saattaa-erota-suomesta-t42669-165.html

• TietääKaiken?
        Kunnia korkeuksissa kirjoitti:

Eivät todellakaan olleet ateisteja. Ne oli kärpässieniä syöviä hippejä.

Onneksi kristinusko tuli ja sivisti hipit ja huumeiden käyttäjät.

Päivi Räsänen palauttaa vielä moraalin tähän maahan.

"Ne oli kärpässieniä syöviä hippejä. "

Ja mitenkähän voisit tietää, ettei kärpässieni yms. ole aineita jotka murtavat hetkellisesti Jumalan asettaman lukon kokea Jumalan läsnäoloa ennenaikaisesti?

Et mitenkään. Tämäkin osoittaa siihen suuntaan etteivät olleet ateisteja?

Tässä kokemuksia joita on saatu sienillä:

http://www.magic-mushrooms.net/experiences.html

• No "let it be"
        Raamattu on satukirj kirjoitti:

Eipä ole juurikaan tarvittu miekkaa:

http://turjalainen.blogspot.com/2007/12/suomen-kristillinen-varhaishistoria-ja.html?spref=fb

-Kun me suomalaiset ollaan aina oltu, siis pääosaltaan, niin järkevää porukkaa että ollaan osattu kunnioittaa maailamanakaikkeuden korkeinta auktoriteettia -siis Jumalaa, ihan ilman mitään "miekkakäännytystä"...

Ja vaikkapa mun esi-sät olisikin olleet sitten niitä jästipääpakanoita, jotka olisivat vasta mieken edessä oikeaan oppiin kääntyneet -pois noituuksien pimeydestä, niin sanoisin siinäkin tapauksessa että JUMALALLE KIITOS SIITÄ MIEKASTA! Nythän on olemassa oikeasti paha, sellainen itämaisen käyrän miekan uhka. Se varjostaa nyt jo Pohjolaakin, mm. naapurimaassamme Ruotsissa jonne ilman mitään rajaa, yltiömäisen "suvaitsevaisesti", on otettu sen käyrän miekan uskonnon edustajia, huonoin seurauksin, joita siellä on nyt jo alkanut ilmenemään. Halutaanko Suomeen samaa...???

• HE IS...
        31 kirjoitti:

Onpa omituista, kunmaailmassa on miljoonittain ihan päinvastaisia kokemuksia ihmillä joita Jumala on auttanut ja vastannut heidän rukouksiinsa miljoonilla eri tavoilla. Itsellänikin on ihan selkeää kokemusta sellaisesta. Olen kuullut opetettavan, että jos joku asia mättää tällä sekstorillan niin vika ei kuitenkaan ole siellä Jumalan puoleisessa päässä, vaan täällä ihmisten puolella ja nimen omaan juurikin asenteissa.

Ennen kuin alat kääntymään mihinkään, niin anna Jumalalle aidosti tilaisuus todistaa olemassaolonsa, siis jos todella tahdot uskoa Hänen olemassaoloonsa. Ennen mihinkään uskoon "alkamista", mieti myös sitä, minkä uskonnon parista ovat tänäkin päivänä ne hirvittävät uutiset jossa mm. nuori nainen voidaan kivittää "haureuden" takia, samalla kun miehet pääsevät kuin koirat veräjästä...

• rtyuiuytui
        hohhoijaa... kirjoitti:

"Tässäpä taas varoittava esimerkki näiden jeesushörhöjen ajatuksenjuoksusta."

Väitätkö että kristityt eivät sopeutuisi suomeen paremmin kuin esimerkiksi vaikkapa muslimit?
        Kyllä tuon lapsikin tajuaa. Mutta ei näköjään ateisti :D

• mamu-maahanmuuttaja2

Ihmisapina afrikasta muutti tampereelle, mutta palasi nopeasti kauhuissaan kotimaahansa kun kuuli että Tampereella liikkuu hyvin paljon ilves-miehiä...

• htgrfedtgrfe
        22 kirjoitti:

Muista että kirkosta erotaan muistakin syistä kuin uskonpuutteesta...

• kuiyhtgrf
        hyvä veteraanit!!!!! kirjoitti:

Etkö edes häpeä esiintyä sotaveteraanina!!!! Jesseuskovaiset on kieroja ja valehtelevia paskoja kuten koko uskontokin. Selitäppäs mulle kun tuo sun jumalas on niin kaikkivoipa, jotta kykeneekö se luomaan niin ison kiven ettei jaksa nostaa sitä???!!!! Siinäpä sulle sekopäälle mietittävää.

"Selitäppäs mulle kun tuo sun jumalas on niin kaikkivoipa, jotta kykeneekö se luomaan niin ison kiven ettei jaksa nostaa sitä???!!!! Siinäpä sulle sekopäälle mietittävää."

Kaipaamasi selitys:

http://raapustus.net/?id=104

• all you need is love
        26 kirjoitti:

Todellisuudessa perus uskovainenkin on hoitanut kaiken saavuttamansa ihan ihmisvoimin eikä Jumalan avustamana.
        Jotkut tollot vain kuvittelevat että silloin kun onnistuu niin Jumala on auttanut, silloin kun ei onnistu niin Jumalalla oli tärkeämpääkin tekemistä.

Mitenhän se Jumala seuraakaan kaikkia niitä jotka joidenkin ihmisten kiduttamana itku silmässä rukoilevat Jumalaa, silloinkin on varmaan tärkeämpääkin tekemistä.
        Kuolema on todella surullista, joskus käy paska tuuri joskus kuolee luonnollisesti. Kuitenkaan sitä ei voi välttää.

Vihoviimeinen temppu on heikkomielisesti turvautua Jumalaan kun sillä energialla voisi tehdä itse jotain asioiden eteen.

Jos sinä kuljet Jeesuksen jalanjäljissä, et takuulla kiduta ketään, sillä rakkaus ei tee lähimmäiselleen mitään pahaa. Menisin jopa niin pitkälle, että sanoisin, jos pahat ja julmat ihmiset haluavat tehdä inhottavuuksiaan, on se heidän tahtonsa,eikä Jeesuksen! Hänen rakkautensa on niin käsittämättömän suuri, että se ei pakota yhtään mihinkään, ei edes olemaan inhimillinen! Saat vapaasti valita, mitä teet. Voit olla varma, että hän näkee ja tulee toimimaan. Tehkööt siis parannuksen soveliaita hedelmiä, ettei heitä yhdessä jumalattomien kanssa tuomittaisi! Jeesuksen kyky antaa anteeksi on yhtä käsittämättömän suuri kuin hänen rakkautensakin! Minä en suostuisi kuolemaan kiduttajien, murhaajien ja esim. pedofiilien puolesta, Jeesus kuoli. Hän tiesi missä ikuisuuttaan viettävät, jos eivät parannusta teoistaan tee.

• ää

Jumputin. Suuri portto , kirveellä teloitettujen sielut .Ilmestys. On se nin hyvä kun minulla on Leponex.
      En suvaitse korvaushoitoa,kyllä-ääni kehoittaaminua "tee kaikki mikä tee , mutta tee se systeemillä" useita kertoja.

• .

Päästelee suustaan mitä sattuu tuo räsänen jatkuvasti.

• 24

Itse olisin valmis ottamaan vaikka heti tuhat riikinruotsalaista naista Malmön slummeista turvaan. Ja nimenomaan ns. naimaiässä olevia naisia. Pikkuhiljaa siinä väestöpyramidikin oikenisi ja työvoimapula helpottaisi myös.

Ja kotouttaminen, se olisi helppoa. Meillekin mahtuisi yksi.

• valikoiden

ja sellaisten uskontokuntien edustajia, jotka kunnioittavat vastaanottomaan lakeja eivätkä nosta oman uskonnollisen opuksensa määräyksiä maallisen lain edelle.

Ateistitkin kelpaa, ei siinä mitään.

• Paska maa

Suomeen kannattaisi ottaa ainoastaa Pohjois-Korealaisia pakolaisia. Vitun ateistit olisivat tyytyväisiä.

• Kiitokset Päiville

Sillä musut ovat niitä vihan levittäjiä. Musut tappaa huvikseen afrikassakin rauhallisia kristittyjä, euroopassa rosvoavat ja yrittävät koukuttaa naisia orjikseen ! Mutta eiväthän palstan suvaistsevaiset siitä mitää tiedä. Miksi ottaa musuja eurooppaan ? Sotimaanko suvaitsevaiset. Oletteko hulluja suvaitsevaiset !? Menkää hoitoon suvaitsevaiset !

Päivi on maamme harvoja rohkeita ja tiedostavia politiikkoja !

• Kirjoituksenneko osoittaa evankelis-luterilaista lähimmäisen rakkautta ja ns. sydämensivistystä?
        Huokuuko siitä rauha ja armollisuus?
        Entä hoitoonmenokehotus? Onko se osoitus älykkyydestänne?

En ole lukenut Päivi Räsäsen kirjoitusta, joten en sitä kommentoi.

• sodalle!

Onneksi nuo muslimit ei ole koskaan ketään tappaneet, sehän on rauhanuskonto kuulema

• ----!

Täältä pesee vähintään 10 peukkua sulle alaspäin, mutta Päiville, aloittajalle runsaasti YLI 10 PEUKKUA YLÖSPÄIN... SIIS PÄIVILLE! KIITOS PÄIVI EDELLEEN!!! Päivi on maamme rohkea totuudentorvi! Opettele siis sinäkin häneltä todellisuudentajuisia tosiasioita!

• ....
        Venlastiina kirjoitti:

Kirjoituksenneko osoittaa evankelis-luterilaista lähimmäisen rakkautta ja ns. sydämensivistystä?

että kaikille, kuten sinulle, ei ole tullut vielä selväksi maamme tulevaisuuden uhkakuvat! Jos kristitty sanoo, että pitäisi ottaa maahamme rauhallisia kristittyjä, se ei tietenkään tarkoita, etteikö maahamme tarvittaisi myös ottaa islamin väkivallasta kärsiviä toisia islamilaisia. Naiset ja tytöt ovat islamilaisissa maissa toisen luokan kansalaisia ja lapsimorsiamiksi myös pakoitetaan pieniä tyttöjä! Kyllä kristityn lähimmäisenrakkauteen myös Päivi osallistuu, joten älä siis leimaa häntä tai muita kristittyjä sydämensivistystä vailla oleviksi! Kun Päivi kirjoittaa, ettei otettaisi väkivaltaa ihannoivia muslimeja. Heistähän sinunkin pitäisi olla tietoinen, mitä tekevät jopa omissa maissaan. Heitähän emme halua myöskään meidän maahamme!

http://www.youtube.com/watch?v=jDLb2GuIM3Y&feature=related

• Järkyttäväää

Aisia on niin, että nyt nuo tummaihoiset pakolaiset saavat täällä Suomen naiset polvilleen ja jakamaan tuheroaan niille, kun suomalainen mies on niin tunteeton.

• Kunkku64

Muistaakseni jeesus hyväksyi kaikki. No, Räsänen ei ole jeesus.

• voi voi
        Venlastiina kirjoitti:

Kirjoituksenneko osoittaa evankelis-luterilaista lähimmäisen rakkautta ja ns. sydämensivistystä?

vai vielä kiitos räsäselle sekasi raamatusta kun seinäkello pieni paussi tekis hyvää on tainnut lääkärin opi unohtua.

• Halleluja!
        Kunkku64 kirjoitti:

kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. On suuri nimi, jollaista yhtä isoa nimeä maan päällä ole ollut, ja ei tule olemaan! Ainut nimi, jota pahat hengetkin tottelee ja pakenee!

• Kunkku64 kirjoitti:

Voisitko "muistaa" hieman tarkemmin mitä tarkoitat tässä tapauksessa "kaikilla"?
        Siis voitko ihan alittaa jotain kohtaa/kohtia Raamatusta, jotka tukisivat tuota muistikuvaasi. Kiitos.

Eivät nämä kristinuskon perusarvojutut ole mitään huiskis-juttuja, kuten yksi sun toinen juttu nykyajan yltiöliberalismissa haluttaisiin puhaltaa läpi kuin saippuakuplina, jotka hetken aikaa näyttävät oikein kauniilta, mutta hetken päästä niitä ei enää ole...

• täyttä asiaa

Kristityt sopeutuvat varmasti paremmin Suomen oloihin kuin muut uskontokunnan edustajat.

• ihan simona

Hyvä Päivi rehellisiä mielipiteitä kehiin, niin kuin kristitylle kuuluukin.

• BKT

Maksavia pakolaisia niin kirkko kuin muu yhteiskuntakin pian tarvitsee.

• järjen ääni

Yes, vihdoinkin Suomessa kuulee järkevää puhetta

Mä muutan sinne missä voin äänestää Räsäsen Päiviä.
      Muutetaan kaikki sinne missä Räsäsen Päivi asuu, siellä on varmaan hyvä asua.

Missä Hän muuten asuu kun ei asu minun äänestyspiirissäni?

• totta maar

Pravoo pravoo Päivi puhu taas asiaa... ja taas tuli ääniä niin että ropisee.

• ....

Etelä-Hämeessä. Sen paikkakunnan löydät varmaan jostain. Moni onkin sanonut, että vaikka ei ole aikaisemmin äänestänyt Kristillisiä, niin nyt ihan Päivin hienojen mielipiteiden johdosta aikoo äänestää joko Päiviä. Myös monella muulla paikkakunnalla on Kristillisiä, joten heille on tulossa paljon uusia jäseniä ja myös äänestäjiä! On mukavaa ollutkin jo vuosikausia ollut äänestää reilua Päiviä! Hän on hieno ihminen myös livenä!

• järjen ääni
        .... kirjoitti:

Etelä-Hämeessä. Sen paikkakunnan löydät varmaan jostain. Moni onkin sanonut, että vaikka ei ole aikaisemmin äänestänyt Kristillisiä, niin nyt ihan Päivin hienojen mielipiteiden johdosta aikoo äänestää joko Päiviä. Myös monella muulla paikkakunnalla on Kristillisiä, joten heille on tulossa paljon uusia jäseniä ja myös äänestäjiä! On mukavaa ollutkin jo vuosikausia ollut äänestää reilua Päiviä! Hän on hieno ihminen myös livenä!

Hei .... (= olis kiva kun sulla olis nimi...)

Päivistä tulisi meille erittäin hyvä seuraava presidentti!!

Ootteko samaa mieltä?

Vaikken itsekään ole useinkaan äänestänyt KD.ta no ehkä pari kertaa, mutta kun Helsingissä on niin poliittisesti tuntemattomia nimiä.

Mutta aikoinaan äänestin Toimi Kankaanniemeä Pressaksi, harmi ettei hän päässyt.
        Kyllä Kristilliset arvot nousee kokoajan tässä yhteiskunnassa, onneksi.
        ja vielä kerran, Hyvä Päivi!!

Vaikka olen nainen ja on vähän outoa arvostella naista, niin kyllä Päivi on kaunis, kuin taivaasta pudonnut enkeli. Kauniimpi kuin Vickan. Sori tästä vertauksesta. Ja hänen äänestään jo kuulee, että sydämessä asuu paljon Hyvää, josta riittäisi annettavaa koko maailmalle Suomen presidenttinä.

Eikös je?

• piakkoin

loputkin eroavat kohta kirkosta räsäsen lausuntojen takia.

• ....!

Päinvastoin: kirkkoon tulee liittymään ihmisiä tulevina vuosina enemmän! Kun ihmiset huomaavat, että kun heillä kerran tuli kerran tuo pimahdus ja suuttumus ja mitä kaikkea tulikaan menetetyksi! Lopeta siis itsesääli!

http://uskotoivorakkaus.fi/

• hgtrftghyjg

Miksi ihmiset ovat eronneet kirkosta Räsäsen takia? Mistä lähtien Räsänen on edustanut kirkon mielipidettä?

• pa

Työkaveriki yllättäen sanoi, kuullessaan tosta homojen aiheuttamasta kirkkopaosta, (tosin jotkut lähti sen takia, koska kauhistelivat kirkon muuttunutta nyky toimintaa) että pitäsköhän liittyä nyt takasi kirkonkirjoihin. :D

• Räsänen=kirkko????

Luuletko että kirkkoa edes tarvitaan??? Koko instituutio tulisi ehdottomasti lopettaa. Sen satuilulaitoksen toimet tulisi hoitaa rikostutkintaan. Vai mitäs muuta on ihmisten huijaaminen maksamaan veroja kuin petos??? Sitten ne kriminaalit homostelevat pikkupoikien kanssa ja nauravat hölmöille uskiksille... Eiköhän kuitenkin ole todennäköisempää, että joulupukkikin on olemassa ennen kuin jumala. Ja kerropas sitten mitä tekemistä Räsäsellä on kirkon kanssa???? Sattuvat olemaan kaksi ihan eri asiaa jos et sitä ole tajunnut...

• dtyii

Joo, laitetaan vielä pakolaisen Suomeen ottamiselle ehdoksi liittyminen ev.lut seurakuntaan ja kd-puolueeseen! Mistä näitä älyvapaita ehdotuksia ton muijan päähän oikein tulee?

• järkeviä sanoja

Ja taas vääristellään tarkoitushakuisesti poliitikon sanomisia. Lukutaito ja luetun ymmärtäminen olisi hieno asia myös tänne kirjoittelevilla. Räsänenhän sanoi: "järkevää valita sellaisia ryhmiä, jotka kulttuurisesti ja uskonnollisesti sopeutuvat tänne". Tuohan on nimenomaan järkevää, että saataisiin maahan muuttajista työssäkäyviä, veronsa maksavia ja maata rakentavia kansalaisia, eikä veronmaksajien rahoilla eläviä syrjäytyneitä vetelehtijöitä (joko omasta halustaan tai syrjäytymisen vuoksi). Tätä on tietysti itse vaikea ymmärtää, jos itsekin elää yhteiskunnan varoilla, muuten tuota aloittajan tyhmää kommenttia ei ymmärrä...

• Amerikkafoobio

Kaikkia muita pakolaisia, mutta ei Herran tähden amerikkalaisia!!!!

• edfileg

Oikeassa Päivi on, meillä on jo liian paljon esimerkkejä erikoisista vaatimuksista joihin hyysärit vielä suostuvat.

• hianova

Siinä on poliittinen ihminen minun makuuni. Häntä pitää äänestää. Hän sopisi paaviksi.

• ........

Kerrankin voin olla samaa mieltä Räsäsen kanssa. Kristittyjen maahanmuuttajien kanssa ei ole juurikaan ongelmia. Ongelmia aiheuttavat lähinnä muslimit.

Esimerkiksi Saksassa tehdyn tutkimuksen mukaan uskovaiset musliminuoret ovat väkivaltaisempia kuin muut. Mitä uskovaisemmiksi nuoret muslimit tulevat, sitä väkivaltaisemmiksi he käyvät. Vastaavasti tutkimuksen mukaan kristityt maahanmuuttajat käyttäytyvät päinvastaisesti eli kun uskonnollisuus kasvaa, niin taipumus väkivaltaisiin rikoksiiin, aseellisiin ryöstöihin vähenee.

• seurailija22

Ihmisiä pitää auttaa täällä tai heidän kotimaassaan. Siinä ei ole mitään epäselvää. Muslimi uskonnon omaavia ihmisiä voisi tukea heidän omassa maassaan enemmin.
      En itse haluaisi suomeen muslimipakolaisia, koska olen nähnyt itse mitä he uskonnon varjolla saavat aikaan. Heidän uskontoa ei saa kritisoida tai saa ehkä kuolemantuomion pian.

• .

onkaa!
      HYVÄ PÄIVI RAÄSÄNEN,maamme todellinen ystävä.

• 5+5

muistakaa se

• Torvitus

Eiköhän se ole jo kaikilla päivän selvää, että tämä Räsänen on rasistinen täti.
      Toivon, että hänelle käy elämässä joku sellainen tapahtuma, joka heittää hänet normien ulkopuolelle.
      Katotaan kauan se rasistisuus sen jälkeen tädissä itää.

• mieltä

Tätä tätiä seurattuani niin surukseksi huomaan ettei ikäkään ole tuonut mitään kehitystä siitä ahdasmielisyydestä mitä nyt yleensä monilla ikä tuo laajakatseiseisuutta. Päivi on jo lapsena harvinaisen hyvin aivopesty ja mikään käsitys ei muutu vaikka olisi kuinka vanha mummo. Hän on uskonnon uhreja ja sellaiset kun pääsee vaikuttaviin elimiin juuri kuten kansanedustajiin.

Itseänikin koitettiin lapsena uskonnolla aivopestä mutta tuloksetta. Olin sitä mieltä että raamatun oli kirjoittanut joku ihan mielenvikainen kun en ymmärtänyt siitä hevonka paskaa enkä yleensäkkään mistään henkimaailman tarinoista. Virret oli ihan kamalia kuunneltavaa ja sai masennuksen kouriin.

Omat lapsetkaan eivät edes kouluta arvon rouvaa jos he rahalla hiljennetään. Näin olen nähnyt monissa tapauksissa joissa joku tienaa asemallaan helvetin paljon niin kaikki muut ovat hiljaa niin kauan kunnes saavat kakusta siivunsa.

• ...-
        mieltä kirjoitti:

Tätä tätiä seurattuani niin surukseksi huomaan ettei ikäkään ole tuonut mitään kehitystä siitä ahdasmielisyydestä mitä nyt yleensä monilla ikä tuo laajakatseiseisuutta. Päivi on jo lapsena harvinaisen hyvin aivopesty ja mikään käsitys ei muutu vaikka olisi kuinka vanha mummo. Hän on uskonnon uhreja ja sellaiset kun pääsee vaikuttaviin elimiin juuri kuten kansanedustajiin.

Itseänikin koitettiin lapsena uskonnolla aivopestä mutta tuloksetta. Olin sitä mieltä että raamatun oli kirjoittanut joku ihan mielenvikainen kun en ymmärtänyt siitä hevonka paskaa enkä yleensäkkään mistään henkimaailman tarinoista. Virret oli ihan kamalia kuunneltavaa ja sai masennuksen kouriin.

Omat lapsetkaan eivät edes kouluta arvon rouvaa jos he rahalla hiljennetään. Näin olen nähnyt monissa tapauksissa joissa joku tienaa asemallaan helvetin paljon niin kaikki muut ovat hiljaa niin kauan kunnes saavat kakusta siivunsa.

Tässäpä henkilö, joka halajaa muita kuin kristittyjä maahamme. Heheh... No, äläs huoli, kyllä tilanne lähenee... onhan näitä 'muita' jo esim. Ruotsiss ja Englannissa, Tanskassa jne.jne.jne...

http://www.youtube.com/watch?v=UufTBjgEE5Q&feature=PlayList&p=4FFD4E111987EA9E&playnext=1&playnext_from=PL&index=6

• ...- kirjoitti:

Tässäpä henkilö, joka halajaa muita kuin kristittyjä maahamme. Heheh... No, äläs huoli, kyllä tilanne lähenee... onhan näitä 'muita' jo esim. Ruotsiss ja Englannissa, Tanskassa jne.jne.jne...

http://www.youtube.com/watch?v=UufTBjgEE5Q&feature=PlayList&p=4FFD4E111987EA9E&playnext=1&playnext_from=PL&index=6

Niin englannissa sattui jokunen vuosi sitten tilanne, että jonkun pikku kunnan/kaupungin valtuustoon pääsi muslimi enemmistö ja siitä seurasi ainakin julkinen joulun vieton kieltäminen. Ei jouluvaloja ei muutakaan jouluun liittyvää 25.12 aikoihin. Vaan ihan tavallinen viikko/viikonloppu. Ei ylimääräisiä vapaita.jne.

• Hienojuttu
        mieltä kirjoitti:

Sitä ei taida itse huomata puheistaan, kuinka ahdasmielinen itse onkaan, mutta parempi sana "ahdasmielinen" on kuin tuo kuin suoraan kiroilisi jotakin ihmistä.

• 6+9

kaiken voi näköjään selittää uskonnolla kun älyllinen kapasiteetti on rajoittunut..

• Keskusta-nainen-82

Joo-o valtiomme ei tulisi olla sellainen, mutta etnisyys on monen nuoren mielestä tosi järkeenkäypä elementti ilmaston takia. Elikkä kysymys on jonkinlaisesta mielihyvästä, joka joskus sekoitetaan omahyväsyiteen eikä järjestelmään. Pakolainen on miellyttävä ajatus maailmasta, jossa ei ole uhkia. On ihan yleisesti hyväksyttyä olla pakolainen, ei esim. sotilas tai sodanjaloissa oleva orpo. Lastenkoti ja orpokoti... Pakolaisten vastaanottokeskuksessa on varmasti monia perheitä, ettei heidän tarvitse pelätä näillä turva-alueilla. Yleisellä tasolla saa keskustella pakolaisista. Valitettavasti on vielä hämärän peitossa, mikä on yleinen taso. Mulle se on kosmos, joka ei liity pakolaisuuteen millään tavalla.

• Vielä parempi

ateistiset pakolaiset

• ahmed ahne

jos on pakko ottaa joku tänne niin otetaan ihminen jolla on samat arvot.ei näistä muista ole muuttamaan arvojansa vaikka maassa maan tavalla pitäisi elää.täytyyhän meidänkin elää heidän maassa tarkalleen heidän sääntöjen mukaan.

• ---

Esim. muslimien arvot eivät ole lähelläkään omia arvojamme, kuten seuraavan linkin tapahtumat osoittavat. 'Kannettu vesi' pitää siis paikkansa. Vaikka kaataisi muhamettilaisten niskaan maamme arvoja, siitä joutuvat eniten kärsimään kuitenkin islamin yhteisöistä luopuneet - monesti hengellään. Samoin kanta-asukkaiden kanssa ei löydy yhteisiä arvoja kuin erittäin harvoissa yksittäistapauksissa.

http://shariatulee.wordpress.com/2010/02/05/shariaa-saadaan-pian-suomeenkin/

• .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

No tämähän nyt ei alkuunkaan sovi feministien johtaman mokutuksen todelliseen agendaan.

• ajatteleva ihminen

Sanoohan tuon järkikin että nuin asian pitää olla jos jätetään tyhjänpäivänen
      monikulttuuri vouhotus pois.Siitä kulttuurista ei ole yhessäkään maassa muuta kun huonoja ja erittäin huonoja kokemuksia.

Muslimi ei ikinä taivu noudattamaan meidän lakejamme,koska heillä itsellään mielestään on paljon paremmat lait mukana tänne tullessaan sisäruokintaan. (ESIMERKKINÄ TÄMÄ SARIALAKI)

Tanskalainen pilapiirtäjä pyysi muslimeilta että antaisivat meidän pitää demokratiamme,koska
      me olemme antaneet heille kaiken valmiina ilmaiseksi puhtaana käteen.
      Ei niillä tule mieleenkään että ovat vieraassa maassa jossa kantaväestölläkin pitäis olla johonkin oikeuksia.

Nostan hattua sinulle Päivi Räsäne kun tuon sait kakisteltua tuon suustasi.Totuuden puhuminen
      poliitikoilla ei ole ihan jokapäiväistä herkkua.

• ZZ111

Räsänen on aivan oikeassa. Terroristeista on saatu tarpeeksi.

• Keskustanainen-82

että on suomalaisia kristittyjä muslimeja. Muslimi on siis käytös. Joillekin se on opittu velvollisuus. Teet ihmisellä ja ihmisestä huonompaa kuin muut saria-lailla. Journalismiin on kyllä, ihan aurinkoisesti, jotkut muut paperit, kuin sharia-laki paperit. Muutenkaan sellainen laki-käyttäytyminen ei ole hyväksyttävää jatkumossa nimeltä elämä. Muistathan mustamaalatessasi, että meille on sosiaaliturvassa määritelty sellainen jatkumo? Mut on jätetty yksin huutamaan näin esteettisesti steriiliin lapsia, onhan meillä tällainen oikeus kuin Gaia.... Voi pyhä yksinkertaisuus. Eettisyys säätelee lääketieteelliseltä tasoltakin katsottuna tällaisia virheitä. Eutanasiaa ei pidetä samasta syystä laillisena. Tieteen ei tule olla eutanasiaa. Eutanasia on joskus myytti vankeuteen joutuneesta hämähäkistä, joka katoaa kaoottisuuden seurauksena. "Hän" haihduttaa itsensä pakkopäissään. Tieteellä ei saa tehdä itsestään pellavaa, peltoa tai pelleä.

• Keskustanainen-82
        Keskustanainen-82 kirjoitti:

että on suomalaisia kristittyjä muslimeja. Muslimi on siis käytös. Joillekin se on opittu velvollisuus. Teet ihmisellä ja ihmisestä huonompaa kuin muut saria-lailla. Journalismiin on kyllä, ihan aurinkoisesti, jotkut muut paperit, kuin sharia-laki paperit. Muutenkaan sellainen laki-käyttäytyminen ei ole hyväksyttävää jatkumossa nimeltä elämä. Muistathan mustamaalatessasi, että meille on sosiaaliturvassa määritelty sellainen jatkumo? Mut on jätetty yksin huutamaan näin esteettisesti steriiliin lapsia, onhan meillä tällainen oikeus kuin Gaia.... Voi pyhä yksinkertaisuus. Eettisyys säätelee lääketieteelliseltä tasoltakin katsottuna tällaisia virheitä. Eutanasiaa ei pidetä samasta syystä laillisena. Tieteen ei tule olla eutanasiaa. Eutanasia on joskus myytti vankeuteen joutuneesta hämähäkistä, joka katoaa kaoottisuuden seurauksena. "Hän" haihduttaa itsensä pakkopäissään. Tieteellä ei saa tehdä itsestään pellavaa, peltoa tai pelleä.

Aivan kauheeta pakkopullaa. Onko tämä jopa pakkotyölaitos? Yksinkertaisesi kaikki on hyväksyttävä ja hyväksyttävää ihmisoikeuslainsäädäntö määrää niin. Jopa kuurouden näkökulmasta eutanasia on kielletty. Eutanasia on arvorikos. Ei koskaan armo. Vankeutta sellaisesta olisi hyvä säädellä, on opittava jo johonkin muuhun kuin pakenemiseen. Pakeneminen ja pakkotyölaitos, mitä näistä nykyään saa? Pakenemisen avion. Puuttuuko siitä kaikki? Pakolaisuus ei varmasti ole unelma, aivan kuten ei Barabbaskaan ollut mikään "miestenmalli", mutta on se ihan oikea ajatus silti pasifismin ja totaalikieltäytymisen rinnalle.

• klimppi

on se jo kumma kun taas uskonto vedetään mukaan tähänkin! jos ruvetaan tutkimaan asiaa,olihan se niinkin että nuo korkeimman luokan kristityt ovat joka maan kirkoissa olleet nuo kamalimmat homot-pikkulasten hyväksikäyttäjät!!!! ja vaikka puhutaankin "kristityistä" täällä suomessakin-kuinkahan moni täällä on oikea kristitty,siis joka rukoilee käy kirkossa ym,,,se nyt sattuu olemaan vaan TAPA että synnymme kristittyyn maahan,mutta oikeesti kristittyjä on vaan kourallinen meistä kaikista,,,täälläkin juodaan-hakataan-varastellaan-puhutaan pahaa muista ym,,,JOTA OIKEAT KRISTITYT eivät tee,,,joten jätetään tuo niinsanottu uskonto asia pois,ja keskitytään siihen että,,,kaikki jotka haluavat tulla suomeen olisi pakko joko mennä opiskelemaan tai töihin!!! muut pysyköön kotimaassaan,,,,,;)

• Keskustanainen-82 kirjoitti:

Kristitty on saattanut olla ENNEN Raamatun UT:n Totuuden löytämistään muslimi, mutta olla samanaikaisesti muslimi ja kristitty tai ateisti ja kristitty, ei ole mahdollista!

• !..
        klimppi kirjoitti:

on se jo kumma kun taas uskonto vedetään mukaan tähänkin! jos ruvetaan tutkimaan asiaa,olihan se niinkin että nuo korkeimman luokan kristityt ovat joka maan kirkoissa olleet nuo kamalimmat homot-pikkulasten hyväksikäyttäjät!!!! ja vaikka puhutaankin "kristityistä" täällä suomessakin-kuinkahan moni täällä on oikea kristitty,siis joka rukoilee käy kirkossa ym,,,se nyt sattuu olemaan vaan TAPA että synnymme kristittyyn maahan,mutta oikeesti kristittyjä on vaan kourallinen meistä kaikista,,,täälläkin juodaan-hakataan-varastellaan-puhutaan pahaa muista ym,,,JOTA OIKEAT KRISTITYT eivät tee,,,joten jätetään tuo niinsanottu uskonto asia pois,ja keskitytään siihen että,,,kaikki jotka haluavat tulla suomeen olisi pakko joko mennä opiskelemaan tai töihin!!! muut pysyköön kotimaassaan,,,,,;)

Taidat olla jossain tynnyrissä, jollet ole kuullut muslimien pikkutyttöihin ja poikiinkin kohdistuvia avioliittoja ja muita väärinkäytöksiä?! Netistä tosin on hävinneet ne kauheimmat jutut - arvatenkin muslimien toiveista. On kuitenkin jotain jäljellä. Toivottavasti seuraava linkki puhuttelee sinua ja ymmärrät, mistä on kyse!

http://wpc.281e.edgecastcdn.net/80281E/s/s/18/media18/2009/Aug/17/LiveLeak-dot-com-073a673f8b93-thumbnail.jpg?d5e8cc8eccfb6039332f41f6249e92b06c91b4db65f5e99818bbdf9e4e43d2dfd09b&ec_rate=130

• !.. kirjoitti:

Taidat olla jossain tynnyrissä, jollet ole kuullut muslimien pikkutyttöihin ja poikiinkin kohdistuvia avioliittoja ja muita väärinkäytöksiä?! Netistä tosin on hävinneet ne kauheimmat jutut - arvatenkin muslimien toiveista. On kuitenkin jotain jäljellä. Toivottavasti seuraava linkki puhuttelee sinua ja ymmärrät, mistä on kyse!

http://wpc.281e.edgecastcdn.net/80281E/s/s/18/media18/2009/Aug/17/LiveLeak-dot-com-073a673f8b93-thumbnail.jpg?d5e8cc8eccfb6039332f41f6249e92b06c91b4db65f5e99818bbdf9e4e43d2dfd09b&ec_rate=130

mitäs kirkonmiehet tekee????tykkäävät tytöistä ja pojista yök.

• maallisuus&minä
        peltirumpu kirjoitti:

mitäs kirkonmiehet tekee????tykkäävät tytöistä ja pojista yök.

itsestään, rahasta, kunniasta ja itsestään.

• Matias Kuukkeli

Sehän olisi vain oikeus ja kohtuus, kun niin moni on eronnut kirkosta. Tänne voitaisiin todella ottaa nimenomaan kristittyjä pakolaisia korvaamaan kirkosta eronneet.

Luultavasti avaaja kumminkin valitsisi pakolaiset sukupuolisen suuntautumisen perusteella?

• Keskustaaninen-82

Tarkoitetaanko tällä asunnottomuutta, ettei saa kristillistä mystiikkaa, kun jonkun suureen pitää osallistua seurakunnan tom tom-toimintaan? Voi siihenkin on armoa. Voi olla sekä kristitty, että ateisti, mutta mikään juhlan aihe se ei ole. Ihmisyys on lahja, aiheena tämä on väärä. Pahoillaan siitä pelastusarmeijasta pitää olla... Erakoituminen ei saa olla mikään johdin, kautta rikin ja jodin.

• Räsänen on oikeassa, mutta on myös suoraselkäinen toinenkin poliitikko nimittäin Timo Soini.
      En kaipaa tänne mitään sellaisia ihmisiä joiden ajatusmaailma on suoraan ajalta ennen noitarovioita.
      Maailmalla on tapana harrastaa erilaisia ihmisoikeus rikoksia, joita kutsutaan kulttuuriin kuuluvaksi ja vieläpä uskontoon kuuluviksi esim. poika- ja tyttölasten silpominen ja kunniamurhat.
      Poikalasten ympärileikkaus on mielestäni ihmisoikeusrikos sillä miten isällä ja äidillä on oikeus päättää
      lapsensa puolesta tallaisesta asiasta, koska kyseessä ei ole mikään sairauden hoito tätä harrastavat juutalaiset sekä islamin uskoiset vanhemmat on aivan sama asia jos poikalapselta katkaistaisiin esim. vasemmankäden pikkusormi puolestavälistä poikki. Aikuiset miehet saavat mielestäni tehdä vehkeillään mitä haluavat.

• Raja tulee vastaan

Ja kaiken lisäksi tämä nykyään muodissa oleva ääriliberaalisuuden väkisin tuputtaminen tulee kusemaan loppupeleissä näitten tuputtajien omille kengille. Tämä nähtiin Ruotsin vaaleissa, ja tullaan näkemään ensi keväänä Suomessa.

• Sinde vm-82

suureena? Ajatteletko tätä mielipiteen omaisesti ihmisistä? Olen normaali siviilihenkilö, ei muiltakaan yksityiskohtaisuuksia saa yleiskunnolla kysellä. Siksi se on velvollisuus ja perseenseen ei saa panna vajaamielisyyden takia. Se on sananlasku Kärpäsestä härkänen ja loistartunta. Eettinen jälkeenjääneisyys loistaa. Täydellisyys-myytistä poikkeaminen on rikos ja lainsäädännön alainen riiputtamisen takia. Sitähän ei saa tehdä... Kansan ajatus on mielestäni tällä hetkellä lähinnä GetGet-kana eikä sukupuolisesta jälleentulemisesta.

• Päivi, Päivi, Päivi!
        Raja tulee vastaan kirjoitti:

Ja kaiken lisäksi tämä nykyään muodissa oleva ääriliberaalisuuden väkisin tuputtaminen tulee kusemaan loppupeleissä näitten tuputtajien omille kengille. Tämä nähtiin Ruotsin vaaleissa, ja tullaan näkemään ensi keväänä Suomessa.

Niin, nyt näemme miten niitä maahanmuuttajia ammutaan Malmössa. Olisi parasta olla ottamatta niitä tänne Suomeen oman turvallisuutensa puolesta.

Aseet jokaiselle!!!

• Selvää Suomea
        Sinde vm-82 kirjoitti:

suureena? Ajatteletko tätä mielipiteen omaisesti ihmisistä? Olen normaali siviilihenkilö, ei muiltakaan yksityiskohtaisuuksia saa yleiskunnolla kysellä. Siksi se on velvollisuus ja perseenseen ei saa panna vajaamielisyyden takia. Se on sananlasku Kärpäsestä härkänen ja loistartunta. Eettinen jälkeenjääneisyys loistaa. Täydellisyys-myytistä poikkeaminen on rikos ja lainsäädännön alainen riiputtamisen takia. Sitähän ei saa tehdä... Kansan ajatus on mielestäni tällä hetkellä lähinnä GetGet-kana eikä sukupuolisesta jälleentulemisesta.

On tärkeää se vain on sillä lailla karhuun se puukin kapsahtaa. Katsokaa nyt tuotakin tähteä maan rakosen vaginaa.

• Sinde vm-82 kirjoitti:

Kirjoittelet aika sekavia. Sinulta on jäänyt lääkkeet ehkä ottamatta tai et osaa Suomen kieltä, joten olet ilmeisesti katsonut sanakirjasta.

• olen aina

inhonnut ko akkaa, mutta sillähän näyttää olevankin hyviä ja viisaita ajatuksia.

• Ikuisesti aina

Liitytkö mun kanssa SD:n joukkoihin. Saamme sotia lähitulevaisuudessa yhdessä Jumalan puolesta.

• vivalasuomi
        Ikuisesti aina kirjoitti:

Liitytkö mun kanssa SD:n joukkoihin. Saamme sotia lähitulevaisuudessa yhdessä Jumalan puolesta.

Raamattu, ja kilpenä Pyhä Henki, siis KD.n sotureilla.

• syntyper.suomalainen

somaleilta onneksi leikataan toimeentulotuet ensi vuoden alussa, tähän asti ovat saaneet nostaa 1600 euroa kuussa , vaan muut suomalaiset eivät tälläisiä summia saa, nuoren ei kannata esim. ottaa siivoustyötä vastaan, koska somalit saavat tälläisiä summia tekemättä mitään

• Ihmiskunta Sinde

Olen takalukituksessa ja rahatta. Arvon kansalaiset saako oikeutta? Millaisen oikeuden sinä loisit puoluejärjestelmällä? Äänioikeutta nyt ainakin saa selitellä. Automaattisena ja automnomisoituna. Nähty on tämäkin. Siksi keskusta ja vainomielisyys tulisi jättää vähemmälle. Se vain tulee, kun on niin raskas olo. Sekinhän on suure ja siksi kauhean vakava asia.

• kuvittelet että

leikataan?

• Keskustanainen-82
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

Olen takalukituksessa ja rahatta. Arvon kansalaiset saako oikeutta? Millaisen oikeuden sinä loisit puoluejärjestelmällä? Äänioikeutta nyt ainakin saa selitellä. Automaattisena ja automnomisoituna. Nähty on tämäkin. Siksi keskusta ja vainomielisyys tulisi jättää vähemmälle. Se vain tulee, kun on niin raskas olo. Sekinhän on suure ja siksi kauhean vakava asia.

gastro-enterologinen sairaanhoitaja. Toivottavasti siitä on hyötyä sullekin... Tarkkaan en muista, mitä hän jutteli, mutta ihan hyvä mieli siitä tuli. Hikoilu oli tiessään ja elimme hetken verran jo tulevaisuudessa. ("") (..) Mulle on ihan turha höpöttää näin turvallisuudesta teillä kaikilla. Kaikki turhamainen turvallisuus kaikkosi taivaan alle, kun joku idiootti löysi omapäisen ojasta allikkoon häiriönsä oman itsen hallitsemattomuudeksi ja omaperäiseksi taikatemppu oikeudenkäynniksi. Siitä alkoikin se kehollinen sota, joka johti rahan loppumiseen, kun ei löytynyt aseistusta vastustaa... Oli vain pelkkä ura, ei ketään muuta. Home Alone vs. Sweet Home Alabama

• toi 1600e kuukaudessa?ei kaikki sellaisia summia saa katsoit tv ohjelman rivien välistä

• Politiikkaaaaa

Tälläset ihmiset meillä sitten on politiikassa päättämässä meidän kaikkien asioista. Ei ole ihme, että Suomella menee huonosti. voi jeesus.

• Tavis-kristitty

Riihimäen madonna ampuu nyt konservatiivisen uskonkäsityksensä koko kovalla arsenaalilla. Seuraavaksi varmaa esittää, että meidät tavis-uskovaiset voisi lähettää vaikka Ruotsiin ja tuoda tosikristittyjä tilalle.

• se riittää

varsin hyvin näin ateistillekin.

• .
        se riittää kirjoitti:

varsin hyvin näin ateistillekin.

hihhuliuskovaiset ensimmäisenä ulos.

• jos jotkut
        . kirjoitti:

hihhuliuskovaiset ensimmäisenä ulos.

ovat hihhuliuskovaisia.

• ihan perseestä tuollainen. räsänen muuttakoon pois

• Vaikka islamia ei edes luokittelisi mitenkään yleishaitalliseksi, niin kulttuuriero on tietenkin suurempi islamilaiselle Suomessa kuin kristitylle Suomessa. Jos vielä ottaa huomioon sen, että islamin julmuutta pakeneville bahailaisille on annettu Suomessa suojaa jo vuosikymmenten ajan, niin heidän vainoajiensa laskeminen tänne ei ole perusteltua.

Päivi Räsänen on ihan oikealla asialla tässäkin.

• poispois lakupekka

Puhut vähän MUTTA asiaa,jatka samalla linjalla,kannatusta on ja sevain lisääntyy

• yks taas KD:hen

puhuu eikä uskonto ole ainut juttu sopeutumisessa - esim. Elelä-amerikasta tulevat puhuu espanjaa,
        jota minäkin jokseenkin ymmärrän mutta aika harva kouluttamatonta somalia tai Arabia ymmärtää!!

• niih.
      • Ei Räsänen

Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen

• ville mikä ville

Minusta tuntuu vahvasti että Sinulla sekä parilla muulla tähän keskusteluun osallistuneella on jäänyt aamulääkitys ottamatta. kipin kapin lääkekaapille ja iltapäivänokosille. Tämä koske myös Päivi Räsästä.

• Ei Räsänen
        Ei Räsänen kirjoitti:

Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen

Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen Räsänen

• FilosofiJupiterista

tässä on totuus! ja piste .

• 8+8

Vaikka agnostikko oonkii ny täytyy kyl myöntää et Räsnen puhuu asiaa... Kiva huomata KD joskus välähtää ihan hyvii ideoitakii ny viel persut puoltamaa tätä ideaa nii hyvältä näyttää :)))

• kyllästynyt jo

Just joo... Ihan turhia uskonnot... Kun ajattelee, korkeasti uskovaiset maathan ne eniten sotii...

• IlIlIlIlIIIIIlllIlIl

Mennyt Raamatun opit aivan vituralleen. Kaikkihan me olemme Jumalan lapsia, ei kristitty ole oikeasti sen parempi ihminen kuin muslimikaan.
      Siksi KD:läiseltä vähän hölmöä edes ehdotella tuollaisia.

• Dtantti

Suomalaiset riistokapitalistit vinkuu, että täällä on työvoimapula ja että tarvitaan lisää ulkomaalaisia työntekijöitä. Otetaan sitten ahkeria aasialaisia, jotka ovat buddhalaisia. Heidän uskontonsa kun ihan oikeasti on rauhaa rakastavampi kuin islam, juutalaisuus tai kristinusko. Suomeen saataisiin entistä enemmän nättejä aasialaisnaisia, jotka eivät saa paskahalvausta heti jos suomalaismies ei pussaa heidän p********n.

• SAMAA MIELTÄ
        Dtantti kirjoitti:

Suomalaiset riistokapitalistit vinkuu, että täällä on työvoimapula ja että tarvitaan lisää ulkomaalaisia työntekijöitä. Otetaan sitten ahkeria aasialaisia, jotka ovat buddhalaisia. Heidän uskontonsa kun ihan oikeasti on rauhaa rakastavampi kuin islam, juutalaisuus tai kristinusko. Suomeen saataisiin entistä enemmän nättejä aasialaisnaisia, jotka eivät saa paskahalvausta heti jos suomalaismies ei pussaa heidän p********n.

Jumalan tai Allahin varjolla sotivat islamilaiset ja jenkit ja israelilaiset!

• Ateisti mieleltään

minulle uskonnot on kaikki jonninjoutavaa sanahelinää vaikka kirkkoon kuulunkin (hyvä kysymys miksi) mutta räsänen puhuu kylläkin asiaa tuossa tapauksessa. Kristityt integroituu karkeasti arvioiden 100 kertaa paremmin kuin esim. muslimi.

Kannatan ajatusta.

• LEX-Räsänen

Jotenkin tuntuu hassulta, että lainlaatijat itse eivät tunne laatimiaan lakeja:

"6 §
      Syrjinnän kielto
      Ketään ei saa syrjiä iän, etnisen tai kansallisen alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden, sukupuolisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Sukupuoleen perustuvasta syrjinnän kiellosta säädetään naisten ja miesten välisestä tasa-arvosta annetussa laissa (609/1986).

Syrjinnällä tarkoitetaan:

1) sitä, että jotakuta kohdellaan epäsuotuisammin kuin jotakuta muuta kohdellaan, on kohdeltu tai kohdeltaisiin vertailukelpoisessa tilanteessa (välitön syrjintä);

2) sitä, että näennäisesti puolueeton säännös, peruste tai käytäntö saattaa jonkun erityisen epäedulliseen asemaan muihin vertailun kohteena oleviin nähden, paitsi jos säännöksellä, perusteella tai käytännöllä on hyväksyttävä tavoite ja tavoitteen saavuttamiseksi käytetyt keinot ovat asianmukaisia ja tarpeellisia (välillinen syrjintä);

3) henkilön tai ihmisryhmän arvon ja koskemattomuuden tarkoituksellista tai tosiasiallista loukkaamista siten, että luodaan uhkaava, vihamielinen, halventava, nöyryyttävä tai hyökkäävä ilmapiiri (häirintä);

4) ohjetta tai käskyä syrjiä." (yhdenvertaisuuslaki)

• tässä uusi laki

Kohdelkaamme heitä kuten he kohtelisivat meitä.

Kun katselee kurdipystytukkien käytöstä suomityttöjä kohtaan esim. Helsingin rautatieasemalla joka ilta, herää kysymys, miten suomipojan kävisi , jos hän käyttäytyisi Kurdistanissa paikallisia naisia kohtaan samoin?

• Matias Kuukkeli

Kun kristillisyys kuuluu vakaumukseen, niin älkääpä sitten syrjikö tällaistakaan vakaumusta.

• ZZ111

Jo olisi aika passittaa vetelehtivät Somalit kotimaahansa pois suomalaisten veronmaksajien vaivoista. Laitettaisiin sekin raha suomalaisten vanhusten hoitoon.

• 12567
        Matias Kuukkeli kirjoitti:

Kun kristillisyys kuuluu vakaumukseen, niin älkääpä sitten syrjikö tällaistakaan vakaumusta.

Saisiko joku imagokonsultti sanottua tuolle Räsäselle, että nyt olisi hyvä aika olla hetken aikaa ihan hiljaa ja jättää kommentoimiset julkisuudessa?

Otetaan vaan tänne todellisia pakolaisia, jotka todella tarvitsevat apua ja ovat valmiita ymmärtämään myös tämän kotimaamme toimintamalleja. Se on aivan sopivaa ja juuri niin meidän pitäisikin tehdä. Mutta Päivin mielestä olisi hyvä jaotella niin, että hyvät kristityt otettaisiin ja jätetään vaikkapa sitten muslimit kitumaan maahansa. Minulle henkilökohtaisesti on ihan se ja sama miten tehdään, mutta Päivin jaottelu lienee jopa kristinuskoa itsessään vastaa olevaa puuhaa ja varsinkin Suomen lakia kohtaan se on väärin. Eli Päivi hyvä, nyt vain reippaasti se suuvärkki kiinni hetkeksi aikaa. Viime aikoina sieltä on tullut niin ihmeellistä tekstiä, että voisi olla hyvä miettiä jatkossa haluatko olla mukana politiikassa vai siirrytkö töihin kirkon palvelukseen.

• juuri näin
        12567 kirjoitti:

Saisiko joku imagokonsultti sanottua tuolle Räsäselle, että nyt olisi hyvä aika olla hetken aikaa ihan hiljaa ja jättää kommentoimiset julkisuudessa?

Otetaan vaan tänne todellisia pakolaisia, jotka todella tarvitsevat apua ja ovat valmiita ymmärtämään myös tämän kotimaamme toimintamalleja. Se on aivan sopivaa ja juuri niin meidän pitäisikin tehdä. Mutta Päivin mielestä olisi hyvä jaotella niin, että hyvät kristityt otettaisiin ja jätetään vaikkapa sitten muslimit kitumaan maahansa. Minulle henkilökohtaisesti on ihan se ja sama miten tehdään, mutta Päivin jaottelu lienee jopa kristinuskoa itsessään vastaa olevaa puuhaa ja varsinkin Suomen lakia kohtaan se on väärin. Eli Päivi hyvä, nyt vain reippaasti se suuvärkki kiinni hetkeksi aikaa. Viime aikoina sieltä on tullut niin ihmeellistä tekstiä, että voisi olla hyvä miettiä jatkossa haluatko olla mukana politiikassa vai siirrytkö töihin kirkon palvelukseen.

" jätetään vaikkapa sitten muslimit kitumaan maahansa"

Mieluummin kuin että otetaan tänne sikailemaan.

• Matias Kuukkeli
        12567 kirjoitti:

Tuossa nyt kumminkin näen melkoisen ristiriidan sen suhteen, että vakaumusta pitäisi kunnioittaa, mutta syrjiä ei saisi.

• 18
        12567 kirjoitti:

täysjärkistä ihmista hoitamassa noita maahanmuuttaja juttuja. Kaikki nykyiset maahanmuuttovirat pitäisi lakkauttaa ja ottaa tilalle ~10 haastattelijaa jotka puolituntisten haastatteluiden perusteella päättävät ketä Suomi ottaa vastaan. Jos siellä on joku säälinkerjääjä tai kylmäverisen tappajan näköinen heppu niin armotta potku perseeseen.

10 ihmistä työskentelemään 8 tuntia päivässä, puoli tuntiset kasvottaiset haastattelut. Olisi aivan riittävä määrä työntekijöitä.
        Loppusummalla palkataan ihmisiä opettamaan kieltä ja perus suomalaiset tavat sekä ihmisiä valvomaan järjestystä todella vaatimattomissa majoituskohteissa. Sänky, lämpöä, jotain sapuskaa sekä radio riittää hyvin.

Hankalampi alku ainoastaan kannustaa yrittämään.

Itse olisin tuollaisen systeemin kannalla, vaihtoehtona että ei pakolaisia ollenkaan. Ja tietenkin ne joilla on työpaikka ja majoitushommat valmiina saisivat tulla Suomeen.

• - - - - - -
        18 kirjoitti:

täysjärkistä ihmista hoitamassa noita maahanmuuttaja juttuja. Kaikki nykyiset maahanmuuttovirat pitäisi lakkauttaa ja ottaa tilalle ~10 haastattelijaa jotka puolituntisten haastatteluiden perusteella päättävät ketä Suomi ottaa vastaan. Jos siellä on joku säälinkerjääjä tai kylmäverisen tappajan näköinen heppu niin armotta potku perseeseen.

10 ihmistä työskentelemään 8 tuntia päivässä, puoli tuntiset kasvottaiset haastattelut. Olisi aivan riittävä määrä työntekijöitä.
        Loppusummalla palkataan ihmisiä opettamaan kieltä ja perus suomalaiset tavat sekä ihmisiä valvomaan järjestystä todella vaatimattomissa majoituskohteissa. Sänky, lämpöä, jotain sapuskaa sekä radio riittää hyvin.

Hankalampi alku ainoastaan kannustaa yrittämään.

Itse olisin tuollaisen systeemin kannalla, vaihtoehtona että ei pakolaisia ollenkaan. Ja tietenkin ne joilla on työpaikka ja majoitushommat valmiina saisivat tulla Suomeen.

Minuahan ei siis kiinnosta kuka tänne tulee töitä tekemään, suomalainen ei ole mikään yli-ihminen toisin kuin monet kiihkoisänmaalliset tuntuvat kuvittelevan. Pikemminkin päinvastoin....

• FilosofiJupiterista
        ZZ111 kirjoitti:

Jo olisi aika passittaa vetelehtivät Somalit kotimaahansa pois suomalaisten veronmaksajien vaivoista. Laitettaisiin sekin raha suomalaisten vanhusten hoitoon.

asiaa zz111

• hyvä Päivi

"Muslimeilla on hänen mielestään suurempi riski eristäytyä, mikä voi yhdessä syrjimisen kanssa johtaa radikalisoitumiseen."

kyllä Räsänen mielipiteineen on oikeassa,muslimeilla ei ole edes halua sopeutua maahamme,vaan
      sopeuttaa meidät islaminuskoon.

Ei kait kukaan voi toisin edes kuvitella, että juuri islamin usko on suvaitsemattomin ja väkivaltaisin
      niille joita se ei hyväksy.

• Abish

Mitäs pahaa siinä on??? Sehän olisi vain hyvä, että päästäisiin lepsusta kristinuskosta.

Allah on ainoa oikea Jumala.

• Viisas Herra

useamman ajan nähneenä, on pakko todeta, että näin asia on.

Toiset sopeutuvat ja toiset eivät. Jos edes hivenen vilkuilee ympärilleen ja katsoo mamujen sopeutumista, niin hahmottaa ketkä eivät sopeudu... :D

Mutta kukkahattuhörhöthön tunnetusti eivät tunnusta tosiasioita, vaan näkevät mustan vihreänä tai punaisena.

• Vapaamuurari...

Voi herranen aika!!!

• kjhgtgrf

Räsänen puhuu asiaa. Jos pitäisi valita kristytty pakolainen tai muslimipakolainen niin aika moni valitsisi varmasti muslimipakolaisen. Kristityt sopeutuvat yksinkertaisesti paremmin kristittyyn maahan kuin muslimit. Tämä on asia jonka lapsikin tajuaa. Ei tässä ole mistään rasistisuudesta kyse.

• jhgfg

"- Sopeutumisen kannalta olisi järkevää valikoida sellaisia ryhmiä, jotka kulttuurisesti ja uskonnollisesti sopeutuvat tänne, eli asettaa etusijalle esimerkiksi vainotut kristityt, hän toteaa."

"Muslimeilla on hänen mielestään suurempi riski eristäytyä, mikä voi yhdessä syrjimisen kanssa johtaa radikalisoitumiseen. "

Räsänen puhuu asiaa. Miksi alkaa moittimaan häntä??

• erinomaisen hyvä

Erinomainen esitys.

• Isofaija

Päiville iso hatunnosto kun uskaltaa! Niin juuri kristillisessä uskossa pitääkin julistaa!
      Suomessa on rasismia ihan oman kansan parissa niin paljon ettei kannata puhua rasismista, jos jollakin on selkeät mielipiteet. Muistutan, että rasismi on suomeksi syrjitää. Sitä on ympärillämme tarpeeksi.
      Uskonnon ja sananvapaus ovat arvoja, joita oon syytä kunnioittaa ja pitää ainakin opmastaan kiinni.
      Päivi Räsäsen linjaus on selkeä!
      Isofaija

• haista paska!

• 17v.pakolainen

se onkin sirkus, Räsänen kuin rutisi viime viikolla yrittä oikaista oma asemaan,,mutta hän unohti täysin pakolaisten ydin tarkoitus ja systämaatti joka se on humenetarinen avun anto ihmiselle huomion ottamatta olisi muslimi tai kritetty, neegeri kuten sanotte tai valkoihoinen,,joka tapauksesta taas on se että politiko erotaan uskonnosta,,,MAAILMAA TARVITSE IHMISIÄ EI USKONTOA eikä huono polititejä..

• Jeesus on hyvä

Maailma tarvitsee kristinuskoa eikä homoja

• SATANICO666

EI TÄNNE KAIVATA MUSLIMEJA TAI MUITAKAAN ÄHLÄMEJÄ. NIISTÄ ON JO TARPEEKSI HARMIA. JOS RAUKAT TIETÄISITTE MITÄ ARABIT JA MUSLIMIT AJATTELEVAT SUOMALAISISTA JA NAIDTEN PUKEUTUMISESTAKIN NIIN OLISITTE TÄSMÄLLEEN SAMAA MIELTÄ. SÄÄLITTÄVÄT HYVÄUSKOISET KUSETETTAVAT ÄÄLIÖT.

• FilosofiJupiterista

oikeessa oot Saatana

• Pekkarainen--

Suomessa harjoitetaan pakolaispolitiikkaa. Sen tarkoitus ei ole ollut tähänkään asti, että avunsaajat saavat apua vaan se, että tänne otetut TUOVAT JOTAKIN yhteiskunnalle.

Miksi ihmettelet sitä, että poliitikko ajattelee kuten poliitikko??? Suomen poliitikon tehtävä on miettiä Suomen etuja ja pakolaispolitiikassa myös pakolaisen etuja. Muslimeille on olemassa monta PAAAALJON parempaa valtiota kuin Suomi, joihin he mieluummin menisivät jos päästettäisiin.

Kyse ei ole muslimien syrjinnästä vaan KRISTITTYJEN syrjimisestä.

Eihän räsänen ole todennut, että muita uskontoja on syrjittävä. Hänhän vain toteaa, että maailmassa on PALJON sellaisia kristittyjä, joita vainotaan ja joille Suomi olisi hyvä paikka, koska tässä maassa oikeasti uskovia kristittyjä on prosentuaalisesti enemmän kuin muualla Euroopassa. Ette ehkä tiedä tätä, mutta oikeasti prosentuaalisesti muualla Euroopassa kuin Pohjoismaissa, on vain maallistunutta katolisuutta enimmäkseen.

Kyllä tänne muslimeita otetaan mutta ottaen huomioon miten paljon vainottuja kristittyjä on esim Kiinassa LUKUMÄÄRÄLLISESTI verrattuna muslimipakolaisiin, on outoa, että suurin osa pakolaisista on muslimeja. Prosentti avun tarvitsijoiden taustojen ja otettujen välillä EI MATSAA!

Tajuatko paljonko muslimivaltioita on maailmassa? Siis valtioita, joiden hallintamuotokin on Islam? Miksi muslimimaat kuten Egypti, Turkki, Iran jne eivät huoli Afrikan muslimipakolaisia??? Oletko miettinyt sitä? Miksi heidät on otettava valtioihin, joiden kulttuuri ei heille mitenkään sovellu, jossa he joutuvat olemaan erilaisia vaatteineen, tapoineen - täällä ryyppäreiden maassa alkoholittomat muslimi-parat!

• Pekkarainen---

Kirjoituksesi on rasistinen ja kulttuuriennakkoluuloinen. Tuota en tarkoittanut.

Olen kanssasi samaa mieltä joistakin asioista. Mutten niistä, jotka mainitset tekstissäsi suoraan.

Hyväksyn "yöpuvut" ja erilaisuuden. En kuitenkaan ole sitä mieltä, että Suomi on paras maa "yöpukukansan" olla. Silti mielestäni tänne saa tulla kyseinen porukka.

Mielestäni kuitenkin meidän tulisi keskittyä pakolaispolitiikassa niin, että tänne saataisiin sellaisia pakolaisia jotka tänne sopivat samassa suhteessa kuin määrällisesti on turvapaikanhakijoita.

• FilosofiJupiterista

somalit kuriin! kuokka käteen ja töihin sinne omalle maalle.

• Selkiskö? Selkiskö?

Lause: "Tältä eukolta ei sitten puutu näitä uskontoon liittyviä hyviä neuvoja!"
      - Mistä asti poliitikon puheenvuorot puhujanpöntöstä ovat olleet 'neuvoja'?? Eikö jokainen poliitikko vuorollaan sitten neuvo eli kerro oman ja oman puolueensa MIELIPITEEN. Onko aloittaja kuullut koskaan mielipiteistä, jotka rikastuttavat ja rakentavat maailmaa?

Lause: "Rasistinen luokittelu uskonnon mukaan näyttää olevan aivan OK kunhan on vain tarpeeksi uskovainen!"
      - Onko jokin kompleksi aloittajalla, ettei ole vielä uskossa ja kuitenkin haluaisi, 'tarpeeksi uskovainen?'. Miten se tähän Suomen peruskultturelliin asiaan liittyy?
      - Käsittääkseni ilmaisu "rasistinen" tarkoittaa etnistä syrjintää, siis rotua, ihonväriä yms. Ei ole aloittajan sivistystaso korkea; ei ymmärrä käsitteitä ja kirjoittaakin kummallisia välejä...

Kappale: "Kristillisdemokraattien puheenjohtaja Päivi Räsäsen mielestä pakolaisiksi tulisi ottaa Suomessa ensisijaisesti kristittyjä. " "Vaikka heidät siirrettäisiin eri puolille Suomea, kuten Etelä-Pohjanmaalle tai Etelä-Karjalaan, he integroituvat nopeasti, kun he löytävät seurakuntayhteisön. Siellä heidät otetaan hyvin vastaan vainottuina kristittyinä", Räsänen perustelee. "
      - Osaisiko Aloittaja tästä lukea yrityksen ja toivomuksen, jotta "he (maahanmuuttajat) integroituvat nopeasti, kun he (muun muassa!) löytävät seurakuntayhteisön... plus koko Räsäsen ajatus, kas SUPER-hyvä! Käsittääkö aloittaja että siis maahanmuuttajien kannalta. Varmaan loppuviimeksi suomalaistenkin. Rauhallisempi yhteiselo säilyy. Eikä uimahalleihinkaan tarvii tehdä erikoisvuoroja...

• lkvg
      • RKPSK

Räsänen ei sanonut että otettaisiin ensisijaisesti kristittyjä, eikä niin ollen aiota ensisijaisesti ottaa kristittyjä vaikka olisikin Räsäsen henkilökohtaisen henkilöytymä kanta, mutta ei kuitenkaan poliittinen kanta.

• Pian ex-suomalainen

Kyllä suomalaiset on tyhmiä. Mä lähden tästä maasta kyllä heti kun on koulut käyty. Ei täällä voi asua kukaan kuin valkoihoinen kaappihomo fundamentalisti-kristitty, jonka seinällä on natsi-lippu, ja joka saa tyydytystä eläinten tappamisesta, ja lasten (ja vaimon) hakkaamisesta. Ei ihme että ihmiset täällä ryyppää ja tappaa toisiaan, kun ootte kaikki niin onnettomia, ettekä osaa apua etsiä.

Että te ootte sairaita ja onnettomia ihmisiä.

• Eroan kirkosta ja kd

KD kommentit ovat rasistisen syvältä perseestä.
        Hävettää, alan sanoa itteeni ruotsissa syntyneeksi.

• Punilkki

lahtaamisessa on -hyvää ruokaa...

• Ex-Unelmoija

Hollanti taitaa olla sulle ainoa maa, joka sun mielestä on oikea.

Laske ne maat, joissa erilaisuus hyväksytään ja sitten ne maat, joissa erilaisuus tuo ongelmia. Mieti sitten, miksi niin on, ja oletko oikeassa mielipiteinesi :)

• zetazone

on luultavasti sinun lääkkeesi, sinne vaan sitten perhettä perustamaan ja adoptoimaan=)

• FilosofiJupiterista
        Eroan kirkosta ja kd kirjoitti:

KD kommentit ovat rasistisen syvältä perseestä.
        Hävettää, alan sanoa itteeni ruotsissa syntyneeksi.

ite oot rasisti ! tai ainaski haluaisit olla mut et uskalla.
        Nooo'o ei vaiteskaan. Ei se ole rasistisuutta jos arvostelee jotakin uskonnon perusteella etenki ku se uskonto sallii ihmisen polkemisen ja mitätöimisen oli sit kyseessä mies tai nainen ja etenki nainen.

• Ex-Suomalainen
        Ex-Unelmoija kirjoitti:

Hollanti taitaa olla sulle ainoa maa, joka sun mielestä on oikea.

Laske ne maat, joissa erilaisuus hyväksytään ja sitten ne maat, joissa erilaisuus tuo ongelmia. Mieti sitten, miksi niin on, ja oletko oikeassa mielipiteinesi :)

Kun siellä on aina ne ääripäät, jotka ei hyväksy toisiaan!

Suomessa ne on "isänmaantoivoja" ja perussuomalaisia ja kd:laisia, ja muita fanaatikkoja, jotka tippuu ainakin äänekkäimpien kohdalla sinne jotka eivät hyväksy erilaisuutta ja luovat siitä siten ongelman.
        Ja sitten on joitain maahanmuuttajia, jotka kyllä todennäköisesti hyväksyvät sen miten Suomen lakia noudatetaan, kun varmasti samanlaiset lait on, mutta jotka syystä tai toisesta lähtevät rikollisille teille. Ja eihän osa lähtisi kotimaastaan minnekään maahan, joka on heidän silmissään yhä paska paikka kuin ääripää-suomalaisten silmissä on pakolaisten kotimaa, kuten Lähi-Idän maat. Siellä ne istuvat samanlaiset ihmiset tietokoneidensa äärellä kirjoittamassa miten länsimaat on täynnä paska-väkeä, aivan kuten Suomessakin jotkut suomalaiset kirjottelevat nettiin mitä haluavat esim. maahanmuuttajista, kun kuvittelevat että voi sanoa mitä vaan ilman mitään seurauksia. Se siitä erilaisuudesta.

Jännää, miten vieläkin jotkut sokeat on sitä mieltä ettei ihminen ja persoona voi luoda itse ongelmansa, vaan sen on pakko olla ihonväri, menneisyys tai oma kulttuuri, joka luo ne ongelmat. Ihminen on syntynyt varkaaksi ja murhaajaksi, jos se syntyy johonkin tiettyyn ihonväriin tai tiettyyn maahan. Voiko miten typerämpää oletusta ollakaan! :D

• totuus on tämä!

kristilliseen maahan pitää tulla vain kristittyjä pakolaisia, miten tämä asia voi olla näin hankala tajuta vai piruko teitä riivaa! Minä en kyllä muslimia naapuriksi halua, menkööt vaikka astridin peräkamariin. Eikä kukaan muukaan normaali älyinen halua pommi perseessä kulkevia palava katseisia tummasilmäisiä aivopesun uhreja lähimailleenkaan!!!

• Hyvä yrityssss

huono provo. Kunnon provo tekee oman keskustelun!

Jokainen fiksu ei-uskovainenkin ymmärtää, ettei tuo ole kristityn puhetta :D

• oot tosi tyhmä
        Hyvä yrityssss kirjoitti:

huono provo. Kunnon provo tekee oman keskustelun!

Jokainen fiksu ei-uskovainenkin ymmärtää, ettei tuo ole kristityn puhetta :D

onko sinulla silmät päässä vai onko pääsi umpiluuta! Katso televisiosta uutisia jostain muslimimaasta. Ukkoo akkaa sadoin tuhansin toreilla torrakoitaan heiluttamassa ja paukuttelemassa! Ja mikä syy; ihan mikä vaan kun joku akitoi porukan niin kaaos on valmis!! Liput palaa ja silmät hehkuu kuin hulluilla!
        Sekopäitä kaikki muslimit ja eikä oo porukka pieni!
        Olen ihmetellyt tekeekö siellä kukaan joskus töitä kun kansaa riittää päivät päästään kaduille hullun raivolla riehumaan!!!!

• Saksien polakka

MÄ ÄÄNESTÄN RÄSÄSTÄ !!!!!

EN MITÄÄ RÄKII

• Arvot sekasin

Eiköhän laiteta kaikki pakolaiset suoraan Riihimäelle joka on Päivin kotikaupunki niin voi sit käännyttää ne kaikki uskoon tullen mennen.(Paitsi homot ja lebsot ei kelpaa Päiville.)

• Pako Rixuun

Väen sekä värin lisäystä tämä harmaa pieni kaupunki tarvitseekin.

• Hetro Sapiens

Sinne vaan. Siellähän onkin se ongelmajätelaitos valmiina vastaanottamaan koko porukan.

• normi kristitty

Mitähän seuraavaks.. selkeästi suomessa on nyt päässyt ääri kristyttyjä liian lähelle vallankahvaa.. ollaan jo sisällä talossa. Eikös sivistysvaltioissa tulisi pitää uskonto ja politiikka erillään, eikä tehdä sillä politiikkaa. Näkeehän tuon mitä tuolla lähi-idässä yms.. tapahtuu kun politiikkaa tehdään uskontoon kääritty miekka kädessä ja sekös se sitten oikeuttaa ja pyhittää kaikki keinot.

Seuraavaksi Räsänen varmaan ehdottaa että kaikki suomessa syntyvät lapset on pakko kastaa kristinuskoon ja heillä on oppivelvollisuuden kaltainen pakko käydä seurakunnan päiväkerhoissa, ettei heistä vaan pääsisi kasvamaan ei toivottua ainesta lintukoto yhteiskuntaamme.

Ymmärtääkseni meillä on perustuslaillinen uskonvapaus, joten eihän me voida missään tapauksessa alkaa lajittelemaan tänne tulijoita uskonsa perusteella, saati sellaisia jotka oikeasti tarvitsevat sen pakolais statuksen. Yleensä kun heitä jahdataan kotimaassaan juuri noiden ääri ryhmien toimesta, niin joutua sitten täällä toisen mokoman pompoteltavaksi..

=D

• Normikristitty

Eipähän lapset olisi pahojaan tekemässä kun vanhemmat keskittyvät rahan tekoon tai muihin tarpeisiinsa, kun olisivat vaikka seurakunnan kerhoissa ohjauksessa.

Mitä pakolaisiin tulee, kyllä niitten kulttuuria täällä kumarrellaa, toisin kuin he kunnioittavat meidän arvojamme, jollet vielä ole huomannut kukkalasiesi takaa.

Suomessa on vielä onneksi toistaiseksi sen verran hengellisiä ihmisiä, että täällä ei ole vielä koettu pahoja tauteja, sotia tai luonnonmullistuksia. Ihmisiä joiden siunaus on koskenut koko maata.

• valtio puhtaaksi.

Maahanmuuttajat Israelissa joutuvat vannomaan kunniavalan Juutalaisvaltiolle! joka velvoittaa tulevia asukkaita kunnioittamaan ja tottelemaan Juutalaislakeja Kristityille se ei ole ongelma mutta muslimeille on.
      tottelemattomuudesta lakeja kohtaan rangaistaan maasta karkoituksella ja perhe mukana.

• OKEIIII

Olet oikeassa.

Kristityt ovat eläneet kaikkien valtojen alaisina kunnioittaen maiden tapoja ja lakeja. Näin voidaan havaita varhaiskristillisen ajan historioitsijoiden kuin myös varhaisten kirkkoisien kirjoituksia lukemalla!

Muslimeille tämä ei käy vaan heidän uskonsa ei ole vain uskonto vaan myös valtajärjestelmä. Yksikään Allahia todella rakastava muslimi ei lepää ennen kuin Islamin lippu liehuu myös poliittisessa vallassa koko maailmassa!

Sallittakoon tämä ero. Meidän on vain TUNNUSTETTAVA TÄMÄ ASIA ja kysyttävä sitten, mitä ME SUOMALAISET haluamme. Jos meille on OKEI, että muslimeille meidän elämäntyyli EI OLE OKEI, niin OKEI!!! :D

• ...

Eiks se ois parempi idea ottaa vain ateisti pakolaisia? Suomi ei oo mitenkää uskovainen maa nii ateistit sopeutuu parhaiten. Eikä tänne muutenkaan kaivata lisää uskovaisia.

• Vähemmistöpuhuja

Meillä on kiintiö, eikä se täyttyisi. Ateisteja on kuietnkin maailmassa vain se 10%...

• Kumpi parempi

Niin Suomi ei ole enää uskovainen maa. Mutta Suomi on edelleen kristillinen maa. Jos Suomesta joskus tulee islamilainen maa, niinkuin täällä monet tuntuvat toivovan. Silloin minä kyllä nostan kytkintä. Silloin täällä ei ole sijaa muillekuin muslimeille ja heidän näkökannalleen. Toisinajattelijat... niin sittenhän ei virallisesti enää ole toisinajattelijoita. Ja esimerkiksi tällaisen keskustelun käyminen ei ole sallittua.

• TAI MAASTA POIS

Kyllä Räsänen on tuossa asiassa oikeassa sopeutumisen suhteen. Mutta sopeutuminen myös on kiinni, siitä että haluaako pakolainen oppia mahdollisimman pian ja hyvin kielen. Hyvin esim. Hetemajt ovat sopeutuneet erinomaisesti ja puhuvat sujuvaa suomea että ei edes erota supisuomalaisesta. Minusta siis kielen opiskelu on tärkein asia, että sopeutuu uuteen maahan.

• Esi-einsteini

Tiedän yhden työntekijähakemuksen 90-luvulta, jossa
        yhtenä vaatimuksena oli että: raittiit älkööt vaivautuko.

Se oli elektroniikkafirma, yliopiston seinällä esite.

• bottis

ei se nyt rasismia ole että sanoo järkevän mielipiteensä! kyllä se vain niin on että muut uskonnot sopeutuvat huonommin Suomeen !! on se ihmeellistä että täällä palstalla syytetään heti rasismista jos ei kanta ole omaksi hyväksi???täällä Suomessa ei todellista Rasismia tunnetakaan??? menkää jenkkeihin tai ählymaihin katteleen niin siellä sitä ihteään on.

• pykälänviilaaja

Jos on kaksi pakolaista, joilla avun tarve on sama, totta kai otamme kristityn, koska se on pakolaisen oma etu sekä Suomen etu, koska kristitty sopeutuu Suomeen paremmin. Suurin osa suomalaisista on varmasti samaa mieltä, mutta ei olekaan, kun asian esittää KD.

• Itsenäinen mietiskel

Kyllähän uskonto on tärkeä ja iso osa kansojen kulttuuria. Mitä lähempänä uuden kotimaan uskonnollinen kulttuuri on omaa uskontoa, niin aivan luonnostaan integroituminen on helpompaa. Samoin ajattelevia on ympärillä vaikka kuinka paljon eikä tulija tunnu likikään niin eksoottiselta kuin erilaiset uskonnolliset tavat ja rituaalit omaava tulija. Ei kaikkea pidä rasistisoida, kyllä Räsäsenkin puheesta täytyy hyväksyä ilmiselvät totuudet, vaikka ei hänen ajatuksiaan muuten haluaisikaan ymmärtää.

• härmänhäjy

Perkele roudautkoon niitä sinne Riihimäelle ja naapuriinsa siinä voisi Räsänen pitää kinkereitä kristtityidensä kanssa vaikka joka jumalanpäivä.
        Ilmeisesti EI missään tapauksessa rva.Räsäsen naapuriin

• En tulkitse
        härmänhäjy kirjoitti:

Perkele roudautkoon niitä sinne Riihimäelle ja naapuriinsa siinä voisi Räsänen pitää kinkereitä kristtityidensä kanssa vaikka joka jumalanpäivä.
        Ilmeisesti EI missään tapauksessa rva.Räsäsen naapuriin

Päivi Räsänen sanoi että Raamatun tekstiä ei voi soveltaa nykypäivään, vaan se on tulkittava niin kuin se Raamatussa lukee.
        Mitä tämä tarkoittaa?
        Ja Herra sanoi: Koska Siionin tyttäret korskeilevat, kulkevat kaula kenossa ja silmillään vilkuillen, astua sipsuttelevat ja nilkkarenkaitaan kilistelevät tekee Herra Siionin tytärten päälaen rupiseksi, ja Herra paljastaa heidän häpynsä.
        – Jesaja 3:16–17

• Elämänpeli

että jokaisella ihmisellä on tarve palvoa jotakin juttua elämässään tietoisesti tai alitajuisesti (epäjumalaa) jonka parissa viettää tunteja, ja joka hallitsee elämää jossain määrin. esim. lemmikkieläin, urheilu/fanitus, tiede/kirjallisuus, televisio/tietokone/videopelit/elokuvat, sexi, huumeet, alkoholi, tupakka, musiikki, muoti, raha, jne kaikki asiat, jotka vie ajatukset Jumalasta pois ja joita ilman tuntuu ajatus vaikealta elää, jollei saa annostaan, riippuvuus/himo siis.

• viersa

Räsänen on ihan oikeassa. Haluan pitää Suomen kristittynä maana. Ei kunniamurhia, ei naisten alistamista!

• Hetero Sapiens

Kunniamurhilla tarkoittanet häpeämurhia, sillä niitähän ne juuri ovat.

• Tuossahan olisi jopa järkeä. Kristittyjä on kuitenkin loppujenlopuksi melko vähän maailmassa joten pakolaisiakaan ei tulisi juuri paljoakaan suomeen mikäli räsänen saisi asiasta päättää. Kaikessa typeryydessään tämä oli tuon eukon fiksuin heitto mitä minä olen kuullut...

• On meitä paljon

• Lahtari Ari

Kun Suomesta ei löydy miestä sanomaan totuutta uskonnollisista ja kirkollisista asioista, niin on hienoa että Päivi Räsänen uskaltaa !

Hävetkää miehet !

• Mr.K.A.T.

Ennen: Suomalaiset siirtolaiset oli usein inhottavan vasemmistolaisia, työläisiä ja humalaisia rettelöisijöitä, vaikka muuten ahkerina pidettiinkin.

Äskettäin: Suomalaiset Nokian valkokaulustyöläiset kokivat jenkeissä keski-lännessä vieraantuneisuutta koska eivät menneetkään sunnutaisin kirkkoon kuten alkuas.. jenkit. Jos ei mene sunnuntaisin kirkkoon, niin jenkkiyhteisö pitää epäluotettavana ja epäilyttävänä. Ei kutsutakaan enää kotiin. Käytännössä ehkä taas tulee kommunisti-ateisti-leima otsaan. (HS-liite kertoi tästä).

• Hetero Sapiens

Jenkkiläisyydessä on paljon muutakin mätää. Pitää muka esiintyä hurskaana, vaikka ainut jumala on raha. Tietäväthän he senkin, että Suomen vaarallisin suurpeto on jääkarhu ja että me asumme igluissa.

• m-u-s-l-i-m-i

Muslimina ihmettellen, mitä Päivi Räsänen sanoo. Päivi Räsänen on varmasti lukenut Raamattua, eikö huomannut sitä ihanaa kohtaa Raamatussa, jossa sanotaan "rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi". Tietääkseni sillä tarkoitetaan ihan ketä tahansa ihmistä uskontoon katsomatta, niin eikö tässä tapauksessa, pitää ottaa pakolaisina, eniten hädässä olevia ihmisiä?

• oikeaa meininkiä

Oikeaa ajattelua. Ei rasistista vaan oikeaa. Kristitty on luonnostaan jo oikeassa paikassa, tullessaan suomeen.
      Joitakin vinoutuneita se tietenkin harmittaa, mutta mitä siitä. Ne on vinossa muutenkin :)

• yksjukkis

puhdas arjalainen rodunjalostuoppi, sehän on todella suosittu, kun tätä viestiketjua lukee. Kuulumme puhtaaseen arjalaiseen rotuun ja meitä ei saa sekoittaa mihinkään mutakuonohin, eikä vääräuskoisiin.
        Me olemme yli-ihmisiä, joiden ylivoimaisuutta ei saa laittaa edes kyseenalaiseksi. Me olemme kaikki erittäin ahkeroita jotka kunnioittavat lakeja ja johtajiaan, kaikki muut ovat laiskoja, homoja, lespoja, kerjäläisiä, varkaita, ja muita kauheuksia. Niiden uhalta pitää varustautua. Nämä Räsäsen puheet vahvistavat meidän omaa ylivoimaista Suomea .
        Siiis eläköön kaikki yli 180cm vaaleat viikinkimiehet, teitä uhataan, alkakaa kaivamaan jo juoksuhautoja ja tyhjentäkää saunantaustat toimintaa varten. hehehehähäh
        Rajat kiinni ulkolaiset ulos, ja Pohjois-Korean lait, tätä tässä ajetaan nyt kun käärmettä pysyyn.

• Thomas.

Jos kristityt perustaisivat yhteisön esim. Iraniin tai Pakistaniin, heidät tapettaisiin välittömästi. Siinä sulle suvaitsevaisuutta! Rasismia ei näissä, eikä muissakaan muslimaissa ilmene...koska kaikki kohteet on eliminoitu.

• njui

Lopulta ne tosi Arjalaiset olikin juutalaiset.

• FilosofiJupiterista

YK.n pitäisi kieltää kaikki uskonto, noo'o ehkä ei budhalaisuutta joka on ainoa joka opettaa suvaitsevuuteen ja rakastamaan kaikkea elollista. Ja jos ei YK sitä kiellä niin minä julistan sodan uskontoja vastaan.
      Minun sodassa usa, venäjä ja kaikki muutkin terroristi valtiot saavat ainaski yhen y-pommin.
      ystävällisin terveisin rauhaa, luontoa ja elämää rakastava IHMINEN.

• Kroiskris

Jos budhalaisuus olisi vallitseva maailmanuskonto, ihmiskunta taantuisi ja vajoaisi takaisin kivikaudelle. Kaikki vaipuisi flegmaattisuuteen. Tiede taantuisi ja taidekin olisi pelkkiä mulkosilmäisiä budhan kuvia.

Mutta minä haluan nähdä korkealle, tietää mitä on tähtien tuolla puolella.

Jos olet budhalainen, heitä pois tietokone ja kännykkä. Budhalaiset eivät ole ikinä mitään keksineet...

• Miettinyt 4
        Kroiskris kirjoitti:

Jos budhalaisuus olisi vallitseva maailmanuskonto, ihmiskunta taantuisi ja vajoaisi takaisin kivikaudelle. Kaikki vaipuisi flegmaattisuuteen. Tiede taantuisi ja taidekin olisi pelkkiä mulkosilmäisiä budhan kuvia.

Jos olet budhalainen, heitä pois tietokone ja kännykkä. Budhalaiset eivät ole ikinä mitään keksineet...

Itse olen miettinyt sitä,että tarvitsenko loppujen lopuksi tätä kaikkea nyky tietsikka roinaa.Tekniikka toisaalta sitoo ihmistä ja ihmistä on helpompi seurata tekniikan kautta ja avulla.
        Toisaalta yksinkertaisempi elämän muoto kiehtoo ja se,että voisi asua luonnon keskellä ja ei tarvitsisi miettiä aika käsitettä ja kiirettä jatkuvasti ja kaikenlaisia sosiiaalisi pakko tilanteita.
        Ehkä mä muutan jonnekin paikkaan missä ei ole kaikkia teknisiä laitteita ja saisin olla luonnon keskellä ja nauttia olemisesta ja vailla laskuja.
        Ehkä joskus tosiaan löydän sen oman paikkani.Siellä voisin rauhassa tehdä musiikkia.Iän myötä sitä on tullut tälläiset ajatukset esiin.Ennen piti aina olla uusi kännykkä ja uusi joku tekninen laite heti ku uusi malli tuli markkinoille.

• FilosofiJupiterista
        Kroiskris kirjoitti:

en mä mikäään bundha ole ... vielä
        kyllä se sinunki korkea lento loppuu joulukuussa 2012 kun galaksit törmäilee toisiinsa.
        sen jälkeen budhalaisuus on maapallolla kunniassa ja ainoa asia mihin voi uskoa
        ...voi titetysti olla niinkin että ei täällä maapallolla ole enään muita kuin rotat, no niillä ruokaa riittää.
        tai jos oikein huono mäihä käy niin ainoot elojääneet ovat allah ja jumala. Vai ovatko he sama henkilö?

• Sebe
      • FaktaFille

Tokihan tämä(kin) herättää keskustelua ja tunteita, mutta pysytään kuitenkin tosiasioissa:

-Räsänen sanoi, että kristittyjen ottaminen maahamme olisi järkevää. Ei hän sanonut, että muslimeita ei saa ottaa maahamme. Linkki:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010102912603970_uu.shtml

- Kaikki tilastot ja faktat tukevat sitä tosiasiaa, että kristityt ovat mailman vainotuin ryhmä ja kristityt soputuvat maahamme muslimeita paremmin. Miksi tätä tosiasiaa ei saisi sanoa ääneen?

• Räsäselle tuki
        FaktaFille kirjoitti:

Tokihan tämä(kin) herättää keskustelua ja tunteita, mutta pysytään kuitenkin tosiasioissa:

-Räsänen sanoi, että kristittyjen ottaminen maahamme olisi järkevää. Ei hän sanonut, että muslimeita ei saa ottaa maahamme. Linkki:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010102912603970_uu.shtml

- Kaikki tilastot ja faktat tukevat sitä tosiasiaa, että kristityt ovat mailman vainotuin ryhmä ja kristityt soputuvat maahamme muslimeita paremmin. Miksi tätä tosiasiaa ei saisi sanoa ääneen?

aina kohtaamaan arvostelua,on se kummaa jos ei astrid ja kumppanit kestä kuulla
        erilaista mielipidettä, varsinkin kun suurin osa kansasta on aivan varmasti Räsäsen kanssa
        samaa mieltä.
        Ja se on jo nähty miten huonosti esim. muslimit sopeutuvat meidän yhteiskuntamme
        sääntöihin, niin meillä kuin muuallakin kristityissä maissa.

Tämä on näitä totuuksia joita ei haluta ääneen lausua,mutta pitää kuitenkin paikkansa.

• sanonpa vaan

Eihän raamatun mukaan miehellä saisi olla pitkää tukkaakaan.Se joka on SYNNITÖN heittäköön ensimmäisen kiven.

• ZZ111

Hyvä Päivi, että sanot suorat sanat kaikenmaailman terrorimuslimeista. On edes joku, joka ottaa selkeästi kantaa, sillä pääosa ajattelee samalla tavalla kanssasi.

• hölynpöly123

En ole kyllä mikään Päivi Räsäsen fani, mutta nyt puhuu kyllä asiaa. Valtaosalla tänne tulevista kähtävistä ei ole minkäänlaista halua/yritystä sopeutua suomalaiseen yhteiskuntaan, oppia kieltä yms...
      Nämä puunhalaajat ja muut "ihmisoikeusaktivistit" olis kyllä ottamassa kaikki maailman somalit yms tänne meidän kustannuksella elämään, mutta minä en haluaisi osallistua siihen sentilläkään!!! Eikä siihen kyllä osallistu suurin osa näistä henkilöistäkään (jotka haluavat näitä kulttuurimme rikastuttajia tänne), heiluvat vain lippujen ja lappujen kans eduskuntatalon portailla eikä tee mitään oikeata työtä josta maksaisivat veroja, ja sitä kautta osallistuis näiden tummaihoisten elättämiseen...

Ja ei, en ole perimmiltäni rasisti. Kyllä suomeen voi minun puolesta tulla maahanmuuttajia, mutta heidän on opeteltava suomen kieli ja sopeuduttava suomalaiseen yhteiskuntaan. Ei niin, että meidän pitäisi sopeutua heidän kulttuuriin ja tapoihin. Eli lyhyesti sanottuna maassa maan tavalla!

No tuohon otsikkoon, uskon että kristityillä pakoilaisilla on enemmän annettavaa maallemme ja halua sopeutua maamme kulttuuriin, tapoihin ja lakeihin.

• tsape

Räsänen haluaa korvata kirkolle aiheuttamansa jäsenkadon. Ihan hyvä yritys ja muutenkin kelvollinen ajatus. Kunhan vain valinta kohdistuu todellisiin avuntarvitsijoihin, ettei se aiheuta syrjimistä.

• :-?

Julkinen uskonnon esiintuominen pitää kieltää lailla!
      Jokainen, joka haluaa uskoa, voi kumartaa vaikka puupökkelöä, kumpahan siitä ei ole kenellekään mitään haittaa!
      Uskonnon varjolla on tapettu liikaa ihmisiä, eikö tämä hulluus koskaan lopu?
      Nyt uskonto ja politiikka sekoavat keskenään, ja vielä lääkäri on tälläisen takana!!!
      Mielestäni jokainen saa harjoittaa uskontoaan siten, ettei sitä julisteta kaikenmaailman medioissa, vaan jokainen voi keskustella jumalansa kanssa niinkuin haluaa!
      Poikani, leikkikouluikäinen, totesi kerran: "Kun illalla käy nukkumaan ja panee kädet ristiin ja huokaisee, niin sitten nukkuu hyvin"!
      Eikö tämä riitä näille päiviräsäsillekin?

• Jeesus rakastaa

Taas se nähtiin miten media vääristelee ja mustamaalaa Päivinkin sanomisia...Mutta Suomen medialla pitää olla aina joku jota sorkitaan. Media pitäisi saada vastuuseen vääristelyistään.

• Päivi-fani

Kyllä totuus on se, että ei muslimit integroidu mihinkään maahan, paitsi toiseen islamilaiseen maahan. Ja sekin sillä ehdolla, että on kyse saman suunnan islamilaisesta käsityksestä. Muuten pommit paukkuu ja lahtarit mellastavat. Jos et usko, niin käyppä katsomassa vaikka Malmössä, Pariisissa, Södertäljen Ronnassa, Rinkebyssä......

• karhu-jussi
        Päivi-fani kirjoitti:

Kyllä totuus on se, että ei muslimit integroidu mihinkään maahan, paitsi toiseen islamilaiseen maahan. Ja sekin sillä ehdolla, että on kyse saman suunnan islamilaisesta käsityksestä. Muuten pommit paukkuu ja lahtarit mellastavat. Jos et usko, niin käyppä katsomassa vaikka Malmössä, Pariisissa, Södertäljen Ronnassa, Rinkebyssä......

Aikaisemmin en oikein tykännyt Kristillisistä, koska he ovat mielestäni liiaksi oikealla, mutta nyt voisin heitä jopa äänestää. Täytyy ottaa tietysti huomioon, että puolueen kanta ei kaikissa asioissa ole yhteneväinen Päivin mielipiteitten kanssa. Päivin ansiota on kuitenkin KD:n suosion nousu. Päivin ansiota on myös suurelta osin sekin, että kirkon täytyy nyt ottaa entistä selvemmin kantaa eri yhteiskunnallisiin asioihin ja ilmiöihin.

• Mr.K.A.T.

ja suostuu majoittamaan muslimejakin.

Päivin pitäisi päivittää kirkon käytännöt päähänsä edes päivisin.

• The Wise Way

Mihin viittaat? Miten niin "majoittaa" -ai kirkkoon asumaan? Saisko jotain linkkiä?

Kirkonisien olis syytä pyytää Jumalalta viisautta, eikä kuunnella ja olla ihmisten mielipiteiden riepoteltavana kuin lastu laineilla.

Ja suomen muidenkin päättäjien olisi myös syytä päivittää, tai siis miettiä, millaista olisikaan järkevä pakolais- ym. politiikka...!

• Sepä on juurikin hyvä asia, että täällä onsentään edes yhdellä poliitikolla vielä jotain järkeviä ajatuksia, ettei aina tehdä samoja virheitä perässä. mitä Ruotsissa on jo tehty...

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9434667

• vääryyden hampaat

On itsestään selvää jokaiselle ajattelevalle, että kristityt ovat lähinnä miedänkaltaisiamme, phjoismaisia arvoja edustavia oikeita ihmisiä. Sen vuoksi kristittyjen on myös helpointa kotoutua tänne, jos aivan pakko on tänne tulla. En ole mikään uskovainen itse ja täysin puolueeton tarkkailija, mutta ilmiselvä vääryys on rahdata tänne kokonaan toisia arvoja kannatavia, toiselta puolelta maapalloa olevia turvapaikkashoppailijoita.

• Tyhmäteitajua

Muslimit eivät sopeudu suomeen, on se jo huomattu. Tai kyllähän he osaavat rahansa sossusta nostaa.

Miksikö? Islam kehottaa surmaamaan kaikki, jotka eivät usko sen sanomaa.

• Räsähtäny... .

Päivi ei ymmärrä että tuolla ajattelu kaavalla kirkkoon liittyy pian 5miljardia köyhänmaan asukasta x)
      Siinä oppii samalla englantia, raamatun satuja ja saa turvapaikan Suomesta. x) heh heh

Lotto voitto. Jos asuu savannilla siis. x)

• anti okkultisti

Saatana ja Jehova molemmat juutalaisten keksimiä huijauksia
      köyhien kyykytykseen. Suomi 24 ylläpito samaa vapaamuurarien perseenpesijä porukkaa. Pelkureita ja sensuroijia.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe