Tässä sitä yrittää

HTZA

aloittaa keskustelua 50 lonkkaproteeseista, ihan uusimpien uutisten mukaan.
Vaan aina kaikki katoaa.
Mennään sitten tylsästi, uutisten mukaan.
Ottaako nivuseen?
H.

54

474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ikäiselleni ihmiselle on laitettu molempiin lonkkiin proteesit ja hän on hyvin tyytyväinen.
      Ei kuulemma enää ollenkaan ota nivuseen, kivut ovat poissa.
      Askeltaminenkin onnistuu hyvin, kun epätasaisella muistaa varoa.

• HTZA

"askeltaminen" taitaa johtaa poistoon...
        Astuminen ainakin.
        H.

• HTZA kirjoitti:

"askeltaminen" taitaa johtaa poistoon...
        Astuminen ainakin.
        H.

tilannetta koska lähtee. Sinä sanoit astuminen, minä en.

• kannettava kotiin
        Anceli kirjoitti:

tilannetta koska lähtee. Sinä sanoit astuminen, minä en.

että olet ainoa joka vastailee HTZA.lle

• kannettava kotiin kirjoitti:

huomannut.

• kannettava kotiin kirjoitti:

Minttupuukin vastasi, me ollaan hoitohenkilökuntaa ja empaattisia ihmisiä.

• Magazines
        Anceli kirjoitti:

huomannut.

ilmassa yhäkin?

• Magazines kirjoitti:

ilmassa yhäkin?

ja lisääntymään päin ;)))

• k/k
        Anceli kirjoitti:

ja lisääntymään päin ;)))

tullut kaapista ja rakastunu hatzaan kun joskus otan osaa.
        Kattokaas ihmiset kun se on semmonen juttu et ihminen voi olla veemäinen mut määrätyt tavat on säilytettävä.

• k/k kirjoitti:

tullut kaapista ja rakastunu hatzaan kun joskus otan osaa.
        Kattokaas ihmiset kun se on semmonen juttu et ihminen voi olla veemäinen mut määrätyt tavat on säilytettävä.

ja hyvä että me molemmat nyt olemme tunnustaneet tunteemme kaiken kansan edessä ;)))
        Jotkut tavat on ihmiselllä hyvä olla, se on totta, mieluummin paremmat kuin huonommat.

• k/k
        Anceli kirjoitti:

ja hyvä että me molemmat nyt olemme tunnustaneet tunteemme kaiken kansan edessä ;)))
        Jotkut tavat on ihmiselllä hyvä olla, se on totta, mieluummin paremmat kuin huonommat.

Saaranko me vastarakkautta,eres joku pikkune runo.

• k/k kirjoitti:

runoja tuolla Papillonin aloituksessa, toivotaan että sullekin tulee oma ;)

• k/k
        Anceli kirjoitti:

runoja tuolla Papillonin aloituksessa, toivotaan että sullekin tulee oma ;)

Eikös uskovien tavarat oo yhteisiä?

• k/k kirjoitti:

Eikös uskovien tavarat oo yhteisiä?

ne runot, saat puolet, ole hyvä.

• Anceli kirjoitti:

ne runot, saat puolet, ole hyvä.

Noi Turtiaisen ja Viidan runot mielyttää enemän.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Noi Turtiaisen ja Viidan runot mielyttää enemän.

hyvä maku.

• HTZA
        k/k kirjoitti:

Kolme kovaa koota on kasveilla,
        kovaa kontujen kaivelijaa.
        On tuo K/K ja punainen kukkija, ihan alussa ollut Kräki.

Annan aatoksen lentää ja kuvittelen,
        mitä miettii kun pihalleen lentää,
        munat pulleena pikkuinen Käki.

Se palstaansa katsoo ja ihailee,
        miten Kastanja tuuheena kasvaa,
        Tästä tulee vielä kukkainen mäki.

90v. istuu kookoo keunussaan,
        ja katselee kättensä töitä,
        Kalle, käkkyräks kuivunut kräki.

Omistettu K/K: lle.
        :)
        H.

• nivuseen ihan oikeesti!
      Joo, helpompi passittaa Toyotia ja Nissaneita remppaan, kuin ihmisiä uussiin lonkkaleikkauksiin.

• kawe

mekö nyt olimme etuajassa, ristiriitaa syventämässä, kun muistutimme led-valoista, kynttelikköiden loiteesta.
      No kyber ei palauta tekstejä eikä korvaa rahana älynväläyksien hetkellisyyttä.
      Kellot kuitenkin käännellään kohti Juhannuksen valoisuutta, tosin tunti vaan.

• ehkäisyyn vedettävä lonkkahousut jalkaan:))))

• HTZA

kun on lonkat saatavilla.
        Kyykkiminen kukkien parissa tekee vyötärölle hyvää, uskoisin.
        H.

• HTZA kirjoitti:

kun on lonkat saatavilla.
        Kyykkiminen kukkien parissa tekee vyötärölle hyvää, uskoisin.
        H.

itsestäni:)))))
        Luustostaan kannattaa pitää hyvää huolta!! :)))

• Heikunkeikku

Minä en ole perillä noista lonkista muuten, mutta tapanani on heittää vastaus lonkalta.
      En siis pahemmin voi osallistua keskusteluun lonkkatuntumalla.

• Marlyn.

ne kastanjetitkin,mihin lie menneet vai osuiko oikeaan osoitteeseen?

• k/k
        Marlyn. kirjoitti:

Onko joku antanut kastanjan siemeniä jollekkin,mullapa kasvaa hevoskastanja 3m tänä kesänä.

• Marlyn.
        k/k kirjoitti:

Onko joku antanut kastanjan siemeniä jollekkin,mullapa kasvaa hevoskastanja 3m tänä kesänä.

niitähän tuossa pöydällä olis kasa kasvatettavaksi,jos joku haluaa ;-)))

• k/k
        Marlyn. kirjoitti:

niitähän tuossa pöydällä olis kasa kasvatettavaksi,jos joku haluaa ;-)))

puuhaa ,ensmäiset 10v ei planttua erota rikkaruohosta.
        Sit se lähtee kauheaan faarttiin ja on komee kukkiessaan isona.

• Marlyn.
        k/k kirjoitti:

tavoittaa tuon Heikun,hän saa kasvamaan varmaan kuivan oksankin,olen ymmärtänyt ;-))) Mulla ne toimii vain koristeena.

• Heikunkeikku
        Marlyn. kirjoitti:

Vastaan lonkalta, että en ole päässyt kaupungille, koska olen autoton immeinen.
        Olin varma, että saisin auton tänään, mutta ehei-ei-ei-ei. Saan sen vasta maanantaina.
        Todella, todella TODELLA kurja juttu, koska olisi ollut viikonloppuna monta monta menopaikkaa
        ja menemisiin olisin tarvinnut autoa. RRRrrrrrisoooooooo kovasti:(

Huomenna Hovioikeud.puist. ei ole auki, joten menen sitten maanantaina.
        Jos kerran olet ne sinne lähettänyt, niin tottahan toki ovat siellä oottelemassa muovipussipäistä
        hakijaa :)

Oon suuren suuressa jännityksessä ja innosta puhkuen oottelen maanantaita.
        Minulla alkaa sitten mullan tälläämisiä ruukkuihin, möyhintää ja miettimisiä, että mihin syvyyteen istutan, mimmonen kosteus ja muuta sen semmosta. Kivaa puuhaa. Tosi kivaa.

• Heikunkeikku
        k/k kirjoitti:

Minä tässä aateskelin, että jos sun pihassa kestää 10 vuotta, kunnes taimi uskaltaa näyttää pikkuriikkistä varttaan, niin on otettava huomioon, että tämä taimiraukka joutuu kituuttelemaan yhtä monta talvea ulkosalla.
        Lumivaipan alla nyyhkyttäen.

Minä tykkään oikaista, kaikessa missä se vaan on mahdollista.
        Niinpä hellin tainta Sisällä, lämpöisessä multapesässä ja näinollen säästän ainaskin 5 vuotta.

Poika toi Sisiliasta mulle hentoisen pieniä siemeniä, jotka istutin toissa kesänä ruukkuun.
        Nyt ruukussa komeilee kaunis ISO pöheikkö.
        Jaa, että minkä niminenkö? No ei hajuakaan, mutta kaunis kasvi kuitennii.

• Marlyn.
        Heikunkeikku kirjoitti:

Vastaan lonkalta, että en ole päässyt kaupungille, koska olen autoton immeinen.
        Olin varma, että saisin auton tänään, mutta ehei-ei-ei-ei. Saan sen vasta maanantaina.
        Todella, todella TODELLA kurja juttu, koska olisi ollut viikonloppuna monta monta menopaikkaa
        ja menemisiin olisin tarvinnut autoa. RRRrrrrrisoooooooo kovasti:(

Huomenna Hovioikeud.puist. ei ole auki, joten menen sitten maanantaina.
        Jos kerran olet ne sinne lähettänyt, niin tottahan toki ovat siellä oottelemassa muovipussipäistä
        hakijaa :)

Oon suuren suuressa jännityksessä ja innosta puhkuen oottelen maanantaita.
        Minulla alkaa sitten mullan tälläämisiä ruukkuihin, möyhintää ja miettimisiä, että mihin syvyyteen istutan, mimmonen kosteus ja muuta sen semmosta. Kivaa puuhaa. Tosi kivaa.

jo nyt myös,miten täs käy,ellei onnistu,keksin uudet keinot,ei ne tähän lopu ;-))) KK kertoi olevan hidaskasvuisia,mut jos hyvä kasvualusta ja innokas kasvattaja tekee taikojaan,miksei onnistuisi.

• k/k
        Heikunkeikku kirjoitti:

Minä tässä aateskelin, että jos sun pihassa kestää 10 vuotta, kunnes taimi uskaltaa näyttää pikkuriikkistä varttaan, niin on otettava huomioon, että tämä taimiraukka joutuu kituuttelemaan yhtä monta talvea ulkosalla.
        Lumivaipan alla nyyhkyttäen.

Minä tykkään oikaista, kaikessa missä se vaan on mahdollista.
        Niinpä hellin tainta Sisällä, lämpöisessä multapesässä ja näinollen säästän ainaskin 5 vuotta.

Poika toi Sisiliasta mulle hentoisen pieniä siemeniä, jotka istutin toissa kesänä ruukkuun.
        Nyt ruukussa komeilee kaunis ISO pöheikkö.
        Jaa, että minkä niminenkö? No ei hajuakaan, mutta kaunis kasvi kuitennii.

Nummelta tuotu ,siis nummelasta on tää peräisin.
        Tökkäsin kolme palleroa maahan eri paikoille noin 10/15cm syvälle.
        Yks lähti kasvuun ja on nyt komee puun alku pitäis kukkia punaisilla kukilla sit joskus.

• Heikunkeikku
        k/k kirjoitti:

Yks lähti kasvuun ja on nyt komee puun alku pitäis kukkia punaisilla kukilla sit joskus.

Olisi tosiaan ihanaa, jos saisin kasvatettua muutaman puun.
        Mietin tuota istutus syvyyttä. Tarttee kokeilla mainitsemaasi syvyyttä myös, mutta tökkään
        yhen vähän "pinnemmalle" ja sitten myöhemmin sen voi istuttaa syvempään.
        Pallero saattaisi itää helpommin, jos peitteenä olisi vähemmän multaa.
        Sitten mietin, että pitäisiköhän palleroita ensin vähän aikaa liottaa vedessä.

Mitä enemmän mietin, sitä enemmän uusia hmmm-hmmmm-juttuja tulee mieleen.
        Jännää kaiken kaikkiaan:)

Ja kuka tietää, vaikka tekisin yhestä semmosen bonsai-puun.
        Sinullahan niistä on kokemuksia:) Tarttee sitten kysellä neuvoja,
        kun bonsai-aika on käsillä.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Olisi tosiaan ihanaa, jos saisin kasvatettua muutaman puun.
        Mietin tuota istutus syvyyttä. Tarttee kokeilla mainitsemaasi syvyyttä myös, mutta tökkään
        yhen vähän "pinnemmalle" ja sitten myöhemmin sen voi istuttaa syvempään.
        Pallero saattaisi itää helpommin, jos peitteenä olisi vähemmän multaa.
        Sitten mietin, että pitäisiköhän palleroita ensin vähän aikaa liottaa vedessä.

Mitä enemmän mietin, sitä enemmän uusia hmmm-hmmmm-juttuja tulee mieleen.
        Jännää kaiken kaikkiaan:)

Ja kuka tietää, vaikka tekisin yhestä semmosen bonsai-puun.
        Sinullahan niistä on kokemuksia:) Tarttee sitten kysellä neuvoja,
        kun bonsai-aika on käsillä.

Sellasta pientä kräkiä ala väsäämään sä kun laulaa luritat ja tanssahtelet niin tallaat viel päälle.

• 5 + 6
        k/k kirjoitti:

kukkii kyllä valkoisin tai oikeastaan kermanvärisin kukin...Liekö sulla joku mutaatio kasvamassa? Jos saat kukkimaan punaisin kukin, niin saanko tulla hakemaan "siemeniä" sitten joskus?

• Heikunkeikku
        Marlyn. kirjoitti:

jo nyt myös,miten täs käy,ellei onnistu,keksin uudet keinot,ei ne tähän lopu ;-))) KK kertoi olevan hidaskasvuisia,mut jos hyvä kasvualusta ja innokas kasvattaja tekee taikojaan,miksei onnistuisi.

No se olisikin kova pettymys, jos tallustaisin postista pois tyhjin käsin.
        Oon sen verran kovasti jo tehnyt etukäteis istutuksia, mielikuvaharjoitteluja,
        että tottavie harmittaisi, jos minulla ei olisi ainuttakaan palleroa tökättävänä.

Mutta kuten sanoin tos aikasemmin, että jos olet sen oikeaan paikkaan postittanut, niin tottahan
        se sielä on oottelemassa.
        Niin sikälimikäli olet postittanut sen oikeaan kaupunkiin. Kyse siis Suomen Aurinkoisimmasta
        kaupungista. Sekin jo olisi riittänyt osoitteeksi:)

• 5 + 6 kirjoitti:

kukkii kyllä valkoisin tai oikeastaan kermanvärisin kukin...Liekö sulla joku mutaatio kasvamassa? Jos saat kukkimaan punaisin kukin, niin saanko tulla hakemaan "siemeniä" sitten joskus?

Ei oo kukkinut ja olen puheen varassa,mut kauniita on sen lehret kesällä .
        Jos kukkii niin otan kuvan.

• Heikunkeikku
        koti-kiusattu kirjoitti:

Sellasta pientä kräkiä ala väsäämään sä kun laulaa luritat ja tanssahtelet niin tallaat viel päälle.

Kräkä-sana kuulostaa ihan kivalta, mutta jollakin tavalla sisukseni sanoo mulle,
        että se ei ole kauheen positiivinen sana.

Jos saisin vaikkapa yhden pisteen vihjeen, mitä meinaa tuo sananen, niin toki olisin ilahtunut.
        En vielä tohdi leuhkia kavereille, että mulla on olohuoneessa monta Kräkää.

Toivottavasti tää mukava Marlyn on pannut tulemahan säkillisen palleroita,
        että saan ruveta toteuttamaan ittiäni.:)
        Mietin täs, että pitäiskö ottaa peräkärry pallerohakumatkalle. Hmmmm....

• Heikunkeikku kirjoitti:

Kräkä-sana kuulostaa ihan kivalta, mutta jollakin tavalla sisukseni sanoo mulle,

Jos saisin vaikkapa yhden pisteen vihjeen, mitä meinaa tuo sananen, niin toki olisin ilahtunut.

Kräki se on semmonen pikkune ja väärä kuiva käppyrä.
        Kärrylline palleroita? sää saisikki sellasen metsän aikaseks,sit alkaisit tekeen kastanjetteja kaikkiin raajoihin.
        Olis se aika klapinaa ja kolinaa kun jalois ja käsis kolisis tanssin tahtiin.

• Heikunkeikku
        koti-kiusattu kirjoitti:

Kräki se on semmonen pikkune ja väärä kuiva käppyrä.
        Kärrylline palleroita? sää saisikki sellasen metsän aikaseks,sit alkaisit tekeen kastanjetteja kaikkiin raajoihin.
        Olis se aika klapinaa ja kolinaa kun jalois ja käsis kolisis tanssin tahtiin.

Jaa, sana olikin Kräki, eikä Kräkä. Sitä mä vähä pelkäsinkin, että jotain tommosta se tarkottaa.

Mun hampaat on hyvät kastanjetit:) Kovaa klopajaa, ku vauhtiin pääsen. Siihen klopinaan tarttee himpun verran kiukustumistakin. Mitä kiukkuusempi oon, sen Syvemmin klopina klopajaa. Viime aikoina ei ole ollut tarvetta klopajutella, mutta toivottavasti joskus saan sitäkin tehdä.

Jos nyt kerran alan istuttelemaan, niin aattelin samalla istuttaa enemmän. Sisälle jäisi yksi, aulaan köllöttämään palmujen kera,
        Omaan pihaan tälläisin sitten, kun taimi on vähän kasvanut ja sitten toki tahtoisin tökätä mun pojankin pihaan. Se olis sitten Mummun-puu. Jäisi muistoksi.

• Marlyn.
        Heikunkeikku kirjoitti:

riittää,minkä aiot päähäsi laittaa,heh! Ja sitä paitsi niitä on vain muutama mut täällä on lisää,kunhan alkuun päästään,laitoin kokeeksi kolme multaan just!

Oikaisen,kutan sanoit ;-))

• Heikunkeikku
        Marlyn. kirjoitti:

riittää,minkä aiot päähäsi laittaa,heh! Ja sitä paitsi niitä on vain muutama mut täällä on lisää,kunhan alkuun päästään,laitoin kokeeksi kolme multaan just!

Oikaisen,kutan sanoit ;-))

No hyvä, kun oikaisit. Minä ehdin jo kysyä peräkärryä pojalta lainaksi.
        Vähä mietin, että miten onnistun peruuttamaan sillä kärryllä, kun on niin kauhian suuren kokoinen.
        Huoleni on täten poispyyhitty, koska ei tartte mennä kärryn kans kaupungille.

• hat.sep.sut

noita vastauksiasi.
      Etpä tosiaan sättäile, mut voisitko mitenkään, olla vielä ylimielisempi?

• HTZA

Enkäs ole, en yhtään.
        Minä olen suoloisen-iloinen keskustelija, jolla on kaikkeen älykkäitä vastauksia ja kommentteja.
        Kysy vaikka kaikilta..
        :)
        H.

• henrjii

rasvanipat eivät hapettuisi niin helposti, ja kun vauhtia tarvittaisiin, eikun vaseliiniä lisää.
      Näin just 85,veen ukkelin joka oli saanut molemmat uudet polvinivelet, ja hyvin toimivat.
      Ukkeli oli sitä ennen ollut lähes liikuntakyvytön, ja nyt meni kuin viitamaan susi.

• Kaikki on katoavaista niinkuin mekin lopulta ja viimeistään 21.12.2112. Minäkin voin juhlia synttäreitäni kuin viimeistä päivää konsanaan, ne kun olisivat heti seuraavana päivänä:)

Onneksi en ole tarvinnut vielä varaosia, lukuunottamatta joitakin paikkoja hampaissa. Jollei niitä olisi voisi tilalla nyt olla ilkeännäköiset kolot:)

Eipä nyt ota nivuseenkaan mutta samperisti väsyttää kun on ollut niin kiireinen päivä.

• henrjii

Tässä kuussa ensi-iltaan tuleva yhdysvaltalainen katastrofielokuva uhkaa maailman loppuvan vuonna 2012. Vuosiluku perustuu mayojen kalenteriin. Siihen perehtynyt saksalaistutkija sanoo, että kalenteria on luettu väärin ja maailmanloppua pitää siirtää 208 vuotta

• henrjii kirjoitti:

Tässä kuussa ensi-iltaan tuleva yhdysvaltalainen katastrofielokuva uhkaa maailman loppuvan vuonna 2012. Vuosiluku perustuu mayojen kalenteriin. Siihen perehtynyt saksalaistutkija sanoo, että kalenteria on luettu väärin ja maailmanloppua pitää siirtää 208 vuotta

Itsellenikin kertoa,omituista kun porukka joka ei tuntenut purjetta ja pyörää ennustelee tollaisia.

• henrjii kirjoitti:

Olet ihan oikeassa. Tuli aika iso virhe, tuota minä tarkoiotin mutta jotenkin lipsahti:))) Kiitos kun oikaisit:)

• henrjii kirjoitti:

Aika hyvä :))
        Siis jos nyt turhaan odotankin silloin 2012 niin voin siirtää sen tulon sitten seuraavaan elämään tai sitä seuraavaan.
        Jeps, hjuva näin :))

• lonkkia operoitu, huh huh. Toisella uusittiin polvi, se meni hyvin.
      Itsellä ei taivahan kiitos ota mistään.

Hei H!
      Ethän ala tosikoksi, ethän.

• HLIA

paikat tohjona?
      Voi voi, otan osaa.
      Koita jaksaa.

• Hymy:))

jo tässä nilkka mennyt ja polvi. Seuraavaksi kun pylleni lennän on mitä eniten pelkään tietysti lonkka tai lonkat molemmat. Vitsi. Ranteissa jo sellaiset muutokset että, maito litraa ei pysty kantamaan. Varpaat ja sormetkin tahtovat kostealla säällä särkeä. Eikä auta muutakuin vetää villasukkaa ja säärystymiä ja villasormikkaita käteen...Onneksi mies vielä toisinaan hellästi lämpöisellä kädellä Friidun varpaita puristelee...vähän auttaa kipuihin....liekö tämäkin psykosomaattista en tiedä...mutta, itku meinaa tulla näiden särkyjen kanssa. Ei viitsi syödä ylenpalttisesti särkylääkkeitä. Sen olen kyllä huomanut ja kaikille muillekin jotka vastaavista kivuista kärsivät uiminen ja yleensäkin vedessä oleminen auttaa. Ja sitten tuo kun pääsee kylmään vesi-alteeseen..hetkeksi lillumaan.

Friidu parka. Käy ihan sääliksi itseäni;))

tsau:Friidu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe