Tässä on viimeisin lisäys sivuiltani http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38.htm .
Nimimerkin "Tyttö Keski-Pohjanmaalta" uni lokakuun lopussa 2010
Ensiksi näin suuren tornin tai rakennuksen, joka oli suuren kankaan alla, aivan kuin piilossa ennen suurta näyttöä. Sitten näin kuinka maamme presidentti, ex-pääministeri sekä nykyinen seisoivat sen edessä ja vetäisivät kankaan alas. Sen alta paljastui jokin torni tai rakennus, jonka kylkeen oli veistetty patsaita. Patsaat olivat veistetty tanssiviksi. Maamme johtoporras halasi toisiaan iloisesti ja onnessaan.
Seuraavaksi:
Eteeni avautui kartta: Ensiksi näin Suomen sen nykyisellä paikalla, sitten kartta ikään kuin zoomasi Kaakkois-Eurooppaan, jossa Suomi oli jälleen aivan kuin pienen poukaman sisällä. Suomea ympäröi Israel ja kaikki muut Raamatun tärkeät kaupungit. Poukaman kohdalla, jossa Suomi ikään kuin oli suojassa luki "HOPE" eli toivo suomeksi. Ymmärsin sen unessa ikään kuin Hyväntoivon salmeksi tms. Unessa aistin selvästi sen, miten Suomi oli turvassa tässä kyseisessä poukamassa. Huomasin katseltuani Suomen Länsirannikon keski-kohdassa eli Oulun kohdalla oli iso tornin kuva. Tämä kyseinen torni on toistunut monessa aikaisemmassa unessanikin. En tiedä oliko tämä se torni/rakennus, jonka näin unen alussa.
Tällä kaikella on varmasti merkitys, joten kukin itse koetelkoon tämän merkityksen. Siunausta kaikille!
Tytön uni lokakuussa 2010
1
273
Vastaukset
- tuhat ja yksi
se on tullut todettua jo monet kerrat.
Tuossa unessasi mittasuhteet ovat heittäneet häränpyllyä ,sillä Suomi on monet kerrat suurempi kuin juutalaisten valloittama maa-alue palestiinassa.
Muuten Jumala tai Jumalat eivät jakele kansoille maita ne jaellaan sodilla ja sopimuksilla jotka ihmiset tekevät.
Juuri luon jotta Suomea ei mikään enää pelasta Sodoman ja Gomorran tuomiolta eikä Jumala edes kadu sitä tuomiota jotta peruisi sen ja sinä;.
>>> Ymmärsin sen unessa ikään kuin Hyväntoivon salmeksi tms. Unessa aistin selvästi sen, miten Suomi oli
turvassa tässä kyseisessä poukamassa.>>>
Ja aiemmin KD mainitsi laman syvenevän niin jotta Suomessa nähdään noin laajamittaisesti nälkää jo 2010 ( olen ainakin jokapäivä syönyt) ja maanjäristyksenkin piti Suomessa tappaa tänävuonna lukuisa määeä ihmisiä.
Suomalainen kantaa keskimääri kahdenkuukauden läskivarastia vuötäisillään joten ei liene nälkäkuolemasta pelkoa vuoden loppuuun mennessä .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164